SPOILER: AlgemeenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: TrainingsmethodenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: OefeningenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een goed trainingsschema bestaat voor een groot gedeelte uit de grote compound oefeningen zoals squats, deadlifts, bench press, overhead presses, bent over rows etc. De rest van je trainingsschema kan je opvullen met andere (zoals isolatie) oefeningen.SPOILER: VoedingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RustOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SupplementatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Vitamines en mineralenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SteroidenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Handige en informatieve linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Speciale Newb GuideOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FAQOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Ter afsluiting nog een aantal foto's van de top 3 van de Mr. Olympia 2011Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Deze openingspost is ooit gestart door Mr.J op GoT. Na 2 jaar in deze vorm te zijn gebruikt heeft LedZep deze uitgebreid en waar nodig verbeterd., na nog eens 2 jaar heeft CarbonC een kleine revisie/uitbreiding/update doorgevoerd. In 2011 heeft Yuri_Boyka de OP onderverdeeld in spoilers.
De OP staat hier
This isn't even my final form.![]()
Die cronometer is handig, maar hoe voer je kipfilet voor op brood in?
This isn't even my final form.![]()
Zelf aanmaken jonge.quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:44 schreef Levolution het volgende:
Die cronometer is handig, maar hoe voer je kipfilet voor op brood in?
http://www.voedingswaarde(...)oedingsmiddel/?id=16![]()
Doe al een paar maanden krachttraining (heb alles van 4chan/fit/ geleerd) maar bedacht dat er natuurlijk ook op FOK wel een krachttrainings topic zou zijn. Ook even volgen dus!
Toevallig fok!ers die naar Fitness365 in Amsterdam gaan?![]()
Ik heb nu opttrekken in mijn nieuwe schema, ben benieuwdga nu 2x8 setjes doen en dan langzamer bewegen zeg maar.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.![]()
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dips![]()
Dat is genoeg man,quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dips![]()
4 borst oefeningen is m.i. genoeg, maar DB pullovers?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:06 schreef Jahr00n het volgende:
Morgen trainen in een gym zonder kabels. Wat is nog een goede chest oefening? Doe nu incline db, flat bp, flys en dipsOf toch du vader?![]()
Thanks brah. Tegenwoordig incline DB bench, flat BB bench en weighted dips. Geen last meer van sternum.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ben wel onder de indruk van je chest.Welke oefeningen doe je daarvoor? Jij deed toch alleen flat bench press en dips (totdat je last van je sternum kreeg) ?
Heb ook nog geen dipping belt gekocht, dit werkt uitstekend voor pullups/chins/dips.
En die oudjes elke keer maar zoeken naar hun springtouw.Nope.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Warsaw het volgende:
Panzermaus heeft wel een kuurtje gepakt toch?3x in de week compounds + wat extra, voldoende slaap en gewoon veel eten. Veel haha, was altijd veel brood met pindakaas en melk. En verhoogde testosteronspiegel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:07 schreef Ganzz het volgende:
Ziet er goed uit panzermaus, ben echt wel benieuwd wat jij daar allemaal voor doet. Ik ga vanmiddag mijzelf weer eens een keer afbeulenEens kijken hoe dat gaat
Alleen creatine.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:46 schreef DoakesMF het volgende:
[..]
Maar heb je nu roids gehad of niet?
Alle anderen ook bedankt voor de reacties trouwens.![]()
![]()
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!![]()
Soms leer je wat. Raar hè.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.
Maar uiteindelijk kwamen we tot dezelfde conclusie.![]()
![]()
Hahahahquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:34 schreef seto het volgende:
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt in de gym:
Uit mijn boxer gescheurd tijdens het squatten.![]()
![]()
Ben net begonnen met krachttraining en ik merk dat m'n bench press echt bagger is vergeleken met m'n andere lifts. Deadlift van 40 kg naar 75, squat van 30 naar 50 maar m'n bench is van 30 naar 35. Zou ik daarvoor wat extra borst oefeningen doen? Routine bestaat uit squat, deadlift, overhead press, pullups, bench en rows. Ja ik ben slap maar iedereen begint ergens toch?
![]()
Maakt niet uit. Ik zeg ook wel eens iets wat zo weer van de tafel geveegd wordt. Zo leren we van elkaar, precies waar dit topic voor is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:10 schreef Jajong het volgende:
Damn kevin werd even een potje geschooled in 't vorige deel.![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:34 schreef seto het volgende:
Vandaag een nieuwe mijlpaal bereikt in de gym:
Uit mijn boxer gescheurd tijdens het squatten.![]()
![]()
Aan je oefeningen te zien, doe je SS of SL? Want dan kun je het doen op de manier waarop het staat beschreven, deloaden en iets lager in reps gaan geloof ik. Als je het niet weet zal ik het zo voor je opzoeken. En je zou er eventueel chest dips bij kunnen doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
Ben net begonnen met krachttraining en ik merk dat m'n bench press echt bagger is vergeleken met m'n andere lifts. Deadlift van 40 kg naar 75, squat van 30 naar 50 maar m'n bench is van 30 naar 35. Zou ik daarvoor wat extra borst oefeningen doen? Routine bestaat uit squat, deadlift, overhead press, pullups, bench en rows. Ja ik ben slap maar iedereen begint ergens toch?
![]()
Iedereen begint ergens. Misschien moet je eens iemand naar je form laten kijken. Ook al lijkt de bench press een simpele oefening, als je form niet optimaal is haal je er nooit uit wat er potentieel in zit. Verder is het een kwestie van doorzetten, goed eten en genoeg rusten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Mascini het volgende:
![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:38 schreef Snakey het volgende:
[..]
Maakt niet uit. Ik zeg ook wel eens iets wat zo weer van de tafel geveegd wordt. Zo leren we van elkaar, precies waar dit topic voor is.
Confidence through competence![]()
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef Warsaw het volgende:
[..]
Aan je oefeningen te zien, doe je SS of SL? Want dan kun je het doen op de manier waarop het staat beschreven, deloaden en iets lager in reps gaan geloof ik. Als je het niet weet zal ik het zo voor je opzoeken. En je zou er eventueel chest dips bij kunnen doen.Ik doe http://newbie-fitness.blogspot.com/2007/01/stripped-5x5.html . SS was me net iets te veel squatten, ik vind het niet erg om squats te doen maar t-rex mode is ook niet wat ik wil. Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Snakey het volgende:
[..]
Iedereen begint ergens. Misschien moet je eens iemand naar je form laten kijken. Ook al lijkt de bench press een simpele oefening, als je form niet optimaal is haal je er nooit uit wat er potentieel in zit. Verder is het een kwestie van doorzetten, goed eten en genoeg rusten.![]()
Waarschijnlijk omdat door de 30x10 set je borst al wat vermoeid is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:31 schreef Mascini het volgende:
[..]
[..]
Ik doe http://newbie-fitness.blogspot.com/2007/01/stripped-5x5.html . SS was me net iets te veel squatten, ik vind het niet erg om squats te doen maar t-rex mode is ook niet wat ik wil. Zal dinsdag (morgen staat bench press niet in het programma) even instructeur naar m'n form laten kijken. Het rare is dat ik 30 kg voor 10 reps best goed kan, maar 35 voor 5 met moeite ...
En ik raad je aan toch wel te overwegen om SS of SL te gaan doen. Een schema van een blog genaamd newbie fitness lijkt me iig ook niet alles. Ik doe nu een tijdje SL en het bevalt me prima!![]()
Haha i know dudequote:Op zaterdag 28 april 2012 19:26 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Soms leer je wat. Raar hè.
Maar uiteindelijk kwamen we tot dezelfde conclusie.![]()
.
[i]Doordeweeks werken, in het weekend aan de coke[/i]
The Ultimate Predictor 2011/2012 Champ!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: