Zo die heeft ook een leuk weekend gehadquote:MANCHESTER - Ooit zo ontevreden geweest met uw telecomaanbieder dat u dacht: het liefst zou ik ze wat aandoen? Deze Britse man in ieder geval wel. Maar terwijl de meeste van ons zo’n impuls tandenknarsend zullen onderdrukken, toog deze klant van T-Mobile naar een filiaal van het belbedrijf om daar in blinde razernij de boel kort en klein te slaan.
Het incident deed zich naar verluidt afgelopen zaterdag voor in een drukke winkelstraat in Manchester. Omstanders filmen hoe de doorgedraaide driftkikker voor duizenden euro’s schade aanricht in de winkel. Een medewerker wacht verscholen in een hoekje angstvallig op de hulp van de politie.
Uiteindelijk komen er vijf agenten aan te pas om de man in te rekenen. Onduidelijk is wat hem nu precies tot zijn daad heeft aangezet. Maar vaststaat dat zijn problemen alleen maar groter zijn geworden.
bron:Telgraaf.nl
Dit dus. Ze halen je inderdaad soms de bloed onder de nagels vandaan.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Wat een baas, hij heeft gedaan waar iedereen al wel eens een keer aan heeft gedacht
eensch.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
Wat een baas, hij heeft gedaan waar iedereen al wel eens een keer aan heeft gedacht
Die medewerker die bang in het hoekje blijft staan terwijl die vent op z'n dooie akkertje alles van de muren loopt te trekkenquote:
Jammer alleen dat het je niet helpt en je schade waarschijnlijk ook nog eens kan gaan vergoeden.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:26 schreef kwiwi het volgende:
De verkoper was verstandig. Als hij erop in was gegaan, dan had hij waarschijnlijk ook mee gemogen naar het bureau.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef gogosweden het volgende:
wat een pussy die medewerker, had die gast tegen de grond gewerkt,. hij was niet eens wild ofzo
quote:Op maandag 2 juli 2012 17:24 schreef newsman01 het volgende:
[..]
Zo die heeft ook een leuk weekend gehad
burgerarrest heet dat oid.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:35 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De verkoper was verstandig. Als hij erop in was gegaan, dan had hij waarschijnlijk ook mee gemogen naar het bureau.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerarrestquote:Volgens artikel 53 uit het Wetboek van Strafvordering[1] en artikel 73 uit het Wetboek van Strafvordering BES[2] heeft een burger in Nederland het recht om een persoon onder burgerarrest te zetten.
Daar heb je een punt, maar de verkoper is gewoon relaxt in een hoekje gaan staan.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
burgerarrest heet dat oid.
mag je gewoon doen hoor, mits smooth
klopt. zal zijn baas ook wel niet zo blij mee zijn denk ik.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:37 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Daar heb je een punt, maar de verkoper is gewoon relaxt in een hoekje gaan staan.
De schade verhalen ze wel op de man.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt. zal zijn baas ook wel niet zo blij mee zijn denk ik.
ja, maar voorkomen is beter dan genezen, of niet dan?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:40 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De schade verhalen ze wel op de man.
Dat zeker, maar denk niet dat het de verkoper in zijn eentje was gelukt.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:41 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ja, maar voorkomen is beter dan genezen, of niet dan?
mwah, hij zag er wel redelijk rustig uit.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:42 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Dat zeker, maar denk niet dat het de verkoper in zijn eentje was gelukt.
Je weet dat Manchester in Engeland ligt?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:36 schreef gogosweden het volgende:
[..]
burgerarrest heet dat oid.
mag je gewoon doen hoor, mits smooth
EDIT:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Burgerarrest
no shitquote:Op maandag 2 juli 2012 17:50 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Je weet dat Manchester in Engeland ligt?
Lijkt me sterk, als je baas vind dat je eigen veiligheid voor materiële schade gaat zou ik toch maar eens ander werk gaan zoeken.quote:Op maandag 2 juli 2012 17:39 schreef gogosweden het volgende:
[..]
klopt. zal zijn baas ook wel niet zo blij mee zijn denk ik.
Had jij dat gedaan bij iemand die je winkel sloopt en met een brandblusser liep te te zwaaien?quote:Op maandag 2 juli 2012 17:34 schreef gogosweden het volgende:
wat een pussy die medewerker, had die gast tegen de grond gewerkt,. hij was niet eens wild ofzo
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |