abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_113722566
quote:
Een klant van een groot telecombedrijf was zo ontevreden over de geleverde diensten dat hij de winkel in Manchester afbrak. Hij trok niet alleen allerlei verkoopartikelen van de muur, ook spoot hij enkele brandblussers leeg.

De vernielpartij gaat minuten door, tot vijf potige bewakers van het winkelcentrum uiteindelijk hun opwachting maken. Probleemloos laat de woeste Jason Codner (45) zich vervolgens arresteren.

Op YouTube gooit het filmpje hoge ogen. 'Ik hoop dat hij zijn gsm nu niet vernield heeft, zodat hij toch nog dat laatste telefoontje kan plegen', grapt iemand.

Heisa ging over terugbetaling
'We konden onze ogen niet geloven toen hij al die schade veroorzaakte', vertelt een getuige. 'Die man moet serieus kwaad geweest zijn. Normaal blijft het bij een discussie met woorden, maar dit is van een heel andere orde.'

'Op het moment van de uitbarsting waren zeven personeelsleden en enkele klanten aanwezig', aldus een woordvoerder van het bedrijf. 'Gelukkig kwamen ze er allemaal zonder kleerscheuren vanaf. Ze werden zo snel mogelijk naar buiten geleid, waarna een telefoontje naar de politie volgde.'

'De heisa ging over een terugbetaling die we niet konden toestaan, dat staat duidelijk in het contract. We evalueren de schade nu en zullen de winkel zo snel mogelijk weer openen.'
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)telecombedrijf.dhtml

Die moet dus serieus kwaad zijn geweest.
Ура для россии
  dinsdag 3 juli 2012 @ 17:33:07 #2
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  Moderator dinsdag 3 juli 2012 @ 17:56:47 #3
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_113723695
ook dubbelop!!
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')