quote:Op donderdag 8 december 2011 20:22 schreef SwiffMeister het volgende:
Dat dikke wijf van de plus reclame moet eruit!
Omdat aan het eind Leo Blokhuys en co. toch de hele lijst leeg gooien en hem maken zoals zij willen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:23 schreef BasEnAad het volgende:
Maar waarom zitten er eigenlijk willekeurige BN'ers om die lijst te verneuken? En waarom is de opzet kut?
twitter:paulinthedark twitterde op donderdag 08-12-2011 om 20:35:48@RobertTenBrink Hoe kan je nou Kraftwerk eruit halen man! #huiltweet #dwdd reageer retweet
Post op zijn minst de officiële clip van Das Modell / The Model, en niet deze zielige versie waarbij ze playbacken en dat je duidelijk ziet dat ze het een hel vinden om daar te staan omdat ze niet live spelen.quote:
Vanwege het origineel, Einstein.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef chufi het volgende:
![]()
Maar ja de lijst moet 17 lang zijn .... Waarom is nog steeds mijn vraag...?
Ach mijn dilemma topics bestaan uit 19 dilemma's. Omdat ik de eerste keer er 20 wilde maken maar me vergiste.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:45 schreef chufi het volgende:
![]()
Maar ja de lijst moet 17 lang zijn .... Waarom is nog steeds mijn vraag...?
Dus?quote:
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef BasEnAad het volgende:
Laat dan ook een paar tieners langskomen om Lady Gaga en Justin Bieber er in te zetten, wel zo eerlijk.
Nee, maar dat boeit ook niet.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?
Bieber is wel de eerste Web 2.0 artiest, groot geworden door YouTube en Twitter.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:53 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Want die zijn heel anders dan al het spul van de afgelopen 50 jaar?
Robert zit niet in de lijst.quote:
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succesquote:Op donderdag 8 december 2011 21:09 schreef Cynix ® het volgende:
Ach, waarschijnlijk is de definitieve lijst allang opgesteld.
uhh...nee. Dat waren de artic monkeys.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Bieber is wel de eerste Web 2.0 artiest, groot geworden door YouTube en Twitter.
En zeker weten dat Leo waarschijnlijk Kraftwerk, anders Radiohead, in de lijst wilt hebben. Dus dat streepje heeft ie dan weer voorquote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succes
Waarom vertel je mij dat? Heb ik het bedacht of zo? Ik geef alleen aan waarom zij er 17 willen.quote:Op donderdag 8 december 2011 20:52 schreef SwiffMeister het volgende:
[..]
Dus?
Het hele idee achter het lijstje is dat mensen anders waren en dingen deden die vreemd, anders of apart waren voor die tijd.
En dan zou je niet zo tegendraads mogen zijn om er een paar mensen meer of minder in een remake te zetten?
Kom je weer op dezelfde lijst uit..quote:Op donderdag 8 december 2011 21:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja waarschijnlijk wel door Leo. en gaan we volgend jaar nogmaals hetzelfde doen vanwegen het grote succes
Dar was toch al duidelijk... Die werd begin van de week ziek en heeft het nog een dagje of zo geprobeerd... Maar nu gewoon in de ziektewet...quote:Op donet nog een dagje of derdag 8 december 2011 21:49 schreef Staal het volgende:
Waarom zegt niemand iets over de afwezigheid van de Sprinkhaan?
Of hebben jullie daar al twintig topics over volgeneuzeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |