quote:Een hoop GameCube spellen. Prijs zal rond de ¤4 / ¤5 liggen maar verschilt per game (gamers choice of normaal)
Een perfect werkende GameCube incl. 2 controllers en bekabeling. Staat al weer een tijd op zolder niets te doen. Prijs GameCube incl controllers en bekabeling: ¤40
quote:Een hoop vis-spullen. Zitten waardevolle dingen bij en is zeer weinig gebruikt.
Vraagprijs complete set: ¤30
Ook voor losse verkoop, vraag naar de prijzen.
quote:amPlug voor gitaar
vraagprijs: ¤40
quote:Overige spullen.
Vraagprijzen:
- Nokia Autohouder met oplader: ¤10 (nieuwprijs was 69.99)
- Ophanger voor jas in de auto: ¤3
- Nieuwe Cult Edition slippers maat 45: ¤2,50
- Drankspel Gall en Gall: gratis, verzendkosten voor de koper
versturen een optie?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:24 schreef dickiedik het volgende:
Ja ik ken het, net ff te ver voor het mooie...
Welk deel? De M3 Real? Wil het graag terugplaatsten maar moet ik wel weten welke spullen niet zijn toegestaan. Losse verkoop doe ik alleen als er interesse is. Voor nu is het per prijs dus alles in 1 en lijken richtprijzen voor losse dingen me niet nodig.quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:42 schreef Housekeeper het volgende:
Een bepaald deel van je DS-spullen is hier niet toegestaan. Ik heb het in zijn geheel weggehaald aangezien het zowel in de foto als omschrijving zit. Bovendien geef je aan het ook los te willen verkopen: dan wil ik richtprijzen zien. Als je het hier te koop wil aanbieden, dan graag aanpassen in de OP rekening houdend met hetgeen ik je heb aangegeven.
Kan waarschijnlijk wel in een pakket van 6.75quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 12:46 schreef dickiedik het volgende:
De vis spullen versturen? Ik weet niet hoe groot / veel het totaal is?
staat genoteerd wacht nog even afquote:
staat ook genoteerd, vanavond even overleggenquote:
Yepquote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:54 schreef stripe het volgende:
Welk deel? De M3 Real? Wil het graag terugplaatsten maar moet ik wel weten welke spullen niet zijn toegestaan. Losse verkoop doe ik alleen als er interesse is. Voor nu is het per prijs dus alles in 1 en lijken richtprijzen voor losse dingen me niet nodig.
Duidelijk. Maak vanavond even nieuwe foto's en excuus voor het plaatsen!quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:56 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Yep. Dergelijke zaken niet in de tekst maar ook niet in foto's
![]()
quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:59 schreef stripe het volgende:
[..]
Duidelijk. Maak vanavond even nieuwe foto's en excuus voor het plaatsen!
Heb even overlegt met m'n broer. De amplug mag weg voor ¤35. Was namelijk ¤50 nieuw en is 2 keer gebruikt en nu niet meer nodig.quote:
Lijnen: veel 0.50mm en 0.40mm ook 0.25 en 0.20mm maar ga ik vanavond even bekijken.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 15:45 schreef dickiedik het volgende:
Nog even een paar vraagjes,
welke lijnen zijn het?
zit de koffer er bij?
en welke zentih molen is het?
Geen idee of ze op de Wii kunnen.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 16:05 schreef Mucha-Girl het volgende:
Wat wil je hebben voor Harvest Moon, 007 Nightfire en Harry Potter voor de GC?
Neem aan dat deze ook op de Wii kunnen, i.v.m. eventuele uitleen spellen?
Dank.
Er zit ook een Primera in Dronten dus misschien kan het daar ook? Wat bedragen de kosten van verzending bij DHL?quote:Op woensdag 29 augustus 2012 17:31 schreef Mucha-Girl het volgende:
Als ze op de Wii kunnen en je de verzendkosten duidelijk hebt, met een voorkeur voor DHL (makkelijk te regelen bij de Multimate in Dronten of de Primera in Swifterbant) i.v.m. de kosten wil ik akkoord gaan met die 13 euro excl. verzenden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |