Overdrijf niet deed ik in het begin niet. Tegenwoordig altijd. Dacht dat de link in het stukje genoeg was. Verkeerd gelezen zei ik toch. Met excuses.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:01 schreef sp3c het volgende:
zet er nu gewoon een keer een linkje bij alstublieft
waarom is dit nu eigenlijk zo'n enorm probleem voor je?
Heb je je hulpmod-pet op JP?quote:Op donderdag 12 juli 2012 12:36 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Ik heb maar even de bron in dit topic van tong80 gezet:
Twee politieauto's geramd bij achtervolging.
Ik vind het namelijk ook altijd erg vervelend als er artikelen worden geplaatst zonder bronvermelding. En nee, alleen het woordje 'brabantsdagblad' eronder zetten of een verwijzing naar 'Dagblad Trouw van woensdag' in een artikel is niet hetzelfde als de bronvermelding.
Waarom is dat zo moeilijk voor je, tong80?
Nee hoor, maar ik vind dat gewoon irritant, omdat ik altijd het originele artikel wil bekijken.quote:
mods hebben deze post over het hoofd gezienquote:Op woensdag 11 juli 2012 16:31 schreef SuperImposed het volgende:
Verzekeraars massaal uit aandelen door nieuwe regels
kickje AEX please
Doorgestuurd, want wens van topicstarter.quote:Op zaterdag 14 juli 2012 08:40 schreef SuperImposed het volgende:
[..]
mods hebben deze post over het hoofd gezien
En dan toch weer doen.quote:Op donderdag 12 juli 2012 00:15 schreef tong80 het volgende:
[..]
Overdrijf niet deed ik in het begin niet. Tegenwoordig altijd. Dacht dat de link in het stukje genoeg was. Verkeerd gelezen zei ik toch. Met excuses.
geschiedsvervalsing. Dan klopt dat hele topic toch niet meer waar de reacties op de provocerende titel gegeven worden.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 12:03 schreef Elfletterig het volgende:
Irakese moslima doodgeslagen in California door islamofoob
Gezien de ontwikkelingen in deze zaak (vrouw is mogelijk door eigen echtgenoot doodgeslagen) kunnen de woorden "door islamofoob" beter worden weggehaald uit de topictitel. De topictitel wordt dan een stuk neutraler.
Je hebt gelijk. Maar vond het op dat moment groot nieuws. Dat bleek ook wel. Later op slot. Is terecht.quote:Op zondag 15 juli 2012 11:32 schreef zuiderbuur het volgende:
We hebben al dit topic over Syrië, dat al bij al rustig groeit en waar de gebeurtenissen in Tremseh aan bod komen:
Crisis in Syrië #12 Als christenen in een Colosseum
Maar nu ook:
Extreem bloedbad door het Syrische leger. (13 juli)
Dorpelingen Syrische dorp massaal afgeslacht (15 juli)
In Hongrije woont Dr. Nikita toch?quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er Hongarije van maken ?
Grote ophef in Hongarije na moord door zigeuner.
Alvast bdankt
quote:Op dinsdag 17 juli 2012 18:01 schreef zuiderbuur het volgende:
Man verdacht van plegen moord met tuinkabouter. (di 17 juli 11:59)
Man verdacht van plegen moord met tuinkabouter (di 17 juli 14:20)
fixed beidenquote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:46 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje er Hongarije van maken ?
Grote ophef in Hongarije na moord door zigeuner.
Alvast bdankt
Je bent een heldquote:
Het is genote en zal hem editten. Meldt het liever wel wanneer hij dit doet. Bedankt voor deze meldingquote:Op donderdag 19 juli 2012 16:43 schreef Elfletterig het volgende:
Ik ben deze user al langere tijd zat. Negeren helpt niet; hij moet en zal mensen schofferen (ook al geef ik gewoon argumentatie bij mijn standpunt)
'Taakstraf voor SUV-hater'
Dus dan maar via deze weg om een aanpassing vragen.
Mag ik dan vragen om het na de TT-verandering een enorme rotschop naar BNW of TRU te verkopen?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 18:41 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag bij deze TT nog een toevoeging komen?
De echte nieuwe wereldorde
De titel die ik graag zou willen is: De echte nieuwe wereldorde - de geautomatiseerde maatschappij
en als dat te lang is kan maatschappij vervangen worden door "wereld".
Alvast bedankt!
Waar slaat dat nou weer op?quote:Op vrijdag 20 juli 2012 19:22 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Mag ik dan vragen om het na de TT-verandering een enorme rotschop naar BNW of TRU te verkopen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |