abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_117387866
Een gouden oude IBM Thinkpad 390X aangeboden.

Pentium 2 400 MHz
6,4 Gb HDD
256 Mb RAM
14.1" TFT display met 1024x768 resolutie
CD-ROM
Floppydrive
Inclusief originele lederen laptoptas.

In goede staat, alleen het kunststof van de behuizing is rondom de schanieren van het deksel gescheurd. Werkend te zien maar wordt zonder besturingssysteem geleverd.

Ik ben me ervan bewust dat het een oud ding is met weinig waarde, maar ik vind het zonde om hem weg te gooien. Omdat een vraagprijs verplicht is: 25 euro, Eigenlijk is het tegen elk aannemelijk bod, en ik vind een bod al snel aannemelijk.

Eventueel in combinatie met een Linksys wpc54g Wireless-G Notebook adapter.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_117388493
Hoe is de accu? Eventueel heb ik namelijk nog een belachelijk sterke accu. (standby onder de bank houd hij het met gemak 5 á 6 dagen vol)
Oblahim
pi_117388776
Volgens mij is de accu om te huilen. Er zit ook nog een extra accu bij, maar die is geloof ik ook niet om over naar huis te schrijven.
pi_117405625
Waar staat het beestje? Ik vind het geweldig om met die oude spullen te knutselen :).
pi_117406774
In Hilversum.
pi_117542201
Kick
pi_117554424
Ik ga een brutaal aanbod doen :P.

Kan je er niks voor geven (want momenteel niks te besteden in het hobby-departement) maar ik kan er eventueel vrijdagochtend om komen, moet om 11u in regio Utrecht zijn.

Ga er een lightgewicht OS op bouwen op basis van Linux en daarna weer weggeven, kom regelmatig scholieren of bijstandstrekkers tegen die zitten te springen om een internetmachientje!
pi_117555231
Dat is goed. Je mag de laptop zo meenemen maar als je de WiFi-kaart erbij wilt kost die je een tientje.
pi_117561741
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef FransDeens het volgende:
Dat is goed. Je mag de laptop zo meenemen maar als je de WiFi-kaart erbij wilt kost die je een tientje.
Die heb ik niet nodig, heb er op zolder nog ergens eentje liggen die ik erin kan steken (waarvan ik ook weet dat hij onder Linux ondersteund word).

PM je mij je adres? En reuze bedankt :).
pi_117561896
quote:
2s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 20:45 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Die heb ik niet nodig, heb er op zolder nog ergens eentje liggen die ik erin kan steken (waarvan ik ook weet dat hij onder Linux ondersteund word).

PM je mij je adres? En reuze bedankt :).
Vergeet het kratje bier voor TS niet. :P
pi_117564303
PM verstuurd. Ik drink weinig tot geen bier, dus een kratje bier mag achterwege blijven. Mocht Wiebelkont er op staan een gebaar te maken dan mag hij de WiFi-kaart van me overnemen voor het eerder genoemde tientje, maar dat is dus geheel optioneel :)
pi_117578960
quote:
0s.gif Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef FransDeens het volgende:
PM verstuurd. Ik drink weinig tot geen bier, dus een kratje bier mag achterwege blijven. Mocht Wiebelkont er op staan een gebaar te maken dan mag hij de WiFi-kaart van me overnemen voor het eerder genoemde tientje, maar dat is dus geheel optioneel :)
PM terug gestuurd.

Ik heb zelf helemaal niks extra te besteden op het moment, mijn gebaar zal zijn dat ik een hulpbehoevende er blij mee ga maken :). Ik heb al regelmatig pc's weggegeven en/of laten roeleren onder mensen die er zelf geen konden betalen, zo heb ik de lol van het knutselen en zij de noodzaak van internet (want je kunt tegenwoordig eigenlijk niet meer zonder).
pi_117582655
Ik ben al lang blij als ik hem niet weg hoef te gooien en iemand er nog lol van gaat hebben!
pi_117582719
Lief topic!
pi_117642713
Schande! Hij heeft maar de helft van het geadverteerde geheugen!

De laptop is in goede orde in het Bredase land aangekomen en de Debian installatie loopt as we speak :P.

Nogmaals mijn dank voor de gulle gift, ik ga er iets moois van maken!
  Moderator vrijdag 5 oktober 2012 @ 23:06:16 #16
231857 crew  Housekeeper
Ik kies bewust
pi_117646512
:D

closed ;)
Hier had jouw advertentie kunnen staan. Meer info via DM.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')