Je kan het heel makkelijk testen... Moet je wat spiritus in een vernevelaar doen...quote:Op dinsdag 12 juni 2012 01:54 schreef bijdehand het volgende:
Hm dan laat maar zitten. Die namaak uit China worden echt 1:1 nagemaakt, zonder bon durf ik er geen te kopen
oke als je een foto maakt van de bril op de top van de Eiffeltoren om de echtheid te bewijzen ben ik geïnteresseerd.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 00:32 schreef Dubbel_Fristie het volgende:
Nee geen bonnetje meer. Als ik ergens van de bril een foto moet maken om de echtheid te bewijzen doe ik dat graag
Om geld te verdienen?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef Guidetti het volgende:
Mensen moeten niet meteen denken dat iets nep is. Waarom zou TS een neppe zonnebril kopen en verkopen?
Neequote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef Guidetti het volgende:Daarnaast valt het volgens mij echt wel te zien of iets nep is.
Voor de winst. Misschien lullig voor TS, maar het wordt gedaan hoor. En het verschil tussen een echte en een neppe is echt niet zomaar te zien hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:34 schreef Guidetti het volgende:
Mensen moeten niet meteen denken dat iets nep is. Waarom zou TS een neppe zonnebril kopen en verkopen?
Daarnaast valt het volgens mij echt wel te zien of iets nep is.
WAAR BLIJFT MIJN FOTO?quote:Op dinsdag 12 juni 2012 15:33 schreef borbit het volgende:
[..]
oke als je een foto maakt van de bril op de top van de Eiffeltoren om de echtheid te bewijzen ben ik geïnteresseerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |