Dat is echt een super nuttige bijdrage aan dit topic! Bravo.quote:Op donderdag 27 december 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
Toffe foto's!
[ afbeelding ]
Stoel heeft zijn rok opgetild om over een plasje water te lopen.
Als je eerst deze foto ziet en daarna de eerste foto: "kom jij eens op mij zitten". Vol trots maakt-ie zichzelf beschikbaar.)
[ afbeelding ]
Ik zie er van alles in.. Zoals een stoel die moet kotsen van de slechte film. Of een stijve heeft gekregen van de dames. En zo.
.
Succes met de verkoop!
Het is iig flauw/grappigquote:Op donderdag 27 december 2012 12:46 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Dat is echt een super nuttige bijdrage aan dit topic! Bravo.
Nog wat beneveld van de kerstdagen vermoed ikquote:Op donderdag 27 december 2012 12:40 schreef zarGon het volgende:
Toffe foto's!
[ afbeelding ]
Stoel heeft zijn rok opgetild om over een plasje water te lopen.
Als je eerst deze foto ziet en daarna de eerste foto: "kom jij eens op mij zitten". Vol trots maakt-ie zichzelf beschikbaar.)
[ afbeelding ]
Ik zie er van alles in.. Zoals een stoel die moet kotsen van de slechte film. Of een stijve heeft gekregen van de dames. En zo.
.
Succes met de verkoop!
ritje houten is op te lossen, maar 350 euro... als je een goed tegenbod doet? uiteindelijk staat hij me in de weg :/quote:Op donderdag 27 december 2012 18:59 schreef Luukiemaster het volgende:
Ik...ben... verliefd! Heb helaas niet 350 euro te besteden en een ritje Houten :<
yes, de 2 zwarte voeten die eronder zitten zijn waarmee je ze vastzet. wil je t lomp doen dan pak je 2 houten balkjes, netter is een onderplaat.quote:Op vrijdag 28 december 2012 08:39 schreef Luukiemaster het volgende:
Hmm, hij staat op zichzelf? Hoeft nergens tegenaan te staan? (:
dank!quote:Op vrijdag 28 december 2012 15:09 schreef Rosario het volgende:
Jammer dat ze niet pasten. Heb je work-in-progress mogen aanschouwen en het zag er veelbelovend uit!
Doe er 100 bij en je hebt een dealquote:Op zaterdag 29 december 2012 12:34 schreef Luukiemaster het volgende:
Sorry, ik kom op dit moment niet verder dan 150 euro..
und?quote:Op zaterdag 29 december 2012 16:37 schreef Luukiemaster het volgende:
Pfff je maakt het me moeilijk! Ik ga dit even overdenken!
eventueel wil ik nog wel een beetje met je over de prijs praten?quote:Op woensdag 2 januari 2013 11:48 schreef Luukiemaster het volgende:
[..]
Gaat hem niet worden dan helaas
Ik ga vanavond even meten.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:19 schreef freak1 het volgende:
nee bioscoopstoelen.nl had hem tijdelijk.. ze hadden er 3 en die heb ik gekocht..
afmetingen zijn:
110 breed (zitgedeelte), 130 breed inclusief leuningen
hoogte:
zithoogte vanaf onderkantvoet = 45 cm,
hoogte bovenkant rugleuning vanaf onderkant voet = 103 cm.
rugleuning kan los, zitting kan los, voeten kunnen eraf en leuningen kunnen los. kan in een hatchback vervoerd worden.
vervoer komen we wel uit.quote:Op donderdag 3 januari 2013 10:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga vanavond even meten.
En kijken of ik vervoer zou kunnen regelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |