Dat is niet raar, dat heeft iedereen met verschillende gewichten. Als ik 5 kilo bij het gewicht hang wat ik maximaal kan benchen lig ik ook scheel op het bench bankje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Mascini het volgende:
Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...
Het ziet er op zich niet slecht uit, het is een herhaling van wat er al is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat door de 30x10 set je borst al wat vermoeid is?
En ik raad je aan toch wel te overwegen om SS of SL te gaan doen. Een schema van een blog genaamd newbie fitness lijkt me iig ook niet alles. Ik doe nu een tijdje SL en het bevalt me prima!
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
Ben net begonnen met krachttraining en ik merk dat m'n bench press echt bagger is vergeleken met m'n andere lifts. Deadlift van 40 kg naar 75, squat van 30 naar 50 maar m'n bench is van 30 naar 35. Zou ik daarvoor wat extra borst oefeningen doen? Routine bestaat uit squat, deadlift, overhead press, pullups, bench en rows. Ja ik ben slap maar iedereen begint ergens toch?
Thnx, nu aan het eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:07 schreef Levolution het volgende:
Bro-tip aanvulling: Kwark + whey = Protein-Danoontje.
ik-heb-sex-postquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Doen jullie ook extra veel drinken en eiwitten nemen op de dagen dat je sex hebt ?
Dit is een serieuze vraag.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Doen jullie ook extra veel drinken en eiwitten nemen op de dagen dat je sex hebt ?
Natuurlijk heb je minder energie en raak je sneller uitgeput als je aan een cut bent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:13 schreef da_unfuckwithable het volgende:
Eey G's, vanochtend ook al gevraagd maar jullie negeerden me: Ik ben m'n winterse vetlaagje aan het wegwerken en ben nu al redelijk droog geworden. Maar als ik nu op dezelfde intensiteit probeer te trainen als voorheen word ik dizzy en misselijk. Is dat normaal of amidoingitwrong.jpg?
Je moet de verloren proteinz wel aanvullen jwtquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Het is dat mn spierpijn meestal erger wordt of dat ik er simpelweg geen fut meer voor over heb. Soms weiger ik zelfs sex omdat het niet in mijn trainingsschema past.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef VASND het volgende:
[..]
Je moet de verloren proteinz wel aanvullen jwt
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Maar minder energie =/= fucking dizzy en misselijk toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef seto het volgende:
[..]
Natuurlijk heb je minder energie en raak je sneller uitgeput als je aan een cut bent.
Zou best kunnen als je de intensiteit hoog houd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:21 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Maar minder energie =/= fucking dizzy en misselijk toch?
Hmmm okequote:Op zaterdag 28 april 2012 22:22 schreef Weissman het volgende:
[..]
Zou best kunnen als je de intensiteit hoog houd.
Ook wel een last van bij bv missionaris dat m'n borst begint te trillen en het eigenlijk wel genoeg vindt. Gewoon je vriendin het werk laten doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:17 schreef Weissman het volgende:
[..]
Het is dat mn spierpijn meestal erger wordt of dat ik er simpelweg geen fut meer voor over heb. Soms weiger ik zelfs sex omdat het niet in mijn trainingsschema past.
HIIT ja. Met 5 minuutjes klaar hoor.quote:
5 min op 5 min afquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:13 schreef Jajong het volgende:
[..]
HIIT ja. Met 5 minuutjes klaar hoor.
wheyshake met glutamine na sex, standaard. Gains van m'n leven.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:11 schreef Weissman het volgende:
Gewoon doggystyle. Is verreweg het meest comfortabelquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:46 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Ook wel een last van bij bv missionaris dat m'n borst begint te trillen en het eigenlijk wel genoeg vindt. Gewoon je vriendin het werk laten doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |