Doe ik vanavond.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi TS, zou je foto's kunnen maken van elke individuele spaak, met daaraan een nederlands vlaggetje gemaakt en er dan ernaast een handstand maken, met twee dode bevers onder je oksels.
Ik denk namelijk dat deze fiets van Lance Armstrong is geweest en zo kan ik de authenticiteit checken van de fiets.
Alvast bedankt!
nee dankje, was een serieuze vraag.quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:07 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
foto erbij van mij in onderbroek?.
kan het wel ff opmeten voor jequote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
nee dankje, was een serieuze vraag.
De lengte van de bovenbuis zegt namelijk meer over de maat van de fiets dan de lengte van de zitbuis (die ja kan varieren met de hoogte van het zadel). Lengte bovenbuis bepaald hoe rechtop/diep je zit.
Op het plaatje ziet het er heel kort uit.
55cmquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:20 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
nee dankje, was een serieuze vraag.
De lengte van de bovenbuis zegt namelijk meer over de maat van de fiets dan de lengte van de zitbuis (die ja kan varieren met de hoogte van het zadel). Lengte bovenbuis bepaald hoe rechtop/diep je zit.
Op het plaatje ziet het er heel kort uit.
wil je dan ook kijken of jij de zadel op het laagst hebt staan?quote:Op maandag 22 oktober 2012 17:22 schreef Grasisgroenvoordehaas het volgende:
[..]
kan het wel ff opmeten voor je
staat niet op zijn laagst staat zo'n 6cm omhoogquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:24 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
wil je dan ook kijken of jij de zadel op het laagst hebt staan?
aangezien jij zo'n 10cm langer bent dan ik wordt het wat problematisch voor mij wanneer jij het zadel al op het laagste punt hebt staan
prima hoor het welquote:Op maandag 22 oktober 2012 17:25 schreef Holenbeer het volgende:
[..]
thanks, ik zal als ik thuis ben even nameten hoe het bij mij is.
slechte poging tot grappig doen dit.quote:Op maandag 22 oktober 2012 11:20 schreef Awesome_ het volgende:
Hoi TS, zou je foto's kunnen maken van elke individuele spaak, met daaraan een nederlands vlaggetje gemaakt en er dan ernaast een handstand maken, met twee dode bevers onder je oksels.
Ik denk namelijk dat deze fiets van Lance Armstrong is geweest en zo kan ik de authenticiteit checken van de fiets.
Alvast bedankt!
moet wel lukken ja ben tot vrijdag vrij...quote:Op maandag 22 oktober 2012 18:50 schreef bijdehand het volgende:
Mss wel een optie voor mij, zo'n fiets. Op te halen bij een of ander NS-station?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |