En hoeveel wil je daarvoor betalen???quote:Op dinsdag 25 september 2012 17:55 schreef Levolution het volgende:
Als je los verkoopt in dezelfde prijsrange heb ik interesse in New Super Mario Bros en Super Mario Galaxy.
Zo'n 10 euro per spel.quote:Op dinsdag 25 september 2012 20:29 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
En hoeveel wil je daarvoor betalen???
30 euro inclusief verzenden en we hebben een dealquote:Op dinsdag 25 september 2012 22:05 schreef Levolution het volgende:
[..]
Zo'n 10 euro per spel.
edit: oh laat maar, we hebben het er al in je andere topic over gehad, dat was jij. Sorry. Tenzij je wil.
20 euro inclusief??quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:06 schreef A-ce het volgende:
Ik dan eventueel my Sims en ice age 2..
30 euro inclusief en we hebben een deal!quote:Op dinsdag 25 september 2012 22:26 schreef Housekeeper het volgende:
Mits in goede staat 25 incl. voor lego batman, mario& sonic en playground. Als je daar toe over wilt gaan tenminste
30 incl. voor New Super Mario Bros en Super Mario Galaxy, is prima. PM even je bankgegevens, dan PM ik mijn adres.quote:Op woensdag 26 september 2012 10:13 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
30 euro inclusief verzenden en we hebben een deal
Okay danquote:Op woensdag 26 september 2012 10:16 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
30 euro inclusief en we hebben een deal!
Twijfel, moet even overleggen, niet voor mij zelf namelijkquote:Op donderdag 27 september 2012 10:48 schreef Ninedarts het volgende:
A-ce en Hangui...
nog interesse???
Prima, vanavond even kijken en dan morgen op de post( ben nu op mijn werk)quote:
Vreemd, bij mijn Wii deed ie het wel...quote:Op zondag 30 september 2012 20:56 schreef Levolution het volgende:
Zojuist de games kunnen testen. Super Mario Bros Wii werkt wel, maar Super Mario Galaxy werkt niet. Hij kan de disc niet lezen (logisch met zoveel krassen).
Wat gaan we hieraan doen? Graag zou ik een gepaste oplossing zien.
Een nieuwe. Gewoon uit de winkel en niet zo lang geleden gekocht (en niet zo vaak gebruikt).quote:Op maandag 1 oktober 2012 11:57 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Vreemd, bij mijn Wii deed ie het wel...
Heb je een oude Wii of pas een nieuwe???
En anders moet je het terugsturen lijkt me wel logisch he (sorry voor ongemak)
Ik woon in Noord-holland en ik denk dat te ver voor je is??quote:Op woensdag 3 oktober 2012 14:27 schreef m_verstraeten het volgende:
Kan het ook opgehaald worden? Zoja, waar ergens?
intresse in de wii play overigens...
Carp, sorry vergeten te reageren!!!!! We hebben beide spellen al blijkquote:Op donderdag 27 september 2012 15:24 schreef DeHangui het volgende:
[..]
Twijfel, moet even overleggen, niet voor mij zelf namelijk
Welke heb je nog?quote:Op woensdag 3 oktober 2012 18:13 schreef Ninedarts het volgende:
[..]
Ik woon in Noord-holland en ik denk dat te ver voor je is??
Zie PMquote:Op donderdag 4 oktober 2012 19:54 schreef blasphemmer het volgende:
[..]
Welke heb je nog?
Kun je mij PMen?
Ik heb interesse en woon ook in Noord holland.
Gr
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |