Nee hoor zijn zat vergelijkbare of grotere restaurants. Bijvoorbeeld Veldhoven, Duiven, Veenendaal-Drive, Amsterdam Z-oost, Hoorn, Waalwijk of Delft-Noord groter zijn.quote:Op donderdag 12 januari 2012 21:59 schreef themole het volgende:
[..]
Zit er altijd goed vol als ik er ben.
proestquote:Op vrijdag 13 januari 2012 15:31 schreef robuust89 het volgende:
Big Tasty![]()
Dat u maar vredig mag rusten in de burgerhemel
want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 01:39 schreef MacorgaZ het volgende:
1x had ik hem met teveel saus, toen was de smaak van de burger niet echt meer te proeven.
Wanneer komt die terug?Big Tasty, where art thou?
ik heb ook het idee dat de BT een veel meer overheersende smaak saus had...quote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef stijn_ het volgende:
[..]
want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.
Ik bedoelde de Big Tasty, die heeft zoals mschol ook zegt een overheersende saus, dus toen er een keer teveel saus op zat was het echt té overheersendquote:Op vrijdag 13 januari 2012 17:18 schreef stijn_ het volgende:
[..]
want bij de tasty proefde je de burger wel? Daar zit meer saus op dan de 1955.
Dan wordt het te machtig he... Sowieso vreemd dat daar de meeste saus overheen gaat van alle broodjes.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:10 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde de Big Tasty, die heeft zoals mschol ook zegt een overheersende saus, dus toen er een keer teveel saus op zat was het echt té overheersend.
Vermoed dat dat te maken heeft met de grootte van het broodjequote:Op vrijdag 13 januari 2012 20:48 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan wordt het te machtig he... Sowieso vreemd dat daar de meeste saus overheen gaat van alle broodjes.
Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:36 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Vermoed dat dat te maken heeft met de grootte van het broodjeToen we die nog hadden kwamen er wel eens mensen die hem vroegen met wat minder saus. Geen probleem hoor
Dan ligt het er natuurlijk ook aan hoe de saus op het broodje is gedaan, als alle saus in het midden zit heb je een grote hap sausquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.
Oh nee, droop, want hij is er niet meer
Wat een gejengel om een burger zegquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:38 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Dan heeft ie in verhouding alsnog meer saus. Het druipt eruit.
Oh nee, droop, want hij is er niet meer
Ach nou ja maakt me eigenlijk niet uit, als ie maar gauw weer komt. Dan neem ik die extra saus voor liefquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:40 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Dan ligt het er natuurlijk ook aan hoe de saus op het broodje is gedaan, als alle saus in het midden zit heb je een grote hap saus
Er ging/gaat 3x 10 ml saus op geloof ik.
Daar zit naar mijn bescheiden mening teveel saus en sla op jaquote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:42 schreef mschol het volgende:
veel saus kan best lekker zijn, maar vaak zit het of enorm geconcentreerd in het midden
of druipt 70% er met de sla uit..
de chicken sensation is daar een goed voorbeeld van
de hoeveelheid saus is wel goed, maar het ligt verdomde klote verdeeld op het broodje, want doordat het gemixt wordt met de ruime hoeveelheid sla krijg je dus dat als je dat broodje vasthoudt en een hap neemt, aan de anderekant de sla+ saus eruit komen glijden..quote:Op vrijdag 13 januari 2012 23:59 schreef Yannick567 het volgende:
[..]
Daar zit naar mijn bescheiden mening teveel saus en sla op ja
We hadden al een petitie:quote:Op zaterdag 14 januari 2012 09:07 schreef jcdragon het volgende:
Big Tasty![]()
![]()
[ afbeelding ]
Onderteken de petitie !
http://www.petitiesonline.nl/petitie/bring-back-the-big-tasty/160
Iets met bruin brood toevallig?quote:Op donderdag 12 januari 2012 22:21 schreef Yannick567 het volgende:
Nee, er komen geen broodjes met Nederlandse producten zoals frikandellen of kaassouflés ofzoWel in de trend van een Hollandse week. Een broodje, milkshake en een flurry.
enquote:Op zaterdag 14 januari 2012 14:03 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
In ieder geval de flurry appeltaart
Is de Holland Deluxe hetzelfde als de Dutch Deluxe?quote:Op zaterdag 14 januari 2012 17:47 schreef stijn_ het volgende:
[..]
en
Milkshake speculaas
Holland Deluxe
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |