SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 8% gewijzigd door schommelstoel op 29-06-2012 19:49:21 ]You have to stop the Q-tip when there's resistance!
Nog steeds.quote:
Geweldig toch, als zo'n plannetje in hun gezicht ontploft. Dan blijken social media meer nuttige kanten te hebben.quote:Anderen vinden dat de sociale media niet mogen dienen als schandpaal voor de dader, wier naam al snel bekend werd.
In dit geval vind ik het ook wel prima !quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:46 schreef error_404 het volgende:
[..]
Geweldig toch, als zo'n plannetje in hun gezicht ontploft. Dan blijken social media meer nuttige kanten te hebben.
Dat soort mensen zijn zeker ook tegen programma's als Opsporing Verzocht, die arme daders hebben het al zo moeilijk.quote:Anderen vinden dat de sociale media niet mogen dienen als schandpaal voor de dader, wier naam al snel bekend werd.
Valt me een beetje tegen Dimens, als iedereen zo zou denken zal het nooit minder worden of jongeren aan het denken zetten.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
Welkom in de wereld van pesten. Het zal toch nooit stoppen en pesten zal toch wel blijven bestaan.
Verminderen kan wel.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:08 schreef Dimens het volgende:
Welkom in de wereld van pesten. Het zal toch nooit stoppen en pesten zal toch wel blijven bestaan.
Helemaal mee eens. Als ze was gaan terugmeppen, hadden de andere pesters mee gaan vechten. Het meisje met de hutkoffer-size handtas was niet alleen, anders had ze dit nooit gedurfd.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://www.beta.facebook.com/photo.php?v=4220271106776
Gadverdamme en er zit ook gewoon iemand NAAST die totaal niet reageert![]()
Ik zat te wachten op het moment dat dat kind opstond en zelf klappen uit
gaat delen, maar helaas ...
Ik hoop dat die Griet die daar zo lekker bezig is een heeeeeeeeeeeele boel
stront over haar heen krijgt !
Zie het nu pas.quote:
inderdaad, die is hel verschrikkelijk...quote:Op vrijdag 29 juni 2012 10:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik hoop dat die Griet die daar zo lekker bezig is een heeeeeeeeeeeele boel
stront over haar heen krijgt !
Jammer dat je dit soort dingen altijd online ziet, en er nooit eens zelf naast zit.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:29 schreef Gia het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. Als ze was gaan terugmeppen, hadden de andere pesters mee gaan vechten. Het meisje met de hutkoffer-size handtas was niet alleen, anders had ze dit nooit gedurfd.
Ben het wel met je eens. Ik mepte er op die leeftijd op, als ik getreiterd werd. En ja, dat hielp. Maar in die tijd was het dan wel een tegen een, de rest keek toe.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:44 schreef RM-rf het volgende:
[..]
inderdaad, die is hel verschrikkelijk...
maar ergens denk ik ook dat die moeder haar dochter ook moet vertellen dat het niet erg is je teweer te stellen en misschien eens moet overwegen om dat meisje op een zelfverdedigings- of assertiviteitscrsus te laten gaan....
Haar passieve gedrag is imho niet goed en niet slim... dat trutje dat haar aan het slaan is namelijk zélf ook enorm onzeker en bang, dat merk je aan de 'aftastenheid' warmee ze te werk gaat en hoe ze telkens een stapje verder gaat ...
Juist dat kan snel ophouden als ze ook maar een minimale 'tegenactie' zou ondervinden... dat trutje pakt bewust iemand die zich passief opstelt omzichzelf te 'bewijzen'.
Het hoort er gewoon bij.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 11:14 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Valt me een beetje tegen Dimens, als iedereen zo zou denken zal het nooit minder worden of jongeren aan het denken zetten.
Die worden nu gepest door de menigte. Heeft die moeder goed bereikt.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:08 schreef Woestijnvos het volgende:
Die pester word nu helemaal rot gescholden op haar twitter.
En in het land der blinden is 1oog koning.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Marie30 het volgende:
Dit filmpje brengt hele nare gevoelens bij me naar boven. Heel erg triest voor dat meisje en haar familie. Kijk zo een filmpje maar eens aan als het jouw dochter, zus, nicht, ... is.
De ouders van die pesters moeten zich de ogen uit het hoofd schamen.
Dan zijn er nog de tegenreacties die ook nergens op slaan. Zie deze pagina: https://www.facebook.com/RespectVoorKayleigh De pagina doet zijn titel geen eer aan. De pagina wordt eerder gebruikt om gratuit de pester de dood te verwensen in plaats van respect aan het slachtoffer te tonen.
Oog om oog en de hele wereld is blind...
De ouders van de pesters kunnen er niets aan doen. De schuld aan hen geven, slaat nergens op. Dit is groepsgedrag, erbij willen horen. Ze zullen zo niet opgevoed zijn.quote:Op vrijdag 29 juni 2012 13:21 schreef Marie30 het volgende:
Dit filmpje brengt hele nare gevoelens bij me naar boven. Heel erg triest voor dat meisje en haar familie. Kijk zo een filmpje maar eens aan als het jouw dochter, zus, nicht, ... is.
De ouders van die pesters moeten zich de ogen uit het hoofd schamen.
Dan zijn er nog de tegenreacties die ook nergens op slaan. Zie deze pagina: https://www.facebook.com/RespectVoorKayleigh De pagina doet zijn titel geen eer aan. De pagina wordt eerder gebruikt om gratuit de pester de dood te verwensen in plaats van respect aan het slachtoffer te tonen.
Oog om oog en de hele wereld is blind...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |