Nee helaas niet.quote:Op vrijdag 27 juli 2012 12:43 schreef Treinhomo het volgende:
Heb je toevallig een HD-decoder over ?
Dan heb ik een CI+ module waar ik vanaf wil.
quote:
Ik heb er twee liggen, heren. Beiden maar like een week gebruikt.quote:Op donderdag 26 juli 2012 20:28 schreef blueline het volgende:
Ik zoek een DVB-C (volgens mij heet ie zo) kaart om Ziggo digitaal televisie te kijken.
Ik heb een Samsung 2333HD Typenummer LS23CFVKF/EN . Dit zonder een Ziggo pas (je weet wel met zo'n chipknip geval erop).
Oftewel ik zoek een Ziggo CAM CI+-module
Wie heeft er nog 1 liggen
Foto's zijn voor mij gewenst, en wat is je vraagprijs?quote:Op zondag 29 juli 2012 22:53 schreef Messina het volgende:
[..]
[..]
Ik heb er twee liggen, heren. Beiden maar like een week gebruikt.
Nieuwprijs was 80 79,95 euro p/s.
Foto's kunnen gemaakt worden indien gewenst.
Inderdaad, graag fotosquote:Op zondag 29 juli 2012 22:55 schreef Adiman het volgende:
[..]
Foto's zijn voor mij gewenst, en wat is je vraagprijs?
Ik ga voor die linker (dit omdat deze ook HD comp. is ) bod 40 eurie exl. (kom ophalen )quote:Op zondag 29 juli 2012 23:03 schreef Messina het volgende:
Het lijkt ook te mooi om waar te zijn, natuurlijk, iemand die zich spontaan meldt met twee van die dingen!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er zitten geen smartcards bij.
Doe maar een bod, liefst per PM.
Ophalen (Groningen stad) of verzenden, het is mij om 't even
Ze zijn beiden exact hetzelfde. Zit een ander stickertje op omdat de ene een maand ouder is dan de andere (fabriekswise)quote:Op zondag 29 juli 2012 23:18 schreef blueline het volgende:
[..]
Ik ga voor die linker (dit omdat deze ook HD comp. is ) bod 40 eurie exl. (kom ophalen )
Zal ik rekening mee houden, Thanksquote:Op maandag 30 juli 2012 00:48 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zou de rechter nemen, de Neotions geven nog wel eens problemen (lees: soms), die van Smit nooit.
PM gestuurd.quote:Op maandag 30 juli 2012 00:43 schreef Messina het volgende:
[..]
Ze zijn beiden exact hetzelfde. Zit een ander stickertje op omdat de ene een maand ouder is dan de andere (fabriekswise)
Ik vind 't goed, laat maar weten wanneer 't schikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |