SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
This isn't even my final form.![]()
Die cronometer is handig, maar hoe voer je kipfilet voor op brood in?
This isn't even my final form.![]()
Zelf aanmaken jonge.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef Levolution het volgende:
Die cronometer is handig, maar hoe voer je kipfilet voor op brood in?
http://www.voedingswaarde(...)oedingsmiddel/?id=16![]()
Doe al een paar maanden krachttraining (heb alles van 4chan/fit/ geleerd) maar bedacht dat er natuurlijk ook op FOK wel een krachttrainings topic zou zijn. Ook even volgen dus!
Toevallig fok!ers die naar Fitness365 in Amsterdam gaan?![]()
Ik heb nu opttrekken in mijn nieuwe schema, ben benieuwdga nu 2x8 setjes doen en dan langzamer bewegen zeg maar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dips![]()
Dat is genoeg man,quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dips![]()
4 borst oefeningen is m.i. genoeg, maar DB pullovers?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dipsOf toch du vader?![]()
Thanks brah. Tegenwoordig incline DB bench, flat BB bench en weighted dips. Geen last meer van sternum.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben wel onder de indruk van je chest.Welke oefeningen doe je daarvoor? Jij deed toch alleen flat bench press en dips (totdat je last van je sternum kreeg) ?
Heb ook nog geen dipping belt gekocht, dit werkt uitstekend voor pullups/chins/dips.
En die oudjes elke keer maar zoeken naar hun springtouw.Nope.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Warsaw het volgende:
Panzermaus heeft wel een kuurtje gepakt toch?3x in de week compounds + wat extra, voldoende slaap en gewoon veel eten. Veel haha, was altijd veel brood met pindakaas en melk. En verhoogde testosteronspiegel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:07 schreef Ganzz het volgende:
Ziet er goed uit panzermaus, ben echt wel benieuwd wat jij daar allemaal voor doet. Ik ga vanmiddag mijzelf weer eens een keer afbeulenEens kijken hoe dat gaat
Alleen creatine.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef DoakesMF het volgende:
[..]
Maar heb je nu roids gehad of niet?
Alle anderen ook bedankt voor de reacties trouwens.![]()
![]()
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Soms leer je wat. Raar hè.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.
Maar uiteindelijk kwamen we tot dezelfde conclusie.![]()
![]()
Hahahahquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:34 schreef seto het volgende:
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt in de gym:
Uit mijn boxer gescheurd tijdens het squatten.![]()
![]()
Ben net begonnen met krachttraining en ik merk dat m'n bench press echt bagger is vergeleken met m'n andere lifts. Deadlift van 40 kg naar 75, squat van 30 naar 50 maar m'n bench is van 30 naar 35. Zou ik daarvoor wat extra borst oefeningen doen? Routine bestaat uit squat, deadlift, overhead press, pullups, bench en rows. Ja ik ben slap maar iedereen begint ergens toch?
![]()
Maakt niet uit. Ik zeg ook wel eens iets wat zo weer van de tafel geveegd wordt. Zo leren we van elkaar, precies waar dit topic voor is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:34 schreef seto het volgende:
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt in de gym:
Uit mijn boxer gescheurd tijdens het squatten.![]()
![]()
Aan je oefeningen te zien, doe je SS of SL? Want dan kun je het doen op de manier waarop het staat beschreven, deloaden en iets lager in reps gaan geloof ik. Als je het niet weet zal ik het zo voor je opzoeken. En je zou er eventueel chest dips bij kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
Ben net begonnen met krachttraining en ik merk dat m'n bench press echt bagger is vergeleken met m'n andere lifts. Deadlift van 40 kg naar 75, squat van 30 naar 50 maar m'n bench is van 30 naar 35. Zou ik daarvoor wat extra borst oefeningen doen? Routine bestaat uit squat, deadlift, overhead press, pullups, bench en rows. Ja ik ben slap maar iedereen begint ergens toch?
![]()
Iedereen begint ergens. Misschien moet je eens iemand naar je form laten kijken. Ook al lijkt de bench press een simpele oefening, als je form niet optimaal is haal je er nooit uit wat er potentieel in zit. Verder is het een kwestie van doorzetten, goed eten en genoeg rusten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zeg ook wel eens iets wat zo weer van de tafel geveegd wordt. Zo leren we van elkaar, precies waar dit topic voor is.
Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Aan je oefeningen te zien, doe je SS of SL? Want dan kun je het doen op de manier waarop het staat beschreven, deloaden en iets lager in reps gaan geloof ik. Als je het niet weet zal ik het zo voor je opzoeken. En je zou er eventueel chest dips bij kunnen doen.Ik doe http://newbie-fitness.blogspot.com/2007/01/stripped-5x5.html . SS was me net iets te veel squatten, ik vind het niet erg om squats te doen maar t-rex mode is ook niet wat ik wil. Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen begint ergens. Misschien moet je eens iemand naar je form laten kijken. Ook al lijkt de bench press een simpele oefening, als je form niet optimaal is haal je er nooit uit wat er potentieel in zit. Verder is het een kwestie van doorzetten, goed eten en genoeg rusten.![]()
Waarschijnlijk omdat door de 30x10 set je borst al wat vermoeid is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Mascini het volgende:
[..]
[..]
Ik doe http://newbie-fitness.blogspot.com/2007/01/stripped-5x5.html . SS was me net iets te veel squatten, ik vind het niet erg om squats te doen maar t-rex mode is ook niet wat ik wil. Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...
En ik raad je aan toch wel te overwegen om SS of SL te gaan doen. Een schema van een blog genaamd newbie fitness lijkt me iig ook niet alles. Ik doe nu een tijdje SL en het bevalt me prima!![]()
Haha i know dudequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Soms leer je wat. Raar hè.
Maar uiteindelijk kwamen we tot dezelfde conclusie.![]()
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Dat is niet raar, dat heeft iedereen met verschillende gewichten. Als ik 5 kilo bij het gewicht hang wat ik maximaal kan benchen lig ik ook scheel op het bench bankje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Mascini het volgende:
Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...![]()
Het ziet er op zich niet slecht uit, het is een herhaling van wat er al is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat door de 30x10 set je borst al wat vermoeid is?
En ik raad je aan toch wel te overwegen om SS of SL te gaan doen. Een schema van een blog genaamd newbie fitness lijkt me iig ook niet alles. Ik doe nu een tijdje SL en het bevalt me prima!![]()
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
![]()
Thnx, nu aan het eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:07 schreef Levolution het volgende:
Bro-tip aanvulling: Kwark + whey = Protein-Danoontje.Smaakt goed.
![]()
Doen jullie ook extra veel drinken en eiwitten nemen op de dagen dat je sex hebt ?
Dit is een serieuze vraag.![]()
Eey G's, vanochtend ook al gevraagd maar jullie negeerden me: Ik ben m'n winterse vetlaagje aan het wegwerken en ben nu al redelijk droog geworden. Maar als ik nu op dezelfde intensiteit probeer te trainen als voorheen word ik dizzy en misselijk. Is dat normaal of amidoingitwrong.jpg?Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
ik-heb-sex-postquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Doen jullie ook extra veel drinken en eiwitten nemen op de dagen dat je sex hebt ?
Dit is een serieuze vraag.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
forever mirin' - We’re not here to take part – we’re here to take over!![]()
Natuurlijk heb je minder energie en raak je sneller uitgeput als je aan een cut bent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Eey G's, vanochtend ook al gevraagd maar jullie negeerden me: Ik ben m'n winterse vetlaagje aan het wegwerken en ben nu al redelijk droog geworden. Maar als ik nu op dezelfde intensiteit probeer te trainen als voorheen word ik dizzy en misselijk. Is dat normaal of amidoingitwrong.jpg?![]()
Je moet de verloren proteinz wel aanvullen jwtquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Dit is een serieuze vraag.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Op woensdag 28 juli 2010 23:05 schreef Dromenvangertje het volgende:
het zou mij een eer zijn om alles voor u te doen wat uw hartje begeert.![]()
Het is dat mn spierpijn meestal erger wordt of dat ik er simpelweg geen fut meer voor over heb. Soms weiger ik zelfs sex omdat het niet in mijn trainingsschema past.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moet de verloren proteinz wel aanvullen jwt![]()
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Dit is een serieuze vraag.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Maar minder energie =/= fucking dizzy en misselijk toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef seto het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je minder energie en raak je sneller uitgeput als je aan een cut bent.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Zou best kunnen als je de intensiteit hoog houd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Maar minder energie =/= fucking dizzy en misselijk toch?![]()
Hmmm okequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou best kunnen als je de intensiteit hoog houd.Ik ben op zoek naar die blokke jaaaa![]()
Ook wel een last van bij bv missionaris dat m'n borst begint te trillen en het eigenlijk wel genoeg vindt. Gewoon je vriendin het werk laten doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat mn spierpijn meestal erger wordt of dat ik er simpelweg geen fut meer voor over heb. Soms weiger ik zelfs sex omdat het niet in mijn trainingsschema past.BEASTMODE![]()
Ik heb soms ook geen zin. Maar dan beklimt mn vriendin me gewoon en ben ik bezig met de pijn te blokkeren. Heel verdrietig allemaal.
HIIT ja. Met 5 minuutjes klaar hoor.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
5 min op 5 min afquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
HIIT ja. Met 5 minuutjes klaar hoor.Deathlift or Die.![]()
wheyshake met glutamine na sex, standaard. Gains van m'n leven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Dit is een serieuze vraag.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Eindelijk weer eens lekker pijn in m'n traps. Kan toch iets dieper gaan met BB shrugs vs DB shrugs
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
Gewoon doggystyle. Is verreweg het meest comfortabelquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ook wel een last van bij bv missionaris dat m'n borst begint te trillen en het eigenlijk wel genoeg vindt. Gewoon je vriendin het werk laten doen.
"End this war against drugs. Legalise the drug against wars."
-
[b]Op donderdag 28 september 2006 09:12 schreef Rio het volgende:[/b]
Uiteindelijk is dit een star_gazer-krijgt-een-keiharde-lul-van-zichzelf-omdat-hij-zichzelf-verheven-voelt topic.![]()
ik ga dalijk wat proberen, ik kom er nog op terug.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand een echt lekker recept voor de TT trouwens?Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Ben benieuwd!quote:Op zondag 29 april 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
ik ga dalijk wat proberen, ik kom er nog op terug.BEASTMODE![]()
er zijn echt wel keren geweest dat ik dat heb overwogen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
wheyshake met glutamine na sex, standaard. Gains van m'n leven.hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
ik heb nooit sex (alleen aftrekken), maar daarna neem ik altijd wel een shakie hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
verloren eiwitten aanvullen + herstel van je armen![]()
Zo, net voor de laatste keer naar de sportschool geweest, nu komen er twee weken Turkije aan.
Ik ga met mijn vrouw en dochter even all-innen.
Dat wordt een hoop eten en drinken en weinig trainen.
Ik zag online dat het hotel wel een sportschooltje had, ik hoopdat ik daar soms ook even uit de voeten kan.![]()
Van derakker gestolen,
Wil zoiets in mannenversie voor squatten
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ik zag al wel een plaatje van het vest voor mannen, dikke adonistorso.quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Van derakker gestolen,
[ afbeelding ]
Wil zoiets in mannenversie voor squatten![]()
Moest het even terugzoeken, maar deze tip heeft vanochtend geholpen. Benen verticaler zorgde er inderdaad voor dat mijn rug nog horizontaler wasquote:Op donderdag 26 april 2012 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij mag je rug horizontaler, en mogen je benen verticaler. Meer richting een stiff legged deadlift in feite. Maar goed, dit moet je zelf even uitproberen, afhankelijk van je mechanica.
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/![]()
![]()
250 ml melk
100 gram havermout
2 eieren
een snufje zout
een flinke theelepel kaneel
een beetje lijnzaad
even in de blender en bakken maar.
ik doe er trouwens ook nog ontbijtspek onder. voor de komende paar uur heb ik wel even genoeg gehad.
edit: ze waren ietwat aan de droge kant, maar een beetje stroop doet wonderen.
[ Bericht 13% gewijzigd door fathank op 29-04-2012 12:11:10 ]Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
precies 200cm. Ja, dat maakt sommige dingen wat moeilijker. Kon toen ik begon met deadliften nauwelijks goede form houden omdat ik de stang niet terug op de grond kon leggen zonder ofwel m'n rug te ronden ofwel zo diep door m'n knieeen te gaan dat het net leek of ik aan het squatten wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?Nu ik zwaarder deadlift zijn de plates groter en gaat alles al een stuk makkelijker
![]()
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
![]()
Gewoon bulken jongen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Xlarge het volgende:
Zo, net voor de laatste keer naar de sportschool geweest, nu komen er twee weken Turkije aan.
Ik ga met mijn vrouw en dochter even all-innen.
Dat wordt een hoop eten en drinken en weinig trainen.
Ik zag online dat het hotel wel een sportschooltje had, ik hoopdat ik daar soms ook even uit de voeten kan.![]()
Een paar topics terug las ik berichten van sommige lui die schreven dat hun grip de bottleneck vormde bij het deadliften, etc. Als je een sterkere grip wilt: dog bone pullups.![]()
![]()
Ik ben ook 1.96, met lange spieren duurt het inderdaad langer voordat je resultaat ziet, maar als het er is vind ik het mooier dan bij iemand die klein isquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
![]()
![]()
En een Testosteron shake van Jesse!quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik heb nooit sex (alleen aftrekken), maar daarna neem ik altijd wel een shakie hoor
verloren eiwitten aanvullen + herstel van je armen![]()
Irritant is dat ja. Hier tot 14:00 gelukkig, ben net terug. Ff die paar biertjes van de verjaardag van gisteravond eruit gezweetquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
.
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Van derakker gestolen,
[ afbeelding ]
Wil zoiets in mannenversie voor squatten![]()
![]()
dit ding nog nooit gezien. ziet er goed uit. iemand ervaringen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef Dalliance het volgende:
Een paar topics terug las ik berichten van sommige lui die schreven dat hun grip de bottleneck vormde bij het deadliften, etc. Als je een sterkere grip wilt: dog bone pullups.
[ afbeelding ]![]()
Ik woon op 9 hoog in een relatief nieuw gebouw (4jaar oud). Denken jullie dat het veilig is om hier te liften?
Wil een volledige bumper set halen die 160kg totaal is. Heb wel een aantal rubberen tegels en 1RM snatches kan ik wel ergens anders doen, denken jullie dat het veilig is om op 9 hoog bv een 100kg clean te missen?A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Waarom zou je daar niet kunnen liften? Bang dat je door de vloer zakt?!Ik zou iig wel zorgen voor goede isolatie en zorgen dat je vloer niet teveel beschadigd. Maar dat zou ik ook doen als je op de BG woont..
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Veilig zal het wel zijn, maar als je onderburen heb en je gaat flink liften zal dat wel een flink geluid geven![]()
![]()
Haha dezelfde post om dezelfde tijdquote:Op zondag 29 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Je vloer houdt het wel, maar denk dat je onderburen niet blij zullen zijn met de herrie.![]()
![]()
Niet genoeg ruimte voor.quote:Wat maakt het uit hoe die er over denken?quote:Op zondag 29 april 2012 18:03 schreef Weissman het volgende:
Waar praat je er niet met je onderburen erover ?Door de vloer zakken weet ik niet. Ben misschien bang voor scheuren in muren? Weet niet of dat kan. Heb wel een aantal rubberen tegels waar de gewichten op kunnen landenquote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef slacker_nl het volgende:
Waarom zou je daar niet kunnen liften? Bang dat je door de vloer zakt?!Ik zou iig wel zorgen voor goede isolatie en zorgen dat je vloer niet teveel beschadigd. Maar dat zou ik ook doen als je op de BG woont..
A revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Heb de keuze tussen broodje doner kebab of 2 x pizza. Welke moet ik nou nemen, als ik droog wil blijven staan? Beiden bevatten heel veel zout.![]()
![]()
Vooruit denken gast. Als het debielen zijn die je om de haverklap komen lastig vallen omdat ze niet tegen de herrie kunnen is het allemaal wel een miskoop geweest.quote:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 18:11:32 ]![]()
Geen van beide ? Serieus wat voor vraag is dit ?quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb de keuze tussen broodje doner kebab of 2 x pizza. Welke moet ik nou nemen, als ik droog wil blijven staan? Beiden bevatten heel veel zout.![]()
Geen van beidequote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
![]()
Je vloeren kunnen het aan, maar je moet rekening houden met je buren. Dus je hebt een x-aantal mogelijkheden:quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef 1517 het volgende:
Door de vloer zakken weet ik niet. Ben misschien bang voor scheuren in muren? Weet niet of dat kan. Heb wel een aantal rubberen tegels waar de gewichten op kunnen landen
1) Minimale isolatie en tussen 8-22 uur trainen
2) Isolatie to the max en klokje rond kunnen trainen.
Ben het eens met seto dat een lifting platform helpt. En ik zou rubberen matten gebruiken onder dat platform. Er is een reden dat mensen hun vloeren moeten isoleren als ze harde vloeren gebruiken en onderburen hebben.
http://www.vloerenmarkt.n(...)=5813115&modus=nieuw
http://www.nsg.nl/nl/burenleed_door_loopgeluiden.htmlIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef seto het volgende:
das net zoiets als vragen of je liever door een 4- of 5-deurs auto wordt aangereden![]()
![]()
Kapsalon.quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Glas cola laten staan natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb de keuze tussen broodje doner kebab of 2 x pizza. Welke moet ik nou nemen, als ik droog wil blijven staan? Beiden bevatten heel veel zout.
Hoeveel eieren eten jullie per dag? Ik eet er nu zo'n 3 per dag maar m'n ouders () zeggen dat dat erg slecht is ivm. cholesterol. Als ik ga googlen helpt dat ook niet erg mee, http://www.hartstichting.(...)_cholesterol/eieren/ hoe overtuig ik ze dat het wel meevalt?
![]()
Het is alleen slecht voor je cholesterol als je daar als last van hebt dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Deventer__ het volgende:
Hoeveel eieren eten jullie per dag? Ik eet er nu zo'n 3 per dag maar m'n ouders () zeggen dat dat erg slecht is ivm. cholesterol. Als ik ga googlen helpt dat ook niet erg mee, http://www.hartstichting.(...)_cholesterol/eieren/ hoe overtuig ik ze dat het wel meevalt?
![]()
Er zijn hier meerdere artikelen over gepost dat dat allemaal wel mee valt. Wil je ze echt overtuigen met medische feiten vraag het dan ff aan Stereo of Diabox.![]()
Nice UI!quote:Op zondag 29 april 2012 19:25 schreef Weissman het volgende:
Er zijn hier meerdere artikelen over gepost dat dat allemaal wel mee valt. Wil je ze echt overtuigen met medische feiten vraag het dan ff aan Stereo of Diabox.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik eet 6 eieren per dag... (give or take). Al gebruik ik 2-3 eierdooiers en vd rest alleen het eiwit.quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Deventer__ het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Ei_(voeding)In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Daar is best veel over te vinden. Bijvoorbeeld;quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Deventer__ het volgende:
Ik eet 4 eieren, zo´n 4 of 5 keer per week.quote:De eidooier bevat cholesterol. Omdat vermoed werd dat het eten van veel cholesterol tot hart- en vaatziekten zou kunnen leiden, kregen eieren een slechte naam. Inmiddels (2003) is ontdekt dat een te hoog cholesterolgehalte weliswaar ongezond is, maar niet alleen veroorzaakt wordt door de voeding, maar vooral door de aanleg, en bovendien meer wordt veroorzaakt door het eten van te veel (verzadigde) vetten dan door het eten van cholesterol, dat in betrekkelijk geringe mate wordt opgenomen.![]()
Als je al een slecht chloresterol level hebt wordt eieren eten afgeraden inderdaad, of in ieder geval niet meer dan 2 per week ofzo.quote:Op zondag 29 april 2012 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Het is alleen slecht voor je cholesterol als je daar als last van hebt dacht ik.![]()
Ik koop hier (Spanje) trouwens eiwit in flesjes in de supermarkt. Handig want dan gebruik ik twee eiwitten uit het flesje en twee gewone eieren. Hoef ik dus geen eigeel weg te gooien.![]()
Zit bij m'n vriendin thuis. Ze heeft alleen pizza in huis. Of ik kan broodje kebab bij de lokale Turk hier halen.quote:Op zondag 29 april 2012 18:09 schreef Weissman het volgende:
[..]
Geen van beide ? Serieus wat voor vraag is dit ?.
![]()
Ik geef m'n dooiers aan de vogels (eksters zijn er DOL op) en er is een kat die ook regelmatig even komt buurten.quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef Snakey het volgende:
Ik koop hier (Spanje) trouwens eiwit in flesjes in de supermarkt. Handig want dan gebruik ik twee eiwitten uit het flesje en twee gewone eieren. Hoef ik dus geen eigeel weg te gooien.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Iemand die weet of je dit in Nederland ook hebt?quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef Snakey het volgende:
Ik koop hier (Spanje) trouwens eiwit in flesjes in de supermarkt. Handig want dan gebruik ik twee eiwitten uit het flesje en twee gewone eieren. Hoef ik dus geen eigeel weg te gooien.![]()
Ah okke, dat wist ik niet. Zal ik ook doen in Nederland.quote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geef m'n dooiers aan de vogels (eksters zijn er DOL op) en er is een kat die ook regelmatig even komt buurten.Ik ben het nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand die weet of je dit in Nederland ook hebt?![]()
Makro en Sligro hebben dat.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Eind januari ben ik begonnen met trainen, zo'n 2 á 3 keer per week. Heb toen een foto van mijzelf genomen eind januari.
Hierbij ben ik gezonder gaan eten, wel drink ik nog veel alcohol in de weekenden. Nu nog steeds.
Daarna eind april wederom een foto genomen.
Hierna heb ik de foto's naast elkaar gelegd:
• Ontbijt sla ik altijd over.
• Eet middags 5 boterhammen + banaan.
• Gewone avondmaaltijd.
• Late avond 1 potje kwark.
• Geen proteïneshake.
Ik ben gezonder gaan eten, zo blijf ik tegenwoordig ver van suiker en zout vandaan. (chips, vla enzo).
Er is dus nog veel ruimte voor verbetering in m'n voeding. Straks maar eens verdiepen in een voedingsschema. Die van Panzermaus lijkt mij wel interessant.![]()
![]()
Ik zie weinig verschil.
Stop met drinken, of heel erg verminderen.
Ontbijt NIET overslaan. NOOIT !!
Je hebt al een paar goeie stappen gezet, dat was een klein begin. Nu de rest nog.
En besef dat het niet iets tijdelijks is. Het is een hele mindset die je moet omzetten. Verandering van je levensstijl.
[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2012 21:07:14 ]![]()
Weinig verschil in de pics. En met dat schema is dat ook niet heel gek.
Ontbijt is de belangrijkste maaltijd van de dag!
En als je elk weekend zuipt helpt dat ook niet echt.![]()
Los van het ontbijt dat hij overslaat eet hij sowieso niet veel.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Mwah, ik zie wel wat verschil. Zeker op de schouders. Maar drinken moet je inderdaad stoppen of in ieder geval zwaar verminderen as je echte gains wil maken.![]()
Ontbijt overslaan is echt een no-go. Ik snap het wel, ik heb ook wel eens moeite met 5.30 uur opstaan maar toch eet ik even wat.
Zijn er hier trouwens mensen die armen op dezelfde dag trainen?![]()
Armen zijn ook wat breder lijkt.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Ik hoefde niet te zoeken, je ziet duidelijk dat er wat meer massa is. Het is niet enorm, maar dat zou ik ook niet verwachten na 3 maanden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef seto het volgende:
Dat de verschillen gezocht moet worden zegt al genoeg denk ik![]()
Nou, er zijn er zat die meer (weliswaar noob-)gains hebben, maar goed, als hij meer gaat eten dan komt dat er wel aan denk ik.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te zoeken, je ziet duidelijk dat er wat meer massa is. Het is niet enorm, maar dat zou ik ook niet verwachten na 3 maanden.![]()
Ik zie ook wel duidelijk verschil, maar da's eerder omdat ik m'n eigen lichaam ken...
Wel dacht ik stiekem dat de gains sneller zouden optraden.. Ik ga in ieder geval veel meer vreten.![]()
![]()
Ik zie ook verschil, en als je beter gaat eten en minder gaat drinken zal dat verschil alleen maar meer worden![]()
![]()
Vlees en eieren zou ik toevoegen. Je zit ook laag in eiwitten als ik het zo bekijk.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Klopt, maar je krijgt wel al je callorieen binnen (mits je dieet goed is). IF is dan ook niet om te bulken, maar een eetstructuur waarbij je afvalt en je kracht niet al te veel onder zal lijden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar bij IF (heb je niet eens een) sla je ook je ontbijt over.we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Ik moet zeggen dat ik daar in eerste instantie wel tegenop zag, maar ik ben er nu al een maand mee bezig en heeft bij mij toch wel beter resultaat dan een normaal dieet onder onderhoud.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar bij IF (heb je niet eens een) sla je ook je ontbijt over.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Voor 3 maanden zeker een goede ontwikkeling.
--
Goed mensen, leg maar eens uit waarom men nooit ontbijt moet overslaan
En dan even een vraagje want logisch gezien lopen twee dingen elkaar nu in de weg :quote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt wel al je callorieen binnen (mits je dieet goed is). IF is dan ook niet om te bulken, maar een eetstructuur waarbij je afvalt en je kracht niet al te veel onder zal lijden.
Blijkbaar bij IF:
-Genoeg calorien binnen,
-Verliest weinig kracht/spiermassa bij [IF cut] omdat je het meeste eet wanneer je lichaam dit het meeste nodig heeft (na training)
--
Als IF zo super efficient is (dat je zelfs tijdens cut weinig spiermassa verliest, en dus blijkbaar goed met je eiwitbalans zit), waarom zou je dan niet kunnen bulken, en waarom wordt ontbijten dan oppeens zo belangrijk?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ook daarom. Neem je verantwoordelijkheid, denk vooruit en zorg voor voldoende voedsel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Zit bij m'n vriendin thuis. Ze heeft alleen pizza in huis. Of ik kan broodje kebab bij de lokale Turk hier halen..
![]()
Tsja dat ontbijten zal ALTIJD een punt blijven, ook zonder ontbijt kan je bulken hoor maar dan zul je je eating window iets moeten verlengen savonds, wat opzich geen probleem is.
Sinds ik niet ontbijt voel ik me lekkerder, op zondag ontbijt ik wel en dat merk ik toch wel. Zaterdagochtend is mijn benendag en ook dat doe ik zonder ontbijt en op de 1 of andere manier merk ik er niks van en lijk ik soms wel sterker (geen idee of dat daadwerkelijk zo is of een mindfuck).
Maar goed zo zijn er wel meer dingen die meer standaard zijn geworden terwijl ze het eigenlijk niet zijn puur door de ontwikkeling van de samenleving en de almighty Euro/Dollar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Meer eten en minder zuipen. Scheelt al een hoop.quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef KeimpeHart het volgende:
Ik zie ook wel duidelijk verschil, maar da's eerder omdat ik m'n eigen lichaam ken...
Wel dacht ik stiekem dat de gains sneller zouden optraden.. Ik ga in ieder geval veel meer vreten.![]()
De broscience dat ontbijten belangrijk is, stamt uit epidermologisch onderzoek dat mensen die ontbijten doorgaans minder overgewicht hebben dan mensen die niet ontbijten. Dit is een correlatie, maar er is nooit causatie gevonden, dat er biologisch iets 'beter werkt' met ontbijten.
Het kan dus zijn dat mensen die ontbijten doorgaans gewoon in z'n geheel een gezondere levensstijl erop nahouden dan mensen die niet ontbijten, onafhankelijk van of je wel of niet iets eet 's ochtends. Dat je later niet op koek en snoep gaat snaaien als je een ontbijt hebt genomen, bijvoorbeeld.
Belangrijk elke dag is dat je je kcals binnen krijgt, je macro's in orde zijn en je micronutrienten in orde zijn. Of je ontbijt of niet moet je zelf bepalen wat je het prettigst vindt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Stereotomy op 29-04-2012 23:44:56 ]Confidence through competence![]()
Gewoon met Nutella ontbijten dat is namelijk onderdeel van een gebalanceerd ontbijt (voor degene die het nieuws volgen)
Luck is for losers![]()
Gewoon ontbijten met een whey shake en havermout, beide met volle melk. Direct 900kcal om de dag mee te beginnen.![]()
gewoon niet ontbijten en iets om 16:00 naar binnen werkenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
In de bulk een keer junkfood, zoals een broodje shoarma (zoals ik net) boeit toch niet zoveel? Als je daarnaast maar je eiwitten en goede voeding binnenkrijgt toch?![]()
Jup.quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef Warsaw het volgende:
In de bulk een keer junkfood, zoals een broodje shoarma (zoals ik net) boeit toch niet zoveel? Als je daarnaast maar je eiwitten en goede voeding binnenkrijgt toch?Confidence through competence![]()
Yep zelfs een paar biertjes kan geen kwaad.quote:Op zondag 29 april 2012 23:57 schreef Warsaw het volgende:
In de bulk een keer junkfood, zoals een broodje shoarma (zoals ik net) boeit toch niet zoveel? Als je daarnaast maar je eiwitten en goede voeding binnenkrijgt toch?
Al is het voor een laag Kcal figuur als ik wat moeilijker om dan toch voldoende eiwitten binnen te krijgen tov de totale balans.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Heel handig in de bulk, een Bigtasty. 905 kcals, 55 gram eiwitten. Handig om snel aan je calorieën te komen. En de burger is niet gebakken in transvet (vroeger wel).![]()
Denk 't niet blijkbaarquote:Op zondag 29 april 2012 17:17 schreef Toverbal0 het volgende:
[..]
dit ding nog nooit gezien. ziet er goed uit. iemand ervaringen?Mij heeft het wel geholpen, maar ik ben ook pas later met een mix hand grip begonnen bij DL en dat hielp ook zeker weten.
![]()
Hoe zit het met 'je metabolisme op gang brengen'? Is dat ook broscience? Want dat is de redenatie achter het feit dat ik nooit een ontbijt oversla.quote:Op zondag 29 april 2012 23:37 schreef Stereotomy het volgende:
De broscience dat ontbijten belangrijk is, stamt uit epidermologisch onderzoek dat mensen die ontbijten doorgaans minder overgewicht hebben dan mensen die niet ontbijten. Dit is een correlatie, maar er is nooit causatie gevonden, dat er biologisch iets 'beter werkt' met ontbijten.
Het kan dus zijn dat mensen die ontbijten doorgaans gewoon in z'n geheel een gezondere levensstijl erop nahouden dan mensen die niet ontbijten, onafhankelijk van of je wel of niet iets eet 's ochtends. Dat je later niet op koek en snoep gaat snaaien als je een ontbijt hebt genomen, bijvoorbeeld.
Belangrijk elke dag is dat je je kcals binnen krijgt, je macro's in orde zijn en je micronutrienten in orde zijn. Of je ontbijt of niet moet je zelf bepalen wat je het prettigst vindt.
Ik hoor goede dingen over IF, maar het overslaan van mijn ontbijt lijkt mij niks. 's Avonds laat nog eten, kijk, dat is iets waar ik het wel mee eens ben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This isn't even my final form.![]()
Ja, onderzoeken naar ramadan / IF hebben gemeten dat je acute metabolisme pas op z'n gat gaat na ongeveer 72 uur niks eten. Dus niet na 8 uur slaap.quote:Op maandag 30 april 2012 09:38 schreef Levolution het volgende:
[..]
Hoe zit het met 'je metabolisme op gang brengen'? Is dat ook broscience?
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)20hormonal%20changes
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8399092
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)n.%201997%3B%2077%3A
Je hoeft dus ook niet per se ' elke 3 uur te eten' of zoiets. Gewoon je kcal/macro doelen op een dag halen en je komt een heel eind.
[ Bericht 0% gewijzigd door Stereotomy op 30-04-2012 10:55:20 ]Confidence through competence![]()
Ah a voice of reasonquote:Op maandag 30 april 2012 09:49 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, onderzoeken naar ramadan / IF hebben gemeten dat je acute metabolisme pas op z'n gat gaat na ongeveer 72 uur niks eten. Dus niet na 8 uur slaap.
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)20hormonal%20changes
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/8399092
http://www.ncbi.nlm.nih.g(...)n.%201997%3B%2077%3A
Je hoeft dus ook niet per se ' elke 3 uur te eten' of zoiets. Gewoon je kcal/macro doelen op een dag halen en je komt een heel eind.
Die poederfabrikanten hebben in de jaren 70 ingebracht dat je 6x per dag moet eten, je moet je spijsvertering ook de tijd geven om tot rust te komen. Het is 1 van de meest stressvolle dingen die je lichaam doetIm a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Precies de reden waarom ik het liefst 's morgens vroeg, nuchter train. Als ik voor mijn workout eet voel ik me zwakker en logger. Ik heb door de jaren heen op allerlei tijden getrained, dit werkt (voor mij) het best.quote:Op maandag 30 april 2012 11:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ah a voice of reason
Die poederfabrikanten hebben in de jaren 70 ingebracht dat je 6x per dag moet eten, je moet je spijsvertering ook de tijd geven om tot rust te komen. Het is 1 van de meest stressvolle dingen die je lichaam doet![]()
Eens met het idee dat 'eten is goed' idee door de voedsel industrie is gefinancierd. Ga maar na, het bericht naar dikke huisvrouwen is: 'Wil je afvallen, ga dan <dit product> eten!'quote:Op maandag 30 april 2012 11:51 schreef kidkash19 het volgende:
[..]
Ah a voice of reason
Die poederfabrikanten hebben in de jaren 70 ingebracht dat je 6x per dag moet eten, je moet je spijsvertering ook de tijd geven om tot rust te komen.
Wat is er gebeurd met 'wil je afvallen, ga minder eten, muts' ? Dat verdient natuurlijk niet goed.Niet mee eens, en ik ben bang dat je de quote misbruikt uit één of ander IF-dieetboek die mensen aan het IF'en wil hebben.quote:Het is 1 van de meest stressvolle dingen die je lichaam doetWant hoe kwantificeert hij 'stressvol'? Of is het gewoon een buzzwoord?
Bulken + IF lijkt me niet te doen aangezien je dan kapot veel moet vreten in 8uur. Sommige mensen hebben al moeite met die 3500-4000kcal te eten bij een 'normaal' eetpatroon. Laat staan als je maar de helft van je wakkere tijd mag eten.quote:Op zondag 29 april 2012 22:09 schreef Zith het volgende:
Voor 3 maanden zeker een goede ontwikkeling.
--
Goed mensen, leg maar eens uit waarom men nooit ontbijt moet overslaan
[..]
En dan even een vraagje want logisch gezien lopen twee dingen elkaar nu in de weg :
Blijkbaar bij IF:
-Genoeg calorien binnen,
-Verliest weinig kracht/spiermassa bij [IF cut] omdat je het meeste eet wanneer je lichaam dit het meeste nodig heeft (na training)
--
Als IF zo super efficient is (dat je zelfs tijdens cut weinig spiermassa verliest, en dus blijkbaar goed met je eiwitbalans zit), waarom zou je dan niet kunnen bulken, en waarom wordt ontbijten dan oppeens zo belangrijk?[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Niet waar. Je kan je feeding window prima van 8u 's ochtends tot 4u 's middags maken. WANNEER je 't feeding window hebt boeit niet.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar bij IF (heb je niet eens een) sla je ook je ontbijt over.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Wel heb ik zelf ondervonden dat ik vroeger met 3 maaltijden per dag wel vooruit kon, maar nu krijg ik serieus om de 2 uur honger (mijn maag gaat echt knorren). Het 'voelt' dus wel alsof het allemaal sneller gaat, nu ik aan dit dieet ben gewend.
Maar bedankt voor die artikelen, hoewel je daar ook kritisch naar moet kijken. Soms zit er meer confounding in die resultaten dan je denkt.This isn't even my final form.![]()
Dat is geen honger. Jij hebt nog nooit honger gehad in je leven. Dat is gewoon je lichaam die gewend is om zo vaak te eten. Je bent verslaafd aan eten als 't ware.quote:Op maandag 30 april 2012 12:49 schreef Levolution het volgende:
Wel heb ik zelf ondervonden dat ik vroeger met 3 maaltijden per dag wel vooruit kon, maar nu krijg ik serieus om de 2 uur honger (mijn maag gaat echt knorren). Het 'voelt' dus wel alsof het allemaal sneller gaat, nu ik aan dit dieet ben gewend.
Maar bedankt voor die artikelen, hoewel je daar ook kritisch naar moet kijken. Soms zit er meer confounding in die resultaten dan je denkt.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
"Alleen in Afrika hebben ze honger."quote:Op maandag 30 april 2012 12:52 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat is geen honger. Jij hebt nog nooit honger gehad in je leven. Dat is gewoon je lichaam die gewend is om zo vaak te eten. Je bent verslaafd aan eten als 't ware.
Wiki: Honger is het biologische signaal van het lichaam dat er behoefte aan eten is.
Dus als mijn maag knort, heb ik honger. In Afrika hebben ze niet alleen honger, maar zijn ze ook daadwerkelijk uitgehongerd.This isn't even my final form.![]()
Nee, als je maag knort is dat een reactie op dat je lichaam voedsel *verwacht*.
Niet dat je acuut behoefte hebt aan energie of micronutrienten.Confidence through competence![]()
Dus mijn lichaam denkt behoefte te hebben aan energie, terwijl dit in vergelijking met een uitgehongerd persoon misschien niet zo is. Ik krijg dus een hongergevoel (ongeacht of dit terecht is).quote:Op maandag 30 april 2012 12:55 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, als je maag knort is dat een reactie op dat je lichaam voedsel *verwacht*.
Niet dat je acuut behoefte hebt aan energie of micronutrienten.
Dan mag ik toch wel zeggen dat ik honger heb? Dat ik nog nooit honger in mijn leven heb gehad, is onzin. Ik ben nog nooit uitgehongerd geweest in mijn leven, dat dan wel weer.This isn't even my final form.![]()
Nouja, op zich heb ik geen probleem met je woordkeuze.Wilde alleen maar aangeven dat je niet meteen doodvalt omdat je honger hebt, maar dat je lichaam gewoon overschakelt op reservevoedsel in de vorm van glycogeen, of vet.
Het is dan ook inderdaad een kwestie van woorddefinitie. Maar ik vind het kinderachtig om gelijk te zeggen dat ik nooit honger heb gehad. Hoe moet ik het gevoel dan beschrijven? Als 'trek'?quote:Op maandag 30 april 2012 12:59 schreef Stereotomy het volgende:
Nouja, op zich heb ik geen probleem met je woordkeuze.Wilde alleen maar aangeven dat je niet meteen doodvalt omdat je honger hebt, maar dat je lichaam gewoon overschakelt op reservevoedsel in de vorm van glycogeen, of vet.
Een dikke Anita die net avondeten heeft gehad, maar nu weer trek heeft in een zakje chips, is heel wat anders dan mijn knorrende maag.
Hoe dan ook, om inhoudelijk te reageren. Mijn dieet bestaat dus uit 5-6 maaltijden. Ik krijg steeds meer signalen dat dit niet zo goed is als ik dacht toen ik hieraan begon. Tijden veranderen en er is een heleboel onzin gaande over voedsel. Ik vind het maar lastig.This isn't even my final form.![]()
Het is ook lastig. Zeker als 100 mensen 100 verschillende dingen over voedig zeggen. Als je op i-net gaat lezen kom je zoveel verschillende meningen tegen waardoor je door de bomen het bos niet meer ziet.
Ik hou me gewoon aan wat voor mij werkt, de rest kijk ik niet naar.
Waarbij ik wel moet opmerken dat het voor mij vrij makkelijk is, als ik geen bier drink kom ik ook niet echt aan. Dikker worden van eten werk ik er heel makkelijk af, en aankomen (bulken) gaat ook heel makkelijk. Ik heb enkel moeite met veel eten omdat ik niet de makkelijkste eter ben. Maar dat laatste is een kwestie van doen en niet teveel over nadenken.![]()
Nee, dat is dus geen onzin. Als je vragen stelt moet je niet dom gaan reageren als je antwoord krijgt. Mensen in de eerste wereld zijn gewoon etens-junkies. Het gevoel wat jij krijgt als je een tijdje niet hebt gegeten is hetzelfde gevoel wat een crackjunk krijgt als ie een paar uur geen fix meer heeft gehad. Dat is heel wat anders dan honger. Je kan in principe 72 uur zonder eten voordat je lichaam pas echt kapot gaat, en dán heeft het pas voeding NODIG. ( = honger).quote:Op maandag 30 april 2012 12:57 schreef Levolution het volgende:
[..]
Dus mijn lichaam denkt behoefte te hebben aan energie, terwijl dit in vergelijking met een uitgehongerd persoon misschien niet zo is. Ik krijg dus een hongergevoel (ongeacht of dit terecht is).
Dan mag ik toch wel zeggen dat ik honger heb? Dat ik nog nooit honger in mijn leven heb gehad, is onzin. Ik ben nog nooit uitgehongerd geweest in mijn leven, dat dan wel weer.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Hoezo is dat 'heel wat anders'?quote:Op maandag 30 april 2012 13:03 schreef Levolution het volgende:
Een dikke Anita die net avondeten heeft gehad, maar nu weer trek heeft in een zakje chips, is heel wat anders dan mijn knorrende maag.![]()
Het gaat om een woordje. Het is de discussie niet waard.quote:Op maandag 30 april 2012 13:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, dat is dus geen onzin. Als je vragen stelt moet je niet dom gaan reageren als je antwoord krijgt. Mensen in de eerste wereld zijn gewoon etens-junkies. Het gevoel wat jij krijgt als je een tijdje niet hebt gegeten is hetzelfde gevoel wat een crackjunk krijgt als ie een paar uur geen fix meer heeft gehad. Dat is heel wat anders dan honger. Je kan in principe 72 uur zonder eten voordat je lichaam pas echt kapot gaat, en dán heeft het pas voeding NODIG. ( = honger).![]()
Gast, als ik honger heb, dan heb ik honger. Daar gaat geen oorlog of Afrika wat aan veranderen. Elk mens heeft een hongergevoel.quote:Op maandag 30 april 2012 13:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nee, dat is dus geen onzin. Als je vragen stelt moet je niet dom gaan reageren als je antwoord krijgt. Mensen in de eerste wereld zijn gewoon etens-junkies. Het gevoel wat jij krijgt als je een tijdje niet hebt gegeten is hetzelfde gevoel wat een crackjunk krijgt als ie een paar uur geen fix meer heeft gehad. Dat is heel wat anders dan honger. Je kan in principe 72 uur zonder eten voordat je lichaam pas echt kapot gaat, en dán heeft het pas voeding NODIG. ( = honger).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Als jij graag dom wil blijven moet je dat zelf weten. Feitelijk is het gewoon onjuist wat je zegt.quote:Op maandag 30 april 2012 13:38 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Gast, als ik honger heb, dan heb ik honger. Daar gaat geen oorlog of Afrika wat aan veranderen. Elk mens heeft een hongergevoel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Feitelijk heb ik gewoon gelijk. Pak een Dikke van Dale erbij en je ziet wat de definitie van honger is.quote:Op maandag 30 april 2012 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij graag dom wil blijven moet je dat zelf weten. Feitelijk is het gewoon onjuist wat je zegt.Behoefte aan voedsel. Bam, er staat niks over wanneer die behoefte er is, of ie 72 uur na je laatste maaltijd is of dat je dat mag hebben na een dag lang hard gewerkt te hebben.quote:hon·ger de; m 1 behoefte aan voedsel 2 hevige begeerte: (Belg) op zijn ~ blijven (zitten) niet (meteen) krijgen wat je hebben wiltIn theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Semanticsquote:Op maandag 30 april 2012 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij graag dom wil blijven moet je dat zelf weten. Feitelijk is het gewoon onjuist wat je zegt.. Honger betekent gewoon dat je lichaam een extra behoefte heeft aan eten. Als jouw definitie van honger is dat het pas telt als je lichaam echt uitgehongerd is dan moet je dat zelf weten, maar dat is niet de normaal gehanteerde definitie.
Verder zijn mensen helemaal niet geëvolueerd om per se te ontbijten, we hadden vroeger geen grote voorraden en koelkasten. Je hebt ontbijt dus ook niet nodig om normaal of zelfs optimaal te kunnen functioneren.![]()
Voorbarige conclusie. Heb je een wetenschappelijk artikel waarin staat dat je niet hoeft te ontbijten voor even goede prestaties? Ik geloof best dat IF zou kunnen werken, maar daarvoor heb ik wel wat onderbouwing nodig, behalve de onderbouwing van de mensen die hun eigen product proberen te verkopen.quote:Op maandag 30 april 2012 14:15 schreef Autobandje het volgende:
[..]
Semantics. Honger betekent gewoon dat je lichaam een extra behoefte heeft aan eten. Als jouw definitie van honger is dat het pas telt als je lichaam echt uitgehongerd is dan moet je dat zelf weten, maar dat is niet de normaal gehanteerde definitie.
Verder zijn mensen helemaal niet geëvolueerd om per se te ontbijten, we hadden vroeger geen grote voorraden en koelkasten. Je hebt ontbijt dus ook niet nodig om normaal of zelfs optimaal te kunnen functioneren.
En verder wat BigSmurf zegt."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Beetje Googlen
Artikel begint met de Pros van ontbijten en gaat verder met de Pros van niet ontbijten
Is dus geen duidelijk antwoord op (in 2006 dan), meningen zijn verdeeld maar vond dit stukje wel mooi
http://articles.latimes.com/2006/sep/18/health/he-breakfast18quote:Mattson has also conducted "intermittent fasting" studies, as he terms them, on rodents. He's reported that animals deprived of food every other day have lower blood pressure and heart rate, lower insulin levels and an improved removal of glucose from the blood -- all good things.Ander artikelquote:"It has been known for hundreds of years that for an animal to perform, you need to food deprive them," Horvath says. "Who invented breakfast? It was a social thing. Most animals don't have breakfast, lunch and dinner."
http://www.sbs.com.au/new(...)-most-important-mealVerder moet iedereen lekker doen waar ze zich zelf goed bij voelenquote:"This whole idea about kick-starting your day by having some breakfast cereal is a complete load of rubbish," said lead researcher Steve Stannard.
"If you want to kick-start your day, go out and exercise."
Luck is for losers![]()
quote:"If you want to kick-start your day, go out and exercise."![]()
Nouja, wel een kopje espresso voor ik de deur uit ga.![]()
![]()
Wat kut dat de gym dicht is vandaag. Moest werken en heb geen tijd/zin meer om de stad in te gaan, dus had net zo goed kunnen trainen.
Ach ja, dan vanavond maar flink bulken met een BBQ en morgen vol gas. Hoef i.i.g. geen Whey meer te nemen aangezien ik al heel wat eiwitten uit dat vlees ga halen![]()
![]()
Cardio doen slappelingen
In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Je zit hier iedereen voor dom uit te maken omdat je denkt dat jouw definitie van een woord superieur is.quote:Op maandag 30 april 2012 13:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Als jij graag dom wil blijven moet je dat zelf weten. Feitelijk is het gewoon onjuist wat je zegt.
Maar, zoals Snakey al zei, het is de discussie niet waard. De definitie volgens de Van Dale is hierboven al gegeven. Als jij een andere definitie hanteert, prima. Maar ga anderen niet voor dom zitten uitmaken terwijl je zelf dom doet (je bemoeilijkt een reeds moeilijk gesprek over voedsel door te gaan zeiken over definities).This isn't even my final form.![]()
Sorry dat ik te laat was hoor, maar ik reageerde daarom ook niet meer over de definitie zelf. Maar mag ik even reageren als hij mij voor dom uitmaakt?quote:This isn't even my final form.![]()
Maar natuurlijk. Echter wordt er nu wel veel gediscussieerd over "iets wat de discussie niet waard is".quote:Op maandag 30 april 2012 17:59 schreef Levolution het volgende:
[..]
Sorry dat ik te laat was hoor, maar ik reageerde daarom ook niet meer over de definitie zelf. Maar mag ik even reageren als hij mij voor dom uitmaakt?BEASTMODE![]()
Je hebt gelijk.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Maar natuurlijk. Echter wordt er nu wel veel gediscussieerd over "iets wat de discussie niet waard is".Panzer, jij begon als ecto. Hoe heb je je armen zo dik gekregen? Alleen compound? Bij mij groeit alles prima, behalve de armen. Mijn rug is te breed voor mijn armen.quote:Op maandag 30 april 2012 18:01 schreef Panzermaus het volgende:
Corfu, 29 graden, geen bewolking. Mooi die shorts rocken en tan pakken.This isn't even my final form.![]()
Idd, mijn onderhoud ligt op 3300 kCals gemiddeld. En heb het soms over een hele dag al moeilijkquote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Jajong het volgende:
Bulken + IF lijkt me niet te doen aangezien je dan kapot veel moet vreten in 8uur. Sommige mensen hebben al moeite met die 3500-4000kcal te eten bij een 'normaal' eetpatroon. Laat staan als je maar de helft van je wakkere tijd mag eten.![]()
![]()
![]()
Ja mijn onderhoud is ook zoiets. Vreet me de ziekte als ik wil bulken. Dan moet ik echt 4 Big Tasties gaan pakken per dag en dan heeft 't ook niet zoveel zin meer.quote:Op maandag 30 april 2012 18:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
Idd, mijn onderhoud ligt op 3300 kCals gemiddeld. En heb het soms over een hele dag al moeilijk
Mijn onderhoud ligt tussen 2000-2500 kcal, appeltje eitje (letterlijk)
Naast trainingen doe ik ook cardio intensief.
Een vraag: is het daadwerkelijk de 'vet' per 100 gram in producten die ervoor zorgt dat je vetpercentage hoger wordt? Of moet ik het eerder in een overschot aan koolhydraten zoeken.
Want als het de vet is in de producten, die ervoor zorgt dat je vetpercentage hoger wordt... dus hoe minder vet in een product ik eet, hoe lager m'n vetpercentage wordt?![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 18:40 schreef KeimpeHart het volgende:
Naast trainingen doe ik ook cardio intensief.
Een vraag: is het daadwerkelijk de 'vet' per 100 gram in producten die ervoor zorgt dat je vetpercentage hoger wordt? Of moet ik het eerder in een overschot aan koolhydraten zoeken.
Want als het de vet is in de producten, die ervoor zorgt dat je vetpercentage hoger wordt... dus hoe minder vet in een product ik eet, hoe lager m'n vetpercentage wordt?Nee, het totaal aan energie, dus koolhydraten, vetten én eiwitten bij elkaar.quote:
Als je meer energie uit voedsel haalt dan dat je nodig hebt, dan slaat je lichaam dat voor de langere termijn op als vet. Daardoor maak je vet aan.
De meeste mensen vinden het makkelijker om minder energierijk te eten door koolhydraten te minderen in hun dieet, ipv vet.Confidence through competence![]()
Werd dit weekend in de gym trouwens gerecruit voor 't lokale American Football team lol. Of nouja dat probeerden ze, heb daar helaas geen tijd voor. MUST BE MY IMPRESSIVE PHYSIQUE (lol).[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
![]()
De gym is wel 1 vd betere plaatsen om leden te werven, doe het zelf ook regelmatig proberen
Luck is for losers![]()
Ja, hij had het nog over je: "Zag laatst een gozer met sick veel pleisters in de gym, vroeg hem direct of die ook geen American Football wou spelen."quote:Op maandag 30 april 2012 19:16 schreef Jajong het volgende:
Werd dit weekend in de gym trouwens gerecruit voor 't lokale American Football team lol. Of nouja dat probeerden ze, heb daar helaas geen tijd voor. MUST BE MY IMPRESSIVE PHYSIQUE (lol).![]()
Hahaha.quote:Op maandag 30 april 2012 19:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ja, hij had het nog over je: "Zag laatst een gozer met sick veel pleisters in de gym, vroeg hem direct of die ook geen American Football wou spelen."[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Kiek de Ripmeister goan daon!!!
we don't let bygones be bygones we buy guns and squeeze like a python until the night come typical flow to keep you n*ggas on the tip of your toes lo and behold make your temple explode![]()
Hallo fokk,
Ik heb nu een half jaar stronglifts gefaan en ben erg blij met t resultaat, mijn benen zijn ongelooflijk veel sterker geworden.
Ik ben wel erg veel aangekomen, voornamelijk vet omdat ik van 55 naar 70 kilo ben gegaan, zal niet allemaal spier zijn dus haha.
Volgende week begin ik met cutten, maar wil ook beginnen met een 3 daags split schema.. Heeft iemand hier een goede basis van een 3 day split?
Ik kom maar weer hier voor info vragen omdat ik hier ook door met stronglifts ben begonnen en info heb gekregn waar ik echt iets aan heb, maar als iemand een andere goede siteheeft voor een split schema ben ik benieuwd![]()
Waarom een split als beginner? En een nieuw schema te beginnen als je gaat cutten is niet zo handig. Je houdt je opgebouwde spieren door ze dezelfde impuls (gewicht behouden waarmee je de spieren hebt opgebouwd) te geven.quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef borstmelk het volgende:
Hallo fokk,
Ik heb nu een half jaar stronglifts gefaan en ben erg blij met t resultaat, mijn benen zijn ongelooflijk veel sterker geworden.
Ik ben wel erg veel aangekomen, voornamelijk vet omdat ik van 55 naar 70 kilo ben gegaan, zal niet allemaal spier zijn dus haha.
Volgende week begin ik met cutten, maar wil ook beginnen met een 3 daags split schema.. Heeft iemand hier een goede basis van een 3 day split?
Ik kom maar weer hier voor info vragen omdat ik hier ook door met stronglifts ben begonnen en info heb gekregn waar ik echt iets aan heb, maar als iemand een andere goede siteheeft voor een split schema ben ik benieuwd![]()
Foto?quote:Op zondag 29 april 2012 19:31 schreef Snakey het volgende:
Ik koop hier (Spanje) trouwens eiwit in flesjes in de supermarkt. Handig want dan gebruik ik twee eiwitten uit het flesje en twee gewone eieren. Hoef ik dus geen eigeel weg te gooien.Ik zal eerlijk tegen je zijn.quote:Op zondag 29 april 2012 21:01 schreef KeimpeHart het volgende:
Eind januari ben ik begonnen met trainen, zo'n 2 á 3 keer per week. Heb toen een foto van mijzelf genomen eind januari.
Hierbij ben ik gezonder gaan eten, wel drink ik nog veel alcohol in de weekenden. Nu nog steeds.
Daarna eind april wederom een foto genomen.
Hierna heb ik de foto's naast elkaar gelegd:
[ afbeelding ]
• Ontbijt sla ik altijd over.
• Eet middags 5 boterhammen + banaan.
• Gewone avondmaaltijd.
• Late avond 1 potje kwark.
• Geen proteïneshake.
Ik ben gezonder gaan eten, zo blijf ik tegenwoordig ver van suiker en zout vandaan. (chips, vla enzo).
Er is dus nog veel ruimte voor verbetering in m'n voeding. Straks maar eens verdiepen in een voedingsschema. Die van Panzermaus lijkt mij wel interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 60% gewijzigd door #ANONIEM op 30-04-2012 22:54:29 ]![]()
Bedankt voor je eerlijke reactie. Heb je goede ervaringen met Oxylite dan? Want m'n lichaam is nogal 'gevoelig', als ik kan zeggen. Kreeg van paar keer creatine maandenlang last van hartkloppingen.
Anders gesteld, is Oxylite niet teveel ontwrichtend/kunstmatig?![]()
I feel ya, bro. Ik krijg hartkloppingen van zuurstof.quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef KeimpeHart het volgende:
Want m'n lichaam is nogal 'gevoelig', als ik kan zeggen. Kreeg van paar keer creatine maandenlang last van hartkloppingen.Confidence through competence![]()
hartkloppingen van creatine? Goot je die shit per liter naar binnen?
Hoe lang ben je? Op 70 kilo gaan cutten lijkt me beetje lol tenzij je formaatje Stereo bent.quote:Op maandag 30 april 2012 21:50 schreef borstmelk het volgende:
Hallo fokk,
Ik kom maar weer hier voor info vragen omdat ik hier ook door met stronglifts ben begonnen en info heb gekregn waar ik echt iets aan heb, maar als iemand een andere goede siteheeft voor een split schema ben ik benieuwd[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef KeimpeHart het volgende:
Kreeg van paar keer creatine maandenlang last van hartkloppingen.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Crenantine. Not even once.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ik 450 dagen niet, das was echt fantastisch !quote:Op maandag 30 april 2012 23:36 schreef seto het volgende:
Ik kon een half jaar niet slapen nadat ik per ongeluk teveel creatine had genomen.![]()
Dat was mijn streefgewicht in de 2e klas. LoL.quote:[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Was een grapje...over de Oxylite..quote:Op maandag 30 april 2012 23:00 schreef KeimpeHart het volgende:
Bedankt voor je eerlijke reactie. Heb je goede ervaringen met Oxylite dan? Want m'n lichaam is nogal 'gevoelig', als ik kan zeggen. Kreeg van paar keer creatine maandenlang last van hartkloppingen.
Anders gesteld, is Oxylite niet teveel ontwrichtend/kunstmatig?![]()
Jonguh vanochtend stond ik op de weegschaal en woog ik 95 KG, maar toen had ik een ochtenderectie.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 00:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat was mijn streefgewicht in de 2e klas. LoL.Confidence through competence![]()
Vet jij maakt extra bloed aan als je een erectie krijgt? LEER ME DEZE TRUUKJE ik wordt altijd beetje duizelig omdat ik gewoon mn bestaande bloed gebruik jwt.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:04 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh vanochtend stond ik op de weegschaal en woog ik 95 KG, maar toen had ik een ochtenderectie.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Viel me op vandaag hoeveel Nederlandse vrouwen bierbuiken hebben in die Bavaria-jurkjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
Wow wat een reacties hier vandaag. Hebben jullie niet gefeest?Confidence through competence![]()
Helemaal los!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
Wow wat een reacties hier vandaag. Hebben jullie niet gefeest?BEASTMODE![]()
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten gelovenquote:![]()
Ziekte wel, maar honger dat valt wel mee.Nee, training is mijn feest!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
Wow wat een reacties hier vandaag. Hebben jullie niet gefeest?
[ Bericht 26% gewijzigd door #ANONIEM op 01-05-2012 07:44:19 ]![]()
de laatste keer dat ik mij zelf nauwkeurig had gemeten, was ik precies 1.70. Dit was denk ik 4 weken geleden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Op 70 kilo gaan cutten lijkt me beetje lol tenzij je formaatje Stereo bent.![]()
ik dacht eens een keer een ander schema te proberen. Niet omdat ik dacht niet vooruit te komen met stronglifts maar gewoon om te kijken wat dat met mij doet.quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom een split als beginner? En een nieuw schema te beginnen als je gaat cutten is niet zo handig. Je houdt je opgebouwde spieren door ze dezelfde impuls (gewicht behouden waarmee je de spieren hebt opgebouwd) te geven.![]()
Oxyelite werkt, en is geheel veilig aldus een onderzoek dat volledig werd gefinancieerd door usplabsquote:![]()
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten geloven![]()
Ziekte wel, maar honger dat valt wel mee.Deathlift or Die.![]()
Ik heb er jaren gewoond, in meerdere west en oost afrikaanse landen, in de meeste landen heeft de gewone burger owel in de stad als op het land gewoon genoeg voedsel. De meeste Afrikaanse landen gaan ook door enorme economische groei.
Bron:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Undernutrition in %.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:28 schreef Zith het volgende:
Ik heb er jaren gewoond, in meerdere west en oost afrikaanse landen, in de meeste landen heeft de gewone burger owel in de stad als op het land gewoon genoeg voedsel. De meeste Afrikaanse landen gaan ook door enorme economische groei.
[ afbeelding ]
Bron:Ik wist het wel hoor, daar niet van. Vroeg me af hoe hij daar bij kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Undernutrition in %.Deathlift or Die.![]()
Interessant. Maar betekent nutrition hier 'genoeg kcals' of ook genoeg micronutrienten? Ik weet er niks van af, maar het beeld wat ik heb is dat die mensen veel granen en bonen eten, en daardoor misschien deficientie hebben op bepaalde gebieden?Confidence through competence![]()
Ik erger me überhaupt altijd aan mensen die als je honger zegt meteen Afrika of de oorlog erbij halen. Al zouden ze in Afrika wel massaal sterven aan voedseltekort (wat dus niet zo is), dan nog, honger = trek, gewoon een ander woord met praktisch dezelfde betekenis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten geloven![]()
Ziekte wel, maar honger dat valt wel mee.![]()
't is natuurlijk meer uit het oogpunt van respect naar de gene die echt honger lijden bedoeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik erger me überhaupt altijd aan mensen die als je honger zegt meteen Afrika of de oorlog erbij halen. Al zouden ze in Afrika wel massaal sterven aan voedseltekort (wat dus niet zo is), dan nog, honger = trek, gewoon een ander woord met praktisch dezelfde betekenis.
Maar idd. als iemand je kost wat kost denkt te moeten corrigeren is wel irritant idd.
[ Bericht 0% gewijzigd door RaymondK op 01-05-2012 13:27:08 ]![]()
Gaat puur om cals.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant. Maar betekent nutrition hier 'genoeg kcals' of ook genoeg micronutrienten? Ik weet er niks van af, maar het beeld wat ik heb is dat die mensen veel granen en bonen eten, en daardoor misschien deficientie hebben op bepaalde gebieden?Ik denk dat je juist zit met je idee over micronutrienten, zie de % kinderen die niet genoeg groeien ook al eten ze waarschijnlijk wel genoeg kcals:quote:We estimate the average daily per capita calorie intake for sub-Saharan Africa to be 2098 Kcal/capita/day, with region-specific estimates of 2120 Kcal/capita/day for Western Africa, 2041 for Central Africa; 2045 for Eastern Africa and 2418 for Southern Africa. .... which by international standards, should be enough to allow for a healthy life on average.
Undernutrition prevalence rates in children (low height-for-age)I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Interessant, thanks.
Persoonlijk vind ik granen over het algemeen leuke dragers van glucose, maar qua micronutrient inhoud per 100 kcal (bijvoorbeeld) heel erg inefficient.
Er zitten veel en veel meer micronutrienten in 100 kcal groentes, fruit etc. dan in 100 kcal aan granen. En toch eten we met z'n allen zoveel granen. 't is anders ook niet betaalbaar om iedereen te voeden...Confidence through competence![]()
Vandaag m'n eerste protein shake gehad. Voelde zeer goed, jammer dat het niet echt mega lekker smaakt. Misschien volgende keer met melk ipv water ...
Wanneer maken/drinken jullie je shakes? Van tevoren maken, in de kleedkamers na je sessie drinken? Of maken en drinken als je thuiskomt?![]()
Ik heb mijn proteine in de achterbak van de auto en drink hem zo snel mogelijk na mijn laatste herhaling. Maak meestal met volle melk de shake, of met water als er geen melk isA revolution is a fundamental change in power or organizational structures that takes place in a relatively short period of time.![]()
Van te voren flikker je alles in je shakebeker en dan in de kleedkamer water erbij, shaken en drinken. Al kan je ook wachten tot je thuis bent.In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Gewoon boeren verstand, verhalen van Afrikanen, gelezen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist het wel hoor, daar niet van. Vroeg me af hoe hij daar bij kwam.
En...
En arm zijn ze ook niet allemaal.
Jammer dat je in mijn Afrikanen Kennis twijfelde, zeker omdat je al wist dat het antwoord goed was![]()
![]()
Sinds ik granen zoveel mogelijk uit mn dieet heb gegooid zijn de resultaten erg goed, valt best aan te raden om een periode eens geen granen te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant, thanks.
Persoonlijk vind ik granen over het algemeen leuke dragers van glucose, maar qua micronutrient inhoud per 100 kcal (bijvoorbeeld) heel erg inefficient.
Er zitten veel en veel meer micronutrienten in 100 kcal groentes, fruit etc. dan in 100 kcal aan granen. En toch eten we met z'n allen zoveel granen. 't is anders ook niet betaalbaar om iedereen te voeden...Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers![]()
Dit was ik ook van plan te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef slacker_nl het volgende:
Van te voren flikker je alles in je shakebeker en dan in de kleedkamer water erbij, shaken en drinken. Al kan je ook wachten tot je thuis bent.
Het kan toch geen kwaad als je het met weinig water doet ipv de aanbevolen 250 ml per schep? Denk dat ik liever poeder + 125 ml doe en dan nog eens gewoon 125 ml om m'n beker schoon te drinken. Ga natuurlijk niet als een mongool alles op de ml staan afmeten daar maar het gaat om het idee.![]()
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Mascini het volgende:
[..]
Dit was ik ook van plan te doen.
Het kan toch geen kwaad als je het met weinig water doet ipv de aanbevolen 250 ml per schep? Denk dat ik liever poeder + 125 ml doe en dan nog eens gewoon 125 ml om m'n beker schoon te drinken. Ga natuurlijk niet als een mongool alles op de ml staan afmeten daar maar het gaat om het idee.
En ook je adem inhouden tijdens het drinken, anders gaat het oxideren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.![]()
lkr ga je hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Net mijn eerste test dose genomen, zeer bitterLaat mijn bevindingen wel weten.
Deathlift or Die.![]()
Ik haat trappen! Trainen ging kut vandaag. Squat op 72,5 kg ging matig (linker quad deed vaag) en ohp (40kg) failured weer eens, laatste set, tweede rep en voel de kracht wegglijden.... 90 kg dl, das wel tof (alleen was de vorm aardig kut).In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Heel netjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag 100kg squat gehaaldBen vanaf half februari begonnen met trainen dus ben er best trots op.
Ik net biceps en triceps getraind, ging lekker. Daarna lekkere bulkmaaltijd + Whey shake weggewerkt dus mijn dag kan niet meer stuk. Morgen rust en donderdag de beentjes, kijken hoeveel ik kan squatten.![]()
Ik doe SS dus kan ik je enkel die stats geven.quote:
SQ 100 kg
OHP 47,5 kg
DL 92,5kg (loopt achter maar begint bij te trekken)
BP 70 kg
183cm
77,5 KG
Bij laatste meting (in februari) was bf 12%. Sindsdien niet meer gemeten, vanwege een vriend die er niet mee kon omgaan en de callipers gebroken heeft.
In plaats van powerclean doe ik een variant van de BOR. Daarbij lig ik op bankje wat op een hoek van 30 graden staat. Pas mee begonnen en zit daarmee op 50KG. Uiteraard doe ik er nog dips bij.
Ben ook recentelijk met chinups begonnen, en er lukken er net twee. Pull ups vind ik nog even te moeilijk.![]()
DL loopt erg achter (begin je echt overnieuw bij elke rep?), maar voor de rest sterke stats voor 2 maanden werk
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
DL loopt erg achter (begin je echt overnieuw bij elke rep?), maar voor de rest sterke stats voor 2 maanden werk
DL loopt achter omdat ik daar wat later serieus mee begonnen ben. Ik wilde eerst de form goed krijgen - wat een tijdje kostte - en ben daarna pas met gewicht omhoog gegaan.
Overigens ben ik 4 kg zwaarder geworden sinds half februari. Helaas ook wat vet, denk ik, want 4 kg spier aankomen in 2,5 maand is wat veel lijkt me.![]()
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Alleen bij de workset doe ik dat. Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.![]()
Precies zoals Rark Mippletoe dit zou willenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.
Lekker, lekker, ik heb exact dezelfde als jij daar hebt, alleen mijn vriendin heeft het opgeruimt en nu kunnen we het niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregenI am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!![]()
Ga nog wel even zoeken straks, en anders bestel ik hem weer, was toch niet zo duur en het is goed spul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Zith het volgende:
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregen![]()
wat is de beste tijd voor visolie?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ontbijt/avondeten (lunch mag ook).quote:In theory there is no difference between theory and practice. In practice there is.![]()
Uit canada?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Geen gezeik met douane gehad dan?quote:
Wil ook gaan halen voor de laatste centimeters maar vind t een beetje tricky![]()
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.![]()
Kan ik van jou een pm'metje krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef seto het volgende:
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.-|||---ᕙ(⇀‸↼‶)ᕗ---|||-
Ephedrine-hcl zou het moeten zijn volgens de verpakking.quote:"Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Oh ja, sorry mijn monitor staat altijd erg donker
Vroeger, toen ik nog een kleine dikke hollebolle endo was en geen fucking clue had wat ik aan het doen was, heb ik wel eens Stackers genomen. Werd er opgefokt en loom tegelijk van. Maar dat heb ik nog steeds als ik een kop koffie zou drinken, reageer nogal slecht op caffeine.Confidence through competence![]()
Ik nam vroeger altijd die Ephedra supercaps van de smartshop. Kon ik 4 uur lang keihard op skateboarden. Ook lekker tijdens het uitgaan.
![]()
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, sorry mijn monitor staat altijd erg donker
Vroeger, toen ik nog een kleine dikke hollebolle endo was en geen fucking clue had wat ik aan het doen was, heb ik wel eens Stackers genomen. Werd er opgefokt en loom tegelijk van. Maar dat heb ik nog steeds als ik een kop koffie zou drinken, reageer nogal slecht op caffeine.![]()
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee."Fear is only as deep as the mind allows."![]()
Zou voor prestatiegerelateerde zaken gewoon een goede PWO gaan. Efedrine is toch meer voor t afvallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.BEASTMODE![]()
Gewoon opbouwen 8-16-24quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.![]()
Lijkt me niet erg veilig als je in de brandende zon met efedrine gaat voetballenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.
En de eph zal na de voetbal ook nog werken dus ga voor noxipro![]()
Grappig dat sommigen erg sterk op cafeïne reageren. Ik voel nooit iets van cafeïne. Na een hele kan sterke koffie slaap ik nog steeds als een roos.This isn't even my final form.![]()
+1quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Grappig dat sommigen erg sterk op cafeïne reageren. Ik voel nooit iets van cafeïne. Na een hele kan sterke koffie slaap ik nog steeds als een roos.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Huh? Hoe lang je moet wachten tot een training na eten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Warsaw het volgende:
Hoe leeg moet mijn maag zijn voor post workout? 2 uur niks gegeten?
Uurtje ofzo is zat als je jezelf niet helemaal klem vreet![]()
![]()
Als ik jouw filmpjes zo zie zou je maag niet leeg moeten zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Warsaw het volgende:
Hoe leeg moet mijn maag zijn voor post workout? 2 uur niks gegeten?![]()
Ligt bij mij erg aan de voeding, op nuchtere maag komt een energy drink of dexaprine nog soms best hard aan, maar midden op de dag kan ik er wel 3 drinken voordat ik iets merkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Grappig dat sommigen erg sterk op cafeïne reageren. Ik voel nooit iets van cafeïne. Na een hele kan sterke koffie slaap ik nog steeds als een roos.![]()
Wat is het trouwens met dat gedoe over weinig gewicht veel herhalingen ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 12:20:02 ]![]()
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 12:25:06 ]![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;Inspiring story is a cool story brah.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If not now, then when.![]()
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.cool verhaal.
BEASTMODE![]()
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;"If you do what you’ve always done, you’ll get what you’ve always gotten.”SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Anthony Robbins?quote:Op woensdag 2 mei 2012 13:17 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
"If you do what you’ve always done, you’ll get what you’ve always gotten.”
BEASTMODE![]()
What to do, What to do...
Heb nu sinds eind feb niet meer "fatsoenlijk" getraind. Wel UB, en voor LB met kettlebells leuke dingen gedaan, beetje squatten en rack pulls in een smith, maar 't mag geen naam hebben...
Nu had ik eind feb net enkele maanden van 5/3/1 erop zitten voor mijn deadlift, uitgekomen op 9*164.
Waar zal ik nu mee beginnen? Ik zat er zelf aan te denken om twee maanden 5/3/1 in 1 mnd te doen (2 x p/w deads). Kan ook opnieuw mijn max opmeten (maar wat is die meting waard na enkele maanden geen deads?) en vanaf daar beginnen. Iemand iets zinnigs hierover te zeggen?hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
Crossfit is gay, ergo, niet wat ik zoek!quote:hij kan altijd nog bacardi gaan serveren in het cafe van Lock, Stock and Two Smoking Barrels![]()
U gaat door voor de koelkast.quote:
"By changing nothing, nothing changes.”Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof brah.
Maat van mij helaas moeten stoppen bij de Commando's vanwege blessure![]()
![]()
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had even foto's geschoten, niks mis met vragen of je foto's van iemand mag schieten in de kleedkamer, als je maar no homo erbij zegt.This isn't even my final form.![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had even foto's geschoten, niks mis met vragen of je foto's van iemand mag schieten in de kleedkamer, als je maar no homo erbij zegt.![]()
![]()
Ik ook, begin verkouden te worden maja fuck it.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
Vandaag weer ff beginnen met trainen na een lang weekend vol feesten en zuipen![]()
Is de MTV serie I used to be fat bij jullie bekend? Die afleveringen met Joey Gloor zijn echt epic.![]()
Buff.Bedankt Hans.![]()
Hey leute, ik heb even jullie blik op deze situatie nodig.
Sinds een maandje ben ik heel erg bezig met KT en let ik heel erg op mijn voeding. Van nature ben ik heel erg dun en heb ook een hele snelle stofwisseling. Ik ben 20 jaar (bijna 21) en heb vroeger veel gevoetbald.
KT:
ik ben begonnen met twee weekjes alleen maar gewichten ( Biceps, triceps, schouders) en Push ups en sit ups. Sinds een weekje of twee ga ik ook regelmatig de sportschool in. En nu wil ik er 3 x per week naar toe gaan. Daar ben ik bezig met gewichten, bankdrukken, squatten, buik, schouders en ook wel rug. BP is 42,5 - 45 op dit moment ( 3 x 8 reps) en squat 45 - 50 ( 3 x 8 reps). Met gewichten gebruik ik 10 kilo voor mijn biceps, 7 - 8 kilo voor triceps, borst etc. en 5 - 6 kilo voor schouders. Ik merk gewoon in de sportschool dat ik steeds door wil en kan. Dan ga ik weer even diep, rust ik even en drink ik wat water en wil ik weer een set van wat reps doen. Als ik echt niet meer kan ga ik naar een ander apparaat en ga ik daar weel vol uit.
Voeding:
Ik probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ontbijt met 6 boterhammen (met pindakaas, kipfilet en een gekookte ei) en 1 - 2 glazen volle melk. bij de lunch pak ik gewoon net zoveel tot ik geen honger meer heb en ik eet gewoon mee met avondeten. na het sporten (KT/cardio leg ik zo even uit) eet ik magere kwark, met amandelen, wat vezels en wat honing.
Probleem:
Nu is het zo dat ik ook ben begonnen met cardio. Ik wil namelijk ook weer werken aan mijn conditie en doe dit door te hardlopen. Voor het hardlopen doe ik dan weer 3 sets met push ups, sit ups en biceps push ups.
Nu zit ik in een felle discussie met wat vrienden (deze doen al een behoorlijke tijd aan KT). Hun zeggen namelijk dat dit totaal niet samen gaat. Ik merk zelf dat ik echt behoorlijk wat energie heb, Zo heb ik gisteren 2 uur en een kwartier in de sportschool gezeten met KT, dan heb ik vaak maar een klein dagje spierpijn en daarna merk ik alweer dat ik verder wil met sporten. Toch ga ik vaak behoorlijk diep met sporten. (zo BP ik gisteren op het laatst nog even 45 kilo en haalde ik de 8 echt niet)
Wat adviseren jullie mij qua KT, cardio en voeding? Ik wil gewoon lekker in vorm zijn (dus niet maximaal breedte, maar behoorlijk wat is mooi meegenomen), maar ook lekker fit zijn. Nogmaals, ik heb echt een absurde stofwisseling. Ik kon hiervoor maximaal bier drinken, ongezond eten en ik merkte er helemaal niks van. Nu moet ik wel zeggen dat sinds ik lekekr sport, goed eet en veel water drink ik me echt een stuk beter voel!
Alvast bedankt voor alle tips, en sorry voor de lap tekst.
ik wist trouwens niet zeker in welke topic ik dit moest posten, maar ik ging ervan uit dat jullie de beste kijk hierop zouden hebben.#FREEBAJSKORV![]()
Heb je de OP gelezen?
Zoals bij de meeste beginners: Starting Strenght of Stronglifts doen. Google them shits.
En die vrienden van jou moeten hun bek houden. Alhoewel je wel genoeg rust moet pakken om maximaal groei te pakken. Zeggen dat het totaal niet samen gaat is wat kort door de bocht.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
Starting Strength AKA Rippetoe is je ding Sanjay. Zelf hetzelfde probleem (gehad) en het is echt een goeie methode. Lees je goed in, kijk filmpjes voor de goede forms van de oefeningen, blijf vreten en het komt goed.![]()
![]()
Ja OP gelezen, werd ik ook behoorlijk wijzer van. Bijvoorbeeld dat ik wat meer aandacht moet besteden aan grote compound oefeningen. Maar er stond ook dat ik lekker moest posten zodat jullie advies kunnen gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
Heb je de OP gelezen?
Zoals bij de meeste beginners: Starting Strenght of Stronglifts doen. Google them shits.
En die vrienden van jou moeten hun bek houden. Alhoewel je wel genoeg rust moet pakken om maximaal groei te pakken. Zeggen dat het totaal niet samen gaat is wat kort door de bocht.. en ik vroeg me af of meer mensen hier te maken hebben met een snelle stofwisseling en steeds energie over hebben.
#FREEBAJSKORV![]()
Eerst: welkom, en wat de anderen zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef xSanjay het volgende:
Voeding:
Ik probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ontbijt met 6 boterhammen (met pindakaas, kipfilet en een gekookte ei) en 1 - 2 glazen volle melk. bij de lunch pak ik gewoon net zoveel tot ik geen honger meer heb en ik eet gewoon mee met avondeten. na het sporten (KT/cardio leg ik zo even uit) eet ik magere kwark, met amandelen, wat vezels en wat honing.
Ten tweede: als je altijd een mager twijgje bent geweest is het niet verstandig om 'net zoveel te pakken totdat je geen honger meer hebt' omdat je grote kans hebt dat dit minder is dan je nodig hebt om te groeien. Er is namelijk een reden waarom je altijd een mager twijgje bent geweest.
Ga kcals tellen / voedingsschema maken om een idee te krijgen hoeveel je eet. Na een paar maanden weet je dit veel beter en kun je eens overstappen naar gevoel.Confidence through competence![]()
Haha mooi om advies van jou te krijgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef BigSmurf het volgende:
Starting Strength AKA Rippetoe is je ding Sanjay. Zelf hetzelfde probleem (gehad) en het is echt een goeie methode. Lees je goed in, kijk filmpjes voor de goede forms van de oefeningen, blijf vreten en het komt goed., dus iets als dit? http://krachttraining.net(...)-strength#Oefeningen
#FREEBAJSKORV![]()
Meer dan 2 uur KT?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger![]()
Hmm dit klinkt idd vrij logisch. Dus gewoon blijven dooreten? Ik werk nu met een app op mijn telefoon om calorieën bij te houden. Ik dacht zelf aan de 3000 - 3500 calorieën per dag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst: welkom, en wat de anderen zeggen.
Ten tweede: als je altijd een mager twijgje bent geweest is het niet verstandig om 'net zoveel te pakken totdat je geen honger meer hebt' omdat je grote kans hebt dat dit minder is dan je nodig hebt om te groeien. Er is namelijk een reden waarom je altijd een mager twijgje bent geweest.
Ga kcals tellen / voedingsschema maken om een idee te krijgen hoeveel je eet. Na een paar maanden weet je dit veel beter en kun je eens overstappen naar gevoel.#FREEBAJSKORV![]()
Uitrekenen en uitkomst als richtlijn gebruiken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hmm dit klinkt idd vrij logisch. Dus gewoon blijven dooreten? Ik werk nu met een app op mijn telefoon om calorieën bij te houden. Ik dacht zelf aan de 3000 - 3500 calorieën per dag?
www.1percentedge.com/ifcalc/
Kom je niet aan, meer kcals eten. Kom je teveel vet aan, kan in jouw geval misschien zelfs voordelig zijn qua lichaamscompositie, minder kcals eten als je dat niet wil.Confidence through competence![]()
Ja ik weet dat het vrij bizar klinkt, en dat het misschien helemaal niet effectief is. Maar ik merk gewoon dat ik steeds door wil en kan. Ik kan er lekker m'n energie in kwijt en na een minuutje rust wil ik gewoon door. Nu ben ik wel veel bezig met geïsoleerde oefeningen (buik, schouders, biceps etc.) en wat minder met compounds. Moet ik anders gewoon proberen wat zwaarder te training en minder lang?quote:#FREEBAJSKORV![]()
Zal wel inclusief sociaal doen zijn..quote:
Ik ben in 45min klaar, misschien een uur..
Maar ken ook mensen die 2/2 en half uur in de gym zijn maar met alles en iedereen staan te praten.![]()
Als je SS of SL hebt gelezen snap je wel waarom je niet effectief aan het trainen bent, en als je SS/SL goed doet kom je na een paar weken zeker vermoeid de gym uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het vrij bizar klinkt, en dat het misschien helemaal niet effectief is. Maar ik merk gewoon dat ik steeds door wil en kan. Ik kan er lekker m'n energie in kwijt en na een minuutje rust wil ik gewoon door. Nu ben ik wel veel bezig met geïsoleerde oefeningen (buik, schouders, biceps etc.) en wat minder met compounds. Moet ik anders gewoon proberen wat zwaarder te training en minder lang?
Isolatie eruit, compounds erin.Confidence through competence![]()
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, dus vandaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha mooi om advies van jou te krijgen, dus iets als dit? http://krachttraining.net(...)-strength#Oefeningen
Je hebt zo PM.![]()
Ja dat ook wel, maar dit is toch meestal als ik aan het rusten benquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel inclusief sociaal doen zijn..
Ik ben in 45min klaar, misschien een uur..
Maar ken ook mensen die 2/2 en half uur in de gym zijn maar met alles en iedereen staan te praten.. Het kan idd zijn dat als ik alleen zou sporten iets sneller klaar zal zijn.
En ik kan dus gewoon lekker doorgaan met 3 x cardio per week?
#FREEBAJSKORV![]()
Volgens de laatste berichten gaat cardio en krachttraining juist prima samen en gaat het niet ten koste van spiergroei.
http://well.blogs.nytimes(...)aerobics/?ref=health![]()
Ik weet niet of ongetrainde bejaarden toepassing hebben op ons...quote:Op woensdag 2 mei 2012 16:27 schreef kevin_ het volgende:
Volgens de laatste berichten gaat cardio en krachttraining juist prima samen en gaat het niet ten koste van spiergroei.
http://well.blogs.nytimes(...)aerobics/?ref=healthConfidence through competence
Forum Opties Forumhop: Hop naar: