oja zal vanavond ook ff foto's maken.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:05 schreef Metalfrost het volgende:
Heb je foto's? Anders zou dit verdacht lijken op dat je de materie illegaal verspreidt.. en dat mag niet.
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:20 schreef kawa4 het volgende:
[..]
oja zal vanavond ook ff foto's maken.
want ze staan thuis gewoon op een plankje aan de muur.
dus gewoon legaal
Staat alvast genoteerd, ben nou pas bij de letter M die zal ik morgen op het werk ff allemaal invoegen de rest t/m Z volgt laterquote:Op maandag 4 februari 2013 20:47 schreef z0rz0r het volgende:
ik heb iig alvast interesse in deze films, wel onder voorbehoud, want geen idee wat er nog gaat komen
28 days later
American Gangster
Chronicles of Narnia 3 the voyage of the Dawm Treader
Dorian Grey
Nee married with Children is de enigste tv serie die ik heb.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:54 schreef MevrouwCactus het volgende:
Heb je iets van NCIS? Ik weet dat je de N nog moet
Neen die heb ik niet.quote:Op maandag 4 februari 2013 22:26 schreef ava85 het volgende:
Intouchables? Zo ja, dan wil ik die graag en zoek ik er graag nog een paar uit morgen.
crank 1 en 2 zitten in 1 box,dus wil je hem dan nog???/quote:
morgen zullen er weer meer bij staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Pizzapuntje het volgende:
Cash
Brothers Grimm
Bronson
Blood out
Battle of Seatlle
A man apart.
Ik hoor graag van je wanneer je de rest van je collectie hebt toegevoegd!
Tof. Als je in ieder geval:quote:
Yep Zal het Morgen ff verwerkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:28 schreef On het volgende:
[..]
Tof. Als je in ieder geval:
American Psycho
Friday the 13th
...voor mij apart kunt houden, wacht ik even de rest af.
Ok zal Morgen lijst aanvullen,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:11 schreef z0rz0r het volgende:
en de volgende
mongol
legionnaire
Jurassic Park 1
Jurassic Park 2
Jurassic Park 3
hooligans
Fugitive
ik kom elke avond langs Eindhoven, werk in den bosch en woon in bladelquote:Op woensdag 6 februari 2013 09:43 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Ik moest thuis ook ff kijken, want ik bleek 'Der Untergang' toch al te hebben.
'Sky captain and the world of tomorrow' heb ik toegevoegd aan de lijst.
Deze lijst is definitief:
Bourne Ultimatum
Godfather 1
Godfather 2
Godfather 3
Harold and kumar go white castle
Iron Sky
Inception
Leon (Steel Box)
Sky captain and the world of tomorrow
Ik zie dat ze opgehaald kunnen worden in Bladel/Den-Bosch. Kom je toevallig ook langs Eindhoven als je richting het weekend naar Bladel reist? Dan wil ik ze daar eventueel oppikken. Want om anders totaal 80km te rijden is ook watDan zou verzenden beter zijn namelijk..
ditquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:02 schreef On het volgende:
American Psycho
Friday the 13th
Thin Red Line
Hoeveel zou dat worden inclusief verzenden?
En wat moet ik mij voorstellen met die gesloopte Nightmare On Elm Street box? Krijg je er dan gratis hondenkwijl en tandenafdrukken bij?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |