op het moment zijn er geen landelijke kortingsbonnen meer, nee.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
De actie is voorbij?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Roolio het volgende:
De kortingsbonnen zijn van de site verdwenen. Of is dat al heel lang zo en loop ik achter? Kun je die nog ergens anders krijgen?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Het goede nieuws is waar ja.
Vanaf 3 april is de Big Tasty (wel tijdelijk) terug in het assortiment
Het goede nieuws is dat het maar tijdelijk is?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
hoe?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 23:44 schreef tomaat52 het volgende:
Da's leuk. Ik kan altijd korting krijgen bij de Mc.
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?quote:Op vrijdag 2 maart 2012 21:34 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT. Hoe lang de BT blijft is mij nog onbekendquote:Op zaterdag 3 maart 2012 11:17 schreef JustinK het volgende:
[..]
Blijft de 1955? Of vervangt de BT deze (tijdelijk)?
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:32 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Nee, de 1955 gaat eruit voor de BT.
De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.quote:
dan maken ze of de BT of de 1955 groter/kleiner?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 15:03 schreef stijn_ het volgende:
[..]
De meeste restaurants hebben niet de capiciteit (lees: aantal grillplaten) om ze gelijktijdig te verkopen. Want elk formaat vlees moet volgens mij op een verschillende plaat.
Smaken verschillen gastquote:Op zaterdag 3 maart 2012 17:01 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Gatverdamme, ben jij zo iemand die de 1955 prefereert? Ga weg
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BTquote:
De burger word hier nog aardig veel verkocht.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:18 schreef D. het volgende:
[..]
Dat blijkt wel aangezien iedereen zo positief is over de BT
Maar alles beter dan die '55, want da's het minst lekkere wat ik in jaren bij de Mac gegeten heb
Door mensen die 'm al eerder gehad hebben?quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:19 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
De burger word hier nog aardig veel verkocht.
Ongetwijfeldquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:21 schreef D. het volgende:
[..]
Door mensen die 'm al eerder gehad hebben?
Ik heb 'm 1 keer gehad, en toen beviel ie niet. Misschien had ik een slecht exemplaar te pakkenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:22 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ongetwijfeld
vandaag 4 uur gewerkt, zeker 40 gemaakt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |