abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_114016547
Vanwege een schoenentik en een maat groter overhouden na zwangerschap :P

Prachtige laarzen met hoge hak, zwart velours,hakhoogte 11cm *NIEUW*
¤35,- inclusief verzenden

Pumps, merk Bronx ,echt leder,hakhoogte 9cm,1x gedragen dus zgan
¤30,- inclusief verzenden

High heels H&M,hakhoogte 11cm, zgan
¤17,- inclusief verzenden

[ Bericht 3% gewijzigd door Tassiepassie op 10-07-2012 16:21:22 ]
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:15:55 #2
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114017522
Hoe hoog zijn de hakken van die laarzen?
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_114017743
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 juli 2012 16:15 schreef Pien85 het volgende:
Hoe hoog zijn de hakken van die laarzen?
ff gaan checken en ze zijn 11 cm :-)
  dinsdag 10 juli 2012 @ 16:20:20 #4
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_114017766
Dat is me net te hoog voor gewoon dagelijks gebruik ;(
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_114017889
haha voor mij inmiddels ook met een kleintje,vandaar dat ik een hoop schoenen aan het verkopen ben snif snif
pi_114019947
Welke maat? :o
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_114020478
hihi staat in TT! maatje 37 allemaal
pi_114047932
kikker
  donderdag 12 juli 2012 @ 09:44:48 #9
92926 Joipoidoipoipoi
met broedsel incl. grote zus!
pi_114098017
Tassiepassie, ik heb je een PM gestuurd met mijn adresgegevens. Zou je z.s.m. jouw rekeningnummer aan mij willen doorgeven?

Die laarzen... O+ :9~ *; :9 Ik ben helemaal verliefd op ze. Zó verliefd dat het me niet kan schelen dat ze 1 á 2 maten te groot zijn voor mij. O+

(Met mijn schoenmaat 35 ben ik trouwens wel gewend dat veel schoenen te groot zijn voor mij. ;))
"If you don't stop lying about me, I'll start telling the truth about you."
pi_114224230
Je hebt een pm terug meid,ik was er een paar dagen tussenuit en kon via mobiel niet reageren 8)7
pi_114224988
Laarzen zijn gereserveerd :)
pi_114273646
High heels H&M zijn verkocht dus als het goed is zijn alleen de pumps er nog :)

Ik heb ook nog rode lakpumps,lederen pumps van Le ballon (maat 36) en een hele berg andere schoenen die ik er 1 dezer dagen even opzet....dan maar meteen grote opruiming :+
  maandag 23 juli 2012 @ 08:07:56 #13
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114556937
Slechte ervaring met Tassiepassie naar aanleiding van dit topic:

[TK]pumps,laarzen en high heels (maat 37)

Ik heb deze laarzen bij haar besteld:

En deze heeft ze me opgestuurd:

Ze zijn totaal anders. De hakken zijn heel anders en ze komen niet tot over mijn knieën. Dat zijn juist de dingen die ik zo mooi vond aan die laarzen, anders had ik ze nooit besteld.

En groot ben ik zeker niet (ben net 1.58 meter), dus dat kan niet de reden zijn dat ze niet tot over mijn knieën komen.

Ik heb hierover met Tassiepassie ge-pm'd, maar zij blijft beweren dat het dezelfde laarzen zijn als op de afbeelding in haar topic en ze is absoluut niet bereid om ze terug te nemen en me het geld en de verzendkosten terug te betalen. Zij zegt dat ik ze dan maar aan een ander moet verkopen, aangezien ze volgens haarzelf genoeg andere geïnteresseerden op FOK! had voor die laarzen. En dat geloof ik best, maar die zullen net als ik geïnteresseerd zijn in de laarzen van de afbeelding die zij in het topic gepost heeft, maar niet in de laarzen die opgestuurd zijn.

Maar ik vind deze laarzen gewoon ronduit lelijk :{, dus wat nu?

[V&A] [Ervaringen] Voor kopers en verkopers
  maandag 23 juli 2012 @ 08:29:55 #14
42043 PetervdK
Lul ajb niet over jezelf...
pi_114557096
Mmmm, zelfs ik als totaal onmodieuze kerel kan zien dat plaatje en werkelijkheid niet met elkaar overeenkomen....
Dat doen wij wel als je bent uitgelogd!
pi_114568683
Zucht...

Precies om dit geneuzel heb ik bij alle andere dingen maar geen foto van internet gebruikt en zelf foto's gemaakt.
Ik heb de laarzen uitvoerig beschreven na elke vraag die ik kreeg.
Ook heb ik andere mensen die ze wilden hebben in de wacht moeten zetten,omdat ik jou de kans gaf te wachten op degene die het geld ging overmaken...en dan heb ik er ook nog 5 euro afgedaan dus verzendkostenvergoeding is al bullshit.
Meerdere keren heb ik gevraagd of je het zeker wist,aangezien je zelf al aangaf maat 35 te hebben en deze laarzen toch echt maat 37 zijn.....
Dat iets in het echt soms iets anders uitvalt is nu eenmaal het risico als je online iets besteld.
Ik heb de laarzen zelf gekocht naar aanleiding van de foto die ik heb gebruikt en daarom heb ik deze zelf ook weer gebruikt toen ik even geen zin had een foto te maken.

Verder blijf ik erbij dat ik geen winkel met ruilgarantie ben en ik ga al zeker weten niet 2x verzendkosten betalen,omdat ze jou niet bevallen. Dat is het risico wat je neemt met 2dehands spullen kopen.
Had dan voor de zekerheid gewoon gevraagd of ik even een foto had willen maken als ik ze aan had ofzo,had ik zo gedaan,maar na al jouw vragen beantwoord te hebben nam ik aan dat het wel ok was :{

Verder maken berichten over jouw partner die mod is op Fok! geen indruk op me ;) voor mijn part is hij admin en knikkert hij me eraf...het is maar internet :)

Succes met de gebeten hond spelen w/
  maandag 23 juli 2012 @ 16:45:31 #16
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114569254
Nou tassiepassie dit is wel wen beetje triest. je post een foto met laarzen wat tot over de knie komen. deze lijken daar totaal niet op.

Dan kan je wel een beschrijving op een vraag geven maar jij bent hier gewoon fout.
pi_114569410
Al zegt heel Fok! dat ik fout zit, ik kan er niet wakker om liggen.
  maandag 23 juli 2012 @ 16:59:19 #18
265283 maickeltje
Nothing to lose
pi_114569718
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef Tassiepassie het volgende:
je kan toch de schoenen terug nemen voor de prijs. wn de verzebdkosten zijn voor de koper en blijven voor de verkoper.. lijkt mij wel zo netjes.
pi_114569849
quote:
1s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:59 schreef maickeltje het volgende:

[..]

je kan toch de schoenen terug nemen voor de prijs. wn de verzebdkosten zijn voor de koper en blijven voor de verkoper.. lijkt mij wel zo netjes.
Ik heb al wat van de prijs afgedaan en daarna werd er nog geeist dat ik met terugsturen ook nog de kosten op me moest nemen. Ik ben er nu gewoon klaar mee :) Ze verkoopt ze maar zelf door :)

Ik reageer hier nu verder niet meer ;)
  maandag 23 juli 2012 @ 17:08:12 #20
92926 Joipoidoipoipoi
pi_114570023
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Tassiepassie het volgende:
Ook heb ik andere mensen die ze wilden hebben in de wacht moeten zetten,omdat ik jou de kans gaf te wachten op degene die het geld ging overmaken...
Ja, die mensen die dus ook de laarzen van de afbeelding wilden, en niet de laarzen die jij opgestuurd hebt.

quote:
en dan heb ik er ook nog 5 euro afgedaan dus verzendkostenvergoeding is al bullshit.
Jij bent degene hier die fout zit, dus jij bent dan degene die alle (on)kosten moet betalen, dat staat los van die 5 euro.

quote:
Meerdere keren heb ik gevraagd of je het zeker wist,aangezien je zelf al aangaf maat 35 te hebben en deze laarzen toch echt maat 37 zijn.....
Ik klaag niet over de maat, ik klaag erover dat dit gewoon compleet andere laarzen zijn dan dat ik besteld heb en dat kan iedereen zo zien. Voor deze zou ik echt geen 30 euro uitgeven en al helemaal niet 2e-hands.

quote:
Dat iets in het echt soms iets anders uitvalt is nu eenmaal het risico als je online iets besteld.
Nee, die fout ligt bij jou als verkoopster. Als ik iets online verkoop, dan krijgen de mensen precies datgene wat ze besteld hebben.

Ik heb bij jou overknee laarzen met naaldhakken besteld. Deze zijn niet overknee en ze hebben ook geen naaldhakken en dat heb je me niet vantevoren verteld. Je hebt in je PM's niet aangegeven dat ze anders zijn dat op de afbeelding, want dan had ik inderdaad wel een foto aan je gevraagd.

Sterker, nadat ze bij mij bezorgd waren en ik je daarop aansprak bleef je maar volhouden dat het exact dezelfde laarzen zijn als op de afbeelding.

quote:
Ik heb de laarzen zelf gekocht naar aanleiding van de foto die ik heb gebruikt en daarom heb ik deze zelf ook weer gebruikt toen ik even geen zin had een foto te maken.
Dat is jouw probleem.

quote:
Verder blijf ik erbij dat ik geen winkel met ruilgarantie ben en ik ga al zeker weten niet 2x verzendkosten betalen,omdat ze jou niet bevallen. Dat is het risico wat je neemt met 2dehands spullen kopen.
Het gaat er niet om dat ze niet bevallen, het gaat erom dat je me gewoon een heel ander artikel hebt opgestuurd dan dat ik bij jou besteld heb. En deze wil ik niet, deze zou ik nooit besteld hebben.

quote:
Had dan voor de zekerheid gewoon gevraagd of ik even een foto had willen maken als ik ze aan had ofzo,had ik zo gedaan,maar na al jouw vragen beantwoord te hebben nam ik aan dat het wel ok was :{
Ik heb je alleen gevraagd hoe het zit met de maat (of ze klein of groot vallen) en of ze mooi over de knie blijven zitten en niet afzakken. Jij had er zelf mee moeten komen dat het gewoon echt andere laarzen zijn
  maandag 23 juli 2012 @ 17:11:35 #21
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_114570114
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 16:50 schreef Tassiepassie het volgende:
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2012 17:03 schreef Tassiepassie het volgende:

[..]

Ik heb al wat van de prijs afgedaan en daarna werd er nog geeist dat ik met terugsturen ook nog de kosten op me moest nemen. Ik ben er nu gewoon klaar mee :) Ze verkoopt ze maar zelf door :)

Ik reageer hier nu verder niet meer ;)
Nou Nou... Die houding hou ik niet zo van, de laarzen op de foto komen gewoon niet overeen met die opgestuurd zijn. En eigenlijk had jij voor 'de zekerheid' een foto van de daadwerkelijke laarzen moeten maken.

Zoek samen eerst een middenweg waar iedereen enigszins tevreden mee is, tot dan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')