Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sharia ingevoerd inTimboektoe
Wat is dat nou weer voor kut TT? Dit is toch een Nieuws-subforum? Is het dan teveel gevraagd dat de TTs in ieder geval IETS met het nieuws te maken hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
Inderdaad, de topicstarter heeft daar een onvoorstelbare voorzienigheid tentoon gespreid die ik eerst helemaal niet naar waarde kon schatten. Wat een rustig topic met wat info was, dat langzaam groeide, is nu ineens verdubbeld en ik moet echt scrollen om nog eens wat zinvols te lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.
Het ging in elk geval niet meer over Timboektoe en de ellende daar in Mali.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit topic definitief afgesloten of is het gewoon vol?
Ik bedoel: kan ik een (vervolg)topic maken over de toestand in Mali/de Maghreb/Noord-Afrika, maar dan zonder al het oeverloos persoonlijk gediscussieer?
Jij zegt toch altijd zinnige dingen?quote:
in WKN hebben we die heel vaak, buienquote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
maar dat is meer voor het topic zelf ... no hard feelings iig, wij kijken niet op van users met een kutbui want die hebben wel zelf ook wel eens
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:46 schreef sp3c het volgende:
nee ik bedoelde meer dat hij in die 'strijd' om het leiderschap alleen onzin uitkraamde en nu hij geen zeteltje dreigt te winnen ineens zinnige dingen begint te roepen
maar dat is meer voor het topic zelf ... no hard feelings iig, wij kijken niet op van users met een kutbui want die hebben wel zelf ook wel eens
na regen komt zonneschijn brodder!quote:Op dinsdag 3 juli 2012 20:47 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Jij zegt toch altijd zinnige dingen?
[..]
in WKN hebben we die heel vaak, buien
Sommige mensen lezen gewoon geen oude berichten terug of openen dan een nieuw bericht en ineens wordt het oude bericht uren later gekicked door iemand die daar al eerder had gepost en niet heeft gezien dat er een nieuw bericht stond. Als mods dat ook niet direct zien kan het inderdaad al uren voortkabbelen. Middelste topic loopt al niet meer. Bij het eerste en derde topic zie je dat er een nieuw topic wordt geopend omdat er nieuws naar buiten komt dat het gecancelled dreigt te worden en vervolgens zie je ook in het oude topic dat nieuws naar boven komen. Zal kijken of daar nog een merge voor mogelijk is.quote:Op donderdag 5 juli 2012 12:40 schreef zuiderbuur het volgende:
Wie kan hier nog aan uit?
JSF project verloopt succesvol (12 juni)
VVD-kopstukken ingezet door JSF-lobby van Stork (30 juni)
Nederlandse bedrijven: stopzetten JSF-project onbegrijpelijk besluit (4 juli)
1 topic dichtquote:En deze gaan ook gewoon over hetzelfde:
Fysici hebben Higgs-deeltje te pakken (2 juli)
Bestaan Higgsdeeltje aangetoond. (4 juli)
1 topic dichtquote:En ook hier:
Politie verstoort online potje schaak (3 juli)
Luidruchtige online schaker verdacht (4 juli)
quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Is dit topic definitief afgesloten of is het gewoon vol?
Ik bedoel: kan ik een (vervolg)topic maken over de toestand in Mali/de Maghreb/Noord-Afrika, maar dan zonder al het oeverloos persoonlijk gediscussieer?
En bij deze een schuchtere poging:quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:53 schreef sp3c het volgende:
vol
en ik preferereer het zelfs zonder oeverloos persoonlijk getroll
quote:Op donderdag 5 juli 2012 18:27 schreef zuiderbuur het volgende:
En bij deze een schuchtere poging:
Conflict in Mali
Met een titel die opzettelijk niet verwijst naar sharia of moslims..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |