quote:Op donderdag 25 oktober 2012 18:37 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
Spiegel ontvangen, drie kwartier later uitgepakt! Je hebt er wel je werk van gemaakt, Bijzonder goed ingepakt. Heel zorgvuldig en geen enkele (normale) kans op beschadiging.
In goede orde ontvangen
Snelle, goede, directe communicatie
Goede verkoper dus. Bedankt, ik ben er blij mee, en zal mijn maat blij maken op zijn verjaardag!
Ervaringen zijn wederzijds: [TK] KPN USB modem (dongel?) ZTE MF190 incl prepaid simquote:Op dinsdag 30 oktober 2012 19:32 schreef Geckoo het volgende:
goede ervaring met Neo--
snel verstuurd voor een zeer nette prijs, geen gezeur geen geëmmer gewoon zo als het hoort!
Wat had je dan verwacht? Het is een KPN dongel.....quote:Op dinsdag 30 oktober 2012 21:02 schreef Neo-- het volgende:
[..]
Ervaringen zijn wederzijds: [TK] KPN USB modem (dongel?) ZTE MF190 incl prepaid sim
schnel gehandeld, zonder gezeur of wat(jammer dat hij TOCH niet simlock vrij blijkt te zijn
)
Is Neo je alterego?quote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef Geckoo het volgende:
hijs stiekem wel simlock vrij (en was anders ook zo gedaan) maar was vergeten dat de simkaard die ik er in deed nog niet actief is
LOLquote:Op woensdag 31 oktober 2012 14:37 schreef Geckoo het volgende:
hijs stiekem wel simlock vrij (en was anders ook zo gedaan) maar was vergeten dat de simkaard die ik er in deed nog niet actief is
Idem met Muck, waren er snel uit en het geld stond dezelfde dag nog op mijn rekening. Was geen probleem dat ik het weekend even geen tijd had om het pakket te verzenden. Veel plezier met de Xbox!quote:Op maandag 5 november 2012 13:20 schreef Muck het volgende:
Hele goede ervaring met ava85, die van zijn Xbox af wilde.
Supersnel geregeld, snelle levering en de Xbox doet het als een zonnetje
Zolang het geld niet op je rekening staat het ook niet versturen. Zo simpel is het.quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :
Hallo,
Zojuist overgemaakt, zou fijn zijn als hij morgen nog verstuurd word dan heb ik hem voor het weekeind
Het pakket mag naar;
-adres weg-
Groet,
Niks meer laten weten. No money. Voor hetzelfde geld had ik het verzonden. Wat kan ik hiermee doen? Was pm nav dit topic:
V&A / [TK] 2wkn oud Michael Kors horloge
Is wederzijds!quote:Op vrijdag 23 november 2012 15:39 schreef freak1 het volgende:
goede ervaring met Rosario;
geeft netjes aan wanneer hij er is en is er dan vervolgens ook.
Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:quote:Op maandag 12 november 2012 12:29 schreef Jeroen_S. het volgende:
Zeer slechte ervaring met JorY_JorY :
quote:Op zaterdag 24 november 2012 11:21 schreef Luukiemaster het volgende:
Niet om gigantisch te gaan mierenneuken ofzo... maar je had het kussentje er ook bij zei je en die heb ik er nu niet bijgekregen![]()
Krijg verder ook geen reactie of iets dergelijks.quote:Op zondag 25 november 2012 10:07 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Niet fijn, maar vervolgens blijf je zelf ook in gebreke:
[..]
Het was een prettige ervaring die mij zeer zeker de rest van mijn FOK! loopbaan bij zal blijvenquote:
Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpenquote:Op donderdag 29 november 2012 15:24 schreef Gizmo6666 het volgende:
Zeer Slechte ervaring met Liberteh V&A / [TK] Tomos Quadro brommer te koop
Had een afspraak met hem gemaakt om deze Tomos op 24 november jl, op te gaan halen.
Maar vanwege de zeer dichte mist vonden wij het niet verantwoord om zo'n stuk te gaan rijden.
Ik had tegen Liberteh via PM gezegd dat ik zou bellen voordat we er aan zouden komen.
Maar vanwege de mist heb ik proberen te bellen om door te geven dat we het er niet op wilde wagen die dag en er misschien een afspraak voor aankomende zaterdag gemaakt kan worden.
Paar keer geprobeerd te bellen maar steeds geen gehoor,dan maar een sms gestuurd met dezelfde info,later op de dag nog een keer proberen te bellen en weer een sms gestuurd.Maar geen antwoord.
Ook nog via PM kontakt proberen te maken,maar tot op de dag van vandaag geen reactie terug,terwijl hij wel online is geweest in de tussentijd.
Nu kun je zeggen...dan koop je die Tomos toch niet!!!
Nee dat was ik ook niet meer van plan...maar omdat hij graag wilde dat ik van te voren een aanbetaling deed zodat hij er zeker van was dat hij een week later de Tomos niet weer te koop hoefde te zetten en hij het geld nodig had voor een vriendin, ik er zeker van kon zijn dat hij dan ook echt voor mij gereserveerd stond heb ik hierin mee gestemd.
En heb ik 16 november de betaling over gemaakt
Maar ook deze heb ik tot op heden nog niet terug gekregen.
Heb meerdere PM's gestuurt,smsjes en telefoon word niet aangenomen!!!
Ja het gaat misschien maar om een klein bedrag van ¤22,50,maar voor mij is dit ook een hoop geld.
En in het verleden dacht ik altijd dat mensen die hier op Fok! zaten te vertrouwen waren en er geen Marktplaats praktijken zouden zijn.
Maar helaas blijkt het hier dus ook te gebeuren.![]()
![]()
![]()
Wil nu aangifte doen van oplichting..... mijn geld terug.
Ja dit loopt alquote:Op donderdag 29 november 2012 23:09 schreef VerkoopKloon het volgende:
[..]
Zoek even contact met de V&A crew. Die kunnen je vast nog wel verder helpen
Vice versa ook een zeer goede ervaring met VerkoopKloon. Snelle afhandeling, goed op de hoogte gehouden met foto's en pakket was zeer netjes en degelijk ingepakt.quote:Op dinsdag 27 november 2012 12:44 schreef VerkoopKloon het volgende:
En in dit topic:
V&A / [TK] Sega Megadrive I 16-bit
Met deze koper ook goede ervaring:
Telates
Snel, eerlijk, reeël bieden, niet ongeduldig.
Kleine moeite! Communicatie met d4v1d is verder ook prima verlopen, en had (voordat alles niet compatible bleek) het geld dezelfde dag nog op m'n rekening.quote:Op vrijdag 7 december 2012 19:31 schreef d4v1d het volgende:
ava85 is gewoon eerlijk. Had ram gekocht van hem. Dit bleek het moederbord niet te vreten en heb het geld nu netjes terug op mijn rekening.
Wederzijds goede ervaring met @ Geckooquote:Op vrijdag 7 december 2012 14:32 schreef Geckoo het volgende:
in deze advertentie V&A / [Gratis] Sata Kabels & 1 E Sata Kabel & 1 IDE Hdd/dvd kabel goede ervarignen met xatlad
ondanks het lange wachten van mij en een onduidelijke communicatie (wederom van mij) heeft hij het toch opgestuurd.
daarom held van de weeks
Je weet ons te vinden als je er niet uit komt hequote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.
V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan
Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest.
Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontuchtquote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je weet ons te vinden als je er niet uit komt he. Misschien is er iets gebeurd.
. Maar ja, dan moet hij zich eerst even melden
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontucht
Uiteraard weet ik jullie te vinden. Wacht eerst nog even af, wellicht inderdaad iets gebeurd, kan altijd. Maar alvast even een notitie hier kon geen kwaad leek me.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:28 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Je weet ons te vinden als je er niet uit komt he. Misschien is er iets gebeurd.
. Maar ja, dan moet hij zich eerst even melden
quote:Op donderdag 13 december 2012 23:30 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Keith Bakker is toch opgepakt wegens ontucht
Wederzijds goede ervaring met DoctorV64. Goede communicatie en het geld stond er ook snel op. Dus een prima overeenkomst geweest!quote:Op vrijdag 14 december 2012 09:31 schreef DoctorV64 het volgende:
Snelle en goede deal met Xatlad, dinsdag deal rond en geld overgemaakt naar hem, woensdag op de bus gedaan door hem, donderdag ontvangen door mij.
Opgelost, het heeft even geduurd, maar heb het geld terugontvangen op m'n rekening.quote:Op donderdag 13 december 2012 23:23 schreef BigSmurf het volgende:
Wil nog niet zeggen dat het een slechte ervaring is met Keith_Bakker, maar begint er wel op te lijken.
V&A / [TK] iPhone 3GS 16GB zgan
Vorige week al geld overgemaakt, zou maandag of dinsdag opgestuurd worden. Heb tot op heden niks ontvangen en hij is al 4 dagen niet op FOK! geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |