Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wat is je lengte ? Mss minder snel vanwege lange armen ?
Gewoon bulken jongen.quote:Op zondag 29 april 2012 11:12 schreef Xlarge het volgende:
Zo, net voor de laatste keer naar de sportschool geweest, nu komen er twee weken Turkije aan.
Ik ga met mijn vrouw en dochter even all-innen.
Dat wordt een hoop eten en drinken en weinig trainen.
Ik zag online dat het hotel wel een sportschooltje had, ik hoopdat ik daar soms ook even uit de voeten kan.
Ik ben ook 1.96, met lange spieren duurt het inderdaad langer voordat je resultaat ziet, maar als het er is vind ik het mooier dan bij iemand die klein isquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
En een Testosteron shake van Jesse!quote:Op zondag 29 april 2012 10:33 schreef 16meter het volgende:
[..]
ik heb nooit sex (alleen aftrekken), maar daarna neem ik altijd wel een shakie hoor
verloren eiwitten aanvullen + herstel van je armen
Irritant is dat ja. Hier tot 14:00 gelukkig, ben net terug. Ff die paar biertjes van de verjaardag van gisteravond eruit gezweetquote:Op zondag 29 april 2012 13:07 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Is bij mij wel de reden dat mijn BP relatief achterblijft, heb van nature lange, dunne armen. Maar het gaat goed de goede kant op.
Wat kut dat de gym hier van 09:00 uur tot 12:00 uur open isHeb nu wel zin om te trainen. Dadelijk maar even wat push-ups doen dan.
quote:Op zondag 29 april 2012 11:33 schreef Zith het volgende:
Van derakker gestolen,
[ afbeelding ]
Wil zoiets in mannenversie voor squatten
dit ding nog nooit gezien. ziet er goed uit. iemand ervaringen?quote:Op zondag 29 april 2012 13:09 schreef Dalliance het volgende:
Een paar topics terug las ik berichten van sommige lui die schreven dat hun grip de bottleneck vormde bij het deadliften, etc. Als je een sterkere grip wilt: dog bone pullups.
[ afbeelding ]
Haha dezelfde post om dezelfde tijdquote:Op zondag 29 april 2012 18:06 schreef Geo4kant het volgende:
Je vloer houdt het wel, maar denk dat je onderburen niet blij zullen zijn met de herrie.
Niet genoeg ruimte voor.quote:
Wat maakt het uit hoe die er over denken?quote:Op zondag 29 april 2012 18:03 schreef Weissman het volgende:
Waar praat je er niet met je onderburen erover ?
Door de vloer zakken weet ik niet. Ben misschien bang voor scheuren in muren? Weet niet of dat kan. Heb wel een aantal rubberen tegels waar de gewichten op kunnen landenquote:Op zondag 29 april 2012 18:04 schreef slacker_nl het volgende:
Waarom zou je daar niet kunnen liften? Bang dat je door de vloer zakt?!Ik zou iig wel zorgen voor goede isolatie en zorgen dat je vloer niet teveel beschadigd. Maar dat zou ik ook doen als je op de BG woont..
Vooruit denken gast. Als het debielen zijn die je om de haverklap komen lastig vallen omdat ze niet tegen de herrie kunnen is het allemaal wel een miskoop geweest.quote:
Geen van beide ? Serieus wat voor vraag is dit ?quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb de keuze tussen broodje doner kebab of 2 x pizza. Welke moet ik nou nemen, als ik droog wil blijven staan? Beiden bevatten heel veel zout.
Geen van beidequote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Heb de keuze tussen broodje doner kebab of 2 x pizza. Welke moet ik nou nemen, als ik droog wil blijven staan? Beiden bevatten heel veel zout.
Je vloeren kunnen het aan, maar je moet rekening houden met je buren. Dus je hebt een x-aantal mogelijkheden:quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef 1517 het volgende:
Door de vloer zakken weet ik niet. Ben misschien bang voor scheuren in muren? Weet niet of dat kan. Heb wel een aantal rubberen tegels waar de gewichten op kunnen landen
quote:Op zondag 29 april 2012 18:18 schreef seto het volgende:
das net zoiets als vragen of je liever door een 4- of 5-deurs auto wordt aangereden
Kapsalon.quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Glas cola laten staan natuurlijk.quote:Op zondag 29 april 2012 18:08 schreef KeimpeHart het volgende:
Het is alleen slecht voor je cholesterol als je daar als last van hebt dacht ik.quote:Op zondag 29 april 2012 19:22 schreef Deventer__ het volgende:
Hoeveel eieren eten jullie per dag? Ik eet er nu zo'n 3 per dag maar m'n ouders () zeggen dat dat erg slecht is ivm. cholesterol. Als ik ga googlen helpt dat ook niet erg mee, http://www.hartstichting.(...)_cholesterol/eieren/ hoe overtuig ik ze dat het wel meevalt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |