quote:
Op maandag 23 juli 2012 16:26 schreef Tassiepassie het volgende:Ook heb ik andere mensen die ze wilden hebben in de wacht moeten zetten,omdat ik jou de kans gaf te wachten op degene die het geld ging overmaken...
Ja, die mensen die dus ook de laarzen van de afbeelding wilden, en niet de laarzen die jij opgestuurd hebt.
quote:
en dan heb ik er ook nog 5 euro afgedaan dus verzendkostenvergoeding is al bullshit.
Jij bent degene hier die fout zit, dus jij bent dan degene die alle (on)kosten moet betalen, dat staat los van die 5 euro.
quote:
Meerdere keren heb ik gevraagd of je het zeker wist,aangezien je zelf al aangaf maat 35 te hebben en deze laarzen toch echt maat 37 zijn.....
Ik klaag niet over de maat, ik klaag erover dat dit gewoon compleet andere laarzen zijn dan dat ik besteld heb en dat kan iedereen zo zien. Voor deze zou ik echt geen 30 euro uitgeven en al helemaal niet 2e-hands.
quote:
Dat iets in het echt soms iets anders uitvalt is nu eenmaal het risico als je online iets besteld.
Nee, die fout ligt bij jou als verkoopster. Als ik iets online verkoop, dan krijgen de mensen precies datgene wat ze besteld hebben.
Ik heb bij jou overknee laarzen met naaldhakken besteld. Deze zijn niet overknee en ze hebben ook geen naaldhakken en dat heb je me niet vantevoren verteld. Je hebt in je PM's niet aangegeven dat ze anders zijn dat op de afbeelding, want dan had ik inderdaad wel een foto aan je gevraagd.
Sterker, nadat ze bij mij bezorgd waren en ik je daarop aansprak bleef je maar volhouden dat het exact dezelfde laarzen zijn als op de afbeelding.
quote:
Ik heb de laarzen zelf gekocht naar aanleiding van de foto die ik heb gebruikt en daarom heb ik deze zelf ook weer gebruikt toen ik even geen zin had een foto te maken.
Dat is jouw probleem.
quote:
Verder blijf ik erbij dat ik geen winkel met ruilgarantie ben en ik ga al zeker weten niet 2x verzendkosten betalen,omdat ze jou niet bevallen. Dat is het risico wat je neemt met 2dehands spullen kopen.
Het gaat er niet om dat ze niet bevallen, het gaat erom dat je me gewoon een heel ander artikel hebt opgestuurd dan dat ik bij jou besteld heb. En deze wil ik niet, deze zou ik nooit besteld hebben.
quote:
Had dan voor de zekerheid gewoon gevraagd of ik even een foto had willen maken als ik ze aan had ofzo,had ik zo gedaan,maar na al jouw vragen beantwoord te hebben nam ik aan dat het wel ok was
Ik heb je alleen gevraagd hoe het zit met de maat (of ze klein of groot vallen) en of ze mooi over de knie blijven zitten en niet afzakken. Jij had er zelf mee moeten komen dat het gewoon echt andere laarzen zijn