Die heb ik niet nodig, heb er op zolder nog ergens eentje liggen die ik erin kan steken (waarvan ik ook weet dat hij onder Linux ondersteund word).quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:32 schreef FransDeens het volgende:
Dat is goed. Je mag de laptop zo meenemen maar als je de WiFi-kaart erbij wilt kost die je een tientje.
Vergeet het kratje bier voor TS niet.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 20:45 schreef Wiebelkont het volgende:
[..]
Die heb ik niet nodig, heb er op zolder nog ergens eentje liggen die ik erin kan steken (waarvan ik ook weet dat hij onder Linux ondersteund word).
PM je mij je adres? En reuze bedankt.
PM terug gestuurd.quote:Op woensdag 3 oktober 2012 21:27 schreef FransDeens het volgende:
PM verstuurd. Ik drink weinig tot geen bier, dus een kratje bier mag achterwege blijven. Mocht Wiebelkont er op staan een gebaar te maken dan mag hij de WiFi-kaart van me overnemen voor het eerder genoemde tientje, maar dat is dus geheel optioneel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop