SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens is dit inclusief de volgende 7 spellen, in originele doos + boekjes erbij!
Het beestje is in bezit van garantiebewijs, helaas is de garantie nét verlopen.Prijszeiken mag, graag met referentie link.
Bij bieding graag vermelden inclusief of exclusief verzendkosten
Nieuw topic na overeenstemming de, zeer snelle, V&A crew.Nu ook een BouwKloon!
Een mooi werkend beestje, met 7 leuke spellen welk allemaal originele doos en boekjes hebben, zelfs het beestje met garantiebewijs. Hij is het meer dan waardquote:
Genoteerd, is dit inclusief of exclusief?quote:
Het is mogelijk. Er zijn namelijk scart naar HDMI converters.quote:Op vrijdag 9 november 2012 10:22 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Weet je of het mogelijk is om met een of ander verloopje oid over HDMI dan wel DVI beeld te krijgen? Ik weet dat het kan met Scart, maar kan dat ook met HDMI?
Dat is net iets over 1 vierde van de vraagprijs. Lijkt me niet dus. Bedankt voor je bod.quote:
Ik weet niet welke boekjes er bij horen te zitten. Er zitten wel enkele papieren/boekjes enzo bij.quote:Op zaterdag 10 november 2012 01:46 schreef Telates het volgende:
heeft de megadrive naast de doos ook nog alle originele boekjes?
Genoteerd, danku voor het bod.quote:Op dinsdag 13 november 2012 20:23 schreef Telates het volgende:
Dan wil ik wel 40 ex verzending bieden, voor het hele pakket.
Bedankt voor je hulp. Stuur diegene met dat bod maar door richting mij, dan heeft hij per direct een deal. Aankoopbon is ook aanwezig inclusief garantiebewijs.quote:Op zaterdag 17 november 2012 16:20 schreef RamteamJax het volgende:
Ik zou 'm niet verkopen onder de 200 euro.
Over 5 jaar is dit een ultieme collectors item. Dan brengen ze het dubbele op, zeker met de originele doos.
Ik heb hier een Sega Megadrive II 16-bit staan, met originele doos, 25 originele en 40 niet-zo-heel-originele spellen én als klapper op de vuurpijl: de originele aankoopbon.
Voor ons apparaatje is al 180e geboden.
Dus als ik jou was, topicstarter, zou ik nog ff wachten met verkopen
Bedankt voor je bod, ik wacht het nog even af.quote:
Met het verhaal hierboven in het achterhoofd, zou ik zeggen voor 85 exclusief is hij van jou?quote:Op zondag 18 november 2012 18:34 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
geen probleem, ik hoor het wel, thanks alvast!
Wat reken je als verzendskosten?quote:Op woensdag 21 november 2012 20:45 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Met het verhaal hierboven in het achterhoofd, zou ik zeggen voor 85 exclusief is hij van jou?
Care to explain? Welke games bedoel je?quote:Op donderdag 22 november 2012 04:19 schreef ricost het volgende:
Goede prijs TS!
Boxed megadrive 1 is leuk maar er zitten ook 2 duurdere games bij
8.05 vanwege aangetekend en verzekerde verzending.quote:Op woensdag 21 november 2012 23:27 schreef Telates het volgende:
[..]
Wat reken je als verzendskosten?
Story Of Thor met Engelse schermtekstenquote:Op donderdag 22 november 2012 07:21 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Care to explain? Welke games bedoel je?
ik hou het bij 70, juist omdat het zo'n mooie set is ben ik omhoog gegaan.quote:Op zondag 18 november 2012 18:34 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
geen probleem, ik hoor het wel, thanks alvast!
Geen probleem. Ik hou het in het achterhoofd. Bedankt voor je bod, maar gezien de bovenstaande posts ben ik toch geneigd om dit af te slaan.quote:Op donderdag 22 november 2012 12:56 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
[..]
ik hou het bij 70, juist omdat het zo'n mooie set is ben ik omhoog gegaan.
Ze zijn inderdaad volledig compleet, en in goede staat. Mag ik je vriendelijk bedanken voor je toelichting. Ik was hier niet van op de hoogte.quote:Op donderdag 22 november 2012 09:41 schreef ricost het volgende:
[..]
Story Of Thor met Engelse schermteksten
http://www.retrogamefreak(...)f-thor-the-complete/
http://www.ebay.nl/itm/ST(...)&hash=item35c1adb6c7
Splatterhouse 2
http://www.ebay.nl/itm/SP(...)&hash=item19d6a8ad19
Uiteraard krijg je ze niet direct voor deze bedragen weg maar ze zijn wel meer waard dan de rest van je games. En uiteraard alleen als ze volledig compleet zijn en in goede staat.
Ok, 80 ex. kan ik nog wel doenquote:Op donderdag 22 november 2012 13:42 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik hou het in het achterhoofd. Bedankt voor je bod, maar gezien de bovenstaande posts ben ik toch geneigd om dit af te slaan.
Zullen we er dan 85 excl. van maken? Mooi in het middenquote:Op donderdag 22 november 2012 14:15 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
[..]
Ok, 80 ex. kan ik nog wel doen
Op zich wil ik ze ook wel kopen voor die prijs.quote:Op donderdag 22 november 2012 16:24 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Zullen we er dan 85 excl. van maken? Mooi in het midden
PM maar voor afhandeling.
Uiteraard wacht ik eerst Blushy's reactie af. Het voorstel was immers voor hem.quote:Op vrijdag 23 november 2012 14:55 schreef Telates het volgende:
[..]
Op zich wil ik ze ook wel kopen voor die prijs.
Dan laat ik het ook niet op een 5 euro aankomen, bij dezen dus 90 euro ex geboden.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:08 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Uiteraard wacht ik eerst Blushy's reactie af. Het voorstel was immers voor hem.
Voel je echter vrij om zijn aanbod te overbieden.
Bedankt voor je bod, ik wacht even of Blushy hier nog overheen wilt gaan en anders kunnen we het verder afhandelen.quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:10 schreef Telates het volgende:
[..]
Dan laat ik het ook niet op een 5 euro aankomen, bij dezen dus 90 euro ex geboden.
Bedankt voor je reactie. En graag gedaanquote:Op zaterdag 24 november 2012 14:12 schreef Blushy_Pawtje het volgende:
ok ik haak af, succes met de verkoop en bedankt voor het afwachten van mijn reactie!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |