ik ga dalijk wat proberen, ik kom er nog op terug.quote:Op zondag 29 april 2012 00:11 schreef Awesome_ het volgende:
Iemand een echt lekker recept voor de TT trouwens?
Ben benieuwd!quote:Op zondag 29 april 2012 09:40 schreef fathank het volgende:
[..]
ik ga dalijk wat proberen, ik kom er nog op terug.
er zijn echt wel keren geweest dat ik dat heb overwogen...quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:36 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
wheyshake met glutamine na sex, standaard. Gains van m'n leven.
ik heb nooit sex (alleen aftrekken), maar daarna neem ik altijd wel een shakie hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Doen jullie ook extra veel drinken en eiwitten nemen op de dagen dat je sex hebt ?
Dit is een serieuze vraag.
Ik zag al wel een plaatje van het vest voor mannen, dikke adonistorso.quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Van derakker gestolen,
[ afbeelding ]
Wil zoiets in mannenversie voor squatten
Moest het even terugzoeken, maar deze tip heeft vanochtend geholpen. Benen verticaler zorgde er inderdaad voor dat mijn rug nog horizontaler wasquote:Op donderdag 26 april 2012 09:21 schreef mister_popcorn het volgende:
[..]
Volgens mij mag je rug horizontaler, en mogen je benen verticaler. Meer richting een stiff legged deadlift in feite. Maar goed, dit moet je zelf even uitproberen, afhankelijk van je mechanica.
http://stronglifts.com/ho(...)h-correct-technique/
precies 200cm. Ja, dat maakt sommige dingen wat moeilijker. Kon toen ik begon met deadliften nauwelijks goede form houden omdat ik de stang niet terug op de grond kon leggen zonder ofwel m'n rug te ronden ofwel zo diep door m'n knieeen te gaan dat het net leek of ik aan het squatten wasquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?
Gewoon bulken jongen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Xlarge het volgende:
Zo, net voor de laatste keer naar de sportschool geweest, nu komen er twee weken Turkije aan.
Ik ga met mijn vrouw en dochter even all-innen.
Dat wordt een hoop eten en drinken en weinig trainen.
Ik zag online dat het hotel wel een sportschooltje had, ik hoopdat ik daar soms ook even uit de voeten kan.
Ik ben ook 1.96, met lange spieren duurt het inderdaad langer voordat je resultaat ziet, maar als het er is vind ik het mooier dan bij iemand die klein isquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
En een Testosteron shake van Jesse!quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik heb nooit sex (alleen aftrekken), maar daarna neem ik altijd wel een shakie hoor
verloren eiwitten aanvullen + herstel van je armen
Irritant is dat ja. Hier tot 14:00 gelukkig, ben net terug. Ff die paar biertjes van de verjaardag van gisteravond eruit gezweetquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Van derakker gestolen,
[ afbeelding ]
Wil zoiets in mannenversie voor squatten
dit ding nog nooit gezien. ziet er goed uit. iemand ervaringen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef Dalliance het volgende:
Een paar topics terug las ik berichten van sommige lui die schreven dat hun grip de bottleneck vormde bij het deadliften, etc. Als je een sterkere grip wilt: dog bone pullups.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |