beetje gekut moet kunnen soms ja maar als de mods zeggen dat het klaar is dan moet het ook een keer ophoudenquote:Op donderdag 28 juni 2012 19:20 schreef Specularium het volgende:
Keiharde Knal in Amsterdam
Waarom dicht?
Actueel en een beetje gekut moet toch kunnen?
Zag het net. Bedanktquote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:30 schreef zuiderbuur het volgende:
Opnieuw twee topics over hetzelfde:
Afschuw om pestfilmpje
Afschuw in België om pestfilmpje op internet
Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.quote:Op zaterdag 30 juni 2012 18:29 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Sharia ingevoerd inTimboektoe
Wat is dat nou weer voor kut TT? Dit is toch een Nieuws-subforum? Is het dan teveel gevraagd dat de TTs in ieder geval IETS met het nieuws te maken hebben?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op vrijdag 6 juli 2012 18:51 schreef Pietverdriet het volgende:[/b]
Dan staan de treins te lang stil op het perron
Inderdaad, de topicstarter heeft daar een onvoorstelbare voorzienigheid tentoon gespreid die ik eerst helemaal niet naar waarde kon schatten. Wat een rustig topic met wat info was, dat langzaam groeide, is nu ineens verdubbeld en ik moet echt scrollen om nog eens wat zinvols te lezen...quote:Op zondag 1 juli 2012 15:59 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Kijk maar wat er met zo'n topic gebeurt als het woord 'Sharia' in de TT staat.
Het ging in elk geval niet meer over Timboektoe en de ellende daar in Mali.quote:Op dinsdag 3 juli 2012 18:52 schreef zuiderbuur het volgende:
Sharia ingevoerd inTimboektoe
Is dit topic definitief afgesloten of is het gewoon vol?
Ik bedoel: kan ik een (vervolg)topic maken over de toestand in Mali/de Maghreb/Noord-Afrika, maar dan zonder al het oeverloos persoonlijk gediscussieer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |