Op zoek naar Abercrombie & Fitch/Hollister kleding maat S? This is the place to be!
Wederom gooi ik mijn Abercrombie en Hollister kleding in de verkoop! Vorige keer was een succes maar door een overlijden in de familie geen tijd gehad om er echt achteraan te blijven zitten.
Waarom ik alles verkoop? Ben er gewoon simpel weg uitgegroeid, schaam me bijna om te zeggen dat ik nu op maat L zit haha.

Alles wat ik aanbied is maat S, alles is pre-owned maar sommige dingen niet tot nauwelijks gedragen!
#21 de vlekken hier zijn dus bedoeld om mis verstanden te voorkomen

#30, vlekken zijn water druppels van het strijk ijzer

#41 heeft een rood vlekje naast de 3 van een markeer stift, gaat daarvoor voor 10 euro de deur uit.
Aangeboden stuff
http://members.casema.nl/m_delemarre/A&F/Prijzen zijn heel simpel:
Shirtjes 15 euro
Henley korte mouwen 20 euro
Polo's 25 euro
Henley lange mouwen 25 euro
Truien 25 euro
Overhemden 30 euro
Let op: Prijzen zijn exclusief verzendkosten en staan vast. Take it or leave it, anders veel succes met het vinden van goedkope A&F/Hollister kleding.
Zal er natuurlijk alles aan doen om de verzendkosten zo laag mogelijk te houden, mocht het duurder uitvallen zal het natuurlijk eerst besproken worden met je.
Het liefst verkoop ik er meerdere tegelijk aan 1 koper, scheelt ritjes naar het postkantoor en natuurlijk ook verzendkosten. 3e item is 3 euro korting, bij 5 items zijn de verzendkosten binnen Nederland voor mij.

Producten gaan na ontvangst van het geld op de post uiteraard, verdere gegevens gooi ik op de pm, je krijgt ter controle gewoon keurig netjes mijn naam, adres en verdere benodigde gegevens om misverstanden te voorkomen. Het kan ook op worden gehaald in Rotterdam.

Bij het versturen van PM's, gooi dan even de #'s waar je geinteresseerd in ben in de titel zodat ik duidelijk een overzichtje hebt in mijn inbox

.
Succes!
[ Bericht 2% gewijzigd door drx86 op 17-09-2011 15:59:32 ]