quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat dikke wijf van de plus reclame moet eruit!
Omdat aan het eind Leo Blokhuys en co. toch de hele lijst leeg gooien en hem maken zoals zij willen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Maar waarom zitten er eigenlijk willekeurige BN'ers om die lijst te verneuken? En waarom is de opzet kut?
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 08-12-2011 om 20:35:48@RobertTenBrink Hoe kan je nou Kraftwerk eruit halen man! #huiltweet #dwdd reageer retweet
Post op zijn minst de officiële clip van Das Modell / The Model, en niet deze zielige versie waarbij ze playbacken en dat je duidelijk ziet dat ze het een hel vinden om daar te staan omdat ze niet live spelen.quote:
Vanwege het origineel, Einstein.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef chufi het volgende:
![]()
Maar ja de lijst moet 17 lang zijn .... Waarom is nog steeds mijn vraag...?
Ach mijn dilemma topics bestaan uit 19 dilemma's. Omdat ik de eerste keer er 20 wilde maken maar me vergiste.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef chufi het volgende:
![]()
Maar ja de lijst moet 17 lang zijn .... Waarom is nog steeds mijn vraag...?
Dus?quote:
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Laat dan ook een paar tieners langskomen om Lady Gaga en Justin Bieber er in te zetten, wel zo eerlijk.
Nee, maar dat boeit ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?
Bieber is wel de eerste Web 2.0 artiest, groot geworden door YouTube en Twitter.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?
Robert zit niet in de lijst.quote:
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succesquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarschijnlijk is de definitieve lijst allang opgesteld.
uhh...nee. Dat waren de artic monkeys.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bieber is wel de eerste Web 2.0 artiest, groot geworden door YouTube en Twitter.
En zeker weten dat Leo waarschijnlijk Kraftwerk, anders Radiohead, in de lijst wilt hebben. Dus dat streepje heeft ie dan weer voorquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succes
Waarom vertel je mij dat? Heb ik het bedacht of zo? Ik geef alleen aan waarom zij er 17 willen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus?
Het hele idee achter het lijstje is dat mensen anders waren en dingen deden die vreemd, anders of apart waren voor die tijd.
En dan zou je niet zo tegendraads mogen zijn om er een paar mensen meer of minder in een remake te zetten?
Kom je weer op dezelfde lijst uit..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succes
Dar was toch al duidelijk... Die werd begin van de week ziek en heeft het nog een dagje of zo geprobeerd... Maar nu gewoon in de ziektewet...quote:Op donet nog een dagje of derdag 8 december 2011 21:49 schreef Staal het volgende:
Waarom zegt niemand iets over de afwezigheid van de Sprinkhaan?
Of hebben jullie daar al twintig topics over volgeneuzeld?
Wie?quote:Op donderdag 8 december 2011 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Ik dacht dat hij de afwezigheid van Mick Jagger in het filmpje bedoelde.
Ik mag de Sprinkhaan zeggen.quote:
Ja, maar ze zochten wel iemand die op hem leek qua stem en haar.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:54 schreef Njosnavelin het volgende:
sprinkhaan![]()
Ik vond het wel een aangename verrassing, een ander gezicht.
Niet aan het eind van de dag natuurlijk.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:06 schreef SwiffMeister het volgende:
Volgens mij heeftie gewoon een gigantische kater.
Daar ga je ook ongecontroleerd van kotsen, krijg je buikkrampen van en word je zo wit als een pak melk. En dat allemaal met tussenpozen waarin het ineens goed lijkt te gaan. Totdat je dus weer inspanning moet leveren of iets eet.
Een kater kan op elke moment vd dag inslaan. Ik ben zelf ook weleens op zaterdagavond wezen stappen waarna ik op zondag nergens last van had en op maandagochtend met een enorme kater wakker werd.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:07 schreef Staal het volgende:
[..]
Niet aan het eind van de dag natuurlijk.
Jeez, nepdrinker..
Lekkere troll.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Menno Bentveld deed het fantastisch goed
Ik heb toch liever Matthijsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Dan zeg je: hij deed het uitstekelbaarsquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Juistquote:
Benton wordt ie nu genoemd... dus de komende weekquote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Wie monteert het "Fenton! Fenton! Oh, Jezus Christ!" even onder Video niet gevonden en gooit het op YouTube?quote:Op donderdag 8 december 2011 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Benton wordt ie nu genoemd... dus de komende week
Dat deze lijst over popmuziek moet gaan is eigenlijk al triest. In de popmuziek zitten de pioniers namelijk helemaal niet. Het is niet voor niets popular music.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
En zeker weten dat Leo waarschijnlijk Kraftwerk, anders Radiohead, in de lijst wilt hebben. Dus dat streepje heeft ie dan weer voor
En ook public Enemy eruit...wat is dat toch met hun definitie van popmuziek? Het slaat echt nergens op.
Klink anders ... en alles wat ze er uit kieperen is juist hetgeen dat anders klinkt.quote:Op donderdag 8 december 2011 23:55 schreef Knuck-les het volgende:
Dat deze lijst over popmuziek moet gaan is eigenlijk al triest. In de popmuziek zitten de pioniers namelijk helemaal niet. Het is niet voor niets popular music.
Dat is wel waar. Hij straalt veel meer rust uit dan Matthijs, ook wel eens prettig.quote:Op donderdag 8 december 2011 22:28 schreef Haaibaaike het volgende:
Ik zie het ook net pas. Haal dan Sex Pistols eruit als je zoveel waarde hecht aan popmuziek.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:00 schreef GGMM het volgende:
Ik zie nu pas dat dat lelijke mens waarvan ik de naam zo snel niet meer weet Public Enemy eruit heeft gehaald.
Hoe bedoel je? Zijn naam is slechts 500 keer genoemd.quote:
quote:Op donderdag 8 december 2011 23:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Dan zeg je: hij deed het uitstekelbaars
Ja precies; vorige keer had Kluun eindelijk eens op een behoorlijke manier uitgelegd waarom Kraftwerk hier juist in hoort, worden ze er weer uit gehaald middels een nietszeggend argument.quote:Op vrijdag 9 december 2011 02:02 schreef rubbereend het volgende:
omg Kraftwerk er weer uiten de manier waarop slaat alles
Ik heb afgelopen week al drie Fenton-filmpjes gemonteerd, dus ik vind het wel effe goed zoquote:Op donderdag 8 december 2011 23:42 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wie monteert het "Fenton! Fenton! Oh, Jezus Christ!" even onder Video niet gevonden en gooit het op YouTube?
Ik had die Fenton allang gezien op internet, ruim voor DWDD ermee aan de haal ging. Ook de parodieën al gezien. Ik vind vooral de lol die mensen ermee hebben en ermee op de loop gaan erg lollig en de paniek in de stem van die man is geweldig.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Gattaca het volgende:
wat is er leuk aan die Benton? DWDD heeft niet echt gevoel voor internet memes.
Dit dus. Had de eerste keer dat Kraftwerk er uit was gehaald een mail gestuurd naar de DWDD. Helpt verder niks, weet ik ook wel, maar vond en vind dat met het laten vallen van Kraftwerk (en Public Enemy) de insteek van deze lijst geweld wordt aangedaan.quote:Op vrijdag 9 december 2011 09:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
idd, enige Hiphop en Dance eruitTerwijl dat toch tegenwoordig 2 van de grootste genres zijn.
En dan ook nog vervangen door een bandje dat mierzoete liedjes maakte voor brave huisvaders.quote:Op vrijdag 9 december 2011 00:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Robert ten BrinkWat een volkomen vastgeroeste, ignorante man is dat toch. Beetje Kraftwerk eruit willen gooien omdat computers te eng want modern voor hem zijn.
Dat lijkt ie wel een beetje op ...het is Menno Bentveld.quote:
Dat zeg ik toch dat Menno heel goed presenteertquote:Op vrijdag 9 december 2011 00:59 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Dat is wel waar. Hij straalt veel meer rust uit dan Matthijs, ook wel eens prettig.
Maar Ringo is wel een trollquote:
was ook een grapjequote:Op vrijdag 9 december 2011 13:05 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Dat lijkt ie wel een beetje op ...het is Menno Bentveld.
Dit dus!quote:Op vrijdag 9 december 2011 12:06 schreef k_man het volgende:
Da's persoonlijke smaak en bovendien doet dat er niet toe. Ze hebben onmiskenbaar een gigantische invloed gehad op de muziek, tot op de dag van vandaag.
quote:
quote:
quote:Benno Mentveld presenteert en te gast zijn: Mathijs Bouman, Barbara Baarsma, Imca Marina, George Baker, Dio, Brace, Cécile Narinx en Dominee Gremdaat. Muziek is er van The Medics, Nico Dijkshoorn dicht en tafelheer is Ali B.
Uitstekelbaars.quote:Op vrijdag 9 december 2011 10:29 schreef Gattaca het volgende:
wat is er leuk aan die Benton? DWDD heeft niet echt gevoel voor internet memes.
Zou er ooit iemand Can in het lijstje zetten? Ik weet wel zeker van niet. Dat komt omdat er nu allerlei idioten het mogen bepalen. Laat alleen muzikanten bijvoorbeeld het lijstje opstellen dan zou je al een veel beter beeld krijgen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze allemaal mensen die lijst laten bepalen die helemaal geen verstand hebben van muziek. De Beach Boys..... Wat is hun invloed dan geweest? Welke bands hebben zich door hen laten inspireren?
Staat Joy Division er eigenlijk in? Dat zou wel terecht zijn, inspiratiebron voor veel van de huidige Britpop.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:42 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze allemaal mensen die lijst laten bepalen die helemaal geen verstand hebben van muziek. De Beach Boys..... Wat is hun invloed dan geweest? Welke bands hebben zich door hen laten inspireren?
Staat Joy Division er eigenlijk in? Dat zou wel terecht zijn, inspiratiebron voor veel van de huidige Britpop.
We hebben het plaatje. Het blijft alleen een beetje hangen.quote:
De velvet underground, John Cage.. de lijst is sowieso al erg stom als er geen bleus of jazz instaat.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:49 schreef Seam het volgende:
[..]
Zou er ooit iemand Can in het lijstje zetten? Ik weet wel zeker van niet. Dat komt omdat er nu allerlei idioten het mogen bepalen. Laat alleen muzikanten bijvoorbeeld het lijstje opstellen dan zou je al een veel beter beeld krijgen.
Sommige dingen kan je niet vaak genoeg zeggen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
We hebben het plaatje. Het blijft alleen een beetje hangen.
Ja daar heb je wel gelijk in. Verkeerd voorbeeld van mij. Noemde Robert ten Brink dit eigenlijk als inspiratiebron?quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:49 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]en je meent dit serieus ??? Heb je wel eens naar de beachboys geluisterd.
Om maar een klein voorbeeldje te geven wie heel erg door de beachboys geinspireerd waren zo'n engles bandje genaamd the beatles waarschijnlijk had sgt pepper heel anders geklonken zonder de beach boys
robert heeft the beachboys erin gezet inderdaad en kraftwerk eruit, maar met een verhaal dat die nog nooit mensen geinspireerd hebben en ook dat kraftwerk zeker niet de eerste waren (nou waren ze niet de eersten die electronische muziek maakten maar wel samen me gorgio morroder, de eersten die het pop (en dansbaar) maakten)quote:Op vrijdag 9 december 2011 17:57 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Ja daar heb je wel gelijk in. Verkeerd voorbeeld van mij. Noemde Robert ten Brink dit eigenlijk als inspiratiebron?
omdat zelfbenoemde king of popquote:Op vrijdag 9 december 2011 18:20 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Waarom heeft eigenlijk nog niemand aan Michael Jackson durven komen?
Sowieso is dat altijd een non argument, want hetzelfde kun je zeggen van alle andere artiesten in de lijst en je zult altijd lui vinden die er eerder mee bezig waren.quote:Op vrijdag 9 december 2011 18:02 schreef Bosbeetle het volgende:
... en ook dat kraftwerk zeker niet de eerste waren ...
Gelukkig weer zonder scheve pet.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ali Baardige gozer, maar dat accent werkt me op de zenuwen.
Hij volgt spraaklessen om niet te Nederlands te klinken.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:33 schreef Karina het volgende:
Ali Baardige gozer, maar dat accent werkt me op de zenuwen.
maar hij maakt wel goede nummers, moet altijd huilen bij deesquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:42 schreef Specularium het volgende:
Die Brace is ook een patjakker. Vastzitten wegens ontvoering.
Iemand met een accent kun je niet serieus nemen? Beetje domme redenering vind je niet?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:43 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je Ali nu serieus nemen met dat accent?
Misschien wel, maar ik kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef feeling_sinister het volgende:
[..]
Iemand met een accent kun je niet serieus nemen? Beetje domme redenering vind je niet?
Geen idee, al weer vergeten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:46 schreef Strani het volgende:
Ik heb het eerste onderwerp gemist. Was het wat?
Hij lijkt zelfs iets blanker te worden.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:48 schreef chufi het volgende:
Ali B wordt wel steeds menselijker met de jaren
Link je blanker nou aan menselijker?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hij lijkt zelfs iets blanker te worden.
Ik drink in voor VOHquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:49 schreef Strani het volgende:
Wat is het hier rustig vanavond? Is iedereen al aan het indrinken voor het weekend?
Oh, misschien de verkeerde smilie.quote:
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja, ik kan me voorstellen dat je daar wat vloeibare moed voor nodig hebt.
Voor VOH kan ik niet bezopen genoeg zijn.quote:
En die is ons ook al ontvallen.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:51 schreef ShevaJB het volgende:
Ah, die neppe Dio
De kenners weten dat er maar één is
Helaas, grote schok was dat.quote:
Dat zijn schoonfamilie de brandweer belt wegens rook alarmquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:50 schreef DrDentz het volgende:
tong80 wat zei Armand ook alweer dat er gebeurt als ze hem cremeren
Nee iets met dat iedereen dan stoned is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat zijn schoonfamilie de brandweer belt wegens rook alarm
Ja ik wil dat tong80 dat nog een keer vertelt, toe nouquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets met dat iedereen dan stoned is.
quote:
Oh, sorryquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja ik wil dat tong80 dat nog een keer vertelt, toe nou
Mennoquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:44 schreef Cynix ® het volgende:
Benton Mentveld zegt gelukkig niet de hele tijd dat-ie er niets van begrijpt.
Gewoon een beetje bourgondisch.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:55 schreef vanBoeschoten het volgende:
Wat een vetklep die Brace.. Ik dacht dat die niet zo dik was
quote:
Ik dacht dat ie me voor de gek wilde zetten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee iets met dat iedereen dan stoned is.
We leven in Nederland hequote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Waarom krijgt zo'n crimineel een podium?
Eens een dief, altijd een dief?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Omdat hij z'n leven heeft verbeterdquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Omdat het te koud is om te schoffelen?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Ik geloof er niks van, dan zette die z'n petje wel afquote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Omdat hij z'n leven heeft verbeterd
Mensen verdienen geen 2e kans bij jou?quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:56 schreef DrDentz het volgende:
Maar geef dan een eerlijke jonge rapper een beetje aandacht in zo'n programma, niet altijd die randcriminelen Brace en Kempi enzo.quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mensen verdienen geen 2e kans bij jou?
quote:Op vrijdag 9 december 2011 19:58 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar geef dan een eerlijke jonge rapper een beetje aandacht in zo'n programma, niet altijd die randcriminelen Brace en Kempi enzo.
En een geweldige hit met One Day Fly natuurlijk.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:00 schreef Bosbeetle het volgende:
haha Baker hangt ook alleen maar van paloma blanca en green bag aan elkaar toch
Ohjaquote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En een geweldige hit met One Day Fly natuurlijk.
One day fly was toch niet van hem? Dat was Jack Spijkerman en consorten.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:01 schreef Strani het volgende:
[..]
En een geweldige hit met One Day Fly natuurlijk.
quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Eenskijken het volgende:
die herman is zo'n droogkloot, wat een held.
Klopt, maar George had er ook een rol in.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
One day fly was toch niet van hem? Dat was Jack Spijkerman en consorten.
Zong hij niet een beetje mee.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Karina het volgende:
[..]
One day fly was toch niet van hem? Dat was Jack Spijkerman en consorten.
Ah, dat wist ik niet meer.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Klopt, maar George had er ook een rol in.
quote:
Ik haat jou.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Kakaroaches het volgende:
Valt me nou op dat deze vervanger van die rare lappen vel onder z'n ogen heeft.
Ik zou ook wallen krijgen als ik vijf jaar moest wachten tot Matthijs eindelijk eens een dagje ziek is.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:04 schreef Kakaroaches het volgende:
Valt me nou op dat deze vervanger van die rare lappen vel onder z'n ogen heeft.
Rinus?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:08 schreef Karina het volgende:
Het doet me ergens anders aan denken, kan er niet opkomen.
Kutnummer in ieder geval.
Buikgriep zek0r?quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:10 schreef Cynix ® het volgende:
Nico woensdag verhind0rd? Heeft-ie een lev0n?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |