Liever een lekkere burgerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:34 schreef Len93 het volgende:
Meneer de McDonalds werknemer, doet 'ns een goed woordje voor de Big Tasty.
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.quote:
In Duitsland is de big tasty er ook uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in
Bijna iedere special wordt gemist
gewoon de bigmac vervangen door de BTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in
Bijna iedere special wordt gemist
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de bigmac vervangen door de BT
Maar voor die prijs (€1) was dat een goed burgertje voor erbij/tussendoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.
Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Van mij mogen zequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de bigmac vervangen door de BT
Huh, is die weg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Loll het volgende:
Bij mij ook R.I.P. burgerking station zwolle de enige burgerking die in de buurtvwas.
Ik praat ook mee over de BT, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm zo lekker vondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.
Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Noorwegen heeft ze nog allebeiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In Duitsland is de big tasty er ook uit
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen
Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In Duitsland is de big tasty er ook uit
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen
Daar stond heel lang bij "kurze pause"...quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)
Maar zonder augurkenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
De holland burger is een Big mac met mosterd..
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..
Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...
Big tasty, May we never forget
Eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
Als het formaat het issue is, dan doet de 1955 daar niet voor onder (en de Deluxe nu trouwens ook niet)quote:Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
de 1955 is helemaal niet taai..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..
Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...
Big tasty, May we never forget
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |