Ga nog wel even zoeken straks, en anders bestel ik hem weer, was toch niet zo duur en het is goed spul!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:03 schreef Zith het volgende:
dan bestel je toch meer :S ik heb hem ook, afgelopen maand binnengekregen
Ontbijt/avondeten (lunch mag ook).quote:
Uit canada?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 16:06 schreef seto het volgende:
[ afbeelding ]
Net mijn eerste test dose genomen, zeer bitterLaat mijn bevindingen wel weten.
Geen gezeik met douane gehad dan?quote:
Kan ik van jou een pm'metje krijgen?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 23:45 schreef seto het volgende:
Nope, ze versturen het per brief, de pilletjes worden dan in een klein zakje gestopt zodat de brief zo dun mogelijk blijft.
Ephedrine-hcl zou het moeten zijn volgens de verpakking.quote:
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:24 schreef Stereotomy het volgende:
Oh ja, sorry mijn monitor staat altijd erg donker
Vroeger, toen ik nog een kleine dikke hollebolle endo was en geen fucking clue had wat ik aan het doen was, heb ik wel eens Stackers genomen. Werd er opgefokt en loom tegelijk van. Maar dat heb ik nog steeds als ik een kop koffie zou drinken, reageer nogal slecht op caffeine.
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.
Zou voor prestatiegerelateerde zaken gewoon een goede PWO gaan. Efedrine is toch meer voor t afvallen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.
Gewoon opbouwen 8-16-24quote:Op woensdag 2 mei 2012 00:42 schreef seto het volgende:
[..]
Mja ik kijk ook nog even aan hoe het gaat, voel ik me er niet goed bij kap ik er ook weer mee.
Lijkt me niet erg veilig als je in de brandende zon met efedrine gaat voetballenquote:Op woensdag 2 mei 2012 00:50 schreef Push. het volgende:
[..]
Is het nou wel of niet handig voor bijvoorbeeld sporten als voetbal? Ik lees namelijk dat je meer energie krijgt, maar dat je lichaamstemperatuur ook flink stijgt.
+1quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Grappig dat sommigen erg sterk op cafeïne reageren. Ik voel nooit iets van cafeïne. Na een hele kan sterke koffie slaap ik nog steeds als een roos.
Huh? Hoe lang je moet wachten tot een training na eten?quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Warsaw het volgende:
Hoe leeg moet mijn maag zijn voor post workout? 2 uur niks gegeten?
Als ik jouw filmpjes zo zie zou je maag niet leeg moeten zijn.quote:Op woensdag 2 mei 2012 10:59 schreef Warsaw het volgende:
Hoe leeg moet mijn maag zijn voor post workout? 2 uur niks gegeten?
Ligt bij mij erg aan de voeding, op nuchtere maag komt een energy drink of dexaprine nog soms best hard aan, maar midden op de dag kan ik er wel 3 drinken voordat ik iets merkquote:Op woensdag 2 mei 2012 10:19 schreef Levolution het volgende:
Grappig dat sommigen erg sterk op cafeïne reageren. Ik voel nooit iets van cafeïne. Na een hele kan sterke koffie slaap ik nog steeds als een roos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 12:20:02 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-05-2012 12:25:06 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |