Ah okke, dat wist ik niet. Zal ik ook doen in Nederland.quote:Op zondag 29 april 2012 19:52 schreef slacker_nl het volgende:
[..]
Ik geef m'n dooiers aan de vogels (eksters zijn er DOL op) en er is een kat die ook regelmatig even komt buurten.
Ik ben het nog nooit tegengekomen.quote:Op zondag 29 april 2012 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Iemand die weet of je dit in Nederland ook hebt?
Ik hoefde niet te zoeken, je ziet duidelijk dat er wat meer massa is. Het is niet enorm, maar dat zou ik ook niet verwachten na 3 maanden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:28 schreef seto het volgende:
Dat de verschillen gezocht moet worden zegt al genoeg denk ik
Nou, er zijn er zat die meer (weliswaar noob-)gains hebben, maar goed, als hij meer gaat eten dan komt dat er wel aan denk ik.quote:Op zondag 29 april 2012 21:30 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik hoefde niet te zoeken, je ziet duidelijk dat er wat meer massa is. Het is niet enorm, maar dat zou ik ook niet verwachten na 3 maanden.
Klopt, maar je krijgt wel al je callorieen binnen (mits je dieet goed is). IF is dan ook niet om te bulken, maar een eetstructuur waarbij je afvalt en je kracht niet al te veel onder zal lijden.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar bij IF (heb je niet eens een) sla je ook je ontbijt over.
Ik moet zeggen dat ik daar in eerste instantie wel tegenop zag, maar ik ben er nu al een maand mee bezig en heeft bij mij toch wel beter resultaat dan een normaal dieet onder onderhoud.quote:Op zondag 29 april 2012 21:48 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Maar bij IF (heb je niet eens een) sla je ook je ontbijt over.
En dan even een vraagje want logisch gezien lopen twee dingen elkaar nu in de weg :quote:Op zondag 29 april 2012 21:57 schreef McNulty het volgende:
[..]
Klopt, maar je krijgt wel al je callorieen binnen (mits je dieet goed is). IF is dan ook niet om te bulken, maar een eetstructuur waarbij je afvalt en je kracht niet al te veel onder zal lijden.
Ook daarom. Neem je verantwoordelijkheid, denk vooruit en zorg voor voldoende voedsel.quote:Op zondag 29 april 2012 19:33 schreef KeimpeHart het volgende:
[..]
Zit bij m'n vriendin thuis. Ze heeft alleen pizza in huis. Of ik kan broodje kebab bij de lokale Turk hier halen..
Meer eten en minder zuipen. Scheelt al een hoop.quote:Op zondag 29 april 2012 21:39 schreef KeimpeHart het volgende:
Ik zie ook wel duidelijk verschil, maar da's eerder omdat ik m'n eigen lichaam ken...
Wel dacht ik stiekem dat de gains sneller zouden optraden.. Ik ga in ieder geval veel meer vreten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |