Wintelre, vlakbij Eindhoven/Veldhovenquote:
15 incl. en we hebben een deal.quote:Op maandag 24 september 2012 21:18 schreef Miertje88 het volgende:
12,50 incl. verzenden voor Der Untergang en The Dark Knight
13,75quote:Op maandag 24 september 2012 21:50 schreef this-is-life het volgende:
[..]
15 incl. en we hebben een deal.
Pm verstuurdquote:
15 euro mag je ze komen halenquote:Op dinsdag 25 september 2012 16:55 schreef Gunsmoke het volgende:
ice age 1+2+3 10 euro en ik kom ze halen.
Zitten ze in een box of zijn het losse delen?quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:52 schreef this-is-life het volgende:
[..]
15 euro mag je ze komen halen
Is goed mits in goede staat. graag vandaag dan ophalen. pm je adres maar even en hoelaat.quote:Op zaterdag 29 september 2012 16:52 schreef this-is-life het volgende:
[..]
15 euro mag je ze komen halen
ice age gaat naar gunsmoke, 7,50 voor micheal clayton incl. verzenden?quote:Op zaterdag 29 september 2012 23:35 schreef dutchman79 het volgende:
ice age 3
michael clayton
12,50 incl verzenden
excuses wist niet dat er geen ondertitels bij zaten ik kijk al mijn films zonder ondertitels.quote:Op zondag 30 september 2012 18:37 schreef Gunsmoke het volgende:
Je had wel even mogen zeggen dat er geen ontertitels bij Ice age 1 zitten
300 euroquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop