Correct. In beide heatsinks zit per sink een dualcore-cpu.quote:
Omdat ik ze er ook nooit bij gekregen heb, is het eerlijke antwoord. Daarom ben ik ook fors gezakt naar 100 euro.quote:Op zaterdag 1 december 2012 20:19 schreef Gnomestein het volgende:
Waarom zitten de rails/sliders er niet bij?
Lijkt me dat je met het geld dat je nu uitspaart wel rails kan kopen, toch?quote:Op zaterdag 1 december 2012 21:40 schreef Gnomestein het volgende:
Dat is jammer, moet voor colocatie wel de rails hebben
Momenteel draaien er Windows VPSjes op de server die een radiostation in de lucht houden. Maar het is een normale server (met alleen vt-x) waar je alles mee kan doen wat je wilt. Je krijgt er geen harde schijf bij (die gaat mee naar mijn volgende server). Vandaar ook de lage prijs.quote:Op dinsdag 11 december 2012 21:01 schreef Wisheh het volgende:
Even wat anders, wat bedoel je met streaming doeleinden? Mijn ESXi server hier doet ook VT-d ivm storage controllers voor de virtuele NAS maar zou mijn HTPC ook wel willen gaan virtualiseren.
Nee heb hier al genoeg pc/servers staan dus geen interesse maar dacht dat je met streaming doeleinden meer virtuele HTPC's bedoelde ipv internet radio. Vandaar mijn vraag, wou anders wel even weten hoe je dat van plan wasquote:Op dinsdag 11 december 2012 21:23 schreef Dennisweb het volgende:
[..]
Momenteel draaien er Windows VPSjes op de server die een radiostation in de lucht houden. Maar het is een normale server (met alleen vt-x) waar je alles mee kan doen wat je wilt. Je krijgt er geen harde schijf bij (die gaat mee naar mijn volgende server). Vandaar ook de lage prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop