Dit was ik ook van plan te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef slacker_nl het volgende:
Van te voren flikker je alles in je shakebeker en dan in de kleedkamer water erbij, shaken en drinken. Al kan je ook wachten tot je thuis bent.
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Mascini het volgende:
[..]
Dit was ik ook van plan te doen.
Het kan toch geen kwaad als je het met weinig water doet ipv de aanbevolen 250 ml per schep? Denk dat ik liever poeder + 125 ml doe en dan nog eens gewoon 125 ml om m'n beker schoon te drinken. Ga natuurlijk niet als een mongool alles op de ml staan afmeten daar maar het gaat om het idee.
En ook je adem inhouden tijdens het drinken, anders gaat het oxideren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.
lkr ga je hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Net mijn eerste test dose genomen, zeer bitterLaat mijn bevindingen wel weten.
Heel netjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag 100kg squat gehaaldBen vanaf half februari begonnen met trainen dus ben er best trots op.
Ik doe SS dus kan ik je enkel die stats geven.quote:
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
DL loopt erg achter (begin je echt overnieuw bij elke rep?), maar voor de rest sterke stats voor 2 maanden werk
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?
Alleen bij de workset doe ik dat. Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.
Precies zoals Rark Mippletoe dit zou willenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.
Lekker, lekker, ik heb exact dezelfde als jij daar hebt, alleen mijn vriendin heeft het opgeruimt en nu kunnen we het niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Ga nog wel even zoeken straks, en anders bestel ik hem weer, was toch niet zo duur en het is goed spul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Zith het volgende:
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregen
Ontbijt/avondeten (lunch mag ook).quote:
Uit canada?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gezeik met douane gehad dan?quote:
Kan ik van jou een pm'metje krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef seto het volgende:
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.
Ephedrine-hcl zou het moeten zijn volgens de verpakking.quote:
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, sorry mijn monitor staat altijd erg donker
Vroeger, toen ik nog een kleine dikke hollebolle endo was en geen fucking clue had wat ik aan het doen was, heb ik wel eens Stackers genomen. Werd er opgefokt en loom tegelijk van. Maar dat heb ik nog steeds als ik een kop koffie zou drinken, reageer nogal slecht op caffeine.
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.
Zou voor prestatiegerelateerde zaken gewoon een goede PWO gaan. Efedrine is toch meer voor t afvallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.
Gewoon opbouwen 8-16-24quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |