Ik vind hem eigenlijk ook iets te oud (sorry stond niet bij mijn eisen, voeg ik toe).quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:54 schreef ioko het volgende:
Ik heb nog een pc staan, moet alleen de harde schijf nog goed formatteren. Is een goede game PC van een jaar of 5 oud, voldoet ruimschoots aan je eisen. Vraag is alleen, hoe stil moet hij zijn?
Ok, dat mag hoor. Kan er ook nog een TFT scherm van 17 inch bij doen. Als je eventueel toch nog specificaties wil hebben, dan hoor ik het wel. Prijs is onderhandelbaar.quote:Op woensdag 2 januari 2013 14:56 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik vind hem eigenlijk ook iets te oud (sorry stond niet bij mijn eisen, voeg ik toe).
Liever 1-2 jaar.
Interesse! PM je zo evenquote:Op donderdag 3 januari 2013 13:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
- Intel® Pentium® Processor G620 (3M Cache,2x 2.60 GHz, socket 1155)
- Intel DH61CR Socket 1155 Moederbord.
- 2x 2 Gig DDR3 1333 Mhz Geheugen
- nVidia GeForce 520GT 2GB HDMI Videokaart
- Seagate 500 Gig 7200rpm S-Ata Harde schijf
- Samsung DVD brander
- CoolerMaster Elite 361 Behuizing met 350W voeding.
225 Euro in Ede.
Hmm jammer van de energieslurpende CPU (dacht ik?), videokaart die defect zal gaan zoals bekend bij deze serie en het ontbreken van PS/2 aansluiting. En een beetje te ver weg om op te halen. Maar bedankt voor het aanbod!quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:29 schreef Drommelsch85 het volgende:
Dell Optiplex 745
[ afbeelding ]
Intel Core 2 Quad Q6600, 8 MB cache, 2.4 Ghz
4 GB DDR2 (max. 8 GB)
320 GB hdd 7.200rpm
DVD-brander
Nvidia Geforce 8600GT passief (512 MB)
Zeer stil en in gebruik geweest als mediacenter. Geen PS/2 aansluiting trouwens.
200 euro in Utrecht.
Bij mijn weten komt dat defect alleen voor bij notebook GPU's, en zoveel stroom zuipt-ie niet.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:33 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Hmm jammer van de energieslurpende CPU (dacht ik?), videokaart die defect zal gaan zoals bekend bij deze serie en het ontbreken van PS/2 aansluiting. En een beetje te ver weg om op te halen. Maar bedankt voor het aanbod!
Nee zeker niet alleen bij notebook GPU's! En Utrecht is mij iets te ver om hem op te halen helaas.quote:Op vrijdag 4 januari 2013 23:35 schreef Drommelsch85 het volgende:
[..]
Bij mijn weten komt dat defect alleen voor bij notebook GPU's, en zoveel stroom zuipt-ie niet.
Die PS/2 poort komt eigenlijk niet vaak meer voor bij nieuwere moederborden, waarom heb je dat nodig? Heb je een IBM Model M keyboard?
Wil je nou verkopen of nietquote:
Ik heb een hele mooie set zo goed als nieuw tekoop gezet net op deze sitequote:Op woensdag 2 januari 2013 14:46 schreef leolinedance het volgende:
Ik zoek een redelijke PC. Alleen de kast.
Eisen:
Snel genoeg voor vlot internetten, tekstverwerken, simpele spelletjes dat soort werk
PS/2 aansluiting voor toetsenbord.
DVD-speler
Harde schijf ca. 500 GB
ca. 4 GB geheugen
Stil
max. 2 jaar oud.
Besturingssysteem heb ik liggen dus hoeft er niet bij.
Moet er netjes uit zien
Bij voorkeur regio Arnhem / Achterhoek.
Prijs: ca. 250 euro
Alleen de 8800 serie naar mijn weten vanwege de extreme hitte die die dingen produceren. De 8600 heeft er geen last vanquote:Op zaterdag 5 januari 2013 00:20 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Nee zeker niet alleen bij notebook GPU's! En Utrecht is mij iets te ver om hem op te halen helaas.
PS/2 poort is voor een (inderdaad IBM!) toetsenbord ja. Dit is alleen niet zo'n gewild clicky exemplaar, maar toch nog een fijn ding. Als er een fatsoenlijk USB toetsenbord bijgeleverd word wil ik dat ook wel overwegen.
DM je nummer even. Zit op mobiel dus beetje lastig verwijderen. Je kunt mij ook een sms met je adres sturen dan kom ik straks (als in rond 12 of 1 uur ofzo) bij je langs.quote:Op zaterdag 5 januari 2013 20:26 schreef Piet_Piraat het volgende:
Was druk met andere dingen vandaag.
Morgenmiddag heb ik tijd, en je PM box zit nog steeds vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop