Kern, probleem.quote:Nu blijkt dat de dader een zigeuner is, is de ophef nog veel heviger geworden. In Hongarije veroorzaken zigeuners zeer veel overlast en ze zijn verantwoordelijk voor een buitenproportioneel deel van de (zware) criminaliteit. Regelmatig worden er door diverse maatschappelijke organisaties en politieke partijen oproepen gedaan om de zigeunerproblematiek te bestrijden, maar dit blijkt bijzonder lastig te realiseren, met name omdat Europese politici dit discriminerend vinden. Zij roepen juist op tot meer begrip en acceptatie van zigeuners.
Nog erger. Zoiets als Brabantse kampjoekels. Die hebben ook woonwagens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:49 schreef Ulx het volgende:
Zigeuners zijn daar toch zoiets als brabanders in Nederland? Of nog erger?
Een pot nat wat mij betreft,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog erger. Zoiets als Brabantse kampjoekels. Die hebben ook woonwagens.
Mooi woord, kampjoekels.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:51 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nog erger. Zoiets als Brabantse kampjoekels. Die hebben ook woonwagens.
Dus als een Marokkaan hier een moord pleegt, dan moeten we hier ook de doodstraf maar invoeren???quote:
Hangt er vanaf of hij geboren en getogen is in Noord-Brabant.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als een Marokkaan hier een moord pleegt, dan moeten we hier ook de doodstraf maar invoeren???
Ik zal vandaag nog een Nederlander ombrengen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:01 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dus als een Marokkaan hier een moord pleegt, dan moeten we hier ook de doodstraf maar invoeren???
De vraag ontwijkend.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:20 schreef Ulx het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of hij geboren en getogen is in Noord-Brabant.
Dude, ben je op je achterhoofd gevallen. Nederland kan de doodstraf niet invoeren. De EU heeft daar verschillende regels voor opgesteld, die boven de nationale wetgeving staan, en een daarvan is dat doodstraf niet humaan is, en niet mag worden bewerkstelligt door elke land dat lid is van de EU.quote:
Maar in Hongarije willen ze dat nu wel, door deze moord...quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dude, ben je op je achterhoofd gevallen. Nederland kan de doodstraf niet invoeren. De EU heeft daar verschillende regels voor opgesteld, die boven de nationale wetgeving staan, en een daarvan is dat doodstraf niet humaan is, en niet mag worden bewerkstelligt door elke land dat lid is van de EU.
Geen idee of Hongarij lid is van de EU, maar als dat het geval is hebben ze weinig te willen. Daarnaast zal er internationaal heel verontwaardigd worden gereageerd, mocht het zover komen. Ze zullen zich wel 3 keer bedenken, voordat ze de woede van de hele wereld op zich nemen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:30 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Maar in Hongarije willen ze dat nu wel, door deze moord...
Zucht, heb je die weer vanuit hun ivoren torens.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 20:43 schreef tong80 het volgende:
met name omdat Europese politici dit discriminerend vinden. Zij roepen juist op tot meer begrip en acceptatie van zigeuners.
Dude,quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:29 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dude, ben je op je achterhoofd gevallen. Nederland kan de doodstraf niet invoeren. De EU heeft daar verschillende regels voor opgesteld, die boven de nationale wetgeving staan, en een daarvan is dat doodstraf niet humaan is, en niet mag worden bewerkstelligt door elke land dat lid is van de EU.
Ik geef de EU ook niet de schuld, ook al zal het misschien zo overkomen.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 21:47 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dude,
Nederland heeft de doodstraf in 1870 afgeschaft en in 1983 helemaal uit de wet gehaald. EU bashen kan best louterend werken en een bepaalde opluchting geven, maar hiervan kun je ze niet de schuld geven.
De vergelijking met Mexicanen in de VS gaat beter op.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Fokboer het volgende:
Zigeuners zijn zo te zien in Hongarije wat de negers zijn in Amerika.
Ik denk dat geen een bevolkingsgroep te vergelijken is met zigeuners.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:01 schreef Fokboer het volgende:
Zigeuners zijn zo te zien in Hongarije wat de negers zijn in Amerika.
Mexicanen, negers allemaal een pot nat.quote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:06 schreef Specularium het volgende:
[..]
De vergelijking met Mexicanen in de VS gaat beter op.
Brabandersquote:Op dinsdag 17 juli 2012 22:11 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik denk dat geen een bevolkingsgroep te vergelijken is met zigeuners.
Mochten die zigeuners willen. Het enige volk wat erbij in de buurt komt zijn Marokkanen maar ik denk dat zelfs de PVV'ers het met eens zullen zijn als ik zeg dat je liever bij een Marokkaan in de straat kan wonen dan bij een zigeuner (of een Ulx).quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |