abonnement Unibet Coolblue
pi_111928486
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2012 15:13 schreef Morodeepdelver het volgende:

[..]

Je laatste contact met de verkoper was op 15 mei. Hierin heeft de verkoper aangegeven nog een dag nodig te hebben om te kunnen verzenden. Het zou kunnen zijn dat de verkoper dit vorige week wederom is vergeten, als ik kijk naar zijn posthistory hier op Fok! denk ik niet dat je met een oplichter te maken hebt, maar gewoon met iemand die zijn hoofd ergens anders heeft liggen.

Ik zou hem vandaag nog een PM/DM sturen waarin je hem verzoekt binnen een paar dagen alsnog het pakket te verzenden en hiervan een T&T nummer op te sturen, of anders je geld terug storten.

Beetje geduld, dan komt het wel goed denk ik ;)
Laatste post uit het vorige topic.
  Moderator woensdag 23 mei 2012 @ 15:34:24 #2
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_111929269
Even aan de reeks toegevoegd. Game on.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_111936623
Goede ervaring met allroms, kocht van hem een harde schijfje.

Doosje waarin het verzonden was PostNL-proof, je zou er mee kunnen voetballen en dan was er nog niks gebeurd met de inhoud, zeer netjes verpakt!

Tevens snelle en vriendelijke communicatie.
pi_111966787
Prima ervaring met lurker69 in [TK] Thunder/House cd`s. Het ging mij voornamelijk om de Thunderdome CD's, en er zaten er meer tussen dan in eerste instantie genoemd. Helemaal goed dus.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_111984651
Prima ervaring met Kivi_Kevin in [TK] Samsung Galaxy S2 ICS met bon.
Hij kwam hem zelfs langsbrengen :)
pi_111988568
Zeer slechte ervaring met Aduro in dit topic: [TK] Ray-Ban zonnebril 4125 Cats 5000 als nieuw!

Afgesproken was dat hij vanavond tussen 19:30 en 20:00 langs zou komen. Geen DM, PM gehad om af te zeggen, ook niemand aan mijn deur.

Ben nogal pissed, omdat dit niet echt een avond was om binnen te zitten, ik had mijn tijd wel beter kunnen besteden dan te wachten op iemand die niet komt opdagen terwijl iedereen buiten op het terras een biertje aan het doen is :( Daarnaast heb ik de bril dus ook meer dan een halve week voor jan lul gereserveerd. Dit terwijl ik ook al had aangeboden hem zelfs op zondagavond al bij hem langs te brengen aangezien ik toch een leaseauto met tankpas heb.

Aduro hoeft dus ook niet meer langs te komen.
(Y)
pi_112230497
Goede ervaring met 12bhippy in [TK] devolo dlan 200 AVplus, netwerkadapter voor stroomnet (2x)
Spullen snel verzonden en netjes ingepakt.
pi_112272726
Prima ervaringen met Baghdaddy in dit topic: [TK]Tom Ford Zonnebril 'Harry' TF-192 28B

Snelle betaler en reageert ook snel op PM :)
pi_112275299
Goed ervaring gehad met r0binhood! Snelle afhandeling, binnen 1 dag was de NAS verstuurd :)
pi_112338041
aan andy91

[TK] ns-k330 ( nas server ) ¤ 20,- inc. verzenden!

verkocht.
vriendelijke koper.
snel en correct in communicatie.

:)
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 11:07:26 #11
332676 OkkieTrooy
Het leven is geen krentenbol
pi_112339179
3 TFT schermen gekocht van W4.
Perfecte service, communicatie, snel en gewoon goed. :)

Ik ben er heel blij mee

W4 ^O^
Waar de schakeling rookt, loopt de meeste stroom.
  zaterdag 2 juni 2012 @ 18:32:20 #12
96210 W4
Wie, ik?
pi_112352030
Thx :) Zelfde geldt natuurlijk voor OkkieTrooy, goede transactie geweest!
Poffervier
pi_112512910
iphone 3GS gekocht van W4, snel en goed afgehandeld.
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  woensdag 6 juni 2012 @ 18:08:13 #14
119606 habanero
577000 Scoville
pi_112529903
slechte ervaring met w00h00
2 truien en 2 vesten van gekocht, ging mij om een Scotch & Soda cashmere trui (S), dat bleek geen cashmere maar combinatie lamswol en nylon en een maat M maar passen gaat dat niet het lijkt heel erg raar gekrompen, ik heb geen dikke armen maar kom er echt niet in, niet te dragen.

w00h00 reageert met pech gehad verkoop het zelf maar.

geen positieve ervaring.
  vrijdag 8 juni 2012 @ 10:17:04 #15
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_112602893
Goede ervaring met Unsub, zou eigenlijk eerst Woensdag komen, maar had een goede reden om niet te kunnen, en hij zei dat netjes via PM, vandaag is de gitaar opgehaald. :)
pi_112632002
Goede ervaring met M0o0tje, kocht een Nintendo DS van mij.
Snel betaald en reageert snel. Toppie. ^O^
"When I grow up I wanna be sedated.
Looking for liquor and love, forever hated"
  vrijdag 8 juni 2012 @ 20:47:05 #17
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_112632343
Aan VliegVlieg

Topic: [TK] Monster Beats by Dr Dre Solo HD Wit headphone

Zeer snelle reactie na bod. Communicatie was kort en helder. Deal snel rond. Het duurde even voordat ik had betaald (2 dagen). Na betaling, zeer snel pakketje ontvangen. Goed verpakt met in de doos luchtzakken zodat de originele doos niet zou gaan schuiven in de omdoos. De verpakking, geheel origineel, in nieuwstaat, en geheel compleet geleverd.

Top! Ben heel blij met mn aankoop! Dit had ik veel eerder moeten kopen :)
World domination is my middle name.
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 zaterdag 9 juni 2012 @ 10:20:56 #18
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_112650281
Zeer goede ervaring met dutchman79 omtrent de verkoop van [TK] 66°North Tindur Technical Jacket XXL
Zeer geduldig persoon, waarvoor zeer veel dank. ^O^
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  zaterdag 9 juni 2012 @ 13:59:06 #19
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_112656156
Vanmorgen een prima ervaring met Fukushima :)
[TK]Tomos Revival Frame met kenteken

Ik ben benieuwd naar een foto als de brommer klaar is..
Veel plezier ermee :W

[ Bericht 10% gewijzigd door Rijstebuiltje op 09-06-2012 14:25:54 ]
Wir müssen leben, bis wir sterben!
pi_112669904
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 juni 2012 13:59 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Vanmorgen een prima ervaring met Fukushima :)
[TK]Tomos Revival Frame met kenteken

Ik ben benieuwd naar een foto als de brommer klaar is..
Veel plezier ermee :W
Die zal ik posten dan! Uiteindelijk nog spannend met 2 bijna afgekeurde rijbewijzen ;)
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
pi_112698541
Van fikfokfak een xbox gekocht en werkt perfect! Goede ervaring dus.
pi_112726509
Erg slechte ervaringen met Lunatic141

[TK] Sony Vaio VPCF13M1E Laptop

Ik heb een akkoord met hem over de verkoop van mijn Sony Vaio laptop. Hij zoude laptop vrijdag middag op komen halen. Ik heb met pijn en moeite een afspraak verzet zodat ik voor hem de laptop ' s middags nog even zou kunnen formateren en opnieuw installeren zodat hij een mooie clean Windows 7 install zou hebben. lunatic141 heeft me laat in de mdidag een PM gestuurd dat het niet ging lukken. Ik heb toen gevraagd wanneer hij hem dan op zou komen halen. Als antwoord stuurde hij dat hij ging kijken hoe laat de trein op zaterdag zou rijden. Daarna heb ik niets mee van hem vernomen. Ik heb hem nog twee PM's gestuurd maar daarop krijg ik geen reactie terwijl hij wel gewoon online is.

Dus doe geen zaken met Lunatic141
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112727478
quote:
19s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:56 schreef Guidetti het volgende:
Erg slechte ervaringen met Lunatic141

[TK] Sony Vaio VPCF13M1E Laptop

Ik heb een akkoord met hem over de verkoop van mijn Sony Vaio laptop. Hij zoude laptop vrijdag middag op komen halen. Ik heb met pijn en moeite een afspraak verzet zodat ik voor hem de laptop ' s middags nog even zou kunnen formateren en opnieuw installeren zodat hij een mooie clean Windows 7 install zou hebben. lunatic141 heeft me laat in de mdidag een PM gestuurd dat het niet ging lukken. Ik heb toen gevraagd wanneer hij hem dan op zou komen halen. Als antwoord stuurde hij dat hij ging kijken hoe laat de trein op zaterdag zou rijden. Daarna heb ik niets mee van hem vernomen. Ik heb hem nog twee PM's gestuurd maar daarop krijg ik geen reactie terwijl hij wel gewoon online is.

Dus doe geen zaken met Lunatic141
Dan heb jij duidelijk alleen een slechte ervaring met hem. Ik heb al meerdere transacties met hem gedaan, hij heeft mijn macbookpro gekocht/ik heb in het verleden een telefoon geruild tegen een netbook. En alles ging prima via afspraak.
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
pi_112727735
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2012 09:48 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:

[..]

Dan heb jij duidelijk alleen een slechte ervaring met hem. Ik heb al meerdere transacties met hem gedaan, hij heeft mijn macbookpro gekocht/ik heb in het verleden een telefoon geruild tegen een netbook. En alles ging prima via afspraak.
In mijn geval dus helaas niet. Speciaal een afspraak voor hem verzet, de laptop geformateerd en opnieuw geinstalleerd en hem al een aantal keren een PM gestuurd maar geen reactie ondanks hij gewoon online is en hier op het forum posts plaatst.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112790149
quote:
19s.gif Op maandag 11 juni 2012 08:56 schreef Guidetti het volgende:
Erg slechte ervaringen met Lunatic141

[TK] Sony Vaio VPCF13M1E Laptop

Ik heb een akkoord met hem over de verkoop van mijn Sony Vaio laptop. Hij zoude laptop vrijdag middag op komen halen. Ik heb met pijn en moeite een afspraak verzet zodat ik voor hem de laptop ' s middags nog even zou kunnen formateren en opnieuw installeren zodat hij een mooie clean Windows 7 install zou hebben. lunatic141 heeft me laat in de mdidag een PM gestuurd dat het niet ging lukken. Ik heb toen gevraagd wanneer hij hem dan op zou komen halen. Als antwoord stuurde hij dat hij ging kijken hoe laat de trein op zaterdag zou rijden. Daarna heb ik niets mee van hem vernomen. Ik heb hem nog twee PM's gestuurd maar daarop krijg ik geen reactie terwijl hij wel gewoon online is.

Dus doe geen zaken met Lunatic141
Jij beweert meerdere keren slechte ervaringen te hebben gehad met Lunatic141. Waarom doe je dan meerdere keren zaken met hem terwijl jij vindt dat je met hem geen goede zaken kunt doen? Leer je niet van je fouten?
"Nibnub. A name to remember."
pi_112790289
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 juni 2012 15:48 schreef Nibnub het volgende:

[..]

Jij beweert meerdere keren slechte ervaringen te hebben gehad met Lunatic141. Waarom doe je dan meerdere keren zaken met hem terwijl jij vindt dat je met hem geen goede zaken kunt doen? Leer je niet van je fouten?
Nee, ik beweer meerdere keren contact met hem te hebben gezocht. Ik heb hem drie keer een PM gestuurd en een keer in een topic van hem gereageerd. Hij is wel online maar hoe reageerd gewoon niet. Dit is pas de eerste keer dat ik zaken met hem heb gedaan. En ook meteen de laatste keer.

Ik zit nu dus met een schone laptop waar ik niets mee kan (ja alles opnieuw weer installeren wat ik nodig heb). Vrij vervelend dus. En dan hebben we het nog niet eens over de tijd die ik voor hem vrij heb gemaak. Uiteindelijk heeft het mij gewoon geld gekost (uren). Dat lijkt mij niet echt de bedoeling.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112921205
Goede ervaring met pocketcalcultoroperator in [TK] Levi`s jeans
Snelle reakties. Snel en netjes verstuurd.
Beter een goede buurvrouw dan een verre vriendin...
pi_112966168
Zeer goede ervaring nav van dit topic met Shefkee.

Keurig op tijd betaald, goede communicatie en goed contact na afhandeling.
Topper.
pi_112970966
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 13:26 schreef Elvander het volgende:
Zeer goede ervaring nav van dit topic met Shefkee.

Keurig op tijd betaald, goede communicatie en goed contact na afhandeling.
Topper.
Insgelijks.
Pakketje was uitstekend verpakt, duidelijke communicatie en gaf me direct een betrouwbaar gevoel. Stuurt me nog een recovery CD na, uitstekende service. Voorbeeld voor menig verkoper, volgens Tweakers ben ik niet de enige.
pi_112975782
[TK] Asus EEE 1001PXD (netbook)

gekocht van monsterd. / house_is_a_feeling,

prettig en vlot in de communicatie.
snel verzonden en ontvangen. In een stevige doos.
netjes in originele verpakking + bonnetje + handleiding.

kortom, ik ben tevreden koper :)
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
pi_112976990
[TK] routers , usb sticks, cameratje MS en micro SD's, mp3 speler.

USB's en SD's gekocht bij r0binhood, hardstikke tevreden over!
Was snel opgestuurd, zelfs terwijl ik het geld nog niet had overgemaakt (was het vergeten en heb het pas 2 dagen later overgemaakt, vond hij gelukkig geen probleem :) )
Was ook niet zo duur dus ik zeg allemaal kope kope kope bij r0binhood ^O^
  zaterdag 16 juni 2012 @ 23:37:01 #32
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_112987746
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juni 2012 19:00 schreef r0binhood het volgende:
[TK] Asus EEE 1001PXD (netbook)

gekocht van monsterd. / house_is_a_feeling,

prettig en vlot in de communicatie.
snel verzonden en ontvangen. In een stevige doos.
netjes in originele verpakking + bonnetje + handleiding.

kortom, ik ben tevreden koper :)
Geldt ook voor verkoper. Geld was door r0binhood snel overgemaakt, communicatie in orde. Prima dus:)
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_113104468
Fijne snelle deal met r0binhood in [TK] routers , usb sticks, cameratje MS en micro SD's, mp3 speler.. Goed verpakt. Perfectimundo. :)
  dinsdag 19 juni 2012 @ 17:43:14 #34
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_113105613
Goeie deal met Dubbel_Fristie:

[TK] Ray ban aviator 3362

Snel opgestuurd, krasloze bril.
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_113162369
Goede ervaring met MisterTata

Snelle communicatie en duidelijke afspraken!
  donderdag 21 juni 2012 @ 19:38:28 #36
127158 MisterTata
Ja, tuurlijk..jij hebt gelijk.
pi_113201878
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2012 21:42 schreef Zilex het volgende:
Goede ervaring met MisterTata

Snelle communicatie en duidelijke afspraken!
Zelfde geldt voor Zilex! :-)
Er zijn drie soorten mensen; mensen die wel kunnen tellen en mensen die niet kunnen tellen.
pi_113226044
[TK] routers , usb sticks, cameratje MS en micro SD's, mp3 speler.
usb sticks
verkocht aan pimmerdt

duidelijke / vlotte communicatie
eerlijke koper :P

[TK] routers , usb sticks, cameratje MS en micro SD's, mp3 speler.
router en usbhub
verkocht aan Oledanmaarweer

vriendelijk en correct.
een fijne verkoopservaring wederom :)
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:01:21 #38
96210 W4
Wie, ik?
pi_113248623
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2012 11:26 schreef Fukushima het volgende:
iphone 3GS gekocht van W4, snel en goed afgehandeld.
Thanks, goede ervaring was zeker wederzijds.
Poffervier
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:04:41 #39
96210 W4
Wie, ik?
pi_113248755
Tot nu toe slechte ervaring met bakker7 vanwege de verkoop van een gstar broek.

bakker7 heeft mij een andere broek gestuurd (niet van de foto's, ander merk (nep D&G denk ik) en volledig andere maat) die ook nog eens in erbarmelijke staat is en vies.

Bovendien heeft hij aangegeven dat de broek verstuurd is op 16 juni, maar de datum waarop het tnt label is aangemaakt is 21 juni. En hij reageert bakker7 niet meer op PM sinds 17 juni.

Ik voel mij opgelicht, zeker nu verkoper ook niet reageert en wil graag weten welke betekenis de mods kunnen hebben in een mogelijke oplossing.
Poffervier
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 20:09:55 #40
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113248964
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef W4 het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met bakker7 vanwege de verkoop van een gstar broek.

bakker7 heeft mij een andere broek gestuurd (niet van de foto's, ander merk (nep D&G denk ik) en volledig andere maat) die ook nog eens in erbarmelijke staat is en vies.

Bovendien heeft hij aangegeven dat de broek verstuurd is op 16 juni, maar de datum waarop het tnt label is aangemaakt is 21 juni. En hij reageert bakker7 niet meer op PM sinds 17 juni.

Ik voel mij opgelicht, zeker nu verkoper ook niet reageert en wil graag weten welke betekenis de mods kunnen hebben in een mogelijke oplossing.
Ik zie dat je topicreports hebt aangemaakt, maar die zien wij niet meer als het topic is gesloten. Beter stuur je of alle mods of 1 van de mods een PM of plaats je je verhaal hier zoals je nu hebt gedaan. Ik heb op dit moment geen tijd, maar een van de collega's gaat dit zeker oppakken en kijken wat we voor je kunnen doen qua bemiddeling.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:14:21 #41
96210 W4
Wie, ik?
pi_113249147
quote:
0s.gif [b]Op
Ik zie dat je topicreports hebt aangemaakt, maar die zien wij niet meer als het topic is gesloten. Beter stuur je of alle mods of 1 van de mods een PM of plaats je je verhaal hier zoals je nu hebt gedaan. Ik heb op dit moment geen tijd, maar een van de collega's gaat dit zeker oppakken en kijken wat we voor je kunnen doen qua bemiddeling.
Ik wist niet dat jullie die TR's niet meer zien. Ik weet niet precies wie de mods zijn, maar kan ik er gewoon vanuit gaan dat dit topic door de mods gelezen wordt?
Poffervier
  Moderator vrijdag 22 juni 2012 @ 20:26:01 #42
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113249640
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:14 schreef W4 het volgende:

[..]

Ik wist niet dat jullie die TR's niet meer zien. Ik weet niet precies wie de mods zijn, maar kan ik er gewoon vanuit gaan dat dit topic door de mods gelezen wordt?
Kun je in de forumindex zien: DD, Dizer, Renesite, blup, djkoelkast, Housekeeper
en ik mis admiraal_anaal nog in de lijst. Uiteraard wordt dit topic gelezen, maar als je eerder tekenen van "iets klopt niet" merkt kun je beter even een V&A crewlid een PM sturen ;)
Het zal nu worden opgepakt, zie dit als een geheugensteuntje voor mensen die eventueel met hetzelfde kampen.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  vrijdag 22 juni 2012 @ 20:33:48 #43
96210 W4
Wie, ik?
pi_113249993
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:26 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Kun je in de forumindex zien: DD, Dizer, Renesite, blup, djkoelkast, Housekeeper
en ik mis admiraal_anaal nog in de lijst. Uiteraard wordt dit topic gelezen, maar als je eerder tekenen van "iets klopt niet" merkt kun je beter even een V&A crewlid een PM sturen ;)
Het zal nu worden opgepakt, zie dit als een geheugensteuntje voor mensen die eventueel met hetzelfde kampen.
Okidoki, ik had Renesite inmiddels gevonden en ge-pm-d maar ik ga nu gewoon rustig wachten op een reactie :) Thanks!
Poffervier
  Moderator zaterdag 23 juni 2012 @ 11:36:26 #44
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113269676
Camera gekocht van PetervdK http://forum.fok.nl/user/history/42043
Tip top in orde ^O^ Bedankt!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 23 juni 2012 @ 17:13:27 #45
27148 raimen
SPEED IS SWEET
pi_113279199
Goede ervaring met Bram.Kingston in [TK] iPhone 4S 16GB Nieuw.

Duidelijke communicatie. Snelle en duidelijke afspraken. En het product is zoals het was beloofd. Zeer goed (hufterproof) verpakt. 1 woord TOP. :Y

Ik ben er blij mee.
Bruno....Ik zal je missen vriend
To Protect and to Serve
U wilt werkruimte... prima...:Barry...Vast.
Toezicht is gezond!
  zondag 24 juni 2012 @ 22:12:40 #46
96210 W4
Wie, ik?
pi_113336179
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:33 schreef W4 het volgende:

[..]

Okidoki, ik had Renesite inmiddels gevonden en ge-pm-d maar ik ga nu gewoon rustig wachten op een reactie :) Thanks!
Renesite reageerde dat hij ging wachten op DJKoelkast en DJKoelkast typte hier dattie geen tijd had. En verder heb ik niets meer vernomen. Er zit geen bloedspoed op, maar ik zou graag even horen van een mod dat hij/zij hier mee bezig is of dit t.z.t. gaat oppakken ... thanks alvast!
Poffervier
  Moderator zondag 24 juni 2012 @ 22:16:52 #47
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_113336516
quote:
14s.gif Op zondag 24 juni 2012 22:12 schreef W4 het volgende:

[..]

Renesite reageerde dat hij ging wachten op DJKoelkast en DJKoelkast typte hier dattie geen tijd had. En verder heb ik niets meer vernomen. Er zit geen bloedspoed op, maar ik zou graag even horen van een mod dat hij/zij hier mee bezig is of dit t.z.t. gaat oppakken ... thanks alvast!
Ik gooi het achter de schermen nog eens neer, door verhuizing heb ik momenteel geen tijd voor andere zaken dan snelle slotjes enzo.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator zondag 24 juni 2012 @ 22:26:19 #48
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_113337330
Okay.....ik pak hem morgen even op :P
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:02:36 #49
101840 Rijstebuiltje
Du Hast.. Du Hast mich
pi_113483995
Prima ervaring met BigSmurf in dit draadje [TK] Technisch Lego modellen!
Bedankt! :) Mijn wederhelft is er erg mee in zijn nopjes! :)
Wir müssen leben, bis wir sterben!
  woensdag 27 juni 2012 @ 22:05:02 #50
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_113484181
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juni 2012 22:02 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Prima ervaring met BigSmurf in dit draadje [TK] Technisch Lego modellen!
Bedankt! :) Mijn wederhelft is er erg mee in zijn nopjes! :)
Mooi zo, veel plezier ermee! ;)
  Moderator donderdag 28 juni 2012 @ 09:46:47 #51
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_113499385
Erg goede ervaring met G15 in dit topic:

[TK] Panasonic 3D bril

Snelle levering en zorgvuldige verpakking.Via DM werd ik continu op de hoogte gehouden over de status. Bril werkt perfect. *O*
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_113499582
Wederom een goede en snelle ervaring met klonk! :)

[TK]Sony Tablet S
Het onderscheid komt met de jaren, tot je jezelf onderschijt...
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:39:21 #53
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_113573720
Goede ervaring met Swappi!

[TK] Samsung NC20 netbook

Opgehaald volgens afspraak.
  vrijdag 29 juni 2012 @ 21:47:11 #54
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_113574000
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juni 2012 09:53 schreef TheSwooshdockSaints het volgende:
Wederom een goede en snelle ervaring met klonk! :)

[TK]Sony Tablet S
Van mijn kant ook voor de tweede keer goeie ervaring met deze koper, supersnel geld op de rekening :)
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_114052967
geen ervaring met andre300 in mijn topic:
[TK] Iphone 4 16GB Zwart, simlockvrij, nieuw

doet een bod op mijn telefoon, maar laat zich dan 4 dagen niet meer zien op Fok!. heb een PM gestuurd, maar niets op gehoord. uiteindelijk maar op Marktplaats gegooid vanmorgen en verkocht.

ik heb begrip ervoor dat mensen niet 24/7 online zijn, maar als je een bod plaatst op iets en je dan 4 dagen niet meer online vertoond, dat vind ik raar.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
  woensdag 11 juli 2012 @ 12:35:56 #56
96210 W4
Wie, ik?
pi_114055973
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 juni 2012 20:04 schreef W4 het volgende:
Tot nu toe slechte ervaring met bakker7 vanwege de verkoop van een gstar broek.

bakker7 heeft mij een andere broek gestuurd (niet van de foto's, ander merk (nep D&G denk ik) en volledig andere maat) die ook nog eens in erbarmelijke staat is en vies.

Bovendien heeft hij aangegeven dat de broek verstuurd is op 16 juni, maar de datum waarop het tnt label is aangemaakt is 21 juni. En hij reageert bakker7 niet meer op PM sinds 17 juni.

Ik voel mij opgelicht, zeker nu verkoper ook niet reageert en wil graag weten welke betekenis de mods kunnen hebben in een mogelijke oplossing.
Bakker7 heeft uiteindelijk 15¤ terug overgemaakt, door interventie van HouseKeeper (thanks) maar ik ben dus nog steeds de boot in gegaan voor 15¤. Verkoper reageert niet meer op e-mail naar HouseKeeper en aangezien ik alleen contact met 'em had via PM/DM heb ik verder geen contactmogelijkheden (account is gebanned).

Ook kan ik jullie niet wijzen op een adres of e-mailadres als waarschuwing, want die heb ik niet. Leerpuntje voor mij, te goed van vertrouwen geweest.

Mocht je iets willen kopen van "XXX" (als dat al z'n echte naam is) en je moet geld overmaken op XXX), denk dan drie keer na of je op die manier van je geld af wilt ...

-sorry W4, maar helaas moet ook de privacy in acht worden genomen voor dit soort uitvreters HK-

[ Bericht 0% gewijzigd door Housekeeper op 11-07-2012 14:21:54 ]
Poffervier
pi_114412997
Prima ervaring met Renzoku. Hij reageert snel op berichten en bij afhalen bleek het een hele vriendelijke kerel. In de toekomst zou ik (indien van toepassing) zeker weer zaken met hem doen!
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:44:22 #58
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_114425770
Goede ervaring met karnie nav. [TK] Apple TV 2

Goede communicatie, snel verzonden, goed verpakt en product naar behoren!
  donderdag 19 juli 2012 @ 18:48:33 #59
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_114425948
Mindere ervaring met Chinless. Reageert niet of na lange tijd terwijl we in onderhandeling zitten. Zegt geďnteresseerd te zijn in de prijs die ik wil bieden en reageert vervolgens weer niet...

En hij is gewoon online, geen aanwinst voor V&A wat mij betreft :{
pi_114526321
quote:
0s.gif Op donderdag 19 juli 2012 18:44 schreef leolinedance het volgende:
Goede ervaring met karnie nav. [TK] Apple TV 2

Goede communicatie, snel verzonden, goed verpakt en product naar behoren!
Genoegen was wederzijds. Idd prima communicatie en snelle betaling ^O^
  zondag 22 juli 2012 @ 19:52:48 #61
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114540263
Slechte ervaring met Tassiepassie naar aanleiding van dit topic:

[TK]pumps,laarzen en high heels (maat 37)

Ik heb deze laarzen bij haar besteld:



En deze heeft ze me opgestuurd:





Ze zijn totaal anders. De hakken zijn heel anders en ze komen niet tot over mijn knieën. Dat zijn juist de dingen die ik zo mooi vond aan die laarzen, anders had ik ze nooit besteld.

En groot ben ik zeker niet (ben net 1.58 meter), dus dat kan niet de reden zijn dat ze niet tot over mijn knieën komen.

Ik heb hierover met Tassiepassie ge-pm'd, maar zij blijft beweren dat het dezelfde laarzen zijn als op de afbeelding in haar topic en ze is absoluut niet bereid om ze terug te nemen en me het geld en de verzendkosten terug te betalen. Zij zegt dat ik ze dan maar aan een ander moet verkopen, aangezien ze volgens haarzelf genoeg andere geďnteresseerden op FOK! had voor die laarzen. En dat geloof ik best, maar die zullen net als ik geďnteresseerd zijn in de laarzen van de afbeelding die zij in het topic gepost heeft, maar niet in de laarzen die opgestuurd zijn.

Maar ik vind deze laarzen gewoon ronduit lelijk :{, dus wat nu?

[ Bericht 0% gewijzigd door Joipoidoipoipoi op 22-07-2012 19:59:06 ]
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  zondag 22 juli 2012 @ 23:44:07 #62
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114550812
Jullie zijn het toch wel met mij eens dat dit heel andere laarzen zijn?
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 23 juli 2012 @ 08:19:01 #63
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114557011
Omhoog.
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
  maandag 23 juli 2012 @ 08:57:56 #64
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_114557366
quote:
5s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Jullie zijn het toch wel met mij eens dat dit heel andere laarzen zijn?
quote:
3s.gif Op maandag 23 juli 2012 08:19 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Omhoog.
Doe eens rustig joh :')

Ja je hebt gelijk, ze zijn anders.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:48:37 #65
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114569344
quote:
5s.gif Op zondag 22 juli 2012 23:44 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Jullie zijn het toch wel met mij eens dat dit heel andere laarzen zijn?
absoluut. zeer triest van tassiepassie
  maandag 23 juli 2012 @ 22:34:12 #66
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_114583184
Inderdaad zeer triest, ik vind dat er zeker iets aan gedaan moet worden.
Dit kan niet worden geaccepteerd hier :{
pi_114671885
Goede ervaring met drx86, snelle communicatie en heeft alles netjes zoals het hoort in goede staat opgestuurd. [TK] Abercrombie & Fitch + Hollister size Small
pi_114676036
Goede ervaringen met G15

1 Panasonic bril gekocht, is ie vandaag komen brengen.

n.a.v topic: [TK] 2 x Pansonic 3D bril

Tevens goede ervaring met gonzo1979
n.a.v topic: [TK][PS2] Final Fantasy X + gratis game

keurig netjes opgestuurd nadat ik mijn betaling gedaan had.
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_114726622
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:48 schreef maickeltje het volgende:

[..]

absoluut. zeer triest van tassiepassie
Wat een oplichtster idd. Ik heb het betreffende topic ook gelezen en die chick zegt ook gewoon dat dat het risico is van online kopen :P:P
doipoi, how heb je betaald? vast tegen rembours, anders gewoon laten stoneren.
  zaterdag 28 juli 2012 @ 01:55:42 #70
222262 Gtaboy107
What's the Story..?
pi_114753320
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 juli 2012 17:25 schreef dude1960 het volgende:

[..]

Wat een oplichtster idd. Ik heb het betreffende topic ook gelezen en die chick zegt ook gewoon dat dat het risico is van online kopen :P:P
doipoi, how heb je betaald? vast tegen rembours, anders gewoon laten stoneren.
Dat is dus gewoon oplichten. :')

Dat de crew hier mooi iets aan gaat doen, zulke irritante mensen doen het gewoon voor het oplichten hoor. Muts.
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 28 juli 2012 @ 18:42:58 #71
319979 Fok-it
All is well
pi_114773280
Goeie ervaring met NLThunder bij aanschaf van zijn vele dvd`s.

Kreeg het snel geleverd en alles zag er netjes uit + mijn collectie is weer aanzienlijk verbeterd :+
Kudo`s! ^O^
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_114846603
Goede ervaring met Eraser127 in [Gratis] Diverse cd's . Veel erg goede CD's voor slechts de verzendkosten, helemaal super. Zulke users moeten er meer zijn :)
url
pi_115078572
Deze V&A-noob heeft een uitstekende ervaring met blueline in [GEZ] (Ziggo) CI+ Module. We hadden het beiden erg druk, maar geld stond snel op de rekening. Alle communicatie met blueline verliep ook prettig.

Ook een positieve ervaring met Adiman uit hetzelfde topic! Eigenlijk hetzelfde verhaal als bij blueline! Zeer prettig allemaal! ^O^
Je raekt an de dinge geweun.
  Moderator woensdag 8 augustus 2012 @ 15:47:34 #74
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_115292153
Erg goede ervaring met kindercola in dit topic:[TK] Games & consoles (Nintendo-Sega-Playstation) lage prijzen.

Snelle communicatie en prima contact via PM. Na ontvangst van betaling had ik een dag later voor een spotprijsje allerlei Nintendospullen in huis. Aanrader! :Y
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_115306748
Waardeloze ervaring met Maichel.

[TK] Gilera Cita (snor / 25 km)

We komen tot een deal en sta op het punt om de brommer op te halen. Dan krijg een belletje van Maichel dat hij het overschrijvingsbewijs kwijt is. Hij gaat een nieuwe aanvragen wat 3 tot 5 dagen gaat duren. Hij zou mij bellen als de papieren binnen zijn. Nu 4 weken later niks meer van hem vernomen, geen reactie op telefoon pm/dm of in zijn topic. Hij is wel online geweest afgelopen weken.

Waardeloos. :{
pi_115361225
Perfecte ervaring met APK in dit topic !
pi_115504786
Bami-Bami maakt een afspraak met je om een product te reserveren en laat uiteindelijk niets meer horen.
Niet aan te raden om met deze persoon handel te doen..
pi_115558187
Goede ervaring met bear87. Heb Clark Original Desert Boots van hem over gekocht via het Jeans topic in Lif. Schoenen waren nieuw en in perfecte staat. Zeer snel opgestuurd. :D *O*

Pluim voor bear87. Goede verkoper :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_115680157
Uitstekende ervaring met Kamigot, deze camera van hem gekocht: [TK] Canon Eos 300D digitale spiegelreflex

Werd snel bezorgd, was keurig verpakt en in zeer goede staat.
  zaterdag 18 augustus 2012 @ 11:09:01 #80
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_115709509
Uitstekende ervaring met Dr_Flash nav topic [TK] Nikon Coolpix S9300 Blauw
Fijne communicatie, snel geregeld, netjes verpakt! _O_ w/
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
  dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:36:35 #81
156145 Lucifer_Doosje
Licht ontvlambaar
pi_115827557
Goede ervaring met Dubbel_Fristie nav [TK] iPod nano 6th gen 8GB Silver

Snel geregeld, netjes verpakt, en de iPod werkt perfect ^O^
Op zaterdag 26 juli 2008 11:43 schreef Kali-Mist1 het volgende:
lucifer FTW!!!!
  Moderator dinsdag 21 augustus 2012 @ 16:52:48 #82
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_115828150
domestic heeft mij een MD speler verkocht, ging allemaal super snel en product is zoals beschreven ^O^ [TK/TR/GEZ]PS3,Onkyo,Xperia,PSX,PS2,Xbox e.d.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_115840446
Zeer goede ervaring met eon68. Heb van haar een 7 jaar oude laptop gekocht die in perfecte staat verkeerd. Goede en duidelijke afspraken en alles verliep zoals het hoorde :D
[GEZ] Goedkope IBM Thinkpad
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_115917706
Zwampijp heeft alles netjes geregeld (zie [TK] Diversen Netwerk / computer materiaal | Marine). Goede verkoper dus!
  vrijdag 24 augustus 2012 @ 17:29:34 #85
54096 Gambolputty
von Hautkopft of Ulm
pi_115958905
Fokker van de maand-award voor DoctorV64, binnen een uur had Ik een reactie op mijn [GEZ] Apple TV 1 en nu al binnen. Perfect verpakt, als nieuw en een nette prijs.
Helemaal ^O^
And you may find yourself behind the wheel of a large automobile.
pi_115995252
ThaKiller: maakt een afspraak met je om een product te kopen en laat uiteindelijk niets meer horen.
Patrickovik: Wil spullen overnemen, maar laat niets meer van zich horen.

Tha_Duck | Contactdoos: snelle en prettige afhandeling. Goede ervaringen mee.
pi_116003673
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 augustus 2012 17:29 schreef Gambolputty het volgende:
Fokker van de maand-award voor DoctorV64, binnen een uur had Ik een reactie op mijn [GEZ] Apple TV 1 en nu al binnen. Perfect verpakt, als nieuw en een nette prijs.
Helemaal ^O^
Thanks!
  maandag 27 augustus 2012 @ 18:28:10 #88
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_116074890
Naar aanleiding van:

[TK] Boeken, 2 euro per stuk

Goede ervaring. Snelle en correcte afhandeling, boeken in uitstekende staat.
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society..
pi_116144693
Van Motar 3 spellen gekocht in dit topic. Goed verpakt en snel op de post, alleen de DHL verzend niet zo snel maar daar kan motar niks aan doen!
pi_116183968
Hele goede ervaring met HeatWave naar aanleiding van dit topic:

[GEZ] Bankje PC2700 DDR333 SODIMM geheugen (512mb)

Gratis RAM gekregen en geen verzendkosten. Goede verpakking. Kortom geweldig :D
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
  donderdag 30 augustus 2012 @ 13:58:03 #91
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_116185808
[TK/TR] Games te koop/te ruil (PS3 en Xbox360)

Geslaagde deal gehad met replay11nl (2 ps3 games)
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_116191124
quote:
10s.gif Op donderdag 30 augustus 2012 13:58 schreef Grielen het volgende:
[TK/TR] Games te koop/te ruil (PS3 en Xbox360)

Geslaagde deal gehad met replay11nl (2 ps3 games)
Thanks, geslaagde deal ja :)
  Moderator vrijdag 31 augustus 2012 @ 23:13:17 #93
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_116254827
Topdeal met JeOma in [TK] rode relax stoel.

Het was bijna 400km heen en weer, maar de reis was de moeite waard. Hij is in prachtige staat! Geen scheurtjes oid en het leer is heerlijk soepel. Kreeg er nog een doosje bij voor onderhoud. Hij was bestemd voor een andere ruimte, maar hij is gepromoveerd naar de huiskamer. Ik kan niet wachten tot het stookseizoen weer begint en ik lekker in deze stoel met een boek bij de kachel zit :9~

Nog bedankt voor het mee helpen sjouwen ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zaterdag 1 september 2012 @ 10:21:33 #94
8076 JeOma
voor al uw recepten
pi_116263714
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 augustus 2012 23:13 schreef Housekeeper het volgende:
Topdeal met JeOma in [TK] rode relax stoel.

Het was bijna 400km heen en weer, maar de reis was de moeite waard. Hij is in prachtige staat! Geen scheurtjes oid en het leer is heerlijk soepel. Kreeg er nog een doosje bij voor onderhoud. Hij was bestemd voor een andere ruimte, maar hij is gepromoveerd naar de huiskamer. Ik kan niet wachten tot het stookseizoen weer begint en ik lekker in deze stoel met een boek bij de kachel zit :9~

Nog bedankt voor het mee helpen sjouwen ^O^
Haha mooi man. Fijn dat 'ie een goed nieuw baasje heeft gevonden. Toch beter dan dat 'ie bij een of andere pauper op zolder terecht zou komen.

Enjoy it.
Zo'n 100 miljoen jaar geleden leefde in het drassig park dat wij thans als Holland kennen een groep dinosaurussen die echt wreed uit hun dak gingen! DE GABBERSAURUS!!
  donderdag 6 september 2012 @ 14:22:26 #95
382193 Mucha-Girl
Butterflies are free....
pi_116458526
Zeer geslaagde transactie met Stripe in dit topic.

Goeie prijs, goeie spullen, goed verpakt, snel verzonden (op mijn verzoek met DHL, hoewel voor hem lastiger en hij had er geen ervaring mee, niet te beroerd het toch te regelen).

Zo kan het ook.

[ Bericht 25% gewijzigd door Mucha-Girl op 06-09-2012 17:30:31 ]
Om 17 aug 2012 om 22:51:31 uur schreef TBakkert:
naaaisss :D
goede FOK!ster jij _0_
  dinsdag 11 september 2012 @ 16:10:21 #96
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_116646639
Slechte ervaring met Savage007 netjes een afspraak gemaakt en komt vervolgens niet opdagen en laat niks meer van zich horen. :(

In tegenstelling goed ervaring met Stripe prima omschrijving en netjes en op tijd verzonden! ^O^
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_116691958
Goede ervaring met IJsblock

Pakket direct verzonden na transactie. Dag erna al in huis.
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_116874568
Mijn telefoon verkocht aan Eric_Cantona, duidelijke, goede en vlotte afspraken mee kunnen maken :)
  zondag 16 september 2012 @ 23:28:34 #99
6941 APK
Factual, I think.
pi_116875211
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:15 schreef Zilex het volgende:
Mijn telefoon verkocht aan Eric_Cantona, duidelijke, goede en vlotte afspraken mee kunnen maken :)
Toch snap ik niet waarom dat per PM gaat, dat kan toch gewoon in het topic zodat anderen een kans hebben om een beter bod te plaatsen?
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_116875253
Ook 'n prima ervaring met Zilex. Snel, duidelijk en goed.

Fijn! :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_116875390
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:28 schreef APK het volgende:

[..]

Toch snap ik niet waarom dat per PM gaat, dat kan toch gewoon in het topic zodat anderen een kans hebben om een beter bod te plaatsen?
Ik reageer even, omdat 't ook over mij gaat. Zoals ik in 't topic al aangaf, heb ik besloten om ook via PM te gaan omdat er al 'n geďnteresseerde via PM was.

Normaalgesproken doe ik 't ook liever "open & bloot", maar ik zou nu gek zijn om 't niet via PM te doen natuurlijk.

Kunnen daar geen afspraken over gemaakt worden of zo? Bieden via topic pas zodra er duidelijkheid is via PM verder?
"If you're not a manc, you're a wank"
  zondag 16 september 2012 @ 23:34:27 #102
6941 APK
Factual, I think.
pi_116875509
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Eric_Cantona het volgende:

[..]

Ik reageer even, omdat 't ook over mij gaat. Zoals ik in 't topic al aangaf, heb ik besloten om ook via PM te gaan omdat er al 'n geďnteresseerde via PM was.

Normaalgesproken doe ik 't ook liever "open & bloot", maar ik zou nu gek zijn om 't niet via PM te doen natuurlijk.

Kunnen daar geen afspraken over gemaakt worden of zo? Bieden via topic pas zodra er duidelijkheid is via PM verder?
Dat laatste weet ik niet, ik keek alleen maar even mee om te kijken wat zo'n ding nog waard is en opeens was 'ie weg :+
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_116875599
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:34 schreef APK het volgende:

[..]

Dat laatste weet ik niet, ik keek alleen maar even mee om te kijken wat zo'n ding nog waard is en opeens was 'ie weg :+
Zolang de boden uit de DM/PM gesprekken maar worden gepubliceerd, zodat mensen weten wat het hoogste bod is maakt dat mij niet zoveel uit.
  zondag 16 september 2012 @ 23:41:58 #104
6941 APK
Factual, I think.
pi_116875900
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:36 schreef koekjestrommel1 het volgende:

[..]

Zolang de boden uit de DM/PM gesprekken maar worden gepubliceerd, zodat mensen weten wat het hoogste bod is maakt dat mij niet zoveel uit.
Dat was in dit specifieke topic niet het geval, maar ik denk niet dat dit de juiste plaatst is om daar over te babbelen ;)
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
  Moderator maandag 17 september 2012 @ 01:08:51 #105
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_116878251
quote:
0s.gif Op zondag 16 september 2012 23:32 schreef Eric_Cantona het volgende:

Kunnen daar geen afspraken over gemaakt worden of zo? Bieden via topic pas zodra er duidelijkheid is via PM verder?
We hebben hier wel eens onderling (V&A mods) over gesproken en hoewel we ook liever alles open zien (en we moedigen het ook aan om het zo te doen) gaan we het zeker niet verplichten of afspraken er over maken. We hebben hier meerdere redenen voor, het niet willen opleggen van nog meer regels is daar één van.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  maandag 17 september 2012 @ 08:49:14 #106
296293 PunkyFishGirl
Let love ROCK your life!
pi_116879964
Twee seizoenen van Weeds gekocht bij DonnaRush, super snel en goed ontvangen :).
Let me be a happy butterfly, always searching for the sun.
pi_116917102
Deal (2 Xbox 360 games) met fortunafan was top!
Snelle verzending en goede communicatie.
  woensdag 19 september 2012 @ 22:29:24 #108
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_117004975
Hele goede ervaring met kthxbye

[TK] Sony Vaio FW11S 16.4" multimedialaptop, incl. Blu-Ray brander

Zeer mooie laptop helemaal netjes in de originele verpakking met alles erop en eraan.
Heel goed verpakt, snel verstuurd en helemaal schoon afgeleverd.

Hulde ^O^
pi_117081029
Goede ervaring met Soap :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_117116339
Super ervaring met Gnomestein! Contact, betalen en verzenden liep allemaal goed, en de samsumg galaxy tab was in bijzonder goede staat! Dankjewel gnomestein!

[TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 3G zwart
pi_117119441
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 september 2012 15:34 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Super ervaring met Gnomestein! Contact, betalen en verzenden liep allemaal goed, en de samsumg galaxy tab was in bijzonder goede staat! Dankjewel gnomestein!

[TK] Samsung Galaxy Tab 10.1 3G zwart
Geen probleem, je deed een serieus bod. Ik heb alleen je envelop nog niet op de bus kunnen doen, dat wordt morgen/maandag pas... dus dan heb je de bon dinsdag op de mat liggen. :)
  zondag 23 september 2012 @ 16:16:48 #112
225797 IJsblock
victoria siempre
pi_117154298
quote:
14s.gif Op woensdag 12 september 2012 16:31 schreef chansadres het volgende:
Goede ervaring met IJsblock

Pakket direct verzonden na transactie. Dag erna al in huis.
Lees hem nu pas, dank je voor je positieve ervaring.
Put On Your Red Shoes And Dance The Blues
  Moderator dinsdag 25 september 2012 @ 22:14:59 #113
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117253751
Goede ervaring met W4 in [TK] Veel bordspellen!!. Mooi schaakspel gekocht. Goede communicatie via PM en zorgvuldig verpakt. Aanrader ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  dinsdag 25 september 2012 @ 23:13:06 #114
357483 Badeendt
Spetter spetter in het water
pi_117256979
Goede ervaring met iramo88 in [TK]Samsung Galaxy S III 1 maand oud + alle bijbehorende accessoires.. Pakketje was goed ingepakt en snel verstuurd. Jammer was alleen wel dat er een hele andere oplader bijzat dan vermeldt op de plaatjes in het topic. In het topic is namelijk een aparte kabel en een aparte lader (die je in elkaar kan klikken) afgebeeld. Wat ik heb mogen ontvangen is een travel oplader, die dus ook niet uit elkaar te klikken is.
pi_117293684
goede ervaring met The_Yakuza in [TK] Zeer mooie N64 collectie, Sega Megadrive en xbox360 diversen. De N64 binnen 2 dagen ontvangen.
Op woensdag 9 november 2016 06:02 schreef Anonymousz het volgende:
#superniger2020
pi_117298348
quote:
0s.gif Op woensdag 26 september 2012 22:13 schreef superniger het volgende:
goede ervaring met The_Yakuza in [TK] Zeer mooie N64 collectie, Sega Megadrive en xbox360 diversen. De N64 binnen 2 dagen ontvangen.
Thnx! Met superniger ook een positieve ervaring; geld snel ontvangen en snelle reacties :)
Veel plezier met de N64, was er erg op gesteld!
Fuck being broke or middle class, go get it all!
pi_117371207
Goede ervaring met RobertNL, aurora 2 was snel verzonden, goed verpakt en prima in orde! Dankje Robert!
  zaterdag 29 september 2012 @ 11:06:33 #118
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117383112
Goede ervaring met Ninedarts.

edit: nouja, één game zit zo vol met krassen dat hij het niet doet. Ik wacht zijn reactie nog af.

[ Bericht 33% gewijzigd door Levolution op 01-10-2012 11:02:35 ]
This isn't even my final form.
pi_117401078
Ohja, bijna vergeten. Goede ervaring met pimmerdt. Die heeft nu weer een [GEZ] Magsafe 'wartel' en ik heb 5 euro verdiend om een nieuwe MagSafe te kopen :- )
pi_117457605
Normaal post ik niet zoveel, en zeker niets negatiefs aangezien me dat hier op fok nog niet is overkomen, maar op dit moment slechte ervaring met leeslamp.

Dit omdat ik nu al 10 dagen aan het wachten ben op een EVGA GTX580 welke al zeker een week onderweg is. Elke keer wordt verteld dat ik de Track&Trace code doorkrijg zodra ze thuis is, maar elke keer heb ik de volgende dag nog niets in mijn inbox.

Nu kan ik best ongeduldig zijn, zeker als ik ergens voor betaald heb, maar nu is het al zover dat ik geen dm meer kan sturen omdat ze mij geblokkeerd heeft :S. Als ze gelijk de kaart verstuurd had of de Track&Trace code gestuurd had, had ik niet zo vaak moeten DM'en.

Afgelopen weekend maar gevraagd of ik het geld dan maar terug kon krijgen, maar helaas nog niets ontvangen. Ik weet nu niet wat te doen, dan maar even afwachten.
  maandag 1 oktober 2012 @ 11:35:32 #121
296293 PunkyFishGirl
Let love ROCK your life!
pi_117458545
Goede ervaring met Verbal.
Had de Naijb Amhale verzamelbox bij heb gekocht. Hij is snel verzonden en ziet er als nieuw uit.
Bedankt Verbal!
Let me be a happy butterfly, always searching for the sun.
  dinsdag 2 oktober 2012 @ 15:57:24 #122
268749 Qaox
Aardappel
pi_117507656
Goede ervaring met Appelschaap! Heeft mijn 2.1 setje overgenomen. Snel betaald en duidelijk contact!
Vandaag pakketje op de bus gedaan.
pi_117527674
Goede ervaring met eRKa. Ik heb een Nokia N97 van hem gekocht, het toestel ziet er goed uit, was goed verpakt en werkt perfect!
pi_117551405
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef tedjevanduuren het volgende:
Normaal post ik niet zoveel, en zeker niets negatiefs aangezien me dat hier op fok nog niet is overkomen, maar op dit moment slechte ervaring met leeslamp.

Dit omdat ik nu al 10 dagen aan het wachten ben op een EVGA GTX580 welke al zeker een week onderweg is. Elke keer wordt verteld dat ik de Track&Trace code doorkrijg zodra ze thuis is, maar elke keer heb ik de volgende dag nog niets in mijn inbox.

Nu kan ik best ongeduldig zijn, zeker als ik ergens voor betaald heb, maar nu is het al zover dat ik geen dm meer kan sturen omdat ze mij geblokkeerd heeft :S. Als ze gelijk de kaart verstuurd had of de Track&Trace code gestuurd had, had ik niet zo vaak moeten DM'en.

Afgelopen weekend maar gevraagd of ik het geld dan maar terug kon krijgen, maar helaas nog niets ontvangen. Ik weet nu niet wat te doen, dan maar even afwachten.
Hoe heb je betaald dan?? kun je het niet laten storneren??
  woensdag 3 oktober 2012 @ 17:06:13 #125
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_117552419
Doet de bank niet aan alleen bij machtigen kun je eenmalig een bedrag laten storneren, daarom betaal ik ook nooit zo'n grote bedragen en haal het alleen op. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
  Moderator woensdag 3 oktober 2012 @ 18:49:01 #126
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117555823
quote:
0s.gif Op maandag 1 oktober 2012 11:01 schreef tedjevanduuren het volgende:
Normaal post ik niet zoveel, en zeker niets negatiefs aangezien me dat hier op fok nog niet is overkomen, maar op dit moment slechte ervaring met leeslamp.

Dit omdat ik nu al 10 dagen aan het wachten ben op een EVGA GTX580 welke al zeker een week onderweg is. Elke keer wordt verteld dat ik de Track&Trace code doorkrijg zodra ze thuis is, maar elke keer heb ik de volgende dag nog niets in mijn inbox.

Nu kan ik best ongeduldig zijn, zeker als ik ergens voor betaald heb, maar nu is het al zover dat ik geen dm meer kan sturen omdat ze mij geblokkeerd heeft :S. Als ze gelijk de kaart verstuurd had of de Track&Trace code gestuurd had, had ik niet zo vaak moeten DM'en.

Afgelopen weekend maar gevraagd of ik het geld dan maar terug kon krijgen, maar helaas nog niets ontvangen. Ik weet nu niet wat te doen, dan maar even afwachten.
Stuur je complete verhaal even in een PM naar: vacrew
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117579082
quote:
Hoe heb je betaald dan?? kun je het niet laten storneren??
Heb van alles geprobeerd, maar niets helpt. Bank kan er niets meer aan doen, sinds het geld al gebruikt is hebben ze laten weten.

Heb mijn les wel weer geleerd. Gelukkig had ik een goede deal, dus valt de schade nog wel mee. Maar voortaan toch nog maar weer extra goed opletten. 2de keer in ongeveer 10 jaar dat dit mij overkomen is, maar eigenlijk 2 keer te veel.
pi_117589437
Goede ervaring met koekjestrommel1. Snel afgehandeld en goed ingepakt. Dank je wel.
pi_117596260
Neo als koper: na overeenkomst direct betaald. Uitstekend.

[TK]Pioneer DEH-P6000UB
Het leven gaat niet altijd over ronde borsten.. OmgevallenFlat in De fiets van Jan Janssen [TK]Wielrennerfiets #4
Mijn beste topic. Ooit. Geile minderjarige meisjes met kortje rokjes 60.*** hits.
pi_117619144
Prima ervaring met Wiebelkont in [TK] IBM Thinkpad 390X + evt. Linksys WiFi-adapter.

Afspraak snel geregeld, netjes op tijd op komen dagen en ik heb nog iemand blij kunnen maken met mijn oude laptop die ik niet graag weg had willen gooien.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  vrijdag 5 oktober 2012 @ 10:36:29 #131
355869 Jellereppe
ZOA-Amfora!FAN
pi_117620008
Niet geheel goede ervaring met Ramkraker in: [GEZ] Blackberry gezocht.

Zocht een Blackberry voor mijn zusje. Alles netjes ontvangen. Vroeg hem of de BB simlockvrij was. Hij antwoordde dat dat het geval was. Helaas kwam ik er later achter dat het niet het geval was. Er kon alleen een simkaart in van T-Mobile. Oké, geen probleem. Ken iemand die toestellen gratis simlockvrij voor mij maakt. Daarna een aantal keren PM gestuurd waar de oortjes blijven. Zouden een paar dagen geleden op de post zijn gegaan. Gisteren weer een DM gestuurd. Hij is in de tussentijd wel online geweest, maar heb geen respons van hem teruggekregen. Kortom: koop niks van deze user, niet geheel te vertrouwen.
  zaterdag 6 oktober 2012 @ 16:36:28 #132
322506 appelschaap
Is that a torpedo?
pi_117662319
Goede ervaring met Qaox. Netjes verpakt en snel verzonden.

[TK] Logitech X-230 2.1 set
Sometimes the world's greatest miracles happen by accident.
  maandag 8 oktober 2012 @ 15:21:57 #133
146856 Neo_
I'm the one who knocks
pi_117733231
Zeer Goede ervaring met BundyChen!

Zegt wat hij levert, levert wat hij zegt.

[TR] Te ruil: mid 2011 Macbook Air 13"
  maandag 8 oktober 2012 @ 23:02:50 #134
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117756758
quote:
14s.gif Op zaterdag 29 september 2012 11:06 schreef Levolution het volgende:
Goede ervaring met Ninedarts.

edit: nouja, één game zit zo vol met krassen dat hij het niet doet. Ik wacht zijn reactie nog af.
Mocht het spel terugsturen, geld teruggekregen. Met het andere spel ben ik heel blij. Heel goed afgehandeld dus, props voor deze user.
This isn't even my final form.
  Moderator maandag 8 oktober 2012 @ 23:35:08 #135
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117758213
quote:
14s.gif Op maandag 8 oktober 2012 23:02 schreef Levolution het volgende:

[..]

Mocht het spel terugsturen, geld teruggekregen. Met het andere spel ben ik heel blij. Heel goed afgehandeld dus, props voor deze user.
Goed om te lezen dat jullie het zo netjes met elkaar hebben opgelost ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_117764729
Uitstekende ervaring met no1uknow in [TK]4 PS3 games + PS3 Remote

PS3 Remote (met nwe batterijen ;-)) en spel Uncharted in nieuwstaat afgehaald en werken prima.

Top!
The truth is out there....somewhere
  dinsdag 9 oktober 2012 @ 19:20:26 #137
327191 RobertNL
For your gear.
pi_117785351
Goede ervaring met Rulerofdeath, snelle betaling, goed en snel contact.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_117806910
RD4 reageert niet na betaling. [TK] Opruiming werkhok
Diverse PM's gestuurd met aanmaning tot reageren. Indien vrijdag nog geen reactie word er aangifte gedaan bij de politie.
Als je laat remt, rij je langer hard.
  Moderator woensdag 10 oktober 2012 @ 11:06:36 #139
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_117807130
quote:
0s.gif Op woensdag 10 oktober 2012 10:58 schreef The_Goeiste het volgende:
RD4 reageert niet na betaling. [TK] Opruiming werkhok
Diverse PM's gestuurd met aanmaning tot reageren. Indien vrijdag nog geen reactie word er aangifte gedaan bij de politie.
Lijkt me dat we dit eerst intern even gaan oppakken, PM mij even de hele geschiedenis + de "PM met uitleg" waar hij het in het topic over heeft.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_117818373
quote:
0s.gif Op donderdag 4 oktober 2012 18:39 schreef DeHangui het volgende:
Neo als koper: na overeenkomst direct betaald. Uitstekend.

[TK]Pioneer DEH-P6000UB
Ook als aanbieder (TS) prima service, kreeg vandaag (onverwachts) nog de bedieningshandleiding toegestuurd! Netjes hoor!! Complimenten ;)

Alles zeer snel afgehandeld :D
Oblahim
  woensdag 10 oktober 2012 @ 19:16:32 #141
6941 APK
Factual, I think.
pi_117824602
Prima ervaring met Piet_Piraat n.a.v. dit topic: [TK] Enkele Intel Core 2 Duo Socket 775 Processors.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_117857448
Top ervaring met TweakersOnly, twee AH treinkaartjes van hem gekocht, erg blij mee!
pi_117906364
Vanuit dit topic: [TK] PC Spul Monitoren / Sony Tablet S
Betreffende verkoper: Phasmid

quote:
0s.gif Op vrijdag 12 oktober 2012 20:25 schreef R-Tech het volgende:
Desktop set is binnen! Sterker nog, dit typ ik ermee :)
Zag er keurig uit en inderdaad helemaal nieuw! Prima en snel, top!
Zon, zee en strand, eerst een dagje lol, dan alles vol met zand.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 10:06:57 #144
308024 BundyChen
It's Al Chen, not Bundy
pi_117921356
quote:
0s.gif Op maandag 8 oktober 2012 15:21 schreef Neo_ het volgende:
Zeer Goede ervaring met BundyChen!

Zegt wat hij levert, levert wat hij zegt.

[TR] Te ruil: mid 2011 Macbook Air 13"
Zelfde geld uiteraard voor jou, leuke deal kunnen maken en ook alles wat geleverd is is in prima staat zoals beloofd.
  zaterdag 13 oktober 2012 @ 22:15:48 #145
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117940606
Hele goede ervaring met Keith_Bakker, snel en probleemloos afgehandeld, product in goede staat en goed verpakt.

[TK] Mario Party 8 voor Wii
This isn't even my final form.
pi_117940657
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:15 schreef Levolution het volgende:
Hele goede ervaring met Keith_Bakker, snel en probleemloos afgehandeld, product in goede staat en goed verpakt.

[TK] Mario Party 8 voor Wii
Moest je ook op schoot komen zitten om beter bij de joystick te kunnen?
  zondag 14 oktober 2012 @ 11:19:59 #147
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_117950642
quote:
0s.gif Op zaterdag 13 oktober 2012 22:17 schreef GeoliedeVetmachine het volgende:

[..]

Moest je ook op schoot komen zitten om beter bij de joystick te kunnen?
Nee, maar de joystick was wel groter en warmer dan ik me herinnerde. :?
This isn't even my final form.
  donderdag 18 oktober 2012 @ 18:39:33 #148
331250 tuut-chips
Koning redstone
pi_118136560
Prima ervaring met Amplifier in [TK] Bluetooth Headset Xbox360
pi_118168886
Puike ervaring met this-is-life in dit topic [TK] 57 blu-ray films

Snel verzonden en prima verpakt!
pi_118172359
Hele goede en tevens eerste koop ervaring hier met w00h00. Netjes afgehandeld en over de prijs waren we het meteen akkoord, zeer goede ervaring met deze verkoper. Goed verpakt en snel verzonden! :)

Groetjes,

Lewouxk.
''To anyone that ever told you you're no good..they're no better.'' - Hayley Williams
pi_118243570
Mindere ervaring met KillerMj.

Hij biedt, ik ga akkoord. Stuur hem twee pm's met mijn gegevens en reminder maar KillerMj is niet volwassen genoeg er op te reageren.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 22 oktober 2012 @ 00:12:38 #152
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_118266066
Goede ervaring met kthxbye: [TK] Watchmen, V for Vendetta, The Invisibles 1 + 2 TPB Comics - NIEUW
Netjes verpakt, boek in goede staat.
This isn't even my final form.
pi_118346000
Super ervaring met Grasisgroenvoordehaas [ TK ] Burgers Porteur fiets ( niet van Jan Janssen geweest ) fiets was in nette staat en vriendelijk bij het afhalen.
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_118368007
Peurac, prima koper, snel,duidelijke afspraak en aardige gozer.
  donderdag 25 oktober 2012 @ 13:01:53 #155
179869 Motar
I smack ass like the Revenant!
pi_118413730
Goede ervaring met Fuszy in dit topic:

[CENTRAAL] PS3 games verkoop/ruil topic deel 22

Uncharted overgenomen, in bubbeltjes envelop ontvangen en de disc was zoals beschreven krasloos.

User antwoord vlot en duidelijke communicatie.

Bedankt!
Omdat er ook kale mannen moeten zijn!
pi_118413921
Motar heeft een goede ervaring gehad met mij en ik een goede ervaring met hem.

De deal was snel rond en de betaling was snel geregeld zodat ik de verkochte spullen kon leveren.
Bedankt!
Feyenoord Rotterdam
pi_118426899
Goede ervaring met : http://forum.fok.nl/user/history/251780

In topic: [TK] Diverse spullen

quote:
14s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:

[..]

Spiegel ontvangen, drie kwartier later uitgepakt :D ! Je hebt er wel je werk van gemaakt, Bijzonder goed ingepakt. Heel zorgvuldig en geen enkele (normale) kans op beschadiging.

In goede orde ontvangen
Snelle, goede, directe communicatie

Goede verkoper dus. Bedankt, ik ben er blij mee, en zal mijn maat blij maken op zijn verjaardag :D !
pi_118430939
De fiets die ik zojuist bij Turbomuis heb opgehaald was helemaal super! En de koffie was ook goed c_/
  † In Memoriam † zondag 28 oktober 2012 @ 08:38:29 #159
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_118525217
Horloge gekocht van Sosa; deal snel en keurig afgehandeld.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_118623992
Goede ervaring van BundyChen, [TK] Nokia C5 nieuw in doos en simlockvrij! gekocht bij hem en netjes binnengekregen na betaling! Goed product zoals vermeld.
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 19:32:04 #161
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_118634344
goede ervaring met Neo--
snel verstuurd voor een zeer nette prijs, geen gezeur geen geëmmer gewoon zo als het hoort!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_118639763
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef Geckoo het volgende:
goede ervaring met Neo--
snel verstuurd voor een zeer nette prijs, geen gezeur geen geëmmer gewoon zo als het hoort!
Ervaringen zijn wederzijds: [TK] KPN USB modem (dongel?) ZTE MF190 incl prepaid sim
schnel gehandeld, zonder gezeur of wat ;) (jammer dat hij TOCH niet simlock vrij blijkt te zijn :()
Oblahim
  Moderator dinsdag 30 oktober 2012 @ 21:46:21 #163
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_118642885
Goede ervaring met Wickyleaks in [TK] 3ds, ps3 games en een ps3 navigator.

Twee 3DS games overgenomen. Door ziekte duurde het iets langer voordat de brievenbus werd bereikt. Werd netjes op de hoogte gehouden hierover via PM. Spellen zijn in uitstekende staat ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_118643659
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Neo-- het volgende:

[..]

Ervaringen zijn wederzijds: [TK] KPN USB modem (dongel?) ZTE MF190 incl prepaid sim
schnel gehandeld, zonder gezeur of wat ;) (jammer dat hij TOCH niet simlock vrij blijkt te zijn :()
Wat had je dan verwacht? Het is een KPN dongel..... :')
  Moderator woensdag 31 oktober 2012 @ 14:37:39 #165
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_118667079
hijs stiekem wel simlock vrij (en was anders ook zo gedaan) maar was vergeten dat de simkaard die ik er in deed nog niet actief is :)
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_118681166
Prima ervaring met user royscheper. Rappe afwikkeling, netjes ingepakt: top!
[TK] Nikon AF-S DX 55-200mm f/4-5.6 VR
pi_118686538
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef Geckoo het volgende:
hijs stiekem wel simlock vrij (en was anders ook zo gedaan) maar was vergeten dat de simkaard die ik er in deed nog niet actief is :)
Is Neo je alterego? :P
pi_118689670
quote:
0s.gif Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef Geckoo het volgende:
hijs stiekem wel simlock vrij (en was anders ook zo gedaan) maar was vergeten dat de simkaard die ik er in deed nog niet actief is :)
LOL :P
Oblahim
pi_118690686
Tot hier bijgewerkt ;) Meer info volgt later
  maandag 5 november 2012 @ 13:20:49 #170
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_118845314
Hele goede ervaring met ava85, die van zijn Xbox af wilde.
Supersnel geregeld, snelle levering en de Xbox doet het als een zonnetje _O_
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_118845568
quote:
0s.gif Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Muck het volgende:
Hele goede ervaring met ava85, die van zijn Xbox af wilde.
Supersnel geregeld, snelle levering en de Xbox doet het als een zonnetje _O_
Idem met Muck, waren er snel uit en het geld stond dezelfde dag nog op mijn rekening. Was geen probleem dat ik het weekend even geen tijd had om het pakket te verzenden. Veel plezier met de Xbox!
  vrijdag 9 november 2012 @ 22:40:34 #172
126923 curtazimo
Do or do not! There is no try!
pi_119038160
Topdeal gesloten met HaagseHarrie. Snelle communicatie, goede afhandeling en prettige gast om af te spreken! Lekkah hoăh! ^O^
When people are talking behind my back, they are in a good position to kiss my ass...
pi_119050456
Goede ervaringen met nelisb, snelle afhandeling in dit topic en het product in prima staat ontvangen!
pi_119088682
Goede ervaring met Swets, topic V&A / [TK] Römer King autostoeltje groep 1 (9/18KG).

Maar had ook niet anders verwacht :)
  maandag 12 november 2012 @ 12:29:12 #175
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_119120579
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :

Hallo,

Zojuist overgemaakt, zou fijn zijn als hij morgen nog verstuurd word dan heb ik hem voor het weekeind
Het pakket mag naar;

-adres weg-

Groet,

Niks meer laten weten. No money. Voor hetzelfde geld had ik het verzonden. Wat kan ik hiermee doen? Was pm nav dit topic:

V&A / [TK] 2wkn oud Michael Kors horloge

[ Bericht 3% gewijzigd door djkoelkast op 12-11-2012 21:16:04 ]
PSV - Feyenoord 10 - 0
pi_119120695
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :

Hallo,

Zojuist overgemaakt, zou fijn zijn als hij morgen nog verstuurd word dan heb ik hem voor het weekeind
Het pakket mag naar;

-adres weg-

Groet,

Niks meer laten weten. No money. Voor hetzelfde geld had ik het verzonden. Wat kan ik hiermee doen? Was pm nav dit topic:

V&A / [TK] 2wkn oud Michael Kors horloge
Zolang het geld niet op je rekening staat het ook niet versturen. Zo simpel is het.

[ Bericht 2% gewijzigd door djkoelkast op 12-11-2012 21:16:10 ]
Feyenoord Rotterdam
  maandag 12 november 2012 @ 20:46:39 #177
148219 Jeroen_S.
De waarheid bestaat niet
pi_119140839
Ja oke maar het blijft smerig. Hij vraagt gewoon doodleuk of ik het opstuur. @Mod: edit even zijn adres weg. Vind het wel merkwaardig. Zou ie gewoon niet in de gelegenheid zijn te reageren? Want ik heb zijn adres en alles?
PSV - Feyenoord 10 - 0
  Moderator maandag 12 november 2012 @ 21:16:35 #178
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_119142574
Heel simpel: niet betaald = niet opsturen en geen man over boord.
Adres posten is wel héél erg not-done overigens.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 14 november 2012 @ 19:25:29 #179
319979 Fok-it
All is well
pi_119210299
Goede ervaring gehad met Stripe. Alles prima op tijd binnen en zag er netjes uit :)
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 15 november 2012 @ 17:13:28 #180
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_119244402
Prima ervaring met user pl4kkie, binnen 2 dagen pakket ontvangen..
pi_119244540
Goede ervaring met Mubassie. Snelle betaling en de volgende dag gelijk op gestuurd. De dag erna heeft hij het netjes ontvangen ^O^
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
pi_119268956
Ik heb een goede ervaring met

GodZZila
Waterweg
destrovel

Zij hebben wat van mij gekocht en hebben het opgehaald of de verzendkosten betaald. Goede ervaring met hun.

Ook een goede ervaring met

This-is-life

Ik heb van hem 2 PS3 games gekocht die netjes verpakt waren en gister zijn bezorgd.
When I die, I want to go peacefully like my grandfather did, in his sleep -- not screaming like the passengers in his car
  vrijdag 16 november 2012 @ 10:58:34 #183
119606 habanero
577000 Scoville
pi_119269035
goede ervaring met Xaryna, snel duidelijk en goed :)
pi_119385511
Helaas slechte ervaring met Thongkamma http://forum.fok.nl/user/history/316780

V&A / [TK] Hugo Boss Chronograaf Horloge (HB1512518)

Deze gekocht, geld overgemaakt afgelopen zaterdagochtend. Krijg ik zojuist een mailtje dat het horloge al verkocht was! }:| Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terugkrijg....
pi_119540511
Super ervaring met Sickert.

[TK] Xbox360 Arcade 250GB HDD en meer!

Deal gemaakt, geld overgemaakt en diezelfde dag heeft hij het nog verstuurd. Dag later stond de bezorger voor de deur.
pi_119540727
goede ervaring met Rosario;
geeft netjes aan wanneer hij er is en is er dan vervolgens ook.
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_119548920
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef freak1 het volgende:
goede ervaring met Rosario;
geeft netjes aan wanneer hij er is en is er dan vervolgens ook.
Is wederzijds!
Ze zitten heerlijk, bedankt voor de leuke prijs!
pi_119591524
V&A / [TK] tomos quadro E-start bj. 2005 (snor) + veel onderdelen ¤ 100,-

goeie ervaring met: mitchelll0181

vriendelijk en duidelijk in comunicatie.

:P
r0bin's freenas server, sponsored by Petturik's 100 mbit card.
  † In Memoriam † zondag 25 november 2012 @ 10:07:37 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_119591968
quote:
0s.gif Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :
Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:

quote:
0s.gif Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Luukiemaster het volgende:
Niet om gigantisch te gaan mierenneuken ofzo... maar je had het kussentje er ook bij zei je en die heb ik er nu niet bijgekregen :'( :'(
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_119616058
quote:
99s.gif Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:

[..]

Krijg verder ook geen reactie of iets dergelijks. :'(
Ja, hoi!
  dinsdag 27 november 2012 @ 12:44:44 #191
387246 VerkoopKloon
Nu ook een BouwKloon!
pi_119670153
Goede ervaringen met de volgende mensen:

UltraSven
MesaJJB
Snel, eerlijk, reeël bieden, niet ongeduldig.

Uit dit topic: V&A / [TK] zolderopruiming SNES, Sega Megadrive 16 bit + spellen

En in dit topic:
V&A / [TK] Sega Megadrive I 16-bit
Met deze koper ook goede ervaring:
Telates
Snel, eerlijk, reeël bieden, niet ongeduldig.

En ook met de rest van geinteresseerde in beide topics.
Nu ook een BouwKloon!
  dinsdag 27 november 2012 @ 15:06:44 #192
387246 VerkoopKloon
Nu ook een BouwKloon!
pi_119674447
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:17 schreef Renesite het volgende:
Geen dank ;) . Hope you liked it!
Het was een prettige ervaring die mij zeer zeker de rest van mijn FOK! loopbaan bij zal blijven :@
Nu ook een BouwKloon!
  Moderator dinsdag 27 november 2012 @ 21:51:21 #193
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_119690486
Uitstekende ervaring met Cid in dit topic:V&A / [TK] PS3 games

Prima onderhandeld, fijn contact via PM voor de afhandeling. De PS3 en de spellen zijn werkelijk in nieuwstaat. Nog nooit meegemaakt dat iemand zelfs de plastic zak van de winkel er nog bij heeft :D

Dank je wel Cid ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_119748628
Zeer Slechte ervaring met Liberteh V&A / [TK] Tomos Quadro brommer te koop
Had een afspraak met hem gemaakt om deze Tomos op 24 november jl, op te gaan halen.
Maar vanwege de zeer dichte mist vonden wij het niet verantwoord om zo'n stuk te gaan rijden.
Ik had tegen Liberteh via PM gezegd dat ik zou bellen voordat we er aan zouden komen.
Maar vanwege de mist heb ik proberen te bellen om door te geven dat we het er niet op wilde wagen die dag en er misschien een afspraak voor aankomende zaterdag gemaakt kan worden.
Paar keer geprobeerd te bellen maar steeds geen gehoor,dan maar een sms gestuurd met dezelfde info,later op de dag nog een keer proberen te bellen en weer een sms gestuurd.Maar geen antwoord.
Ook nog via PM kontakt proberen te maken,maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug,terwijl hij wel online is geweest in de tussentijd.
Nu kun je zeggen...dan koop je die Tomos toch niet!!!
Nee dat was ik ook niet meer van plan...maar omdat hij graag wilde dat ik van te voren een aanbetaling deed zodat hij er zeker van was dat hij een week later de Tomos niet weer te koop hoefde te zetten en hij het geld nodig had voor een vriendin, ik er zeker van kon zijn dat hij dan ook echt voor mij gereserveerd stond heb ik hierin mee gestemd.
En heb ik 16 november de betaling over gemaakt
Maar ook deze heb ik tot op heden nog niet terug gekregen.
Heb meerdere PM's gestuurt,smsjes en telefoon word niet aangenomen!!!
Ja het gaat misschien maar om een klein bedrag van ¤22,50,maar voor mij is dit ook een hoop geld.
En in het verleden dacht ik altijd dat mensen die hier op Fok! zaten te vertrouwen waren en er geen Marktplaats praktijken zouden zijn.
Maar helaas blijkt het hier dus ook te gebeuren. :( :( :(
Wil nu aangifte doen van oplichting..... mijn geld terug.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gizmo6666 op 29-11-2012 15:54:35 ]
  donderdag 29 november 2012 @ 23:09:11 #195
387246 VerkoopKloon
Nu ook een BouwKloon!
pi_119766453
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 15:24 schreef Gizmo6666 het volgende:
Zeer Slechte ervaring met Liberteh V&A / [TK] Tomos Quadro brommer te koop
Had een afspraak met hem gemaakt om deze Tomos op 24 november jl, op te gaan halen.
Maar vanwege de zeer dichte mist vonden wij het niet verantwoord om zo'n stuk te gaan rijden.
Ik had tegen Liberteh via PM gezegd dat ik zou bellen voordat we er aan zouden komen.
Maar vanwege de mist heb ik proberen te bellen om door te geven dat we het er niet op wilde wagen die dag en er misschien een afspraak voor aankomende zaterdag gemaakt kan worden.
Paar keer geprobeerd te bellen maar steeds geen gehoor,dan maar een sms gestuurd met dezelfde info,later op de dag nog een keer proberen te bellen en weer een sms gestuurd.Maar geen antwoord.
Ook nog via PM kontakt proberen te maken,maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug,terwijl hij wel online is geweest in de tussentijd.
Nu kun je zeggen...dan koop je die Tomos toch niet!!!
Nee dat was ik ook niet meer van plan...maar omdat hij graag wilde dat ik van te voren een aanbetaling deed zodat hij er zeker van was dat hij een week later de Tomos niet weer te koop hoefde te zetten en hij het geld nodig had voor een vriendin, ik er zeker van kon zijn dat hij dan ook echt voor mij gereserveerd stond heb ik hierin mee gestemd.
En heb ik 16 november de betaling over gemaakt
Maar ook deze heb ik tot op heden nog niet terug gekregen.
Heb meerdere PM's gestuurt,smsjes en telefoon word niet aangenomen!!!
Ja het gaat misschien maar om een klein bedrag van ¤22,50,maar voor mij is dit ook een hoop geld.
En in het verleden dacht ik altijd dat mensen die hier op Fok! zaten te vertrouwen waren en er geen Marktplaats praktijken zouden zijn.
Maar helaas blijkt het hier dus ook te gebeuren. :( :( :(
Wil nu aangifte doen van oplichting..... mijn geld terug.
Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpen :)
Nu ook een BouwKloon!
  Moderator donderdag 29 november 2012 @ 23:20:05 #196
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_119766957
quote:
0s.gif Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef VerkoopKloon het volgende:

[..]

Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpen :)
Ja dit loopt al ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zondag 2 december 2012 @ 23:19:36 #197
327191 RobertNL
For your gear.
pi_119862600
Goede ervaring met BundyChen in topic: V&A / [TK] Playstation 3 80GB goede staat
Goed verpakt en zeer snel verzonden! Staat nu hier lekker te brommen.
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_119909075
Zeer goede ervaringen met verkoper pluisje79 in dit topic V&A / [TK] Samsung galaxy S plus (GT-I9001)
Snel en adequaat afgehandeld, erg blij ermee :Y
pi_119917929
Via PM werd ik door emagi benaderd dat hij een bod van 110 incl. deed op mijn V&A / [TK] Server met 2.66 GHz en 4 GB RAM

Dat heb ik geaccepteerd, maar ik krijg geen reactie meer van hem. Hij is wel steeds online geweest, maar negeert mij volledig. Vind ik geen nette manier van zakendoen.
  Moderator dinsdag 4 december 2012 @ 22:29:29 #200
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_119938307
Prima transaktie met link1986. Een zorgvuldig verpakt pakket met allerlei leuke spulletjes. Prima communicatie en vlot verstuurd. Ik heb een aantal dingen verpakt en in de zak van de Sint gedaan. oO/

Altijd leuk een paar extra pakjes O+ <O) 8}

V&A / [TK] Heeel veel spulletjes, nieuw of zgan!
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  woensdag 5 december 2012 @ 22:29:05 #201
182871 Telates
Heer van Thebe
pi_119976776
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef VerkoopKloon het volgende:

En in dit topic:
V&A / [TK] Sega Megadrive I 16-bit
Met deze koper ook goede ervaring:
Telates
Snel, eerlijk, reeël bieden, niet ongeduldig.

Vice versa ook een zeer goede ervaring met VerkoopKloon. Snelle afhandeling, goed op de hoogte gehouden met foto's en pakket was zeer netjes en degelijk ingepakt.
  Moderator vrijdag 7 december 2012 @ 14:32:20 #202
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_120037904
in deze advertentie V&A / [Gratis] Sata Kabels & 1 E Sata Kabel & 1 IDE Hdd/dvd kabel goede ervarignen met xatlad
ondanks het lange wachten van mij en een onduidelijke communicatie (wederom van mij) heeft hij het toch opgestuurd.
daarom held van de week :Ys
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_120049708
ava85 is gewoon eerlijk. Had ram gekocht van hem. Dit bleek het moederbord niet te vreten en heb het geld nu netjes terug op mijn rekening.
pi_120133432
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef d4v1d het volgende:
ava85 is gewoon eerlijk. Had ram gekocht van hem. Dit bleek het moederbord niet te vreten en heb het geld nu netjes terug op mijn rekening.
Kleine moeite! Communicatie met d4v1d is verder ook prima verlopen, en had (voordat alles niet compatible bleek) het geld dezelfde dag nog op m'n rekening.
pi_120205918
Mindere ervaring met stinow, hij biedt ik ga akkoord maar hoor niks meer van hem.
Ook geen reacties op PM, bied dan gewoon niet :N
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
pi_120261820
Goede deal gemaakt met teknu, hij deed de koptelefoon binnen twee uur op de post en was supersnel binnen, in beloofde staat. Top ^O^ Goede ervaring!
  donderdag 13 december 2012 @ 18:01:51 #207
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_120275320
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef Geckoo het volgende:
in deze advertentie V&A / [Gratis] Sata Kabels & 1 E Sata Kabel & 1 IDE Hdd/dvd kabel goede ervarignen met xatlad
ondanks het lange wachten van mij en een onduidelijke communicatie (wederom van mij) heeft hij het toch opgestuurd.
daarom held van de week :Ys
Wederzijds goede ervaring met @ Geckoo
Inderdaad wat onduidelijke communicatie, maar netjes opgelost. :)
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_120281228
Net bij m0ridin een netbook opgehaald. Lekker snelle communicatie voor de afhandeling en nog een windows 7 dvd erbij gekregen van hem. :)
RBB 16: midddenmoter in de reserve 8e klasse D!
  donderdag 13 december 2012 @ 23:23:44 #209
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120289182
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.

V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan

Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest. :{
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:28:43 #210
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_120289392
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.

V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan

Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest. :{
Je weet ons te vinden als je er niet uit komt he :P . Misschien is er iets gebeurd. :? . Maar ja, dan moet hij zich eerst even melden :P
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:30:08 #211
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120289466
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Je weet ons te vinden als je er niet uit komt he :P . Misschien is er iets gebeurd. :? . Maar ja, dan moet hij zich eerst even melden :P
Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontucht _O-
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:30:31 #212
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_120289485
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontucht _O-
:')
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  Moderator donderdag 13 december 2012 @ 23:30:42 #213
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120289492
Sorry, kon het niet laten. Als het niet netjes wordt afgehandeld kun je ons PM'en
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 13 december 2012 @ 23:42:16 #214
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120290000
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Je weet ons te vinden als je er niet uit komt he :P . Misschien is er iets gebeurd. :? . Maar ja, dan moet hij zich eerst even melden :P
Uiteraard weet ik jullie te vinden. Wacht eerst nog even af, wellicht inderdaad iets gebeurd, kan altijd. Maar alvast even een notitie hier kon geen kwaad leek me. ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontucht _O-
:')

Te flauw en te voorspelbaar. _O-
pi_120295329
Snelle en goede deal met Xatlad, dinsdag deal rond en geld overgemaakt naar hem, woensdag op de bus gedaan door hem, donderdag ontvangen door mij.
  vrijdag 14 december 2012 @ 13:17:15 #216
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_120301156
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef DoctorV64 het volgende:
Snelle en goede deal met Xatlad, dinsdag deal rond en geld overgemaakt naar hem, woensdag op de bus gedaan door hem, donderdag ontvangen door mij.
Wederzijds goede ervaring met DoctorV64. Goede communicatie en het geld stond er ook snel op. Dus een prima overeenkomst geweest! :s)
Winner Winner, Chicken Dinner!
  zaterdag 15 december 2012 @ 13:01:12 #217
295291 Essiejj
Toonaangevend.
pi_120336687
Goede ervaring met link1986 :)
Mooi en netjes verpakt wat spulletjes binnengehad!
Het is niet wat je denkt dat ik zoek.
pi_120351726
Uitstekende ervaring met Brentmeister:

V&A / [TK] ATI X800, ATI HD3650, Audigy 2

Heb gisteren het geld over gemaakt, hij heeft de geluidskaart dezelfde dag nog verzonden en heb hem vandaag al netjes verpakt ontvangen. En dat voor een scherpe prijs. Helemaal top! ^O^
  zondag 16 december 2012 @ 00:32:12 #219
379679 mc-lovin
what's up gangsters
pi_120359909
Wouzziej:

Had bij hem een 1tb extrene hardeschijf gekocht. was tijdens het verzenden fout gegaan. Had voorgesteld allebij helft van de schade op ons te nemen maar hij gaat nu een nieuwe externe harde schijf sturen terwijl ik met 25 euro ook tevreden was ^O^

Dus Wouzziej: *O* *O* *O* O+

[ Bericht 75% gewijzigd door mc-lovin op 17-12-2012 11:16:44 (Goede oplossing) ]
[img]http://twemoji.maxcdn.com/72x72/ae.png[/img] MC-Lovin
  Moderator zondag 16 december 2012 @ 01:02:01 #220
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_120361046
-opgelost-

[ Bericht 98% gewijzigd door djkoelkast op 17-12-2012 11:21:07 ]
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zondag 16 december 2012 @ 14:20:53 #221
295640 aleco99
Niet uit 99
pi_120372047
Goede ervaring met Sie_scheitern_Epos.
Ps3 spel betaalt en 2 dagen later op de mat. Toppertje!
pi_120453730
Folkwin +1

Ik zocht een Hollandse Nieuwe Sim van Schiphol maar woon er dik 200 km vandaan. Dus een beriggie geplaats hier op FOK en Folkwin was zo aardig er 1 voor mij te halen en naar me op te sturen. Kreeg zelfs de postzegel voor nix en betalen hoefde pas achteraf. Wat kun je meer verwachten.
Op Tweakers had hij een positieve FB gekregen.
pi_120462088
Uitstekende ervaring met mzmr7:

V&A / [TK] Xbox 360 - GTA IV (¤5,-)

Keurig verpakt, snel verzonden, spel in perfecte staat en dat voor maar 5 euro!
pi_120514610
En weer een uitstekende ervaring, dit keer met .Pas:

V&A / [TK] 4 dvd's Arthouse - Quality Film Collection

Ook hier geldt weer: keurig verpakt, snel verzonden, DVD's in perfecte staat en een nette prijs. Bedankt!
pi_120551842
Aangezien er supersnel een slotje op het topic zat, doe ik het hier.
Punnik _O_ Goede ervaring met hem.
V&A / [Gratis] Epic Mickey 2 [Wii] Nieuw
Er stond exclusief verzendkosten, maar uiteindelijk hoefde ik dat ook niet te betalen. Helemaal gratis en supersnel. Ik heb het nu al thuis en ik kreeg zelfs een hele lieve kerstkaart erbij. Maakte mijn dag helemaal goed. O+
Dankjewel Punnik. :)
  vrijdag 21 december 2012 @ 11:46:22 #226
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120591672
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.

V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan

Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest. :{
Opgelost, het heeft even geduurd, maar heb het geld terugontvangen op m'n rekening.
pi_120605853
Uitstekende ervaring met bear87, die mij zijn Blu-rayspeler verkocht. Ik was ietwat onduidelijk maar hij hoorde alles aan en heeft het netjes opgestuurd op de dag dat ik het eigenlijk op zou komen halen. Netjes verpakt in de originele doos met wat keukenpapier tegen stootjes. Top! ^O^

Nu lekker genieten van films in High Definition, wat een verschil! :9~
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 16:10:41 #229
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_120635597
quote:
1s.gif Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.

V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan

Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest. :{
Keith_Bakker heeft netjes het geld terug gestort ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  zaterdag 22 december 2012 @ 16:26:35 #230
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_120636056
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Keith_Bakker heeft netjes het geld terug gestort ^O^
Bedankt voor de hulp. :)
  Moderator zaterdag 22 december 2012 @ 17:04:21 #231
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_120637262
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:26 schreef BigSmurf het volgende:

[..]

Bedankt voor de hulp. :)
Graag gedaan ^O^
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
pi_120663342
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 december 2012 18:22 schreef Rosario het volgende:
Uitstekende ervaring met bear87, die mij zijn Blu-rayspeler verkocht. Ik was ietwat onduidelijk maar hij hoorde alles aan en heeft het netjes opgestuurd op de dag dat ik het eigenlijk op zou komen halen. Netjes verpakt in de originele doos met wat keukenpapier tegen stootjes. Top! ^O^

Nu lekker genieten van films in High Definition, wat een verschil! :9~
Top, veel plezier ermee nogmaals!

Met Rosario ook uitstekende ervaring als koper. Komt zijn afspraken na, daardoor snel en prettig zaken kunnen doen.
pi_120672270
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 december 2012 16:10 schreef Housekeeper het volgende:

[..]

Keith_Bakker heeft netjes het geld terug gestort ^O^
Daar kan Liberteh dan nog een voorbeeld aan nemen,want daar heb ik tot op de dag van vandaag niks meer van vernomen...laat staan dat ie het geld terug betaald heeft!!!
V&A / [V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
  Moderator zondag 23 december 2012 @ 20:57:01 #234
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_120687797
Goede ervaring met http://forum.fok.nl/user/profile/ferrari_rood & man, konden eigenlijk gratis een laminaatvloer ophalen!

nogmaals bedankt en succes met het afronden van de verhuizing.
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
pi_120769229
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 december 2012 22:58 schreef MrManiak het volgende:
Gewonnen met een prijsvraag van de Media Markt, maar ik heb Halo 4 en de code al :D ! De game is dus nog volledig gesealed.

Nieuw: om en nabij ¤50,-
War Pass: 2000 MS-points / ¤23,80

Game is als Limited Edition inc. War Pass voor ¤59,99 te koop.

Vraagprijs: ¤45 inc. ?
Nog even een bedankje voor MrManiak. Biedt een product aan, ik doe een redelijk bod, deze man accepteert en geeft zijn rekeningnummer door, ik maak het geld over en de code is minuten later binnen per mail. Zonder zorgen geld naar iemand overmaken en eigenlijk wel weten dat het goed zit, de reden dat ik liever dingen koop op FOK! dan op marktplaats en varianten ^O^
I'm the motherfucking baboon
pi_121089635
Had wat voetjes in de aarde, maar onderstaande koop is uitstekend gelukt.

quote:
0s.gif Op woensdag 21 november 2012 20:58 schreef elkravo het volgende:
Te koop, 10 delen, Suske & Wiske-verzamelalbums.

Per album 4 stripverhalen.
Zie foto voor titels.

Vraagprijs: 10 EUR (incl. 3 EUR porto) per stuk.
Bij afname meerdere delen, of alle 10 geldt dat versturen minder logisch is en prijzen per stuk veel lager zijn.

[ afbeelding ]
Nog even lof voor de verpakking; daar was niks, maar dan ook niks op aan te merken. Zelden (of liever: nog nooit) zo grondig gezien, de boeken verkeren nog in nieuwstaat!
pi_121108563
klaas_th, doe ik op dit moment zaken mee, hij zocht een Beats By Dr.Dre kabel. Die had ik toevallig liggen omdat mijn vorige koptelefoon kapot was gegaan. Maar hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt maar geloof hier vrij weinig van. Hij vroeg mijn rekening nummer op 21 december. En maakte een printscreen van zijn internetbankieren om te laten zien dat hij het had overgemaakt en dit was met een datum van 28 december. Hij zegt wel dat hij het geld naar het goede rekeningnummer heeft overgemaakt. Iemand tips?
  Moderator donderdag 3 januari 2013 @ 13:58:01 #238
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_121109590
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef stijn-5 het volgende:
klaas_th, doe ik op dit moment zaken mee, hij zocht een Beats By Dr.Dre kabel. Die had ik toevallig liggen omdat mijn vorige koptelefoon kapot was gegaan. Maar hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt maar geloof hier vrij weinig van. Hij vroeg mijn rekening nummer op 21 december. En maakte een printscreen van zijn internetbankieren om te laten zien dat hij het had overgemaakt en dit was met een datum van 28 december. Hij zegt wel dat hij het geld naar het goede rekeningnummer heeft overgemaakt. Iemand tips?
Geen geld is niet opsturen, simpel lijkt me.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
pi_121121064
quote:
0s.gif Op donderdag 3 januari 2013 13:28 schreef stijn-5 het volgende:
klaas_th, doe ik op dit moment zaken mee, hij zocht een Beats By Dr.Dre kabel. Die had ik toevallig liggen omdat mijn vorige koptelefoon kapot was gegaan. Maar hij zegt dat hij het geld heeft overgemaakt maar geloof hier vrij weinig van. Hij vroeg mijn rekening nummer op 21 december. En maakte een printscreen van zijn internetbankieren om te laten zien dat hij het had overgemaakt en dit was met een datum van 28 december. Hij zegt wel dat hij het geld naar het goede rekeningnummer heeft overgemaakt. Iemand tips?
Hoeft niet per se aan klaas te liggen. Ik weet niet wat het is, maar ik ondervind bij meerdere verkopen vertragingen in de betalingen. Een paar euro die langer als een week onderweg is van bank naar mijn bank... snap er niks van.
pi_121121663
Uitstekende ervaring met FrankP:

V&A / [TK] The Dark Knight (blu ray, 2-disc SE)

Goede communicatie, snelle verzending, nette prijs en de bluray was in nieuwstaat!
  vrijdag 4 januari 2013 @ 00:41:55 #241
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_121136712
Zeer goede ervaring met Wouzziej !

V&A / [TK] Samsung 830 Series 64GB SSD!

Snel verzonden en zeer goed verpakt! Mijn dank ^O^
pi_121150703
V&A / [TK] nieuwe loveseat bioscoopstoel

verkocht aan Murdera. broer en vriendin ingeschakeld om op te komen halen, komt afspraken goed na en is duidelijk in communiceren. aanrader!
en dank u meneer Dood,
dat u af en toe wat neemt.
Ik weet nu wat verdriet is,
en onze tijd is maar geleend.
pi_121152830
V&A / [TK] nieuwe loveseat bioscoopstoel

Overgenomen van freak1.
Product in perfecte staat, goede informatie, altijd snel met reageren op mijn vragen, erg tevreden over!
  zaterdag 5 januari 2013 @ 14:08:06 #244
58321 Blind_Guardian
Lord of all Noldor
pi_121190226
V&A / [TK] 2 persoons bed incl. lattenbodems

Verkocht aan DrSnuggle. Hij was keurig op tijd, erg tevreden over afhandeling :)
Whistler: I want peace on earth and good will toward man.
Abbott: We are the United States Government. We don't do that sort of thing.
  zaterdag 5 januari 2013 @ 17:35:46 #245
14389 Daklem
What the deuce?!
pi_121197543
Goede ervaring met Soruce

V&A / [TK] 2x Honeywell Chronotherm IV thermostaat

Snel verzonden en de thermostaat werkt prima. *O*
World domination is my middle name.
pi_121254774
leolinedance is betrouwbare user.
Hij moest wat moeite doen om afspraak te maken en dat is prima verlopen. :)

V&A / [gez] PC voor huis, tuin en keuken gebruik
pi_121268239
Uitstekende ervaring met Elvander. Binnen een uur verkocht, geld stond vrijwel direct op mijn rekening.

[TK] Improv Electronics Boogie Board
  dinsdag 8 januari 2013 @ 15:48:52 #248
316115 BigSmurf
Groots in kleinigheden!
pi_121313915
Prima ervaring met Sala-adin. Kwam naar Amsterdam Centraal wat voor hem ook nog een stukje reizen was, zodat we het daar konden afhandelen. De vergeten USB-kabel was het enige smetje op de deal. :P

V&A / [TK] iPad 3 4G 64GB & iPhone 4 16GB
  dinsdag 8 januari 2013 @ 17:53:11 #249
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_121319297
Goed ervaringen met @ RobotKitten

Prima afgehandeld na een dvd gekocht te hebben zonder ondertiteling bood hij me nog een andere dvd die wel ondertiteling had aan. Ik moet zeggen zeer netjes afgehandeld! :s) O+

V&A / [TK] dvd's en blurays (films en series)
Winner Winner, Chicken Dinner!
  donderdag 10 januari 2013 @ 14:04:26 #250
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_121392159
Prima ervaring met kip-kerrie in dit topic: V&A / [TK] Sony NEX5 + 16mm Pancake Lens + 18-55mm zoomlens + accesoir.

We werden thuis uitgenodigd, konden alles rustig doorkijken, en hebben nog wat gepraat. Allemaal prima. Alles ziet er goed uit en werkt voor zover we gezien hebben ook minstens zo goed.
pi_121441253
Goede ervaring met Kamper86 met dingen uit dit topic; [tk] films en games.

Bezorgde me de volgende dag na onze deal zelf de goods. Had an sich wel een envelopje omheen gemogen, maar ach, mijn postvakje is niet zo diep. ;)
pi_121443343
Prima ervaring met Mip1988 :Y
"If you're not a manc, you're a wank"
pi_121444172
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 januari 2013 18:47 schreef Eric_Cantona het volgende:
Prima ervaring met Mip1988 :Y
Omg Cantona op een nederlands forum _O_
pi_121590507
Weer een aantal goede ervaringen. :)

Lightning_crashes met m'n keyboard, [TK] Yamaha PSR E-403. Goed contact gehouden, kwam precies op tijd, et cetera.

RobotKitten, die mij wat Blu-rays verstuurde uit haar collectie, [TK] dvd's en blurays (films en series). Netjes verstuurd in bubbeltjesenvelop!

Ik ben om, ik hoef nooit meer naar Marktplaats. :P
pi_121615039
Erg prettige afhandeling van de verkoop van de statief en fotolens met kanovinnie.
Goede communicatie en komt afspraken goed na.
  dinsdag 15 januari 2013 @ 22:29:58 #256
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_121616049
Andersom ook prettig zaken gedaan met Balsam. Afspraak was makkelijk te maken, spullen zien er goed uit, de prijs was goed. Heb er zin in om de spullen te gaan gebruiken!
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_121624603
Minder goede ervaring met Jiang153. PS3 game van hem gekocht, geld overgemaakt maar game nooit gezien. Toch reageert hij op de DM's, zegt dat game bij postkantoor verloren is geraakt ivm drukke kerst dagen. Inmiddels nog niets ontvangen en 27 december geld overgemaakt.
Misschien per toeval toch PTT schuld?
pi_121629375
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 09:04 schreef Fezzizzel het volgende:
Minder goede ervaring met Jiang153. PS3 game van hem gekocht, geld overgemaakt maar game nooit gezien. Toch reageert hij op de DM's, zegt dat game bij postkantoor verloren is geraakt ivm drukke kerst dagen. Inmiddels nog niets ontvangen en 27 december geld overgemaakt.
Misschien per toeval toch PTT schuld?
Vraag 'm dan maar voor een verzendbewijs (tt code)? Of bewijs dat ie op die dag betaald heeft voor een enveloppe, bonnetje dus.
  woensdag 16 januari 2013 @ 16:01:57 #259
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_121638975
Als je die per de post stuurt kun je dat niet bewijzen. Daarom is het ook slim om altijd op een brief rond de kerst met waarde een postcode met huisnummer erop te zetten van jezelf.
Winner Winner, Chicken Dinner!
  donderdag 17 januari 2013 @ 16:34:06 #260
341556 whY...
symbolisch ambassadeur
pi_121684154
Goede ervaring met Little_Acorn . Fototas gekocht, snel en goed gecommuniceerd. Lekker vlot verpakt en volgens mij heeft ze aandelen in Duct-tape :D ;)
Apeldoorn 't Loo is waar ik te vinden ben.
"Ambassadeur van de stad Apeldoorn, namens Isis20."
pi_121684617
quote:
0s.gif Op woensdag 16 januari 2013 16:01 schreef xatlad het volgende:
Als je die per de post stuurt kun je dat niet bewijzen. Daarom is het ook slim om altijd op een brief rond de kerst met waarde een postcode met huisnummer erop te zetten van jezelf.
Dat maakt helemaal niks uit. Als het adres correct is dan is jouw retouradres niet nodig.
Dat is alleen om ervoor te zorgen dat een brief/pakketje terug komt als het adres onjuist is.

Als iets niet is aangekomen en tevens niet terug komt ga er maar gerust van uit dat het in 99% van de gevallen is kwijtgeraakt of gejat.
  donderdag 17 januari 2013 @ 17:24:45 #262
373071 xatlad
Eye of the sky
pi_121686124
quote:
10s.gif Op donderdag 17 januari 2013 16:44 schreef Snoepje5 het volgende:

[..]

Dat maakt helemaal niks uit. Als het adres correct is dan is jouw retouradres niet nodig.
Dat is alleen om ervoor te zorgen dat een brief/pakketje terug komt als het adres onjuist is.

Als iets niet is aangekomen en tevens niet terug komt ga er maar gerust van uit dat het in 99% van de gevallen is kwijtgeraakt of gejat.
Ok ik dacht dat ze het dan netjes zouden terugsturen. Ik had het laats nog met en afmeldingsformulier van mijn telefoonverzekering. Was ook kwijt dankzij TNT weer 6 weken langer aan die verzekering vast..
Winner Winner, Chicken Dinner!
pi_121710560
Goede ervaring met Punked24. PM'en ging rap, en toen ik het geld overgemaakt had kreeg ik bericht, en ook de vraag om het ff te laten weten als het binnen was. Alles is tiptop gearriveerd!
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_121710647
top ervaring met phasmid
V&A / [TK] Diverse Hardware en PC spul
snelle communicatie en verzending.
gaat om relatief kleine bedragen maar het vertrouwen is groot en de verpakking en handling super!
pi_121745870
Goede ervaring met Fuszy :)
antwoord snel, duidelijk, en komt zn beloftes na, wat wil je nog meer.
en pluspunten voor de keurige verpakking.
pi_122222205
Zeer goede ervaring met Ramkraker in een wat ouder topic: V&A / [TK] Games & DVDs & overig

Voor een leuke prijs zijn LOTR PC games overgenomen alles is zeer goed verpakt aangekomen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:04:48 #267
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122255464
Kende dit topic nog niet maar recente ervaringen met smiliegirl (excellente verpakkingskunst!) en Het_Biertje waren prima!
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_122256800
Ik kende dit topic ook nog niet, maar op dit moment een slechte ervaring snakeplahah aangezien er constant verteld wordt dat het reeds betaalde pakket verstuurd zal gaan worden.

Geld op de 11de van Januari overgemaakt en tot op heden niets mogen ontvangen. Normaal gesproken is het niet zo erg, want er kan van alles tussendoor gebeuren. Maar wanneer er tot 4 keer toe toegezegd wordt dat er iets verstuurd gaat worden of een Track-Trace gemaild zou worden vind ik het erg lang duren.

Weet nu even niet wat te doen, want misschien komt het allemaal nog wel goed.
  woensdag 30 januari 2013 @ 15:52:32 #269
96210 W4
Wie, ik?
pi_122257520
Goede ervaring met MPG, heeft een kaart van mij gekocht V&A / [TK] Sapphire X1950 GT grafische kaart
Netjes op tijd opgehaald!
Poffervier
pi_122279876
Uitstekende ervaringen met Yngwie:

V&A / [TK] TomTom Start 20 Europa

Hij heeft gisteren mijn bod geaccepteerd, dezelfde dag nog de TomTom verzonden en vandaag heb ik hem in uitstekende staat en keurig verpakt ontvangen,

En met Het_Biertje:

V&A / [TK] Aantal HDD's>3xSeagate 500GB ST3500630AS 1xSamsung 1.5TB HD154UI

Leuke HDD voor een keurige prijs en echt uitstekend verpakt!
  Moderator maandag 4 februari 2013 @ 00:23:48 #271
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_122449786
Zeer goede ervaring met Crazy-Al in:

V&A / [TK] Computeronderdelen DDR2 RAM/Graka/PSU/Processors

Omdat er een beetje haast bij was werden mijn geheugenreepjes verstuurd voordat mijn betaling binnen was _O_ .

Prima verpakt, goede communicatie. Niets op aan te merken ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door Housekeeper op 04-02-2013 00:34:40 ]
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
  maandag 4 februari 2013 @ 12:29:55 #272
310170 kawa4
gratis is goed!!!!
pi_122459954
Vraagje ik ga hier binnenkort mijn complete film collectie te koop aan bieden,
maar aangezien dit de eerste keer is dat ik iets op het net te koop aanbied, :@ :@

hoe wordt hier over het algemeen de betalingen verwerkt.
eerst betalen dan opsturen, of eerst opsturen en dan betalen.
en dan onder rembours ( betalen aan de postbode)
aangetekend,

of met heel dat paypal gedoe?

alvast bedankt voor de reacties :)
mee bekant vangde gin haas.
pi_122459973
quote:
2s.gif Op maandag 4 februari 2013 12:29 schreef kawa4 het volgende:
Vraagje ik ga hier binnenkort mijn complete film collectie te koop aan bieden,
maar aangezien dit de eerste keer is dat ik iets op het net te koop aanbied, :@ :@

hoe wordt hier over het algemeen de betalingen verwerkt.
eerst betalen dan opsturen, of eerst opsturen en dan betalen.
en dan onder rembours ( betalen aan de postbode)
aangetekend,

of met heel dat paypal gedoe?

alvast bedankt voor de reacties :)
Eerst betalen, dan opsturen natuurlijk.
pi_122507117
Goede ervaring met -Hakuna-, laptop van hem gekocht en binnen 2 dagen in perfecte staat ontvangen. V&A / [TK]Compaq laptop
  dinsdag 5 februari 2013 @ 21:14:57 #275
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_122527054
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  Moderator vrijdag 8 februari 2013 @ 20:50:46 #277
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122653507
Goede ervaring met Phasmid in: V&A / [TK] Magix Red uw video's Pakket + JVC TBC SVHS Snel opgestuurd, product als beloofd, zelfs nog een afstandbediening en boekje erbij. Goed verpakt, ben er blij mee!
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:53:41 #278
19350 gohan16
Inmiddels 26
pi_122678025
Goede ervaring met 33 . Volgende gekocht V&A / [TK] Originele Apple Remote nieuw en ongebruikt!

Snelle afhandeling en had het product 2 dagen nadat ik t geld had overgemaakt.
I used to be schizofrenic, but we're okay now.
pi_122819885
Goede ervaring met Kawa4
Stel dvd's gekocht en ophalen op zijn route was mogelijk. Top!
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
pi_122830779
Zeer slechte ervaring met Punked24

V&A / [TK] Zeer veel dvd's te koop. 200+

Heb op 11 jan. contact met hem gehad via PM, bankgegevens en adresgegevens uitgewisseld. Op 11 jan. heb ik het geld meteen overgemaakt. Vervolgens tot 21 jan. niks van hem gehoord (meerdere keren berichtje gestuurd), op 21jan. stuurt hij dat hij door persoonlijke omstandigheden het pakketje nog niet had kunnen versturen en dat het de volgende dag de post op zou gaan en ik de t&t code zou krijgen (de 22e dus). Ondertussen heb ik nog niks ontvangen, krijg ook geen contact met hem. Berichtje naar mods gestuurd, die hebben geprobeerd contact met hem op te nemen, wat ze ook niet is gelukt. Wel is hij online geweest en heeft hij zowel hun als mijn berichtjes gelezen. Daar gaat mijn 45 euro :(

Positieve ervaring met Kawa4

V&A / [TK] een bult DVD's

Prima contact, past ook alles in zijn ljistje aan (mooi up-to-date dus). Prima afspraken gemaakt wat betreft het komen brengen naar Eindhoven. Op tijd op de afgesproken locatie aanwezig. Er zaten wel 2 dvd's tussen met waterschade aan de buitenkant (het plaatje dus), hier kwam ik thuis achter. Verderhelemaal tevreden over deze verkoper ^O^
pi_122833635
Matige ervaring met Speakerfreak95 in V&A / [GEZ] Atx kast gezocht.

Ik wil er niet teveel over uitwijden, maar voor een kast die hij gratis mocht hebben was het contact mij veel te langdradig en werden mij te veel verzoeken gedaan. En uiteraard is de kast uiteindelijk niet opgehaald.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  woensdag 13 februari 2013 @ 19:58:03 #282
391399 Speakerfreak95
Deal or no deal :)
pi_122842475
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef FransDeens het volgende:
Matige ervaring met Speakerfreak95 in V&A / [GEZ] Atx kast gezocht.

Ik wil er niet teveel over uitwijden, maar voor een kast die hij gratis mocht hebben was het contact mij veel te langdradig en werden mij te veel verzoeken gedaan. En uiteraard is de kast uiteindelijk niet opgehaald.
Sorry maar aangezien ik in de middag al voorzien was van iets, dan kan ik natuurlijk niet met 2 dingen thuis komen. :/
  Moderator woensdag 13 februari 2013 @ 20:28:28 #283
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122844166
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 19:58 schreef Speakerfreak95 het volgende:

[..]

Sorry maar aangezien ik in de middag al voorzien was van iets, dan kan ik natuurlijk niet met 2 dingen thuis komen. :/
Ik denk dat je dan wat duidelijker moet communiceren, want het is niet netjes gewoon iemand te laten zitten.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  woensdag 13 februari 2013 @ 20:29:26 #284
391399 Speakerfreak95
Deal or no deal :)
pi_122844231
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 20:28 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Ik denk dat je dan wat duidelijker moet communiceren, want het is niet netjes gewoon iemand te laten zitten.
Ik had het afgezegd, en als ik wel kon had ik niet gekomen,
Er was een defect aan het materieel tussen Breukelen en Hilversum, een storing, was pas om 6 uur op Hilversum.
pi_122859484
Er is inderdaad afgezegd een half uur van tevoren, maar het was een beetje de optelsom van een gratis kast, veel tekst en dan uiteindelijk niet eens ophalen die mij een vervelende nasmaak bezorgde.
Hier had uw reclame kunnen staan.
  Moderator donderdag 14 februari 2013 @ 08:23:38 #286
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_122859830
Zoals ik al zei: beter communiceren met elkaar en in dit geval bedoel ik eerder Superfreak95.
Er is verder geen man overboord dus denk ik dat we het hier wel bij kunnen laten, het is gewoon niet zo netjes afgehandeld, volgende keer even om denken.
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  donderdag 14 februari 2013 @ 11:37:38 #287
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_122864782
quote:
18s.gif Op woensdag 30 januari 2013 15:34 schreef tedjevanduuren het volgende:
Ik kende dit topic ook nog niet, maar op dit moment een slechte ervaring snakeplahah aangezien er constant verteld wordt dat het reeds betaalde pakket verstuurd zal gaan worden.

Geld op de 11de van Januari overgemaakt en tot op heden niets mogen ontvangen. Normaal gesproken is het niet zo erg, want er kan van alles tussendoor gebeuren. Maar wanneer er tot 4 keer toe toegezegd wordt dat er iets verstuurd gaat worden of een Track-Trace gemaild zou worden vind ik het erg lang duren.

Weet nu even niet wat te doen, want misschien komt het allemaal nog wel goed.
Jij al iets gezien of gehoord?

Ik wacht ook nog steeds op de camera die ik van hem heb gekocht. Op 5 februari adresgegevens naar hem verstuurd, niks meer teruggehoord. Inmiddels al 2 herinneringen gestuurd, maar zonder resultaat.

Heb Rene90 al ingelicht.
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_122865824
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 11:37 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Jij al iets gezien of gehoord?

Ik wacht ook nog steeds op de camera die ik van hem heb gekocht. Op 5 februari adresgegevens naar hem verstuurd, niks meer teruggehoord. Inmiddels al 2 herinneringen gestuurd, maar zonder resultaat.

Heb Rene90 al ingelicht.
De wii is terecht gekomen bij tedjevanduuren, op de pm heb ik nog geen reactie gehad van snakeplahah. Alle producten van snakeplahah zijn altijd aangekomen uiteindelijk en er zijn geen zaken bij ons bekend dat iets nooit is ontvangen.

Desondanks stuur ik hem weer een pm en houd ik je op de hoogte.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122907698
quote:
1s.gif Op woensdag 8 augustus 2012 20:59 schreef ColtZ40 het volgende:
Waardeloze ervaring met Maichel.

V&A / [TK] Gilera Cita (snor / 25 km)

We komen tot een deal en sta op het punt om de brommer op te halen. Dan krijg een belletje van Maichel dat hij het overschrijvingsbewijs kwijt is. Hij gaat een nieuwe aanvragen wat 3 tot 5 dagen gaat duren. Hij zou mij bellen als de papieren binnen zijn. Nu 4 weken later niks meer van hem vernomen, geen reactie op telefoon pm/dm of in zijn topic. Hij is wel online geweest afgelopen weken.

Waardeloos. :{
Hey,

Check je DM svp. Hier is duidelijk wat fout gegaan :-)

Thanks,

Maichel
pi_122910782
quote:
0s.gif Op woensdag 13 februari 2013 15:15 schreef Pizzapuntje het volgende:
Zeer slechte ervaring met Punked24

V&A / [TK] Zeer veel dvd's te koop. 200+

Heb op 11 jan. contact met hem gehad via PM, bankgegevens en adresgegevens uitgewisseld. Op 11 jan. heb ik het geld meteen overgemaakt. Vervolgens tot 21 jan. niks van hem gehoord (meerdere keren berichtje gestuurd), op 21jan. stuurt hij dat hij door persoonlijke omstandigheden het pakketje nog niet had kunnen versturen en dat het de volgende dag de post op zou gaan en ik de t&t code zou krijgen (de 22e dus). Ondertussen heb ik nog niks ontvangen, krijg ook geen contact met hem. Berichtje naar mods gestuurd, die hebben geprobeerd contact met hem op te nemen, wat ze ook niet is gelukt. Wel is hij online geweest en heeft hij zowel hun als mijn berichtjes gelezen. Daar gaat mijn 45 euro :(

Positieve ervaring met Kawa4

V&A / [TK] een bult DVD's

Prima contact, past ook alles in zijn ljistje aan (mooi up-to-date dus). Prima afspraken gemaakt wat betreft het komen brengen naar Eindhoven. Op tijd op de afgesproken locatie aanwezig. Er zaten wel 2 dvd's tussen met waterschade aan de buitenkant (het plaatje dus), hier kwam ik thuis achter. Verderhelemaal tevreden over deze verkoper ^O^
Punked24 heeft mijn geld teruggestort. :)
  vrijdag 15 februari 2013 @ 14:37:51 #291
391399 Speakerfreak95
Deal or no deal :)
pi_122914117
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 07:48 schreef FransDeens het volgende:
Er is inderdaad afgezegd een half uur van tevoren, maar het was een beetje de optelsom van een gratis kast, veel tekst en dan uiteindelijk niet eens ophalen die mij een vervelende nasmaak bezorgde.
Ik had ook problemen met mijn telefoon, en in de trein geen internet, ik had een e-mail verstuurd maar die kon ik dus niet versturen.
Sorry dus alsnog, Ik hoop dat als we elkaar nog een keer treffen dat het dan veel beter gaat.
pi_122923842
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 februari 2013 11:24 schreef Maichel het volgende:

[..]

Hey,

Check je DM svp. Hier is duidelijk wat fout gegaan :-)

Thanks,

Maichel
Zie email. w/
pi_122978708
Check :)
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122979355
Vanaf nu worden alle ervaringen bijgehouden in de tradelist, een lijst om alle ervaringen overzichtelijk te houden en waardoor je dus ook snel kan zien of een user al bekend is in V&A en op welke manier.

V&A / [V&A Tradelist]
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_122983450
Die tradelist is mooi overzichtelijk topicje! ^O^
pi_122984205
Goede ervaring met Stinow.
Goed verpakt, prima communicatie, ben erg te vrede met mijn aankoop.
pi_122999566
Zojuist la noire opgehaald bij Dieter_Dengler. Zit er goed uit, duidelijke, snelle communicatie en kon hem gelijk omruilen voor een bordspel van mij. Zou zo weet wat bij hem aanschaffen.
pi_123009460
Oh, heb al aardig wat gekocht via FOK!. Lijstje met ervaringen:

toimoi: Game voor PS3 geruild. Snel ontvangen en in goede staat.
Beverwijker: Game gekocht voor PS3. Weekje moeten wachten, maar netjes geleverd.
kirrid: PSP met games van gekocht. Erg goede staat en coulant gedrag van hem door af te spreken op het station in mijn woonplaats waar hij met een klein beetje omreizen toch langs kwam ^O^ .
El_Chica_Del_Fuego: Printer van gekocht. Goed verpakt, snel geleverd en in goede staat.
Phasmid: Monitor gekocht. Absolute nieuwstaat voor een hele mooie prijs. Snel geleverd en goed verpakt.
SpeedyGJ: DSLR van gekocht als cadeautje voor mijn moeder. Goed verpakt verzonden en de helft minder clicks dan hij had aangegeven (het was een gokje van hem).
sheonlydreams86: Bordspel van gekocht. Spel in nieuwstaat, bij haar thuis opgehaald.
emagi: Externe hdd van gekocht. Gaf aan dat hij zo goed als nieuw was, maar zat zelfs nog in de seal. Snel en goed verpakt verzonden en goede prijs.
Akkerdjie: Bordspel van gekocht. In nieuwstaat. Snel en goed verpakt verzonden.
Zilex: Game geruild tegen bordspel. Bij mij thuis opgehaald. Bordspel in nieuwstaat.

Bij eigenlijk alle verkopers zou ik zo weer kopen.
pi_123021441
Alle reacties meegenomen in de tradelist ^O^
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
  maandag 18 februari 2013 @ 15:14:40 #300
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_123031989
quote:
0s.gif Op donderdag 14 februari 2013 12:10 schreef rene90 het volgende:

[..]

De wii is terecht gekomen bij tedjevanduuren, op de pm heb ik nog geen reactie gehad van snakeplahah. Alle producten van snakeplahah zijn altijd aangekomen uiteindelijk en er zijn geen zaken bij ons bekend dat iets nooit is ontvangen.

Desondanks stuur ik hem weer een pm en houd ik je op de hoogte.
Bedankt voor je bemoeienis _O_

Helaas nog steeds geen camera, geen enkel antwoord op mijn e-mails en ook geen DM meer.

Wat een eikel, die snakeplahah :(
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_123032103
quote:
0s.gif Op maandag 18 februari 2013 15:14 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]

Bedankt voor je bemoeienis _O_

Helaas nog steeds geen camera, geen enkel antwoord op mijn e-mails en ook geen DM meer.

Wat een eikel, die snakeplahah :(
Je negatieve reactie is in ieder geval opgenomen in de Tradelist die nieuw is, daarin kunnen de users zien dat snakeplahah meerdere negatieve deals heeft. Ik blijf ermee bezig in ieder geval.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')