Crossfit is gay, ergo, niet wat ik zoek!quote:
U gaat door voor de koelkast.quote:
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tof brah.
Maat van mij helaas moeten stoppen bij de Commando's vanwege blessure![]()
quote:Op woensdag 2 mei 2012 12:19 schreef Weissman het volgende:
Oh en gisteren nog een inspiring story meegemaakt;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Had even foto's geschoten, niks mis met vragen of je foto's van iemand mag schieten in de kleedkamer, als je maar no homo erbij zegt.This isn't even my final form.
quote:Op woensdag 2 mei 2012 14:49 schreef Levolution het volgende:
[..]
Had even foto's geschoten, niks mis met vragen of je foto's van iemand mag schieten in de kleedkamer, als je maar no homo erbij zegt.
Ik ook, begin verkouden te worden maja fuck it.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:18 schreef DeRakker. het volgende:
Vandaag weer ff beginnen met trainen na een lang weekend vol feesten en zuipen
Ja OP gelezen, werd ik ook behoorlijk wijzer van. Bijvoorbeeld dat ik wat meer aandacht moet besteden aan grote compound oefeningen. Maar er stond ook dat ik lekker moest posten zodat jullie advies kunnen gevenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:35 schreef Jajong het volgende:
Heb je de OP gelezen?
Zoals bij de meeste beginners: Starting Strenght of Stronglifts doen. Google them shits.
En die vrienden van jou moeten hun bek houden. Alhoewel je wel genoeg rust moet pakken om maximaal groei te pakken. Zeggen dat het totaal niet samen gaat is wat kort door de bocht.
Eerst: welkom, en wat de anderen zeggen.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:32 schreef xSanjay het volgende:
Voeding:
Ik probeer zoveel mogelijk te eten. Ik ontbijt met 6 boterhammen (met pindakaas, kipfilet en een gekookte ei) en 1 - 2 glazen volle melk. bij de lunch pak ik gewoon net zoveel tot ik geen honger meer heb en ik eet gewoon mee met avondeten. na het sporten (KT/cardio leg ik zo even uit) eet ik magere kwark, met amandelen, wat vezels en wat honing.
Haha mooi om advies van jou te krijgenquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:42 schreef BigSmurf het volgende:
Starting Strength AKA Rippetoe is je ding Sanjay. Zelf hetzelfde probleem (gehad) en het is echt een goeie methode. Lees je goed in, kijk filmpjes voor de goede forms van de oefeningen, blijf vreten en het komt goed.
Hmm dit klinkt idd vrij logisch. Dus gewoon blijven dooreten? Ik werk nu met een app op mijn telefoon om calorieën bij te houden. Ik dacht zelf aan de 3000 - 3500 calorieën per dag?quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:44 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Eerst: welkom, en wat de anderen zeggen.
Ten tweede: als je altijd een mager twijgje bent geweest is het niet verstandig om 'net zoveel te pakken totdat je geen honger meer hebt' omdat je grote kans hebt dat dit minder is dan je nodig hebt om te groeien. Er is namelijk een reden waarom je altijd een mager twijgje bent geweest.
Ga kcals tellen / voedingsschema maken om een idee te krijgen hoeveel je eet. Na een paar maanden weet je dit veel beter en kun je eens overstappen naar gevoel.
Uitrekenen en uitkomst als richtlijn gebruiken:quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:47 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Hmm dit klinkt idd vrij logisch. Dus gewoon blijven dooreten? Ik werk nu met een app op mijn telefoon om calorieën bij te houden. Ik dacht zelf aan de 3000 - 3500 calorieën per dag?
Ja ik weet dat het vrij bizar klinkt, en dat het misschien helemaal niet effectief is. Maar ik merk gewoon dat ik steeds door wil en kan. Ik kan er lekker m'n energie in kwijt en na een minuutje rust wil ik gewoon door. Nu ben ik wel veel bezig met geïsoleerde oefeningen (buik, schouders, biceps etc.) en wat minder met compounds. Moet ik anders gewoon proberen wat zwaarder te training en minder lang?quote:
Zal wel inclusief sociaal doen zijn..quote:
Als je SS of SL hebt gelezen snap je wel waarom je niet effectief aan het trainen bent, en als je SS/SL goed doet kom je na een paar weken zeker vermoeid de gym uit.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:49 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Ja ik weet dat het vrij bizar klinkt, en dat het misschien helemaal niet effectief is. Maar ik merk gewoon dat ik steeds door wil en kan. Ik kan er lekker m'n energie in kwijt en na een minuutje rust wil ik gewoon door. Nu ben ik wel veel bezig met geïsoleerde oefeningen (buik, schouders, biceps etc.) en wat minder met compounds. Moet ik anders gewoon proberen wat zwaarder te training en minder lang?
Ik heb in dezelfde situatie gezeten, dus vandaar.quote:Op woensdag 2 mei 2012 15:45 schreef xSanjay het volgende:
[..]
Haha mooi om advies van jou te krijgen, dus iets als dit? http://krachttraining.net(...)-strength#Oefeningen
Ja dat ook wel, maar dit is toch meestal als ik aan het rusten benquote:Op woensdag 2 mei 2012 15:50 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zal wel inclusief sociaal doen zijn..
Ik ben in 45min klaar, misschien een uur..
Maar ken ook mensen die 2/2 en half uur in de gym zijn maar met alles en iedereen staan te praten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |