Zolang het geld niet op je rekening staat het ook niet versturen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :
Hallo,
Zojuist overgemaakt, zou fijn zijn als hij morgen nog verstuurd word dan heb ik hem voor het weekeind
Het pakket mag naar;
-adres weg-
Groet,
Niks meer laten weten. No money. Voor hetzelfde geld had ik het verzonden. Wat kan ik hiermee doen? Was pm nav dit topic:
V&A / [TK] 2wkn oud Michael Kors horloge
Is wederzijds!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef freak1 het volgende:
goede ervaring met Rosario;
geeft netjes aan wanneer hij er is en is er dan vervolgens ook.
Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Luukiemaster het volgende:
Niet om gigantisch te gaan mierenneuken ofzo... maar je had het kussentje er ook bij zei je en die heb ik er nu niet bijgekregen![]()
Krijg verder ook geen reactie of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:
[..]
Het was een prettige ervaring die mij zeer zeker de rest van mijn FOK! loopbaan bij zal blijvenquote:
Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:24 schreef Gizmo6666 het volgende:
Zeer Slechte ervaring met Liberteh V&A / [TK] Tomos Quadro brommer te koop
Had een afspraak met hem gemaakt om deze Tomos op 24 november jl, op te gaan halen.
Maar vanwege de zeer dichte mist vonden wij het niet verantwoord om zo'n stuk te gaan rijden.
Ik had tegen Liberteh via PM gezegd dat ik zou bellen voordat we er aan zouden komen.
Maar vanwege de mist heb ik proberen te bellen om door te geven dat we het er niet op wilde wagen die dag en er misschien een afspraak voor aankomende zaterdag gemaakt kan worden.
Paar keer geprobeerd te bellen maar steeds geen gehoor,dan maar een sms gestuurd met dezelfde info,later op de dag nog een keer proberen te bellen en weer een sms gestuurd.Maar geen antwoord.
Ook nog via PM kontakt proberen te maken,maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug,terwijl hij wel online is geweest in de tussentijd.
Nu kun je zeggen...dan koop je die Tomos toch niet!!!
Nee dat was ik ook niet meer van plan...maar omdat hij graag wilde dat ik van te voren een aanbetaling deed zodat hij er zeker van was dat hij een week later de Tomos niet weer te koop hoefde te zetten en hij het geld nodig had voor een vriendin, ik er zeker van kon zijn dat hij dan ook echt voor mij gereserveerd stond heb ik hierin mee gestemd.
En heb ik 16 november de betaling over gemaakt
Maar ook deze heb ik tot op heden nog niet terug gekregen.
Heb meerdere PM's gestuurt,smsjes en telefoon word niet aangenomen!!!
Ja het gaat misschien maar om een klein bedrag van ¤22,50,maar voor mij is dit ook een hoop geld.
En in het verleden dacht ik altijd dat mensen die hier op Fok! zaten te vertrouwen waren en er geen Marktplaats praktijken zouden zijn.
Maar helaas blijkt het hier dus ook te gebeuren.![]()
![]()
![]()
Wil nu aangifte doen van oplichting..... mijn geld terug.
Ja dit loopt alquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |