lol, gezien het feit dat je kan kiezen uit twee controllers heeft vrouwlief er ook eentjequote:Op maandag 22 oktober 2012 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Je gaat samenwonen en je Xbox moet de deur uit? Ik zou nog even nadenken over dat samenwonen.
Klopt helemaal, ik had zelf een Xbox met 4 controllers, vriendin een Xbox met 1 controller en een kinect. De dag dat mijn vriendin zulke eisen gaat stellen zeg ik de huur op en zoek ik iets voor mezelfquote:Op maandag 22 oktober 2012 13:40 schreef Its_Muppet het volgende:
[..]
lol, gezien het feit dat je kan kiezen uit twee controllers heeft vrouwlief er ook eentje
Bedankt voor je bod, maar ik hou vast aan mijn vraagprijs. Heb geen fysieke bon meer, wel de bevestiging van de bestelling en de verzendbevestiging in mijn e-mailbox.quote:Op maandag 22 oktober 2012 21:35 schreef vlutje het volgende:
Bod van 55 incl. icm de witte controller. Toevallig nog de aankoopbon aanwezig?
Oudste xbox, geen geheugen, 1 controller + geen spellen. (of fifa 12 met gebruikte code). Vind zelf 75 euro nog duur.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 11:39 schreef ava85 het volgende:
Kick, veruit de goedkoopste Xbox op Fok, en je kan eventueel Fifa12 er gratis bij krijgen!
Iedereen heeft recht op een mening natuurlijkquote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:20 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Oudste xbox, geen geheugen, 1 controller + geen spellen. (of fifa 12 met gebruikte code). Vind zelf 75 euro nog duur.
Ja oke dan is je prijs netjes. En ik had 3 controllers hequote:Op woensdag 24 oktober 2012 12:41 schreef ava85 het volgende:
[..]
Iedereen heeft recht op een mening natuurlijkAls ik kijk naar de Xbox die jij verkocht hebt en de mijne, lijkt het prijsverschil me reëel.
Overigens kom ik net nog twee spellen tegen die ik niet meer speel: Battlefield: Bad Company 2 en Halo: Reach, ook die kun je er gratis bij krijgen.
[ afbeelding ]
Thanks, en bedankt voor de tip maar ik hou het bij mijn prijs van 75 euro excl.quote:Op woensdag 24 oktober 2012 13:54 schreef MeneerLogica het volgende:
[..]
Ja oke dan is je prijs netjes. En ik had 3 controllers heen de xbox slim. Maar met die spellen zou ik me vraagprijs een 10tje hoger leggen. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten
Succes met de verkoop.
Nette prijsquote:Op woensdag 24 oktober 2012 14:58 schreef ava85 het volgende:
[..]
Thanks, en bedankt voor de tip maar ik hou het bij mijn prijs van 75 euro excl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |