abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 12 januari 2012 @ 15:32:37 #1
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106724717


Welkom in het McDonald's topic! Dit is voor bijna alles wat over McDonald's gaat, crewleden mogen zich melden in het McDonald's Crewtopic in WGR

Website's:
McDonald's Nederland
McDonald's Belgie
McDonald's Duitsland
Menu informatie

Voorgaande delen:
Deel 1
Deel 2
Deel 3
Deel 4
Deel 5
Deel 6
Deel 7
Deel 8
Deel 9
Deel 10
Deel 11
Deel 12
Deel 13
Deel 14
Deel 15
Deel 16
Deel 17
Deel 18
Deel 19
Deel 20
Deel 21
Deel 22
Deel 23
Deel 24
Deel 25
Deel 26
Deel 27
Deel 28
Deel 29
Deel 30
McDonald's #31: Big Tasty eruit, 1955 erin
McDonald's #32

Actuele acties







Komende Acties:

quote:
JUBILERENDE HAMBURGERGIGANT begon in 1971 in Nederland met kip, appelmoes en erwtensoep…
McDonald’s 40 jaar VET LEKKER!



JE HOUDT ERVAN OF JE HAAT HET, maar één ding is zeker: hamburgergigant McDonald’s roept emoties op. Aanstaande dinsdag viert de fastfoodreus het veertigjarig bestaan in Nederland. Ooit binnengehaald door niemand minder dan Albert Heijn was het de eerste jaren kwakkelen met Kip Superbout en handgeschilde aardappels. Pas een paar jaar later kwam het grote succes en nu zijn er 226 restaurants die jaarlijks 130 miljoen keer worden bezocht. Wat blijft, is het bijna aandoenlijke vechten tegen het imago van vet en ongezond. Het personeel, dat naar eigen zeggen ketchup in het bloed heeft, wordt er wel eens moe van: „Zet een dikke man in een McDonald’s en hij heet ongezond. Zet een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een Bourgondiër...”

Praat nooit over ’klanten’ in een McDonald’s-restaurant. McDonald’s heeft ’gasten’. En in de keuken staat op grote kaarten precies aangegeven wat ’de gast’ van zijn broodje verwacht: heet, volledig getoast of gestoomd, goudbruin, netjes ’gedressed’ en met de juiste ingrediënten.

Al die handelingen moeten met zorg worden verricht door het personeel, oftewel: de Broodpersoon, de Grillpersoon en de Dresspersoon. Die elke vraag volgens de bedrijfsregels dienen te besluiten met een ’alsjeblieft’. ’Mag ik drie kronen alsjeblieft’. En kronen, dat is weer vaktaal voor de bovenkanten van de Big Macs, na veertig jaar nog steeds de onbetwiste, ongewijzigde klassieker op het McDonald’smenu.

We staan in de keuken van de McDonald’s aan de Muntebergweg in Amsterdam, een van de vlaggenschepen van de keten. Voorzien van gratis WiFi, strak en modern heringericht, twee Easy Order Kiosks (zelf bestellen) voor de counter. Trainingconsultant Silvan Wijnja verklaart alle vaktaal en trekt een la met ’Patties’ open. Patties zijn de diepgevroren hamburgerschijven die via de Grillzone hun weg moeten vinden naar de ’Heated Landing Zone’ om op die manier terecht te komen bij de klant. Pardon! Gast. Personeelsleden, oftewel crewleden, passeren elkaar met veel ’alsjebliefts’ en ’dankjewels’, armen en handen vol met dozen frietjes, zakken buns en trays met milkshakes. En dan is het nog niet eens ’rush’, oftewel spitsuur in het restaurant.

Gele ‘M’

Slechts weinig Nederlanders zullen nooit hun tanden in een met sesamzaad bespikkeld broodje van McDonald’s hebben gezet: ruim 112 miljoen ’buns’ worden er per jaar verwerkt. Gezinnen met kinderen, pubers, studenten, maar ook zakenlui met laptops en bejaarden vinden hun weg richting de counter. Teenslippers, pumps en brogues, gebroederlijk staan ze in de rij om een dienblad volgeladen te krijgen met de bekende vierkante bakjes. De gele ’M’ is een overbekend baken langs de Nederlandse snelwegen. Terwijl het er veertig jaar geleden, in die begintijd, helemaal niet zo rooskleurig uitzag.

In 1971 werd het eerste filiaal geopend in Zaandam. Albert Heijn, visionaire ondernemer, had de keten in Amerika bezocht en zag het concept helemaal zitten. Om er een oogje op te kunnen houden, je wist maar nooit met die Amerikaanse uitvindingen, werd een vestiging vlak bij het hoofdkantoor in Zaandam geopend. Overigens niet alleen de eerste in Nederland, maar sowieso in heel Europa! Hamburgers op het menu, natuurlijk, maar ook oer-Hollandse producten als Kip Superbout, appelmoes en zelfs erwtensoep. De aardappels voor de frietjes werden nog met de hand geschild. Een tweede vestiging kwam net als in de States op een industrieterrein.

De schaarse bezoekers bleken echter vooral koffie te bestellen en zich te verbazen over het feit dat ze met hun handen moesten eten. Rare jongens, die Amerikanen... En dan die onbeschaamd grote burgers die je bijna niet in je mond kon krijgen. Heijn verkocht in 1973 enigszins teleurgesteld zijn aandelen aan de door hem aangestelde manager Jan Sybesma. Sybesma koos er resoluut voor een heel andere weg in te slaan: hij breidde snel uit in de centra van de grote steden en dat was wél een succes.

Sindsdien ging het snel. McDonald’s introduceerde zaken die een begrip werden in Nederland: Chicken McNuggets, het bekende Happy Meal met de felbegeerde speeltjes, tegenwoordig bestaan er zelfs ruilbeurzen voor. De groenteburger en de McFlurry en, typisch Nederlands, de McKroket. Het ’Warme Appelgebak’, ook wel bekend en gevreesd als ’Gloeiendheet Appelgebak’ (overigens uit het assortiment). Clown Ronald McDonald, overigens nog steeds actief in de restaurants en de huizen van het Ronald McDonald Kinderfonds. De opening van de eerste McDrive in Huis ter Duin genereerde in ’87 een heuse file van eet- en kijklustigen, terwijl in ’95 nog een relletje ontstond over bejaarden die, vanwege ongewenst hanggedrag, de Mac in Almere werden uitgezet.

Alle producten van McDonald’s dienen overal ter wereld hetzelfde te smaken. Of je nu in Peking of Sydney of Winterswijk naar binnen stapt, een Big Mac is een Big Mac: met precies dezelfde hoeveelheid sla en dezelfde smaak saus. Dat is de zogeheten McDonald’sbelevenis. Wel zijn er regionale verschillen. Koosjer in Israel, zonder rundvlees in India. In Peking hoef je niet op zoek te gaan naar die felgele frietsaus, want die is exclusief voor Nederland en België. In Duitsland daarentegen verkopen ze weer alcohol in de vestigingen. En deze verslaggeefster at in het Amerikaanse Maine ooit een McLobster, een broodje kreeft, warm aan te bevelen voor de Nederlandse markt overigens.

Belangrijk onderdeel van het succes zijn de reclames, weet SjoerdJan Feenstra. „Wie kent niet de kreet ’Ze zei meneer tegen me!’? Of: ’Míjn vader werkt bij McDonald’s!’ Zeer van toepassing op Sjoerd-Jan, die laatste reclame, want de Zwollenaar komt uit een echte hamburgerfamilie. Hij volgde enige jaren geleden vader Ron Feenstra op als franchisenemer van maar liefst vier restaurants en voegde daar zelf een gloednieuwe in Kampen aan toe. „Mijn vader begon pas op zijn 49e bij Mc Donald’s en dat kwam eigenlijk door mij”, glimlacht Feenstra. „Ik wilde als kind alleen mee naar het centrum om nieuwe kleding te kopen als we daarna bij McDonald’s gingen eten. Dat fascineerde hem. Hij raakte geïnteresseerd in de formule en het product en opende toen ik vijftien was een vestiging. Wat mij er trof, als jongere al, was de gezelligheid en de samenwerking in het bedrijf.”

Sjoerd-Jan heeft, zoals hij het zelf uitdrukt, ’ketchup in de aderen’. „Ik vind de burgers zelf ook heel lekker, ik eet er om de dag wel één. McDonald’s is en blijft een fascinerend bedrijf, dat merk ik als ik op feestjes vertel waar ik werk. De hele avond gaat het dan over niets anders meer. Iedereen wil weten of er nou echt van die strenge regels zijn voor de bereiding, waar de ingrediënten vandaan komen en of er een Hamburger University bestaat. Ze zijn vaak erg verbaasd als ze horen dat er bij mijn vijf vestigingen in totaal 500 man werken. Wat wil je, we zijn bijna continu open en zelfs ’s nachts is er nog een schoonmaakploeg aan het werk.”

Salades

Natuurlijk is ook de kritiek niet van de lucht. Ongezond en vet fastfood zou er worden verkocht, Feenstra haalt er zo langzamerhand zijn schouders over op. „Ik kan natuurlijk wel weer uitgebreid gaan vertellen over ons superschone frituurvet, de verantwoorde producten en de salades. De programma’s om het bewegen te bevorderen. Maar ik denk ook wel eens: jongens, als jullie elke dag een pizza bij Albert Heijn kopen, geven jullie dan ook de supermarkt de schuld van jullie overgewicht? Plaats een foto van een dikke man hier en hij is ongezond, plaats een foto van een dikke man in een sterrenrestaurant en hij is een gezellige Bourgondier. ”

De hamburgerketen heeft door de jaren heen heel wat kritiek moeten weerleggen. Vooral het verkopen van dikmakend voedsel werd het bedrijf te pas en te onpas aangewreven. Salades, fruit en zelfs worteltjes bij het Happy Meal moesten het ongezonde imago oppoetsen. Maar dat was niet de enige reden, zegt Jo Sempels, algemeen directeur van McDonald’s Nederland: „Wij doen heel veel aan marktonderzoek. En als de gast aangeeft dat hij ook bij ons graag een salade of een licht en klein hapje wil kunnen eten, dan zorgen wij dat dat in het aanbod komt. Gezond eten en verantwoorde producten zijn nu eenmaal een tendens in de markt en daar spelen wij graag op in. Maar wij zullen nooit onze core business verloochenen. De Big Mac is en blijft het vlaggenschip van McDonald’s. En wie geen worteltjes wil bij het Happy Meal, kan gewoon een Danoontje krijgen!” Toch lijkt de keten een beetje stil te staan. Al enige jaren ligt het aantal vestigingen rond de 220. Is Nederland verzadigd van McDonald’s? „Er zijn in Nederland nog genoeg witte vlekken te vinden waar een vestiging kan worden geopend of gebieden waar het zo druk is dat behoefte aan een extra restaurant bestaat. Probleem is het vinden van goede locaties en het rond krijgen van bouwvergunningen. Bovendien hebben we ons de laatste jaren erg gericht op het verbeteren van de bestaande zaken. De interieurs zoals die er vijftien jaar geleden uitzagen, kúnnen nu eenvoudigweg niet meer. Klanten willen, ook in een hamburgerrestaurant, meer luxe en voorzieningen zoals WiFi. Maar de komende jaren willen we doorgroeien naar 270 à 280 vestigingen. Nederland heeft nog lang de buik niet vol van McDonald’s. ”
bron
Niet altijd serieus
pi_106725055
fipo. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_106727674
1955 :9~

BT :W
pi_106727692
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef avw1982 het volgende:
1955 :9~

BT :W
WTF!
Nee.
pi_106727766
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef avw1982 het volgende:
1955 :9

BT :9~

zo kloptie :)
pi_106728856
Lekkere topic opening _O- , niemand die even de foutjes er uithaalt
  donderdag 12 januari 2012 @ 17:41:22 #7
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106729221
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 16:52 schreef avw1982 het volgende:
1955 :9~

BT :W
Dus jij bent er zo een... :X
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106730363
Viel de verkoop van de Big Tasty dan tegen dat ie eruit ging? Kan het me zo niet voorstellen....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106730495
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:18 schreef FutureFairytale het volgende:
Viel de verkoop van de Big Tasty dan tegen dat ie eruit ging? Kan het me zo niet voorstellen....
Ik denk meer in de trant van iets nieuws in het assortiment.En iets nieuws betekent bij de mac hogere verkoopcijfers...

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-01-2012 18:24:35 ]
pi_106730883
Hmm.... jammer dat daardoor juist de heerlijke BT het veld moest ruimen ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106730986
De Tasty is eruit omdat hij plaats moest maken voor de 1955. Niet omdat hij niet goed genoeg verkocht ofzo. Gewoon puur om operationele redenen :+ Niet elk restaurant heeft ruimte voor meer apparatuur (3e grill bijv.) of de capaciteit om die 1955 te verkopen.
Ik las in het vorige topic ook iets over afwisseling van producten, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Het is trouwens nooit goed, als ze nu opeens de Big Mac eruit zouden halen voor een ander actiebroodje, dan zouden er ook mensen zijn die hoog en laag springen :')

Niet dat de Big Mac ooit weg zou gaan, dat is wel het icoon van McDonald's. Verder is het wel een tijdje geleden dat we een echte 'special' hebben gehad. Laatste 2 jaar zijn dat wel de Chicken Sensation en de Dutch Deluxe geweest. Meer niet.
Er komen nog wel wat specials aan. Onder andere een Hollandse week :+ En binnenkort, in week 9 (lees: eind februari/begin maart) vaste uitbreiding van het assortiment. Nieuw product in Nederland op de kaart. Mag ik nog niet zoveel over vertellen ;) Even geduld nog, geduld zal lonen :9
  donderdag 12 januari 2012 @ 18:48:32 #12
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106731267
Ze moeten de uienringen van een paar jaar geleden terugbrengen. :9~

Toen ik er nog werkte had je nog de wintersportweken dat was ook wel goed eetbaar. Enige echt vieze was toen ook de McRosti, ook onhandig om dat ding te maken: Rosti moest bij de friet worden gebakken en dan helemaal naar de andere kant van de keuken. :')
Niet altijd serieus
pi_106731498
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef Yannick567 het volgende:
De Tasty is eruit omdat hij plaats moest maken voor de 1955. Niet omdat hij niet goed genoeg verkocht ofzo. Gewoon puur om operationele redenen :+ Niet elk restaurant heeft ruimte voor meer apparatuur (3e grill bijv.) of de capaciteit om die 1955 te verkopen.
Ik las in het vorige topic ook iets over afwisseling van producten, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Het is trouwens nooit goed, als ze nu opeens de Big Mac eruit zouden halen voor een ander actiebroodje, dan zouden er ook mensen zijn die hoog en laag springen :')
Jammer dat voor een special perse een ander product weg moet. Ze kunnen ook de BT verkopen bij de filialen waar het wél mogelijk is. Er zijn ook filialen (niet alleen de Express) die bv de double cheeseburger verkopen en andere filialen niet.
quote:
Er komen nog wel wat specials aan. Onder andere een Hollandse week :+ En binnenkort, in week 9 (lees: eind februari/begin maart) vaste uitbreiding van het assortiment. Nieuw product in Nederland op de kaart. Mag ik nog niet zoveel over vertellen ;) Even geduld nog, geduld zal lonen :9
Hopelijk net zo'n succes en lekker als de McKroket :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106732366
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:55 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]

Hopelijk net zo'n succes en lekker als de McKroket :9
McFrikandel?
pi_106736197
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 14:44 schreef themole het volgende:
http://www.ed.nl/regio/be(...)=2&sort=asc#reakties

Kan wel vet worden. Dicht bij mijn ouders. :)
Volgens mij één van de drukste restaurants van Nederland
pi_106736821
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 00:37 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

... en check die prijs ook voor een menuutje ;) 3 euro! (en volgens mij krijg je daar nog steeds gratis saus erbij!)

Ze hebben s'middags trouwens ook nog value-menu's voor iets van 2 euro ofzo! (BigMac, of 6 nuggets, of Filet-o-Fish, plus fries and drinks!) :D

Hopelijk dat ik eind dit jaar weer in Hong Kong zit, voor langere tijd... :)
Je bent in Hong Kong en gaat aan de Mac, terwijl ze zoveel super lekker eten hebben?
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  donderdag 12 januari 2012 @ 20:55:06 #17
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106736946
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Je bent in Hong Kong en gaat aan de Mac, terwijl ze zoveel super lekker eten hebben?
Had een collega die niets luste, was je in steden met de meest geweldige restaurants en op kosten van de baas kunnen gaan eten, wilde hij alleen maar naar de mac...
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106737071
Het wordt tijd dat ze de actie "Mein burger" zoals ze die in Duitsland hebben ook naar Nederland halen (soort van create your own burger)

http://www.mcdonalds.de/mein_burger/index.cfm#/konfigurator

:P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_106737192
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:57 schreef JustinK het volgende:
Het wordt tijd dat ze de actie "Mein burger" zoals ze die in Duitsland hebben ook naar Nederland halen (soort van create your own burger)

http://www.mcdonalds.de/mein_burger/index.cfm#/konfigurator

:P
Ja dat zou echt geniaal zijn!
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106740216
Mcwrap komt erdoor toch..
Eerst denken, dan typen
  donderdag 12 januari 2012 @ 21:59:17 #21
302853 themole
graaft totaal door.
pi_106740740
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Volgens mij één van de drukste restaurants van Nederland
Zit er altijd goed vol als ik er ben. :P
Niet altijd serieus
pi_106740956
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 20:52 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Je bent in Hong Kong en gaat aan de Mac, terwijl ze zoveel super lekker eten hebben?
Het assortiment is anders. Daar hebben burgers met échte gegrilde kipfilet in tegenstelling tot die vergrote kipnuggets hier. En de kwaliteit van de Mac in China ligt ook duizenden malen hoger. Althans, zo proef ik het.
Feyenoord Rotterdam
pi_106741816
quote:
10s.gif Op donderdag 12 januari 2012 19:21 schreef Jirdo het volgende:

[..]

McFrikandel?
:')
pi_106741896
Nee, er komen geen broodjes met Nederlandse producten zoals frikandellen of kaassouflés ofzo :') Wel in de trend van een Hollandse week. Een broodje, milkshake en een flurry. :+
pi_106741913
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:03 schreef o.us het volgende:

[..]

Het assortiment is anders. Daar hebben burgers met échte gegrilde kipfilet in tegenstelling tot die vergrote kipnuggets hier. En de kwaliteit van de Mac in China ligt ook duizenden malen hoger. Althans, zo proef ik het.
kwaliteit en china in 1 zin noemen :o heiligschennis..
pi_106747728
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 18:40 schreef Yannick567 het volgende:
De Tasty is eruit omdat hij plaats moest maken voor de 1955. Niet omdat hij niet goed genoeg verkocht ofzo. Gewoon puur om operationele redenen :+ Niet elk restaurant heeft ruimte voor meer apparatuur (3e grill bijv.) of de capaciteit om die 1955 te verkopen.
Ik las in het vorige topic ook iets over afwisseling van producten, daar zal het ook wel mee te maken hebben. Het is trouwens nooit goed, als ze nu opeens de Big Mac eruit zouden halen voor een ander actiebroodje, dan zouden er ook mensen zijn die hoog en laag springen :')

Niet dat de Big Mac ooit weg zou gaan, dat is wel het icoon van McDonald's. Verder is het wel een tijdje geleden dat we een echte 'special' hebben gehad. Laatste 2 jaar zijn dat wel de Chicken Sensation en de Dutch Deluxe geweest. Meer niet.
Er komen nog wel wat specials aan. Onder andere een Hollandse week :+ En binnenkort, in week 9 (lees: eind februari/begin maart) vaste uitbreiding van het assortiment. Nieuw product in Nederland op de kaart. Mag ik nog niet zoveel over vertellen ;) Even geduld nog, geduld zal lonen :9
Ben ik niet echt met je eens, er zijn heel vaak producten gekomen en gegaan, alleen ik weet van heel veel mensen dat ze altijd de Big Tasty namen (ik ook). Sterker nog, ik vond eigenlijk de Big Tasty de enige burger die ik écht lekker vond. McKroket/Big Mac vind ik wel "ok", maar eet ik eigenlijk nog liever een broodje met ham en kaas..
pi_106749231
Het enige nadeel aan de BT is dat er ellendig veel saus op gaat zodat ik aan het eind behoorlijk vol zit.

Aan de andere kant is dat natuurlijk goed :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  vrijdag 13 januari 2012 @ 01:39:24 #28
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106749644
1x had ik hem met teveel saus, toen was de smaak van de burger niet echt meer te proeven ;(.
Wanneer komt die terug? ;( Big Tasty, where art thou? ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106750455
asdlasdlakdlflurryappeltaartvjasdkjaskddeluxemaardanmetmosterdofzoasdhasdja
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 13 januari 2012 @ 03:48:48 #30
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_106750489
Ik heb chicken nuggets gehad
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_106750624
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 03:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb chicken nuggets gehad
Ik een quarter pounder menu :P
  vrijdag 13 januari 2012 @ 12:09:05 #32
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_106756389
ik mag niet veel fastfood eten :{ :|W
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_106763257
quote:
14s.gif Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef themole het volgende:

[..]

Zit er altijd goed vol als ik er ben. :P
Nee hoor zijn zat vergelijkbare of grotere restaurants. Bijvoorbeeld Veldhoven, Duiven, Veenendaal-Drive, Amsterdam Z-oost, Hoorn, Waalwijk of Delft-Noord groter zijn.
pi_106763830
Big Tasty ;(
Dat u maar vredig mag rusten in de burgerhemel ;(
Hoi, ik ben robuust89 en ik ben nieuw!
pi_106766019
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef robuust89 het volgende:
Big Tasty ;(
Dat u maar vredig mag rusten in de burgerhemel ;(
proest :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106767741
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 01:39 schreef MacorgaZ het volgende:
1x had ik hem met teveel saus, toen was de smaak van de burger niet echt meer te proeven ;(.
Wanneer komt die terug? ;( Big Tasty, where art thou? ;(
want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.
pi_106767977
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef stijn_ het volgende:

[..]

want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.
ik heb ook het idee dat de BT een veel meer overheersende smaak saus had...
  vrijdag 13 januari 2012 @ 18:24:56 #38
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106770286
Met voordeelbonnen 2 McKroketten gehad. Ik stem voor BT terug.
Isn't it ironic, don't you think
  vrijdag 13 januari 2012 @ 20:10:04 #39
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106774671
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef stijn_ het volgende:

[..]

want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.
Ik bedoelde de Big Tasty, die heeft zoals mschol ook zegt een overheersende saus, dus toen er een keer teveel saus op zat was het echt té overheersend ;(.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106776494
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ik bedoelde de Big Tasty, die heeft zoals mschol ook zegt een overheersende saus, dus toen er een keer teveel saus op zat was het echt té overheersend ;(.
Dan wordt het te machtig he... Sowieso vreemd dat daar de meeste saus overheen gaat van alle broodjes.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106786519
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan wordt het te machtig he... Sowieso vreemd dat daar de meeste saus overheen gaat van alle broodjes.
Vermoed dat dat te maken heeft met de grootte van het broodje :9 Toen we die nog hadden kwamen er wel eens mensen die hem vroegen met wat minder saus. Geen probleem hoor :+
pi_106786609
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Vermoed dat dat te maken heeft met de grootte van het broodje :9 Toen we die nog hadden kwamen er wel eens mensen die hem vroegen met wat minder saus. Geen probleem hoor :+
Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.
Oh nee, droop, want hij is er niet meer
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106786733
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.
Oh nee, droop, want hij is er niet meer
Dan ligt het er natuurlijk ook aan hoe de saus op het broodje is gedaan, als alle saus in het midden zit heb je een grote hap saus :')
Er ging/gaat 3x 10 ml saus op geloof ik.
pi_106786820
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.
Oh nee, droop, want hij is er niet meer
Wat een gejengel om een burger zeg :')
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106786854
veel saus kan best lekker zijn, maar vaak zit het of enorm geconcentreerd in het midden
of druipt 70% er met de sla uit.. :')
de chicken sensation is daar een goed voorbeeld van :P
pi_106786950
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Dan ligt het er natuurlijk ook aan hoe de saus op het broodje is gedaan, als alle saus in het midden zit heb je een grote hap saus :')
Er ging/gaat 3x 10 ml saus op geloof ik.
Ach nou ja maakt me eigenlijk niet uit, als ie maar gauw weer komt. Dan neem ik die extra saus voor lief ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106787901
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef mschol het volgende:
veel saus kan best lekker zijn, maar vaak zit het of enorm geconcentreerd in het midden
of druipt 70% er met de sla uit.. :')
de chicken sensation is daar een goed voorbeeld van :P
Daar zit naar mijn bescheiden mening teveel saus en sla op ja :')
pi_106788080
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Daar zit naar mijn bescheiden mening teveel saus en sla op ja :')
de hoeveelheid saus is wel goed, maar het ligt verdomde klote verdeeld op het broodje, want doordat het gemixt wordt met de ruime hoeveelheid sla krijg je dus dat als je dat broodje vasthoudt en een hap neemt, aan de anderekant de sla+ saus eruit komen glijden..
  zaterdag 14 januari 2012 @ 04:14:09 #49
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106794162
Ik wil een big tasty ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 09:07:21 #50
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106794863
Isn't it ironic, don't you think
pi_106796122
quote:
We hadden al een petitie:

http://www.bigtastymoetterug.nl/
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:21:35 #52
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106799170
quote:
0s.gif Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, er komen geen broodjes met Nederlandse producten zoals frikandellen of kaassouflés ofzo :') Wel in de trend van een Hollandse week. Een broodje, milkshake en een flurry. :+
Iets met bruin brood toevallig?
  zaterdag 14 januari 2012 @ 13:24:00 #53
284294 BBQSausage
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_106799246
Big Tasty _O_
pi_106799902
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Iets met bruin brood toevallig?
Ik vond de Dutch Deluxe altijd erg lekker :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_106800274
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 13:21 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Iets met bruin brood toevallig?
In ieder geval de flurry appeltaart :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106807209
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

In ieder geval de flurry appeltaart :)
en
Milkshake speculaas
Holland Deluxe
pi_106807725
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef stijn_ het volgende:

[..]

en
Milkshake speculaas
Holland Deluxe
Is de Holland Deluxe hetzelfde als de Dutch Deluxe?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106808809
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_106808854
Big tasty was echt de BOM
En dat kan zomaar.....?
pi_106809080
Gistermiddag ook even naar McDonald's gegaan met wat voordeelbonnen.

Ik had mijn buikje wel rond na:
-1 hamburger
-1 medium friet
-1 medium cola
-1 McChicken
-9 McNuggets + zoetzure saus
-1 McFlurry Magnum
pi_106809780
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:44 schreef Kikkeren het volgende:
Gistermiddag ook even naar McDonald's gegaan met wat voordeelbonnen.

Ik had mijn buikje wel rond na:
-1 hamburger
-1 medium friet
-1 medium cola
-1 McChicken
-9 McNuggets + zoetzure saus
-1 McFlurry Magnum
Je had alleen de Nuggets voordeelbon nodig hiervoor :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106810438
OMG HOEZO BIG TASTY TERUG JULLIE ZIJN ALLEMAAL DIKZAKKEN DIE VEEL TE VEEL ETEN DOOR JULLIE IS DE VERZEKERINGPREMIE ZO HOOG VIEZE CHOLESTOROL OPHOUD BAKKEN OMG!!!

Ja pff de BT was echt lekker he? Veel beter dan de 1955 for sure! ;)

:P
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
pi_106810464
quote:
4s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:26 schreef Boterbartje het volgende:

Ja pff de BT was echt lekker he? Veel beter dan de 1955 for sure! ;)

:P
dat is nog steeds een punt van discussie, de 1955 is een prima burger :)
pi_106810477
Lang niet bij de mac geweest, ga maar eens ontbjtje proberen voor 2 euro met die voordeelbonnen. (koffie en mcmuffin)
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106811451
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 19:07 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Je had alleen de Nuggets voordeelbon nodig hiervoor :P
Niet als je met een vriend gaat die ook een McChicken menu pakt :)
  Moderator zaterdag 14 januari 2012 @ 20:01:10 #66
18653 crew  D.
pi_106811558
Even klagen :P

Chicken Salsa....weg -O-
Chicken Sate....weg -O-
Mac Deluxe.... weg -O-

Alle lekkere dingen zijn snel weer weg, en de 'mindere' blijven -O-
pi_106813584
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Is de Holland Deluxe hetzelfde als de Dutch Deluxe?
Ik zag iemand hier al iemand zijn mond voorbij praten geloof ik :') Maar, hij is niet hetzelfde als de Dutch Deluxe. Het is gewoon een wit broodje. :9
  Moderator zaterdag 14 januari 2012 @ 21:15:21 #68
18653 crew  D.
pi_106813904
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:04 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik zag iemand hier al iemand zijn mond voorbij praten geloof ik :') Maar, hij is niet hetzelfde als de Dutch Deluxe. Het is gewoon een wit broodje. :9
Ik zag jou hierboven ergens als excuus gebruiken dat broodjes weg moesten om plaats te maken voor andere broodjes, maar iedere keer als er iets lekkers weggaat en ik vraag wat er voor in de plaats is gekomen krijg ik 'geen' als antwoord -O-
pi_106814203
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:04 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Ik zag iemand hier al iemand zijn mond voorbij praten geloof ik :') Maar, hij is niet hetzelfde als de Dutch Deluxe. Het is gewoon een wit broodje. :9
Nou ja als iemand hier zegt wat er komt dan mag jij dat heus ook wel zeggen hoor. Ze zullen je toch niet controleren ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106814219
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:15 schreef D. het volgende:

[..]

Ik zag jou hierboven ergens als excuus gebruiken dat broodjes weg moesten om plaats te maken voor andere broodjes, maar iedere keer als er iets lekkers weggaat en ik vraag wat er voor in de plaats is gekomen krijg ik 'geen' als antwoord -O-
Hier heb je een punt :Y
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 14 januari 2012 @ 22:12:24 #71
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106815769
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 21:25 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Nou ja als iemand hier zegt wat er komt dan mag jij dat heus ook wel zeggen hoor. Ze zullen je toch niet controleren ;).
Ach, hij wil stoer doen met zijn "geheimpjes" op internet in plaats van te zeggen wat voor fucking eten er bij de McDonalds komt :')
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106815990
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ach, hij wil stoer doen met zijn "geheimpjes" op internet in plaats van te zeggen wat voor fucking eten er bij de McDonalds komt :')
Ja dat hoeft echt niet hoor... er gebeurt heus niks en we zullen heus niet aan de hele wereld verkondigen wat voor nieuwe burgers er komen ;).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106818872
alsof de mac alles en iedereen in de gaten (kan) houden :')
pi_106819545
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 18:02 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Is de Holland Deluxe hetzelfde als de Dutch Deluxe?
Is met 'echte' Goudse kaas en een mosterdsaus, dus wel ietsje anders.

@Yannick. Ik werk niet bij een mcDonalds dus ik ben niet gebonden aan regels wat dat betreft ;)
pi_106819730
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:53 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Is met 'echte' Goudse kaas en een mosterdsaus, dus wel ietsje anders.

@Yannick. Ik werk niet bij een mcDonalds dus ik ben niet gebonden aan regels wat dat betreft ;)
Oh dat wordt wel een aparte burger dan; rundvlees met mosterdsaus hmm.... ben benieuwd! :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zondag 15 januari 2012 @ 00:05:43 #76
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_106820058
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:57 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oh dat wordt wel een aparte burger dan; rundvlees met mosterdsaus hmm.... ben benieuwd! :)
Er was tijdens de Hollandse Weken toch ook zo een burger ? Was al tijdje geleden.
Isn't it ironic, don't you think
pi_106821481
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 00:05 schreef jcdragon het volgende:

[..]

Er was tijdens de Hollandse Weken toch ook zo een burger ? Was al tijdje geleden.
Zelf vond ik de winterweken lekker met de Franeker-burger etc.
  zondag 15 januari 2012 @ 02:33:41 #78
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106823867
stijn_ is gewoon lekker duidelijk en straight-to-the-point, fijn dat er nog mensen zijn die niet meteen mysterieus willen doen als ze eens iets weten :). _O_
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106826128
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 23:35 schreef mschol het volgende:
alsof de mac alles en iedereen in de gaten (kan) houden :')
denk dat ze wel facebook en twitter in de gaten houden zoals de meeste bedrijven. alleen ze acteren er niet naar.
pi_106826406
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 10:06 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

denk dat ze wel facebook en twitter in de gaten houden zoals de meeste bedrijven. alleen ze acteren er niet naar.
dan houden ze het in de gaten...

zolang er niet bekend is wie er achter een account zit kunnen ze niks..
pi_106827342
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 22:12 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Ach, hij wil stoer doen met zijn "geheimpjes" op internet in plaats van te zeggen wat voor fucking eten er bij de McDonalds komt :')
Hoor dat, stoer doen? Laat me niet lachen zeg. Huilie :')
Denk maar wat je wil denken, ze houden het wel degelijk in de gaten :+
Jammer dat die winterweken er niet meer zijn, die broodjes waren ook altijd wel lekker.
Fondue :9
pi_106827712
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Hoor dat, stoer doen? Laat me niet lachen zeg. Huilie :')
Denk maar wat je wil denken, ze houden het wel degelijk in de gaten :+
Jammer dat die winterweken er niet meer zijn, die broodjes waren ook altijd wel lekker.
Fondue :9
Buiten dat je op zich wel gelijk hebt dat je dat niet zomaar mag vertellen heb je het in deze ook wel zelf uitgelokt. Als je er helemaal niks over gezegd had was er nu ook niks aan de hand geweest.

Want op dit moment komt het wel een beetje over als "ik heb alle informatie en ik vind het best leuk dat jullie er zo nieuwsgierig naar zijn"
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106827892
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:53 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Buiten dat je op zich wel gelijk hebt dat je dat niet zomaar mag vertellen heb je het in deze ook wel zelf uitgelokt. Als je er helemaal niks over gezegd had was er nu ook niks aan de hand geweest.

Want op dit moment komt het wel een beetje over als "ik heb alle informatie en ik vind het best leuk dat jullie er zo nieuwsgierig naar zijn"
Begrijpelijk hoor. Prima als er mensen zijn die denken dat ik er mee te koop wil lopen en dat ik stoer wil doen dat ik alle informatie heb...... :') Nee.
Voor de volgende keer weet ik genoeg O+
pi_106828608
quote:
0s.gif Op zondag 15 januari 2012 11:36 schreef Yannick567 het volgende:

[..]
ze houden het wel degelijk in de gaten :+
indien je dan 'bang' bent dat je gesnapt wordt heb je zelf gefaald met je online identiteit geheim te houden...
  maandag 16 januari 2012 @ 20:51:31 #85
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_106885907
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_106886355
quote:
een big mouse mac.. -O-
pi_106887716
quote:
Ach, kan gebeuren. Ga je heus niet dood van ofzo. :')
Nee.
pi_106888088
quote:
7s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:17 schreef Dimitri_ het volgende:

[..]

Ach, kan gebeuren. Ga je heus niet dood van ofzo. :')
Was voordat ik het berichtje las bang dat dit in Nederland afspeelde, gelukkig maar...;) Als het om opmerkelijke berichten bij de Mac gaat, speelt het opvallend vaak bij de VS af...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  maandag 16 januari 2012 @ 21:27:04 #89
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106888350
quote:
0s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:23 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Was voordat ik het berichtje las bang dat dit in Nederland afspeelde, gelukkig maar...;) Als het om opmerkelijke berichten bij de Mac gaat, speelt het opvallend vaak bij de VS af...
Tja, daar meld het personeel misstanden nog.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106937033
Zo de MCmuffin gegeten met kortingsbon, vond wel oke. Maar wat een klein broodje zeg en daar moet je normaal 2 euro voor betalen...
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_106937102
quote:
1s.gif Op maandag 16 januari 2012 21:27 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Tja, daar meld het personeel misstanden nog.
Ik geloof heus wel dat de NL'e restaurants het veel beter doen qua kwaliteit. Zie ik alleen al aan de inrichting van de restaurants in NL en Amerika. In Amerika ligt er eten op de vloer en in NL wordt heel snel afgeruimd als er iets op een tafel blijft liggen of op de grond valt. Dan zal het in de keuken ook wel beter gaan.

Wat ik ook merk is dat Mc NL goed met klachten omgaat. Heb er een paar gehad en ben toen iedere keer gebeld door de manager, ook al was het alleen maar een kleine opmerking van mij.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 18 januari 2012 @ 00:30:22 #92
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_106937146
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:28 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik geloof heus wel dat de NL'e restaurants het veel beter doen qua kwaliteit. Zie ik alleen al aan de inrichting van de restaurants in NL en Amerika. In Amerika ligt er eten op de vloer en in NL wordt heel snel afgeruimd als er iets op een tafel blijft liggen of op de grond valt. Dan zal het in de keuken ook wel beter gaan.

Wat ik ook merk is dat Mc NL goed met klachten omgaat. Heb er een paar gehad en ben toen iedere keer gebeld door de manager, ook al was het alleen maar een kleine opmerking van mij.
Mijn persoonlijke ervaring is dat de laatste jaren snel achteruit gegaan is, stinkende toiletten, smerige mc Drives.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_106937184
quote:
1s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:30 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Mijn persoonlijke ervaring is dat de laatste jaren snel achteruit gegaan is, stinkende toiletten, smerige mc Drives.
Piet... hoe vaak ben jij de laatste jaren bij de Mc geweest? Ik kan mij herinneren dat je 1 slechte ervaring hebt gehad en volgens mij is dat de enige keer dat je in de afgelopen jaren bent geweest... niet?

Ik ga naar de Mc aan de N11 in Alphen en die is echt heel erg goed en schoon en altijd warm eten.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106949135
Ik vind de 1955 juist heerlijk... Maar ik blijf de McRib missen :'(
  woensdag 18 januari 2012 @ 14:31:08 #95
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_106949934
Ik vond die mcbbq ontzettend lekker!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_106951100
De 1955 is een benadering van een de klassieke Amerikaanse burger, alleen dan gebruiken ze de standaard el cheapo McD ingrediënten en wordt het 3x niks :(
pi_106972604
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 00:31 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Piet... hoe vaak ben jij de laatste jaren bij de Mc geweest? Ik kan mij herinneren dat je 1 slechte ervaring hebt gehad en volgens mij is dat de enige keer dat je in de afgelopen jaren bent geweest... niet?

Ik ga naar de Mc aan de N11 in Alphen en die is echt heel erg goed en schoon en altijd warm eten.
Nou moet ik ook zeggen dat ik daar 4x geweest ben en het daar eigenlijk nooit druk heb gevonden op verschillende tijdstippen. Kortom genoeg tijd om alles op orde te hebben.
pi_106973483
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:25 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Nou moet ik ook zeggen dat ik daar 4x geweest ben en het daar eigenlijk nooit druk heb gevonden op verschillende tijdstippen. Kortom genoeg tijd om alles op orde te hebben.
Rond etenstijd is het wel erg druk en lawaaierig met kinderen maar er is ook een Mac in het centrum van Alphen dus velen gaan daar naartoe ipv langs de weg. Mijn favo is de weg, juist omdat ie iets rustiger is. Dan gaan ze ook geen voorraden burgers maken en heb je altijd lekker warm eten :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106974554
quote:
0s.gif Op woensdag 18 januari 2012 23:40 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Rond etenstijd is het wel erg druk en lawaaierig met kinderen maar er is ook een Mac in het centrum van Alphen dus velen gaan daar naartoe ipv langs de weg. Mijn favo is de weg, juist omdat ie iets rustiger is. Dan gaan ze ook geen voorraden burgers maken en heb je altijd lekker warm eten :9.
Ik bestel altijd iets zonder een bepaald ingredient (vaak tomaat), dan heb je ook altijd vers :)
pi_106974629
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ik bestel altijd iets zonder een bepaald ingredient (vaak tomaat), dan heb je ook altijd vers :)
Dat vind ik zonde want dan is je broodje niet 'af' ;). Behalve bij de Deluxe; heb het idee dat door de komkommer de rest koud wordt en als je 5 min moet wachten omdat je eerst naar huis rijdt is ie lauwer dan andere burgers -O-.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  donderdag 19 januari 2012 @ 00:07:18 #101
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_106974814
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:01 schreef stijn_ het volgende:

[..]

Ik bestel altijd iets zonder een bepaald ingredient (vaak tomaat), dan heb je ook altijd vers :)
Dat is wel slim ja, ik weet niet meer precies welke burger het was, maar een keer bestelde ik een burger zonder uien terwijl er sowieso geen uien op zaten :') Daardoor wel 'speciaal vers gemaakt' :D
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_106974920
Eh... dat is vreemd :{. Weet je zeker dat ze em sowieso niet moesten maken?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106975110
ze zouden de "extra's" ook eens op die easy order dingen moeten doen, zodat je b.v. makkelijker kaas of bacon bij kan doen... (uiteraard erbij vermelden dat het langer duurt voordat het klaar is)
pi_106975271
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:15 schreef mschol het volgende:
ze zouden de "extra's" ook eens op die easy order dingen moeten doen, zodat je b.v. makkelijker kaas of bacon bij kan doen... (uiteraard erbij vermelden dat het langer duurt voordat het klaar is)
Dat doen ze helaas niet.... Eraf mag, erbij niet -O-.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_106975441
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat doen ze helaas niet.... Eraf mag, erbij niet -O-.
vroeger kon dat zonder problemen (iig aan de kassa, easy order snapt helemaal niks van ingredienten en werkt alleen met hele producten)
pi_106975445
quote:
0s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Dat doen ze helaas niet.... Eraf mag, erbij niet -O-.
Ik denk dat het niet te doen is voor het keuken personeel tijdens enorm drukke periodes.

Ja mag ik een 1955 burger zonder tomaat en saus, maar wel met kaas en komkommer.. Nee dat gaat m niet worden denk ik.
pi_106975619
quote:
1s.gif Op donderdag 19 januari 2012 00:26 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ik denk dat het niet te doen is voor het keuken personeel tijdens enorm drukke periodes.

Ja mag ik een 1955 burger zonder tomaat en saus, maar wel met kaas en komkommer.. Nee dat gaat m niet worden denk ik.
Dus landelijk besloten dat niet te doen, dat snap ik wel. Zal ook wel prijstechnisch zijn, moeten ze nadenken hoeveel extra er betaald moet worden per product..

Alleen ik blijf pleiten voor het hele plakje kaas op de fishfilet w/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 21 januari 2012 @ 20:00:28 #108
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_107075101
Zit nu in Noorwegen waar ze nog wel BT's hebben :P Maar vergeet de BT, hier hebben ze dit:

pi_107075656
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:00 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu in Noorwegen waar ze nog wel BT's hebben :P Maar vergeet de BT, hier hebben ze dit:

[ afbeelding ]
Oftwel de mcdeluxe met 2 hamburgers :P .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-01-2012 20:27:59 ]
pi_107076156
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef robuust89 het volgende:
Big Tasty ;(
Dat u maar vredig mag rusten in de burgerhemel ;(
Dit.
pi_107076377
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:15 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Oftwel de mcdeluxe met 2 hamburgers :P .
Ik zie geen komkommer :P

Kroket is hier verhoogd van 2,05 naar 2,25 }:|
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107076413
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:00 schreef Erasmo het volgende:
Zit nu in Noorwegen waar ze nog wel BT's hebben :P Maar vergeet de BT, hier hebben ze dit:

[ afbeelding ]
woah :9~
pi_107078518
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 januari 2012 20:35 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Kroket is hier verhoogd van 2,05 naar 2,25 }:|
Schandalig! Maar gelukkig zit ie deze maand nog bij de voordeelbonnen :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107082163
In helmond gelukkig nog maar 1,95
Sappig !!
  zondag 22 januari 2012 @ 00:02:04 #115
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107083821
calm an hiero in zwolle 2,50
BAM dit is 3KB
pi_107086212
Ik krijg honger van dit topic ;(
pi_107086895
McFlurry Oreo mag ook wel een keer terugkomen, net zoals de oude prijs.
pi_107087028
* mschol wacht met smart op de McFlurry vers fruit :')
en er was,dacht ik, nog een andere McFlurry die ik ook wel lekker vond, maar geen idee hoe die ookalweer zou heette _O-
pi_107087539
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:50 schreef mschol het volgende:
* mschol wacht met smart op de McFlurry vers fruit :')
en er was,dacht ik, nog een andere McFlurry die ik ook wel lekker vond, maar geen idee hoe die ookalweer zou heette _O-
Kies uit: McFlurry
KitKat
Magnum Browny,
Kruidnoten
M&Ms
Rollo
Nuts/crunch
Cornetto Bosvruchten
Cornetto Aardbei
Oreo
Pecannoten
Ola Solero
Stroopwafel
Chiquita Banaan
Lion
Vers Fruit
Cappuccino
Milka Aardbei (2004)
Speculaas
Welke vergeet ik?
pi_107087613
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 01:43 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
McFlurry Oreo mag ook wel een keer terugkomen, net zoals de oude prijs.
Oreo was inderdaad lekker! :D
Zag er alleen walgelijk uit :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107087625
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Kies uit: McFlurry
KitKat
Magnum Browny,
Kruidnoten
M&Ms
Rollo
Nuts/crunch
Cornetto Bosvruchten
Cornetto Aardbei
Oreo
Pecannoten
Ola Solero
Stroopwafel
Chiquita Banaan
Lion
Vers Fruit
Cappuccino
Milka Aardbei (2004)
Speculaas
Welke vergeet ik?
Nuts en Crunch waren twee verschillende McFlurry's ;)

Is er een Chiquita Banaan McFlurry geweest? of speculaas?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107087845
Volgens mij was die banaan geen officiële. Tenminste, google verteld er niks over. Ik dacht ergens in 2007 deze te hebben gehad. (Naast het McFlurry bord staan de andere smaken in plaatjes aangegeven, en daar stond het Chiquita logo bij)

Speculaas... Die heb ik toch zeker een keer gegeten... Zal wel België geweest zijn.
Met al die smaken kan je altijd een fout maken. |:(
pi_107087943
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:37 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Volgens mij was die banaan geen officiële. Tenminste, google verteld er niks over. Ik dacht ergens in 2007 deze te hebben gehad. (Naast het McFlurry bord staan de andere smaken in plaatjes aangegeven, en daar stond het Chiquita logo bij)

Speculaas... Die heb ik toch zeker een keer gegeten... Zal wel België geweest zijn.
Met al die smaken kan je altijd een fout maken. |:(
Oh het is ook niet bedoeld als aanval of zo... maar meer dat ik ook twijfelde of ik die gezien had ooit. Ik moest gelijk denken aan de D'aim, maar dat is uiteindelijk absoluut Duitsland geweest ;)
Chiquita kan ook bij het vers fruit hebben gestaan, volgens mij kwam dat ook van Chiquita...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107087989
Voel met niet aangevallen. ;)

Zal wel het vers fruit geweest zijn dan, het is gewoon niet leuk meer elke keer die veranderen. Telkens je favorieten smaak eruit. :N
pi_107099295
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:42 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh het is ook niet bedoeld als aanval of zo... maar meer dat ik ook twijfelde of ik die gezien had ooit. Ik moest gelijk denken aan de D'aim, maar dat is uiteindelijk absoluut Duitsland geweest ;)
Chiquita kan ook bij het vers fruit hebben gestaan, volgens mij kwam dat ook van Chiquita...
:Y Daar stond een logo van Chiquita bij, dus er kwamen regelmatig mensen die een 'McFlurry Chiquita' bestelden :D
We hebben trouwens ook de McFlurry Cornetto chocola gehad :+
pi_107099488
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 02:17 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:

[..]

Kies uit: McFlurry
KitKat
Magnum Browny,
Kruidnoten
M&Ms
Rollo
Nuts/crunch
Cornetto Bosvruchten
Cornetto Aardbei
Oreo
Pecannoten
Ola Solero
Stroopwafel
Chiquita Banaan
Lion
Vers Fruit
Cappuccino
Milka Aardbei (2004)
Speculaas
Welke vergeet ik?
crunch, dat was em *O* (en die was echt anders als de nuts)

:o en cornetto aardbei , hier in DH hadden ze alleen de bosvruchten variant :r
  zondag 22 januari 2012 @ 15:48:40 #127
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_107099703
In de Marokkaanse Mac hebben ze de BT en Chicken Mythic nog. Waarom gaan al die goede burgers weg hier ;(.
Feyenoord Rotterdam
pi_107099804
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:48 schreef o.us het volgende:
In de Marokkaanse Mac hebben ze de BT en Chicken Mythic nog. Waarom gaan al die goede burgers weg hier ;(.
omdat nederland :')
  zondag 22 januari 2012 @ 15:53:39 #129
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_107099910
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:51 schreef mschol het volgende:

[..]

omdat nederland :')
Ik kijk zo op die site, ze hebben daar zelfs de McFlurry Crunch en Oreo nog ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(. De hartpijn. Die twee zijn juist de lekkerste.

[ Bericht 16% gewijzigd door o.us op 22-01-2012 15:53:59 ]
Feyenoord Rotterdam
  zondag 22 januari 2012 @ 17:55:24 #130
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107105504
Is het nog maar 4,5 maand sinds de Big Tasty weg is? Het lijkt veel langer ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107105926
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 17:55 schreef MacorgaZ het volgende:
Is het nog maar 4,5 maand sinds de Big Tasty weg is? Het lijkt veel langer ;(
;(
pi_107106521
quote:
7s.gif Op zondag 22 januari 2012 15:53 schreef o.us het volgende:

Ik kijk zo op die site, ze hebben daar zelfs de McFlurry Crunch en Oreo nog ;( ;( ;( ;( ;( ;( ;(. De hartpijn. Die twee zijn juist de lekkerste.
Nee nee, de cappuccino was de lekkerste :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 22 januari 2012 @ 18:21:26 #133
-1 #ANONIEM
Integere Lul
pi_107106633
quote:
0s.gif Op zondag 22 januari 2012 18:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee nee, de cappuccino was de lekkerste :{
Oreo niet het lekkerst vinden :').
Feyenoord Rotterdam
pi_107107409
Crunch met een shot caramelsaus :9
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  donderdag 26 januari 2012 @ 03:33:20 #135
252108 Len93
That's what she said.
pi_107246209
Ik pleit voor een BigTasty-karavaan naar het Oosten, wie doet mee?
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
pi_107248212
Sowieso McFlurry. :') Allemaal suiker. De burgers hebben tenminste nog wat voedingswaarde.
  donderdag 26 januari 2012 @ 14:47:34 #137
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107258539
Ik ga de laatste tijd alleen nog maar naar de Burger King voor zo'n King Deal, voor 2 euro een cheeseburger, friet en cola. Er is ook een "studenten"deal waarbij je 2 cheeseburgers en friet krijgt voor 2,50. Ideaal in het centrale station gelegen ook _O_
Zo lang de Big Tasty niet terug is kan McDonalds syfillis krijgen.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107259301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ga de laatste tijd alleen nog maar naar de Burger King voor zo'n King Deal, voor 2 euro een cheeseburger, friet en cola. Er is ook een "studenten"deal waarbij je 2 cheeseburgers en friet krijgt voor 2,50. Ideaal in het centrale station gelegen ook _O_
Zo lang de Big Tasty niet terug is kan McDonalds syfillis krijgen.
Studentendeal? Wut? Waar/hoe dan?
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:43:19 #139
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107260641
Om de een of andere reden vind ik die hamburgers van de MC Donald's zo zompig en klef. Vandaag een Whopper gehaald bij de Burger King en dat is lang niet zo klef en de sla is gewoon knapperig, proeft gewoon veel verser. Niet dat een Big Mac ofzo niet te eten is, want ik vind ze best lekker, maar het is niet helemaal 100%.

Had toen zo'n Big Tasty van de Mac en die kreeg ik niet eens uit het bakje, vastgeplakt aan de onderkant. Moest nog lullen als brugman om een vervangend exemplaar te krijgen.
  donderdag 26 januari 2012 @ 15:47:22 #140
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107260804
quote:
1s.gif Op donderdag 26 januari 2012 15:06 schreef xminator het volgende:

[..]

Studentendeal? Wut? Waar/hoe dan?
Dat is volgensmij gewoon de naam voor dat menu, heeft niks met studentenpasjes ofzo te maken.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_107432725
Vandaag gratis Flurry Appeltaart (tegen inlevering van een bon) ter gelegenheid van onze jarige vorstin :)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107433437
Welke bon? Niet gezien en wil graag die Flurry proberen!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107448171
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Welke bon? Niet gezien en wil graag die Flurry proberen!
Staat in ieder geval in de Sp!ts
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  † In Memoriam † dinsdag 31 januari 2012 @ 19:41:05 #144
34726 Fratz
Max
pi_107451882
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 10:57 schreef FutureFairytale het volgende:
Welke bon? Niet gezien en wil graag die Flurry proberen!
Telegraaf
There are no secrets in life, just hidden truths that lie beneath the surface.
pi_107452604
lol wat zie ik nou? Een small chicken wrap voor 2 euro als euroknaller, terwijl het 1,95 was. Duurder maken en dan doen alsof het een aanbieding is, belachelijk!
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_107454442
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
lol wat zie ik nou? Een small chicken wrap voor 2 euro als euroknaller, terwijl het 1,95 was. Duurder maken en dan doen alsof het een aanbieding is, belachelijk!
Ja was mij ook al opgevallen :')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107460529
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 19:56 schreef hemarookworst het volgende:
lol wat zie ik nou? Een small chicken wrap voor 2 euro als euroknaller, terwijl het 1,95 was. Duurder maken en dan doen alsof het een aanbieding is, belachelijk!
Ja dat vond ik ook grappig :P
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107463321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 09:24 schreef 16meter het volgende:
Sowieso McFlurry. :') Allemaal suiker. De burgers hebben tenminste nog wat voedingswaarde.
het is fucking ijs.. wat wil je dan? aspartaam? :')
pi_107463458
Jammer, had geen spits of telegraaf. Maar sowieso had t er niet meer bij gepast want had een flink 3-gangendiner vnv.

Ander keer dan maar en dan betaal ik er maar voor ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107463519
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:30 schreef mschol het volgende:

[..]

het is fucking ijs.. wat wil je dan? aspartaam? :')
Ik ga ook niet naar de Mac voor de voedingswaarde :D. Alleen om mijn buikie te vullen met lekker eten :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107463678
quote:
1s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:34 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ga ook niet naar de Mac voor de voedingswaarde :D. Alleen om mijn buikie te vullen met lekker eten :9
Lekker eten koppelen aan de Mac... Meer goedkoop je buik vullen bij een stevige trek. Ik eet liever bij Vapiano, ook ogedkoop maar kwalitatief veel beter. Of een Triple Whopper met Bacon en Kaas, ultieme buikvuller waar een big tasty in het niet valt.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  dinsdag 31 januari 2012 @ 23:39:02 #152
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107463758
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Lekker eten koppelen aan de Mac... Meer goedkoop je buik vullen bij een stevige trek. Ik eet liever bij Vapiano, ook ogedkoop maar kwalitatief veel beter. Of een Triple Whopper met Bacon en Kaas, ultieme buikvuller waar een big tasty in het niet valt.
Kost zo'n Triple Whopper?
pi_107463908
Net de reclame van de Hollandse burger gezien. Is die een beetje te pruimen? :)
pi_107466170
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:37 schreef hemarookworst het volgende:

[..]

Lekker eten koppelen aan de Mac... Meer goedkoop je buik vullen bij een stevige trek. Ik eet liever bij Vapiano, ook ogedkoop maar kwalitatief veel beter. Of een Triple Whopper met Bacon en Kaas, ultieme buikvuller waar een big tasty in het niet valt.
Goedkoop is de Mac zeker niet en over smaak valt niet te twisten :).

Snackbarpatat en snacks vind ik ook lekker eten :).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:00:27 #155
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107479481
Hmm er zijn leuke voordeelbonnen voor mc in zwolle noord als er nog mensen hier uit zwolle komen ze staan in de swollenear :)

maandag medium patat 0,95
dinsdag 2e cheeseburger gratis
woensdag 2e mc kroket gratis
donderdag 2e quarter pounder gratis
vrijdag 9 nuggets voor 2,50
zaterdag 2e big mac gratis
zondag voordeel menu en happy-meal 8,50

@burgerking fan boys hoe duur is een triple whopper?
BAM dit is 3KB
  woensdag 1 februari 2012 @ 15:00:47 #156
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107479499
oeps dat is al gevraagd zie ik net.
BAM dit is 3KB
pi_107480693
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 15:00 schreef Loll het volgende:
Hmm er zijn leuke voordeelbonnen voor mc in zwolle noord als er nog mensen hier uit zwolle komen ze staan in de swollenear :)

maandag medium patat 0,95
dinsdag 2e cheeseburger gratis
woensdag 2e mc kroket gratis
donderdag 2e quarter pounder gratis
vrijdag 9 nuggets voor 2,50
zaterdag 2e big mac gratis
zondag voordeel menu en happy-meal 8,50

@burgerking fan boys hoe duur is een triple whopper?
Big King XXL Medium menu is iig 5,95 ofzo, en dat ding heeft net zoveel calorieën als de BT had. Nu weet ik niet hoe duur een BT menu was, maar volgens mij ongeveer hetzelfde.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_107487124
Lang geleden dat ik een triple whopper heb gekocht, kostte iets van 4,50 (zonder bacon en kaas), maar kan durder zijn geworden, maar je hebt wel ruim 1000 calorieen. Een enkele whopper kost 3,65, die is ook aardig groot, groter dan de big mac/meer calorieen.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_107487301
quote:
0s.gif Op donderdag 26 januari 2012 14:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ik ga de laatste tijd alleen nog maar naar de Burger King voor zo'n King Deal, voor 2 euro een cheeseburger, friet en cola. Er is ook een "studenten"deal waarbij je 2 cheeseburgers en friet krijgt voor 2,50. Ideaal in het centrale station gelegen ook _O_
Zo lang de Big Tasty niet terug is kan McDonalds syfillis krijgen.
Is toch niks man. Cheese burgertje met patatjes. :')

Bij BK kun je beter een Whopper halen.
pi_107489786
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Lang geleden dat ik een triple whopper heb gekocht, kostte iets van 4,50 (zonder bacon en kaas), maar kan durder zijn geworden, maar je hebt wel ruim 1000 calorieen. Een enkele whopper kost 3,65, die is ook aardig groot, groter dan de big mac/meer calorieen.
Alsof het alleen maar om de calorieen gaat :') Geef mij maar gewoon een lekkere burger, ook al heeft ie de helft aan calorieen. En die vind ik over het algemeen eerder bij de Mac.
En die burgers bij de BK zijn al gauw dik over de ¤4 als het nu al geen ¤5 is. Schandalig duur :(
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107490253
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 19:28 schreef JustinK het volgende:

[..]

Alsof het alleen maar om de calorieen gaat :') Geef mij maar gewoon een lekkere burger, ook al heeft ie de helft aan calorieen. En die vind ik over het algemeen eerder bij de Mac.
En die burgers bij de BK zijn al gauw dik over de ¤4 als het nu al geen ¤5 is. Schandalig duur :(
Over smaak valt niet te twisten :) Vind de standaard burgers van BK lekkerder, de speciale/tijdelijke burgers van Mac vind ik wel lekker. Kip burgers bij de mac vind ik wel lekkerder
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
pi_107496300
quote:
0s.gif Op woensdag 1 februari 2012 18:28 schreef hemarookworst het volgende:
Lang geleden dat ik een triple whopper heb gekocht, kostte iets van 4,50 (zonder bacon en kaas), maar kan durder zijn geworden, maar je hebt wel ruim 1000 calorieen. Een enkele whopper kost 3,65, die is ook aardig groot, groter dan de big mac/meer calorieen.
Had 2 maanden geleden een whopper met kaas voor EUR 4,25. Dat betekent dat een triple met kaas EUR 6,25 kost.

Whopper vind ik lekkerder dan de Big Mac, ijs en milkshakes lekkerder bij de Mac.
En als de Mac nou eens op internet kijkt dan zien ze heel duidelijk dat de Big Tasty terug moet w/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 februari 2012 @ 22:07:30 #163
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_107694812
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 januari 2012 23:42 schreef blessed19 het volgende:
Net de reclame van de Hollandse burger gezien. Is die een beetje te pruimen? :)
Dat wil ik ook wel weten.
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_107695085
quote:
0s.gif Op maandag 6 februari 2012 22:07 schreef JimmyJames het volgende:

[..]

Dat wil ik ook wel weten.
Volgens mij is er ook al antwoord op gegeven...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107698420
Ik heb gehoord dat de mosterdsmaak wat te overheersend is maar ik hou wel van mosterd dus ik wil de burger zeker nog eens proberen.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  maandag 6 februari 2012 @ 23:24:49 #166
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107698521
Volgende keer ook maar de Hollandse Burger proberen :9
Isn't it ironic, don't you think
pi_107705948
Heeft iemand die milkshake speculaas al geprobeerd?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar op de een of andere manier klinkt het gewoon smerig in mijn hoofd.
pi_107709290
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef Aleria het volgende:
Heeft iemand die milkshake speculaas al geprobeerd?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar op de een of andere manier klinkt het gewoon smerig in mijn hoofd.
Weinig bijzonder, beetje weeïge smaak vonden wij. Geen aanrader..
pi_107710880
hoelang duren die hollandse weken precies?
pi_107719320
R.I.P. Big Tasty :'(
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:18:30 #171
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_107721223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 17:16 schreef robin007bond het volgende:
R.I.P. Big Tasty :'(
Die 1955 ziet er ook heel lekker uit hoor.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_107721425
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die 1955 ziet er ook heel lekker uit hoor.
Alleen jammer van de bbq saus, en het feit dat er geen kaas op zit -O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 18:32:05 #173
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107721719
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alleen jammer van de bbq saus, en het feit dat er geen kaas op zit -O-
En vooral .. het is geen Big Tasty!
Isn't it ironic, don't you think
pi_107725622
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Alleen jammer van de bbq saus, en het feit dat er geen kaas op zit -O-
Dat maakt 'm voor mij juist lekker :D
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107725695
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:32 schreef jcdragon het volgende:

[..]

En vooral .. het is geen Big Tasty!
Dat ook! :D
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 7 februari 2012 @ 20:00:37 #176
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_107725800
Waarom hebben ze de Big Tasty gewoon niet altijd?

Om een beetje exclusiviteit te creëren?
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_107732828
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 10:41 schreef Aleria het volgende:
Heeft iemand die milkshake speculaas al geprobeerd?
Ik kan me er echt niks bij voorstellen, maar op de een of andere manier klinkt het gewoon smerig in mijn hoofd.
Gehoord dat die mierzoet moet zijn...
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
pi_107732922
Ik heb trouwens ook veel liever BurgerKing..maarja hij is hier al iets van een jaar weg :( en niemand kan me vertellen of hij terug komt ja of nee...
Maak van niemand een prioriteit, waar jij slechts een optie bent.
  dinsdag 7 februari 2012 @ 22:41:21 #179
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107733470
Bij mij ook R.I.P. burgerking station zwolle de enige burgerking die in de buurtvwas.
BAM dit is 3KB
pi_107734750
Nou die Holland Deluxe is best te pruimen hoor!
Beetje die mosterdsaus wat beter uitsmeren, dat wel maar ik vond 'm prima te eten.
Voor herhaling vatbaar :)

(alleen een beetje jammer dat er maar 1 plakje tomaat op zat) :(
pi_107753051
RIP BT :'(

In Egypte hebben ze een double big tasty :9 :

pi_107754457
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 15:42 schreef mascarpone het volgende:
RIP BT :'(

In Egypte hebben ze een double big tasty :9 :

[ afbeelding ]
Jup zag ik daar, en de double big mac, double quarter pounder en de fish big mac :9
Alleen een double big tasty zou ik nooit op kunnen krijgen :D.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107754702
die hollandse burger deed mij denken aan de BT: zag er net zo afgetrapt uit... :')
daarnaast vond ik em niet echt heel speciaal..
er zat in het midden een beetje flauwe mostard op en voor de rest deed hij eigenlijk te normaal aan..
pi_107771489
Vanavond nog maar even een baas gehaald
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:21:31 #185
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107772673
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:00 schreef JustinK het volgende:
Vanavond nog maar even een baas gehaald
:') ik zeg "ban"
BAM dit is 3KB
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:46:05 #186
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_107774098
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Loll het volgende:
Bij mij ook R.I.P. burgerking station zwolle de enige burgerking die in de buurtvwas.
Die liep toch best goed? Al heb ik het idee dat de BK op het station van Enschede beter bezocht wordt dan de BK in Zwolle destijds, dat is dan wel weer typisch.

Jammer dat de Mac hier ver weg zit, helemaal achter op het industrieterrein. Binnenkort in Enschede maar eens een Mac opzoeken, wil graag die 1955 proberen.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:54:19 #187
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_107774558
Om de Big Tasty-leegte te vullen heb ik bij de Burger King een Double Whopper met kaas en bacon geprobeerd... 5,85 euro voor alleen de burger :')
En wel lekker, maar geen Big Tasty ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  woensdag 8 februari 2012 @ 22:58:41 #188
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_107774785
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:46 schreef RichardHammond het volgende:

[..]

Die liep toch best goed? Al heb ik het idee dat de BK op het station van Enschede beter bezocht wordt dan de BK in Zwolle destijds, dat is dan wel weer typisch.

Jammer dat de Mac hier ver weg zit, helemaal achter op het industrieterrein. Binnenkort in Enschede maar eens een Mac opzoeken, wil graag die 1955 proberen.
Zie direct dat ik weer een domme tik fout heb gemaakt. Ja het was daar altijd vol(ook wel logisch trouwens) maar hij moest wijken voor de traverse die er in de plaats van de tunnel is gekomen. Hij zou wel weer terug komen werd er toen beloofd.
BAM dit is 3KB
pi_107777276
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef MacorgaZ het volgende:
5,85 euro voor alleen de burger :')
Inderdaad :') :N
pi_107843639
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Om de Big Tasty-leegte te vullen heb ik bij de Burger King een Double Whopper met kaas en bacon geprobeerd... 5,85 euro voor alleen de burger :')
En wel lekker, maar geen Big Tasty ;(
5,85 is niet mis.. Bij BK gebruik ik altijd mn ANWB pasje, 10% korting.. Dat verzacht de pijn..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_107843722
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Jup zag ik daar, en de double big mac, double quarter pounder en de fish big mac :9
Alleen een double big tasty zou ik nooit op kunnen krijgen :D.
Londen ook, waarom daar wel en hier niet
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_107843997
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 22:54 schreef MacorgaZ het volgende:
Om de Big Tasty-leegte te vullen heb ik bij de Burger King een Double Whopper met kaas en bacon geprobeerd... 5,85 euro voor alleen de burger :')
En wel lekker, maar geen Big Tasty ;(
Ehh.. Voor Big King XXL menu betaalde ik laatst ook 5,85 (dacht ik, iig ergens tussen 5,75 en 5,95) en dat ding is minstens zo groot als de Double Whopper.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_107844414
Maar dan heb je een menu en niet alleen broodje.

Maareh.. Dit is het McDonald's topic he?
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107844931
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 21:41 schreef kawotski het volgende:

[..]

Londen ook, waarom daar wel en hier niet
Dubbele burgers bij McDonalds UK? Niet gezien hoor...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107845267
Er zijn weer voordeelbonnen :)

Nu ook met producten uit de Hollandse Weken
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107845281
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:02 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dubbele burgers bij McDonalds UK? Niet gezien hoor...
In ieder geval in het centrum van Londen en Heathrow
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
pi_107848822
Vanaf 28 februari is deze verkrijgbaar :+
pi_107849195
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf 28 februari is deze verkrijgbaar :+
daar heb je zeker ook weer 70% wrap en 10% vulling?
pi_107850469
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 22:09 schreef JustinK het volgende:
Er zijn weer voordeelbonnen :)

Nu ook met producten uit de Hollandse Weken
Bedankt! ^O^

Ik wil graag de nwe burger en de flurry proberen maar ik moet er helaas 2 van beide nemen en das iets te veel ;)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107853392
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 februari 2012 23:37 schreef Yannick567 het volgende:
Vanaf 28 februari is deze verkrijgbaar :+
Linkt werkt hier niet :{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107853403
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Bedankt! ^O^

Ik wil graag de nwe burger en de flurry proberen maar ik moet er helaas 2 van beide nemen en das iets te veel ;)
Delen? :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_107853549
quote:
2s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef mazaru het volgende:

[..]

Die 1955 ziet er ook heel lekker uit hoor.
Die is het toch net niet :{
pi_107856566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:01 schreef JustinK het volgende:

[..]

Linkt werkt hier niet :{
http://www.mcdonalds.de/p(...)cwrap_crispy_chicken :9
pi_107857965
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 09:02 schreef JustinK het volgende:

[..]

Delen? :+
:Y ja gerne
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107862980
quote:
0s.gif Op woensdag 8 februari 2012 16:20 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

fish big mac :9

Wat? :9~
pi_107863239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 16:20 schreef Kwork het volgende:

[..]

Wat? :9~
Een big mac met fish filet patties :)
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 11 februari 2012 @ 17:20:09 #207
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_107864550
Zo, net een Holland Deluxe binnengewerkt. Het is wel te eten, maar het is niet heel speciaal ofzo. BT>HD
Isn't it ironic, don't you think
pi_107866272
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 februari 2012 17:20 schreef jcdragon het volgende:
Zo, net een Holland Deluxe binnengewerkt. Het is wel te eten, maar het is niet heel speciaal ofzo. BT>HD
Ik ook, alleen dan gisteren. het vet droop gewoon uit de burger, echt ranzig. Ben weer even genezen van fastfood.
pi_107877901
Jammer van de zure geconfijte appel maar verder is de Flurry Appeltaart erg lekker! Fijn dat er echte stukjes koek inzitten :)

Gelijk ook met een bon 2 kroketten gehaald :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  dinsdag 14 februari 2012 @ 17:34:56 #210
252108 Len93
That's what she said.
pi_107975113
Meneer de McDonalds werknemer, doet 'ns een goed woordje voor de Big Tasty.
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 19:25:27 #211
18653 crew  D.
pi_107979120
quote:
7s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 17:34 schreef Len93 het volgende:
Meneer de McDonalds werknemer, doet 'ns een goed woordje voor de Big Tasty.
Liever een lekkere burger :Y
pi_107980319
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:25 schreef D. het volgende:

[..]

Liever een lekkere burger :Y
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107983899
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
In Duitsland is de big tasty er ook uit ;)
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen _O-
  Moderator dinsdag 14 februari 2012 @ 21:28:58 #214
18653 crew  D.
pi_107985036
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in :N

Bijna iedere special wordt gemist :P
pi_107989736
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in :N

Bijna iedere special wordt gemist :P
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.

Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_107992626
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:

[..]

Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in :N

Bijna iedere special wordt gemist :P
gewoon de bigmac vervangen door de BT :9
pi_107993441
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon de bigmac vervangen door de BT :9
_O-
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108013174
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.

Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Maar voor die prijs (€1) was dat een goed burgertje voor erbij/tussendoor
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108013204
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:

[..]

gewoon de bigmac vervangen door de BT :9
Van mij mogen ze :+
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108013582
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Loll het volgende:
Bij mij ook R.I.P. burgerking station zwolle de enige burgerking die in de buurtvwas.
Huh, is die weg? :(
pi_108014737
quote:
0s.gif Op woensdag 15 februari 2012 17:36 schreef 16meter het volgende:

[..]

Huh, is die weg? :(
jep vanwege de verbouwing van station Zwolle ;)
  Moderator woensdag 15 februari 2012 @ 18:12:00 #222
18653 crew  D.
pi_108014850
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.

Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Ik praat ook mee over de BT, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm zo lekker vond :P
  woensdag 15 februari 2012 @ 21:24:39 #223
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_108023505
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

In Duitsland is de big tasty er ook uit ;)
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen _O-
Noorwegen heeft ze nog allebei :P

Dld heeft dan wel weer toffe wraps en burgers voor anderhalf euro.
  woensdag 15 februari 2012 @ 23:15:40 #224
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108030324
Big Tasty nog steeds weg ;(
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  donderdag 16 februari 2012 @ 01:58:36 #225
252108 Len93
That's what she said.
pi_108034555
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

In Duitsland is de big tasty er ook uit ;)
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen _O-
Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)
Op woensdag 16 december 2009 16:29 schreef Tijgertje. het volgende:
Aandachtshoer.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 februari 2012 @ 02:12:50 #226
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108034701
Waarom zit er geen hash op de Holland deluxe ?
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 16 februari 2012 @ 02:15:46 #227
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108034725
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108049662
quote:
0s.gif Op donderdag 16 februari 2012 01:58 schreef Len93 het volgende:

[..]

Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)
Daar stond heel lang bij "kurze pause"...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108062110
Holland Deluxe is goed te doen, jammer van de tomaat ^O^
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
  zondag 26 februari 2012 @ 13:41:53 #230
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_108413421
Ik heb de Holland Deluxe uitgeprobeerd. Niet slecht maar ook niet echt een reden om wel naar McDonald's te gaan.
Please Move The Deer Crossing Sign
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 26 februari 2012 @ 13:45:30 #231
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108413586
De holland burger is een Big mac met mosterd..
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  zondag 26 februari 2012 @ 13:49:08 #232
56633 JimmyJames
Unspeakable powers
pi_108413732
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
De holland burger is een Big mac met mosterd..
Maar zonder augurken :Y
Please Move The Deer Crossing Sign
pi_108414180
En met tomaat w/

Moet em nog steeds eens proberen, voor ie weer weg is.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108425388
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..

Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...

Big tasty, May we never forget
pi_108425935
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..

Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...

Big tasty, May we never forget
Stel je niet zo aan :')

De BigTasty is nog lang geen "klassieker"...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_108452458
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
  maandag 27 februari 2012 @ 08:47:40 #237
265768 NBT
Bigger is better.
pi_108452591
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
Eens.
Get the best things first, GET NBT!
Visualize perfection. Visualize NBT.
pi_108452900
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
Als het formaat het issue is, dan doet de 1955 daar niet voor onder (en de Deluxe nu trouwens ook niet)
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108453748
quote:
0s.gif Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..

Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...

Big tasty, May we never forget
de 1955 is helemaal niet taai..
  maandag 27 februari 2012 @ 09:57:59 #240
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_108453773
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
pi_108453860
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
:')
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108453962
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
:') nee, gewoon nee..
pi_108454333
Ik ga minder naar de Mc sinds het vertrek van de BT en dat gaat me niet om formaat, je kunt evt nml ook 2 burgers kopen als je honger hebt.

De smaak was gewoon heerlijk :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108455297
quote:
0s.gif Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
Eens :9~

Ding is echt een stuk minder lekk0r
pi_108640608
Holland Deluxe is wel een aardige burger.. maar die mosterd is eerder storend dan lekker. Komt ook beter tot z'n recht op een kroketje ofzo.
pi_108642175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef 16meter het volgende:
Holland Deluxe is wel een aardige burger.. maar die mosterd is eerder storend dan lekker. Komt ook beter tot z'n recht op een kroketje ofzo.
ik ben geen fan van "pittig" eten maar zelfs ik vind die mostard echt gewoon flauwe prut..
pi_108642402
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
pi_108642618
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
3 april ga ik naar Mcdonalds ^O^

[ Bericht 0% gewijzigd door xminator op 02-03-2012 21:48:18 ]
pi_108643920
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
pi_108644095
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:39 schreef xminator het volgende:

[..]

3 april ga ik naar Mcdonalds ^O^
Meeting anyone :D?
pi_108644193
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
op het moment zijn er geen landelijke kortingsbonnen meer, nee.
pi_108644934
quote:
5s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
De actie is voorbij?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 maart 2012 @ 22:32:54 #254
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108645270
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
_O_
Maar tijdelijk? :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Mirjam op 03-03-2012 03:15:39 (Doe's niet) ]
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
  Moderator vrijdag 2 maart 2012 @ 23:43:39 #255
18653 crew  D.
pi_108648316
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
Het goede nieuws is dat het maar tijdelijk is? :P
  vrijdag 2 maart 2012 @ 23:44:23 #256
306043 tomaat52
Hallo Boppers!
pi_108648351
Da's leuk. Ik kan altijd korting krijgen bij de Mc. :D
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
pi_108648404
Zo hehe, dat werd even tijd... :D

Die BT gaat straks vast zo als een tierelier dat ie blijft w/
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108651815
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Da's leuk. Ik kan altijd korting krijgen bij de Mc. :D
hoe?
pi_108652562
jeuj BT terug :)
pi_108652837
Wat een kuttopic is dit zeg |:(
Komt elke keer omhoog bij de actieve topics, en elke keer krijg ik honger :{
pi_108656156
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
_O_ Eindelijk weer een reden om een keer langs de Mac te gaan!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_108658237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108659966
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef JustinK het volgende:

[..]

Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?
Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT. Hoe lang de BT blijft is mij nog onbekend :+
pi_108659975
/

[ Bericht 99% gewijzigd door Yannick567 op 03-03-2012 12:33:10 ]
pi_108661253
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Yannick567 het volgende:

[..]

Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT.
:{
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108662917
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef JustinK het volgende:

[..]

:{
:6
pi_108664554
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef JustinK het volgende:

[..]

:{
De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.
pi_108667972
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef stijn_ het volgende:

[..]

De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.
dan maken ze of de BT of de 1955 groter/kleiner? :D
  zaterdag 3 maart 2012 @ 17:01:01 #269
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_108668680
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 13:14 schreef JustinK het volgende:

[..]

:{
Gatverdamme, ben jij zo iemand die de 1955 prefereert? Ga weg :r
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_108669133
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:

[..]

Gatverdamme, ben jij zo iemand die de 1955 prefereert? Ga weg :r
Smaken verschillen gast
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 18:18:24 #271
18653 crew  D.
pi_108671181
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 17:14 schreef JustinK het volgende:

[..]

Smaken verschillen gast
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT :P

Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb :P
pi_108671222
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef D. het volgende:

[..]

Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT :P

Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb :P
De burger word hier nog aardig veel verkocht.
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 18:21:12 #273
18653 crew  D.
pi_108671255
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

De burger word hier nog aardig veel verkocht.
Door mensen die 'm al eerder gehad hebben? :P
pi_108671277
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef D. het volgende:

[..]

Door mensen die 'm al eerder gehad hebben? :P
Ongetwijfeld ;)
vandaag 4 uur gewerkt, zeker 40 gemaakt!

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 03-03-2012 18:22:58 ]
  Moderator zaterdag 3 maart 2012 @ 18:22:55 #275
18653 crew  D.
pi_108671298
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld ;)
vandaag 4 uur gewerkt, zeker 40 gemaakt!
Ik heb 'm 1 keer gehad, en toen beviel ie niet. Misschien had ik een slecht exemplaar te pakken :P
  zaterdag 3 maart 2012 @ 18:25:42 #276
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_108671372
Ik vond die 1955 ook niet verkeerd. Nadeel van de bt is dat het vlees soms wat droog is.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_108689130
Straks weer een Mac-ontbijtje denk ik maar, als ik het op kan brengen om 5 minuten te lopen...
pi_108689184
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef D. het volgende:

[..]

Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT :P

Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb :P
nooit een big mac gegeten dan? :')
dat is pas een saai flut ding
pi_108752000
Voor de mensen die naar Duitsland gaan:

http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf

:P
Hier schreef Hooidraad het volgende:
Justin spreekt altijd de waarheid.
pi_108763298
Die macwrap ziet er lekker uit. Lijkt op de twister van KFC. :9~
pi_108763380
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
Die macwrap ziet er lekker uit. Lijkt op de twister van KFC. :9~
ik vind de mcwrap (die grote dus) eigenlijk al een te pikante saus hebben.. de salsa kip burger was niet zo pikant en daardoor veel lekkerder...
pi_108764271
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef mschol het volgende:

[..]

ik vind de mcwrap (die grote dus) eigenlijk al een te pikante saus hebben.. de salsa kip burger was niet zo pikant en daardoor veel lekkerder...
Zag de reclame zojuist. Pikante saus? Oh fijn! Morgen maar eens proberen :9
En dan 3 april weer voor de Big Tasty :9.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108764889
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment :+

_O_
Alle McDonaldsen neem ik aan?

Zo ja, dan is dit een overwinning voor het volk! w/
pi_108765952
*O* *O* *O*
Nosce te ipsum.
pi_108766720
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Zag de reclame zojuist. Pikante saus? Oh fijn! Morgen maar eens proberen :9
En dan 3 april weer voor de Big Tasty :9.
Die saus is best wel pittig ja :+ Wel lekker.
pi_108779997
Friet bij de McDonalds :r alleen maar korst en zout. Doe mij maar de friet van de BK, die zijn iets dikker en proeft wat meer naar aardappel, zoals het hoort!

Nuggets zijn ook smerig, kippenvellen FTW! Nee doe mij dan maar echte kipstukken van de KFC.

Burgers, goed betaalbaar, soms wat klef, maar minder uitgesproken smaak (smaakloos) dan de BK, de Big Tasty is echter top!

Het ijs, drinken en de w/ weken zijn wel super!

Mijn bescheiden mening,
pi_108780446
Burgers goed betalbaar? Vind de prijs/kwaliteit verhouding altijd ver te zoeken bij de McDonalds...
pi_108780842
Die wrap is echt one of my favourites, super lekker. Nog beter is dat de BT weer terug komt!!
pi_108780992
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef 16meter het volgende:
Burgers goed betalbaar? Vind de prijs/kwaliteit verhouding altijd ver te zoeken bij de McDonalds...
de grote burgers zoals b.v. de BT en de 1955 zijn qua prijs/kwaliteit beter t.o.v. burger king, daar durven ze 5 a 6 euro voor een grote (=+bacon en kaas) burger te vragen
pi_108781021
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef misz--kelliej het volgende:
Die wrap is echt one of my favourites, super lekker. Nog beter is dat de BT weer terug komt!!
ik wil een grote honey mostard wrap :9
pi_108781126
De 1955 is het enigste product wat goed smaakt bij de mc donalds :P de rest is :r
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_108784913
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef JustinK het volgende:
Voor de mensen die naar Duitsland gaan:

http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf

:P
_O_ _O_ _O_ *O*
pi_108787092
quote:
0s.gif Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef JustinK het volgende:
Voor de mensen die naar Duitsland gaan:

http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf

:P
nog franse bonnen? over 2 weken naar frankrijk namelijk :+
  dinsdag 6 maart 2012 @ 20:49:48 #294
121310 venomsnake
El Saltador
pi_108796494
Ik vind dat MC Donalds echt niet meer te vreten de laatste jaren, ik zal wel oud worden ofzo.
Wat een gore troep verkopen ze daar gek!
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_108819166
Afgelopen vrijdag in Londen..


Kost omgerekend ¤5,- voor een burger... Maar hey!
Nee.
pi_108819336
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Afgelopen vrijdag in Londen..

[ afbeelding ]
Kost omgerekend ¤5,- voor een burger... Maar hey!
..dan heb je ook wat :+
pi_108819612
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:43 schreef MarkoAlmelo het volgende:

[..]

..dan heb je ook wat :+
Juistem! :+
Nee.
pi_108819744
Wat zit er eigenlijk allemaal op die "de grote McWrap"?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 7 maart 2012 @ 14:00:03 #299
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_108819990
Gers Pardoel Menu
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_108820435
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zit er eigenlijk allemaal op die "de grote McWrap"?
Volgens de site 2 kipstukjes, ijsberg- en rucolasla, uien-tomatensaus en egglessaus, tomaat en geraspte cheddar.
Klinkt heel goed :9
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
pi_108820448
quote:
7s.gif Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Afgelopen vrijdag in Londen..

[ afbeelding ]
Kost omgerekend ¤5,- voor een burger... Maar hey!
O+
Nog een klein maandje wachten....
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')