Heemstede, Noord-Holland (einde van de N206).quote:Op woensdag 5 september 2012 18:09 schreef Dribbel_ het volgende:
275 vind ik wat aan de hoge kant, in hoeverre is dit een vaste prijs van je en ben je bereid te onderhandelen, en waar woon je?
quote:
Dafuq, een galaxy tab2 kost maar 319.. veel te hoog prijsje voor mij dan!quote:Op donderdag 6 september 2012 13:13 schreef Dribbel_ het volgende:
Nee dit is de gewone, de tab 2 heeft speakers aan de voorkant
Niet iedereen heeft 3G nodigquote:
Misschien. Ik als potentieel koper kijk naar wat ik wil hebben en wat het me waard is. Overbodige functies verhogen de waarde voor mij niet altijdquote:Op vrijdag 7 september 2012 18:30 schreef Gnomestein het volgende:
Nee, maar een prijsvergelijking is wel krom als het genoemde apparaat niet hetzelfde kan.
Nee, natuurlijk. Maar je kan qua nieuwprijzen niet iets vergelijken als het niet dezelfde volledige functionaliteit heeft. Dat gebeurde een paar posts terug welquote:Op vrijdag 7 september 2012 20:31 schreef sanger het volgende:
[..]
Misschien. Ik als potentieel koper kijk naar wat ik wil hebben en wat het me waard is. Overbodige functies verhogen de waarde voor mij niet altijd
Kan wel, maar hij is meer als cover dan standaard bedoeld. Het is wel een officiële van Samsungquote:Op vrijdag 7 september 2012 21:36 schreef sanger het volgende:
Kun je die bookcover trouwens ook als standaard gebruiken?
Nog interesse?quote:Op vrijdag 7 september 2012 21:26 schreef Yea het volgende:
Wat een mongolen zeg met hun offtopic.
Ik wil best een bod doen van 190 euro.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |