Ben je nou blind?quote:Op dinsdag 28 augustus 2012 13:44 schreef pimmerdt het volgende:
Volgens mij niet helemaal wat je zoekt maar heb je interesse in een ruil voor mijn 13" macbook pro 2010, 2,4GHZ C2D, 8GB Ram en 160GB HDD? heeft hier en daar wel wat krassen en heeft een klein deukje in de linkerbovenhoek van het scherm (niet erg groot en scherm is verder nog helemaal prima!)
quote:proberen te ruilen tegen een grotere MacBook Pro, liefst 17"
Heb je interesse in een macbook pro 15" mid 2009? 2.53ghz core2duo/9400M/4gb/250gb met applecare tot eind oktober. Met sleeve en evt mini-dvi->vga/magic mouse. Specs zijn minder, maar wel mooi 15"scherm. Met SSD erin loopt ie heerlijk snel(makkelijk in te bouwen).quote:Op woensdag 29 augustus 2012 12:59 schreef Neo_ het volgende:
Niemand die een ultra lichte, snelle kleine Macbook Air wil en van zn grote lompe zware Macbook pro af wil?
De studie gaat naar wat videobewerking vragen, waar deze het nog wel net trok. Verder moet Ableton en Traktor soepel kunnen lopen onder hevige load.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:41 schreef mitchelll0181 het volgende:
Ligt eraan.. Wat doe je ermee ?
Precies. Zonde, want ik word gek van de 2.56kgquote:
Er zit dus geen SSD in? Jammer.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 22:00 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Heb je interesse in een macbook pro 15" mid 2009? 2.53ghz core2duo/9400M/4gb/250gb met applecare tot eind oktober. Met sleeve en evt mini-dvi->vga/magic mouse. Specs zijn minder, maar wel mooi 15"scherm. Met SSD erin loopt ie heerlijk snel(makkelijk in te bouwen).
Vooralsnog niet. Voorkeur gaat uit naar 17", maar ik hou hem in mn achterhoofd.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:03 schreef gohan16 het volgende:
Nee klopt. Ik had er wel een, maar heb toen gekozen voor 250gb ipv 128. Voor 90-100e heb je nu een goede ssd(samsung 128gb). heb je evt interesse in een deal?
Laat het maar weten. Ik heb er zelf iig geen haast mee.quote:Op donderdag 30 augustus 2012 08:33 schreef Neo_ het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Voorkeur gaat uit naar 17", maar ik hou hem in mn achterhoofd.
kunnen wij tot een deal komen? ben hier wel in geïnteresseerd! laat maar, zie al dat je geen interesse meer hebt.quote:Op woensdag 29 augustus 2012 21:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Ik ben bang dat ik heel erg inlever op performance met m'n 15" mid 2010 i5 2.4 met 8gb ram en 330gt maar aan de andere kant is een air lekker portable.
Mocht het niets worden met BundyChen, waar woon je? Zou het een mogelijkheid zijn dat ik een keer Ableton & Traktor kom testen, kijken of de performance voldoet?quote:Op vrijdag 14 september 2012 16:12 schreef Neo_ het volgende:
[..]
kunnen wij tot een deal komen? ben hier wel in geïnteresseerd! laat maar, zie al dat je geen interesse meer hebt.
hoewel ik denk dat de MBA best wel wat voor je kan betekene
Appingedam, werk in Groningen. Denk dat die apps wel goed draaien, maar feel free to test them. Ik kan de trials er op zetten zonder problemen natuurijkquote:Op vrijdag 14 september 2012 20:47 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Mocht het niets worden met BundyChen, waar woon je? Zou het een mogelijkheid zijn dat ik een keer Ableton & Traktor kom testen, kijken of de performance voldoet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |