Viel me op vandaag hoeveel Nederlandse vrouwen bierbuiken hebben in die Bavaria-jurkjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
Wow wat een reacties hier vandaag. Hebben jullie niet gefeest?
Helemaal los!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten gelovenquote:
Nee, training is mijn feest!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:19 schreef Warsaw het volgende:
de laatste keer dat ik mij zelf nauwkeurig had gemeten, was ik precies 1.70. Dit was denk ik 4 weken geleden.quote:Op maandag 30 april 2012 23:15 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hoe lang ben je? Op 70 kilo gaan cutten lijkt me beetje lol tenzij je formaatje Stereo bent.
ik dacht eens een keer een ander schema te proberen. Niet omdat ik dacht niet vooruit te komen met stronglifts maar gewoon om te kijken wat dat met mij doet.quote:Op maandag 30 april 2012 22:30 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Waarom een split als beginner? En een nieuw schema te beginnen als je gaat cutten is niet zo handig. Je houdt je opgebouwde spieren door ze dezelfde impuls (gewicht behouden waarmee je de spieren hebt opgebouwd) te geven.
Oxyelite werkt, en is geheel veilig aldus een onderzoek dat volledig werd gefinancieerd door usplabsquote:
Bron?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten geloven![]()
Ziekte wel, maar honger dat valt wel mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Undernutrition in %.I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:28 schreef Zith het volgende:
Ik heb er jaren gewoond, in meerdere west en oost afrikaanse landen, in de meeste landen heeft de gewone burger owel in de stad als op het land gewoon genoeg voedsel. De meeste Afrikaanse landen gaan ook door enorme economische groei.
[ afbeelding ]
Bron:Ik wist het wel hoor, daar niet van. Vroeg me af hoe hij daar bij kwam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Undernutrition in %.Deathlift or Die.
Ik erger me überhaupt altijd aan mensen die als je honger zegt meteen Afrika of de oorlog erbij halen. Al zouden ze in Afrika wel massaal sterven aan voedseltekort (wat dus niet zo is), dan nog, honger = trek, gewoon een ander woord met praktisch dezelfde betekenis.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 07:30 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
Meeste van afrika is helemaal geen Honger, dat willen ze("hulp organisaties ") je laten geloven![]()
Ziekte wel, maar honger dat valt wel mee.
't is natuurlijk meer uit het oogpunt van respect naar de gene die echt honger lijden bedoeld.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:27 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Ik erger me überhaupt altijd aan mensen die als je honger zegt meteen Afrika of de oorlog erbij halen. Al zouden ze in Afrika wel massaal sterven aan voedseltekort (wat dus niet zo is), dan nog, honger = trek, gewoon een ander woord met praktisch dezelfde betekenis.
Gaat puur om cals.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:17 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant. Maar betekent nutrition hier 'genoeg kcals' of ook genoeg micronutrienten? Ik weet er niks van af, maar het beeld wat ik heb is dat die mensen veel granen en bonen eten, en daardoor misschien deficientie hebben op bepaalde gebieden?
Ik denk dat je juist zit met je idee over micronutrienten, zie de % kinderen die niet genoeg groeien ook al eten ze waarschijnlijk wel genoeg kcals:quote:We estimate the average daily per capita calorie intake for sub-Saharan Africa to be 2098 Kcal/capita/day, with region-specific estimates of 2120 Kcal/capita/day for Western Africa, 2041 for Central Africa; 2045 for Eastern Africa and 2418 for Southern Africa. .... which by international standards, should be enough to allow for a healthy life on average.
Gewoon boeren verstand, verhalen van Afrikanen, gelezen...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 09:31 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Ik wist het wel hoor, daar niet van. Vroeg me af hoe hij daar bij kwam.
Sinds ik granen zoveel mogelijk uit mn dieet heb gegooid zijn de resultaten erg goed, valt best aan te raden om een periode eens geen granen te etenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:22 schreef Stereotomy het volgende:
Interessant, thanks.
Persoonlijk vind ik granen over het algemeen leuke dragers van glucose, maar qua micronutrient inhoud per 100 kcal (bijvoorbeeld) heel erg inefficient.
Er zitten veel en veel meer micronutrienten in 100 kcal groentes, fruit etc. dan in 100 kcal aan granen. En toch eten we met z'n allen zoveel granen. 't is anders ook niet betaalbaar om iedereen te voeden...
Dit was ik ook van plan te doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 14:39 schreef slacker_nl het volgende:
Van te voren flikker je alles in je shakebeker en dan in de kleedkamer water erbij, shaken en drinken. Al kan je ook wachten tot je thuis bent.
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:43 schreef Mascini het volgende:
[..]
Dit was ik ook van plan te doen.
Het kan toch geen kwaad als je het met weinig water doet ipv de aanbevolen 250 ml per schep? Denk dat ik liever poeder + 125 ml doe en dan nog eens gewoon 125 ml om m'n beker schoon te drinken. Ga natuurlijk niet als een mongool alles op de ml staan afmeten daar maar het gaat om het idee.
En ook je adem inhouden tijdens het drinken, anders gaat het oxideren.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:48 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Na het drinken 30 minuten niet bewegen, anders gaat het mengen in je maag.
lkr ga je hard?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Net mijn eerste test dose genomen, zeer bitterLaat mijn bevindingen wel weten.
Heel netjes.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Vandaag 100kg squat gehaaldBen vanaf half februari begonnen met trainen dus ben er best trots op.
Ik doe SS dus kan ik je enkel die stats geven.quote:
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:07 schreef Zith het volgende:
DL loopt erg achter (begin je echt overnieuw bij elke rep?), maar voor de rest sterke stats voor 2 maanden werk
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:14 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Bedankt. Wat bedoel je precies met overnieuw beginnen?
Alleen bij de workset doe ik dat. Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:21 schreef Zith het volgende:
[..]
De barbell loslaten, voeten opnieuw goed neerzetten, weer goede houding aannemen, en de volgende rep doen.
Precies zoals Rark Mippletoe dit zou willenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:38 schreef Banaanensuiker het volgende:
[..]
Als het gewicht wat zwaarder wordt, is het voor mij moeilijker om de form goed te doen en helpt overnieuw beginnen een beetje.
Lekker, lekker, ik heb exact dezelfde als jij daar hebt, alleen mijn vriendin heeft het opgeruimt en nu kunnen we het niet meer vindenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Ga nog wel even zoeken straks, en anders bestel ik hem weer, was toch niet zo duur en het is goed spul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Zith het volgende:
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregen
Ontbijt/avondeten (lunch mag ook).quote:
Uit canada?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Geen gezeik met douane gehad dan?quote:
Kan ik van jou een pm'metje krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef seto het volgende:
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |