Delen?quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:23 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bedankt!![]()
Ik wil graag de nwe burger en de flurry proberen maar ik moet er helaas 2 van beide nemen en das iets te veel
Die is het toch net nietquote:Op dinsdag 7 februari 2012 18:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die 1955 ziet er ook heel lekker uit hoor.
Ik ook, alleen dan gisteren. het vet droop gewoon uit de burger, echt ranzig. Ben weer even genezen van fastfood.quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:20 schreef jcdragon het volgende:
Zo, net een Holland Deluxe binnengewerkt. Het is wel te eten, maar het is niet heel speciaal ofzo. BT>HD
Liever een lekkere burgerquote:Op dinsdag 14 februari 2012 17:34 schreef Len93 het volgende:
Meneer de McDonalds werknemer, doet 'ns een goed woordje voor de Big Tasty.
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.quote:
In Duitsland is de big tasty er ook uitquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering inquote:Op dinsdag 14 februari 2012 19:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ik ga eens een mail sturen naar McDonalds. Wil t nu weleens weten of ze uberhaupt doorhebben dat de big tasty door velen gemist wordt. Denk t niet eerlijk gezegd.
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in
Bijna iedere special wordt gemist
gewoon de bigmac vervangen door de BTquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat alles wat weggaat gemist wordt, dus die BT is daar geen uitzondering in
Bijna iedere special wordt gemist
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de bigmac vervangen door de BT
Maar voor die prijs (€1) was dat een goed burgertje voor erbij/tussendoorquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.
Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Van mij mogen zequote:Op dinsdag 14 februari 2012 23:43 schreef mschol het volgende:
[..]
gewoon de bigmac vervangen door de BT
Huh, is die weg?quote:Op dinsdag 7 februari 2012 22:41 schreef Loll het volgende:
Bij mij ook R.I.P. burgerking station zwolle de enige burgerking die in de buurtvwas.
Ik praat ook mee over de BT, maar dat wil niet zeggen dat ik 'm zo lekker vondquote:Op dinsdag 14 februari 2012 22:46 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Niet zoveel als de Big Tasty. Daar wordt na een half jaar nog over gepraat.
Net als de McRib en de Chili Chicken, alhoewel die laatste maar saai was (vind ik).
Noorwegen heeft ze nog allebeiquote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In Duitsland is de big tasty er ook uit
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen
Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)quote:Op dinsdag 14 februari 2012 21:08 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
In Duitsland is de big tasty er ook uit
Daar is nu ook de 1955 burger te verkrijgen
Daar stond heel lang bij "kurze pause"...quote:Op donderdag 16 februari 2012 01:58 schreef Len93 het volgende:
[..]
Hij staat nog gewoon op de website, misschien dat één bepaald filliaal hem niet meer had? (Degene over de grens bij Zevenaar bijv - die had hem ook niet toen ik er twee maanden terug langskwam)
Maar zonder augurkenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:45 schreef Dr.Mikey het volgende:
De holland burger is een Big mac met mosterd..
Stel je niet zo aanquote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..
Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...
Big tasty, May we never forget
Eens.quote:Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
Als het formaat het issue is, dan doet de 1955 daar niet voor onder (en de Deluxe nu trouwens ook niet)quote:Op maandag 27 februari 2012 08:35 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Veel mensen die ik ken gingen speciaal voor de BT naar de Mc, enige burger van een beetje formaat...
de 1955 is helemaal niet taai..quote:Op zondag 26 februari 2012 18:06 schreef Mister_Bojangles het volgende:
Godver, hoe durven ze die gore 1955 aan te bieden..
Wat een taaie troep... Gaat ah ook de cola uit het assortiment halen binnenkort? Neemt ook zoveel schapruimte in...
Big tasty, May we never forget
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
quote:Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
De 1955 mag de schoenveters van de BT nog niet strikken, bij wijze van spreken. Zwaar inferieur product.
Eensquote:Op maandag 27 februari 2012 09:57 schreef Scorpie het volgende:
ik ben geen fan van "pittig" eten maar zelfs ik vind die mostard echt gewoon flauwe prut..quote:Op vrijdag 2 maart 2012 20:59 schreef 16meter het volgende:
Holland Deluxe is wel een aardige burger.. maar die mosterd is eerder storend dan lekker. Komt ook beter tot z'n recht op een kroketje ofzo.
3 april ga ik naar Mcdonaldsquote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment
op het moment zijn er geen landelijke kortingsbonnen meer, nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
De actie is voorbij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is dat het maar tijdelijk is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
hoe?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Da's leuk. Ik kan altijd korting krijgen bij de Mc.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT. Hoe lang de BT blijft is mij nog onbekendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT.
De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.quote:
dan maken ze of de BT of de 1955 groter/kleiner?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.
Smaken verschillen gastquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben jij zo iemand die de 1955 prefereert? Ga weg
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BTquote:
De burger word hier nog aardig veel verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT
Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb
Door mensen die 'm al eerder gehad hebben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De burger word hier nog aardig veel verkocht.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Door mensen die 'm al eerder gehad hebben?
Ik heb 'm 1 keer gehad, en toen beviel ie niet. Misschien had ik een slecht exemplaar te pakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
vandaag 4 uur gewerkt, zeker 40 gemaakt!
nooit een big mac gegeten dan?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT
Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb
ik vind de mcwrap (die grote dus) eigenlijk al een te pikante saus hebben.. de salsa kip burger was niet zo pikant en daardoor veel lekkerder...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:21 schreef Rijst het volgende:
Die macwrap ziet er lekker uit. Lijkt op de twister van KFC.
Zag de reclame zojuist. Pikante saus? Oh fijn! Morgen maar eens proberenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik vind de mcwrap (die grote dus) eigenlijk al een te pikante saus hebben.. de salsa kip burger was niet zo pikant en daardoor veel lekkerder...
Alle McDonaldsen neem ik aan?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Die saus is best wel pittig jaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zag de reclame zojuist. Pikante saus? Oh fijn! Morgen maar eens proberen
En dan 3 april weer voor de Big Tasty.
de grote burgers zoals b.v. de BT en de 1955 zijn qua prijs/kwaliteit beter t.o.v. burger king, daar durven ze 5 a 6 euro voor een grote (=+bacon en kaas) burger te vragenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef 16meter het volgende:
Burgers goed betalbaar? Vind de prijs/kwaliteit verhouding altijd ver te zoeken bij de McDonalds...
ik wil een grote honey mostard wrapquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:58 schreef misz--kelliej het volgende:
Die wrap is echt one of my favourites, super lekker. Nog beter is dat de BT weer terug komt!!
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef JustinK het volgende:
Voor de mensen die naar Duitsland gaan:
http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf
nog franse bonnen? over 2 weken naar frankrijk namelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef JustinK het volgende:
Voor de mensen die naar Duitsland gaan:
http://mcdw.ilcdn.net/MDN(...)nalds_gutscheine.pdf
..dan heb je ook watquote:Op woensdag 7 maart 2012 13:39 schreef Dimitri_ het volgende:
Afgelopen vrijdag in Londen..
[ afbeelding ]
Kost omgerekend ¤5,- voor een burger... Maar hey!
Volgens de site 2 kipstukjes, ijsberg- en rucolasla, uien-tomatensaus en egglessaus, tomaat en geraspte cheddar.quote:Op woensdag 7 maart 2012 13:53 schreef Bartjebart het volgende:
Wat zit er eigenlijk allemaal op die "de grote McWrap"?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |