bron: Telegraaf.nlquote:MALAGA - Marokko heeft een cruiseschip met homo's geweerd. De Nieuw Amsterdam van de Holland Amerika Lijn (HAL) wilde met ruim 1500 passagiers aanmeren in de havenstad Casablanca, maar kreeg geen toestemming. Het schip wijkt uit naar Málaga in Spanje, meldden rederij HAL en organisator RSVP Vacations zondag.
RSVP organiseert vakanties voor homoseksuelen en had de Nieuw Amsterdam daarvoor gecharterd. Het cruiseschip was vrijdag vertrokken uit Barcelona.
Volgens Marokko is er niets aan de hand. „We weren geen cruiseschepen en we vragen bezoekers nooit naar hun geaardheid”, zei minister van Toerisme Lahcen Haddad. Homoseksualiteit is verboden in Marokko. Er staat een gevangenisstraf van minimaal een half jaar en hoogstens 3 jaar op.
De Holland Amerika Lijn is een van oorsprong Nederlandse rederij, die tegenwoordig in de Verenigde Staten is gevestigd. Het bedrijf heeft een vloot van 15 schepen. De Nieuw Amsterdam vaart onder Nederlandse vlag en werd in 2010 gedoopt door prinses Máxima.
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:09 schreef teknomist het volgende:
Met 1500 homofiele passagiers aanmeren in een homofoob land is ook wel een bijzondere provocatie.
Nee: ze werden voor Jan Lul geweigerd...quote:Volgens Marokko is er niets aan de hand. „We weren geen cruiseschepen en we vragen bezoekers nooit naar hun geaardheid”, zei minister van Toerisme Lahcen Haddad.
Je moet nog meer van die primaten hierheen halen...quote:Homoseksualiteit is verboden in Marokko. Er staat een gevangenisstraf van minimaal een half jaar en hoogstens 3 jaar op.
Dezelfde bullshit als singlesreizen; maar dat vind je waarschijnlijk geen bullshit?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Hathor het volgende:
Serieus....vakanties voor homosexuelen???? WTF is dat nou weer voor bullshit?
quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Hathor het volgende:
Wat is er mis met gewoon anoniem op vakantie gaan, inplaats van in zo'n stoet "kijk ons eens ontzettend gay zijn" malloten? Ik dacht dat homo's "gelijke rechten" wilden, maar blijkbaar stellen ze zichzelf toch liever in een apart hoekje.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Nee: ze werden voor Jan Lul geweigerd...
[..]
Je moet nog meer van die primaten hierheen halen...
[..]
Dezelfde bullshit als singlesreizen; maar dat vind je waarschijnlijk geen bullshit?
^^ Een soort snelwegparkeerplaats, maar dan legaal. Dat schip is een grote afwerkplek!quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef Hathor het volgende:
Zijn het 1500 relnichten of zo, dat ze daarnaartoe willen?quote:Volgens Marokko is er niets aan de hand. „We weren geen cruiseschepen en we vragen bezoekers nooit naar hun geaardheid”, zei minister van Toerisme Lahcen Haddad. Homoseksualiteit is verboden in Marokko. Er staat een gevangenisstraf van minimaal een half jaar en hoogstens 3 jaar op.
Er is geen schip dat blijft drijven met 1500 van die hangbuikzwijnen erop.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:18 schreef att.com het volgende:
Ik zou ook een schip vol met 1500 Gordon's weren.
Single homo's =/= single vrouwen. Ik kan me zo voorstellen dat cruisen hier een leuke woordspeling betreft.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:11 schreef TimMer1981 het volgende:
Dezelfde bullshit als singlesreizen; maar dat vind je waarschijnlijk geen bullshit?
Want anabolen Billy's en Haagse Anita's zijn niet druk bezig in Lloret de Mar en Chersonissos om continu te laten zien dat ze enorm hetero zijn?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon anoniem op vakantie gaan, inplaats van in zo'n stoet "kijk ons eens ontzettend gay zijn" malloten? Ik dacht dat homo's "gelijke rechten" wilden, maar blijkbaar stellen ze zichzelf toch liever in een apart hoekje.
Zie reactie boven. Die sloeries in Lloret de Mar en Chersonissos worden in twee weken tijd harder uitgewoond dan een homohoer in twee jaar...quote:Op zondag 1 juli 2012 19:21 schreef speknek het volgende:
[..]
Single homo's =/= single vrouwen. Ik kan me zo voorstellen dat cruisen hier een leuke woordspeling betreft.
Hahaha nope. Homo's hebben gemiddeld genomen al significant veel meer sekspartners dan hetero's, laat staan homo's die in de scene zitten.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef TimMer1981 het volgende:
Zie reactie boven. Die sloeries in Lloret de Mar en Chersonissos worden in twee weken tijd harder uitgewoond dan een homohoer in twee jaar...
Ja want iedereen die niet precies zegt wat TimMer1981 wil horen/lezen is net zo achterlijk als 'dat volk in die zandbak'quote:Op zondag 1 juli 2012 19:32 schreef TimMer1981 het volgende:
[..]
Zo nu en dan lijkt een aardig deel van Nederland net zo achterlijk te zijn als dat volk in die zandbak daar...
Dan vraag ik me af wat de officiele reden is dat het schip is geweerd.quote:Volgens Marokko is er niets aan de hand. „We weren geen cruiseschepen en we vragen bezoekers nooit naar hun geaardheid”, zei minister van Toerisme Lahcen Haddad.
Je hebt serieuze oogkleppen op als je niet doorhebt dat homo's in de huidige maatschappij al in een apart hoekje geplaatst worden, Ergens ook wel logisch aangezien ze een minderheid zijn, maar het feit dat er zoveel animo is voor zo'n cruise geeft al aan dat de situatie voor homo's en hetero's niet helemáál gelijk is.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:15 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er mis met gewoon anoniem op vakantie gaan, inplaats van in zo'n stoet "kijk ons eens ontzettend gay zijn" malloten? Ik dacht dat homo's "gelijke rechten" wilden, maar blijkbaar stellen ze zichzelf toch liever in een apart hoekje.
Zeker die film met Cuba Gooding Junior niet gezien?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:51 schreef Jellereppe het volgende:
Alleen kaaskoppen komen op het plan om 1.500 homo's op een cruiseschip te zetten en uit varen te gaan.Ga dan anoniem en vestig niet de aandacht op jezelf door te vermelden dat je 1.500 gays op je schip hebt.
De enige reden voor zo'n boot is gewoon 1 grote orgie.quote:Op zondag 1 juli 2012 19:52 schreef noruas_ het volgende:
[..]
Je hebt serieuze oogkleppen op als je niet doorhebt dat homo's in de huidige maatschappij al in een apart hoekje geplaatst worden, Ergens ook wel logisch aangezien ze een minderheid zijn, maar het feit dat er zoveel animo is voor zo'n cruise geeft al aan dat de situatie voor homo's en hetero's niet helemáál gelijk is.
Nee, waar gaat de film over?quote:Op zondag 1 juli 2012 19:53 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zeker die film met Cuba Gooding Junior niet gezien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |