lkr ga je hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Net mijn eerste test dose genomen, zeer bitterLaat mijn bevindingen wel weten.
Heel netjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag 100kg squat gehaaldBen vanaf half februari begonnen met trainen dus ben er best trots op.
Ik doe SS dus kan ik je enkel die stats geven.quote:
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
DL loopt erg achter (begin je echt overnieuw bij elke rep?), maar voor de rest sterke stats voor 2 maanden werk
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?
Alleen bij de workset doe ik dat. Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.
Precies zoals Rark Mippletoe dit zou willenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.
Lekker, lekker, ik heb exact dezelfde als jij daar hebt, alleen mijn vriendin heeft het opgeruimt en nu kunnen we het niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Ga nog wel even zoeken straks, en anders bestel ik hem weer, was toch niet zo duur en het is goed spul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Zith het volgende:
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregen
Ontbijt/avondeten (lunch mag ook).quote:
Uit canada?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gezeik met douane gehad dan?quote:
Kan ik van jou een pm'metje krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef seto het volgende:
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |