Te koop: Samsung Galaxy S2 met bon.
Ik heb deze telefoon een tijd terug gekocht maar ik kan niet wennen aan het formaat en ik mis HTC Sense. Het scherm is helemaal krasvrij en ik heb er recent een nieuwe screenprotector opgezet. Deze is ook nog krasvrij. Op de zijkant zit af en toe een licht putje door gebruik, maar geen diepe krassen of iets dergelijks. Datum op de factuur is 28-6-2011, dus nog ruim een jaar garantie. Inclusief doos, oordopjes, oplader en datakabel.
Het toestel is simlockvrij, niet geroot en t-mobile merkje op het achterklepje. Als je wilt kun je er een andere achterkant op zetten of een case omheen doen, maar ik heb me er niet aan gestoord. Op dit moment staat er een unbranded versie op van android 4.0.3, oftewel Ice Cream Sandwich.
Verder valt er vrij weinig over het toestel te zeggen, het is een super snel toestel alleen mij een slag te groot.
Af te halen in Gouda, Rotterdam of Utrecht. Prijs: 280 euro, vast. Ik krijg er nog 260 euro voor als ik hem inlever. Voor vragen kun je hieronder terecht of stuur een mailtje.
Als je doet wat je deed, dan krijg je wat je kreeg.