Bounty? Nee, gele verpakking heeft het snoepje..quote:Op maandag 10 januari 2011 17:57 schreef MacorgaZ het volgende:
Bounty zeker?
Hoe lang blijft een burger eigenlijk warm? Is het mogelijk om een burger te halen en dat die dan 30 minuten later nog warm is? Ik twijfel om de hele klas op een McMenu te trakteren![]()
Twixquote:Op maandag 10 januari 2011 20:06 schreef Studiotje het volgende:
Laatste reactie:
[..]
Bounty? Nee, gele verpakking heeft het snoepje..
Hoe lang een burger warm blijft, ligt er aan hoe het verpakt wordIk doe soms wel 2 zakjes er omheen en dan blijft het meestal wel wat warmer, maar na een half uur zal het wel een beetje lauw zijn. Friet is iig niet een half uur te bewaren
Twix is goud en in vorig topic werd al gezegd dat Twix het niet wasquote:
Ik hou het niet zo bijquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Twix is goud en in vorig topic werd al gezegd dat Twix het niet wasHet moet Nuts zijn
Laten we het maar subtiel houden dan. Het is een broodje van bestaande ingredienten, met alleen een saus die we nu niet hebben.quote:
chili chicken burger?quote:Op dinsdag 11 januari 2011 17:37 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Laten we het maar subtiel houden dan. Het is een broodje van bestaande ingredienten, met alleen een saus die we nu niet hebben.
Helaasquote:
Vergeet de losse kaas nietquote:
Sowieso was het een burger met allemaal bestaande ingredienten, BEHALVE de saus (die we dus nog niet zouden moeten hebben)quote:
Unfortunately...quote:Op woensdag 12 januari 2011 17:32 schreef JustinK het volgende:
Komt die nieuwe burger voor een andere in de plaats? ik hoop dat de NYC blijft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |