abonnement Unibet Coolblue
pi_104902907

Welkom in hét centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.

quote:
Voorgaande topics:
LIII - LI -
XLV - XLIV - XLIII - XLII - XLI - XL - XXXVII - XXXVI - XXXV - XXXIV - XXXIII - XXXII - XXXI - XXX - XXIX - XXVIII - XXVII - XXVI - XXV - XXIV - XXIII - XXII - XXI - XX - XIX - XVIII - XVII - XVI - XV - XIV - XIII - XII - XI - X - IX - VIII - VII - VI - V - IV - III - II - I.

Er is ook een topic beschikbaar in CUL :9
Culinaire toppers van IKEA
quote:
TRANSPORTSERVICE
Als niet alles in je auto past, kan je bij IKEA het transport naar huis regelen of een aanhangwagen huren. In deze folder vind je alle informatie over de verschillende transportmogelijkheden die IKEA je te bieden heeft.

Tarieven voor normaal transport:
0 - 50kg > transport 29.- | etagekosten 10.-
50 - 100kg > transport 39.- | etagekosten 20.-
100 - 300kg > transport 59.- | etagekosten 30.-
300 - 500kg > transport 79.- | etagekosten 40.-
En elke volgende staffel van 200 kilo is +20.-
De voorwaarden bij IKEA Delft kunnen afwijken.

Hier kan je kijken wanneer je bezorging gepland staat.

Heb je verder nog vragen, ga dan naar de Transportbalie of Klantenservice.
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Openingstijden
Maandag t/m vrijdag: van 10 - 21 uur.
Zaterdag: van 9 - 20 uur. IKEA Amsterdam en Delft zijn geopend van 10 - 20 uur.
Zondag: zie hieronder

Koopzondagen
IKEA Amsterdam en IKEA Delft zijn elke zondag geopend van 10 - 18 uur.
IKEA Breda is elke zondag geopend van 11 - 17 uur.

Ook andere vestigingen zijn regelmatig op zondag open, van 11 - 18 uur (tenzij anders vermeld).
Dit zijn de overige zondagsopeningen van de komende tijd:
2011
4 december- IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Groningen, Hengelo, Utrecht.
11 december - IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Hengelo.
18 december - IKEA Amsterdam, Breda, Delft, Duiven, Groningen, Haarlem, Hengelo, Utrecht.
25 december - Eerste kerstdag, alle vestigingen gesloten.
2012
Zondag 1 januari - Nieuwjaarsdag, alle vestigingen zijn gesloten.
8 januari - IKEA Amersfoort, Amsterdam, Breda, Delft, Heerlen, Utrecht.

Bijzondere openingstijden
Maandag 5 december - Sinterklaasavond, alle vestigingen zijn open van 10 - 18 uur. IKEA Heerlen is open van 10 - 21 uur.
Zaterdag 24 december - Kerstavond, alle vestigingen zijn open van 9 - 18 uur. IKEA Amsterdam van 10 - 18 uur, IKEA Heerlen van 9 - 16 uur, IKEA Utrecht van 9 - 17 uur.
Zondag 25 december - Eerste kerstdag, alle vestigingen zijn gesloten.
Maandag 26 december - Tweede kerstdag, alle vestigingen zijn open van 11 - 18 uur. IKEA Amersfoort en Amsterdam van 10 - 18 uur, IKEA Barendrecht van 10 - 17, IKEA Breda van 11 - 17 uur, IKEA Delft is gesloten.
Zaterdag 31 december - Oudejaarsdag, alle vestigingen zijn open van 9 - 17 uur. IKEA Amsterdam van 10 - 18 uur, IKEA Heerlen van 9 - 16 uur.
Zondag 1 januari - Nieuwjaarsdag, alle vestigingen zijn gesloten.

quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het hier aan één van de medewerkers!

Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even 'eerdere topics' aanpassen!

[ Bericht 8% gewijzigd door Bartjebart op 27-11-2011 22:59:37 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104903796


Van maandag 5 t/m zaterdag 10 december 2011 krijg je bij aankoop van een Nordman kerstboom van 20.- een IKEA tegoedpas t.w.v. 19.- cadeau*. Je kerstboom kost dus maar één piek! De tegoedpas die je ontvangt is geldig van maandag 9 t/m zondag 29 januari 2012.

IKEA schenkt voor elke verkochte kerstboom 1.- aan lokale projecten van Natuurmonumenten. Onderaan deze pagina kan je meer lezen over het werk van Natuurmonumenten.

* Maximaal 2 kerstbomen per persoon.

Meer informatie en de actievoorwaarden via: Kerstboom voor een piek
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 28 november 2011 @ 20:51:46 #3
3185 Adelante
To let it go now
pi_104939879
IKEA Heerlen verkoopt ze al volgens de site :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_104940548
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 20:51 schreef Adelante het volgende:
IKEA Heerlen verkoopt ze al volgens de site :P
Die heeft er ook "maar" 9000 uit te verkopen :')
Dat zijn volgens mij 30 volle vrachtwagens met kerstbomen
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104940630
De Fingal bureaustoel. Wordt die ooit nog echt te koop aangeboden? Hij staat al drie weken in de showroom van IKEA Utrecht maar vooralsnog krijg ik iedere keer te horen dat hij nog niet te koop is en dat ik de site in de gaten moet houden want als hij online staat zal hij wel echt te koop zijn...
pi_104942327
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:02 schreef Laniboekje het volgende:
De Fingal bureaustoel. Wordt die ooit nog echt te koop aangeboden? Hij staat al drie weken in de showroom van IKEA Utrecht maar vooralsnog krijg ik iedere keer te horen dat hij nog niet te koop is en dat ik de site in de gaten moet houden want als hij online staat zal hij wel echt te koop zijn...
Vast wel. Maar kunnen ze in de winkel geen verwachtte leverdatum aangeven dan? Want normaal gesproken verkopen ze het showmodel als het echt heel lang gaat duren.
Mocht een product voor een langere tijd niet leverbaar zijn, dan is de kans dat dit binnen drie weken opgelost is niet erg groot.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_104942693
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:24 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Vast wel. Maar kunnen ze in de winkel geen verwachtte leverdatum aangeven dan? Want normaal gesproken verkopen ze het showmodel als het echt heel lang gaat duren.
Mocht een product voor een langere tijd niet leverbaar zijn, dan is de kans dat dit binnen drie weken opgelost is niet erg groot.
Ik was er dus drie weken geleden op een maandag en toen zeiden ze dat ze er donderdag zouden zijn. Die zaterdag ging ik terug en toen kreeg ik te horen dat het weer de donderdag er op zou worden maar dat ik even kon bellen/site in de gaten kon houden voor beschikbaarheid. Nu afgelopen zaterdag gebeld omdat ik het nog steeds niet op de site zag staan en toen werd mij verteld dat ze nog niet verkocht werden en ze konden me ook niet vertellen wanneer dan wel.
pi_104946842
quote:
0s.gif Op maandag 28 november 2011 21:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Die heeft er ook "maar" 9000 uit te verkopen :')
Dat zijn volgens mij 30 volle vrachtwagens met kerstbomen
Wel zelf in elkaar zetten he, en na de kerst alle naaldjes nog een keer aandraaien ;-)
pi_105090895
Voor de Ikea medewerkers onder ons, is er al iets bekent over het kerstpakket van dit jaar? (geruchten mogen ook :))
  vrijdag 2 december 2011 @ 19:42:57 #10
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_105108283
Ik ben van plan om via marktplaats een aantal Henriksdal stoelen te kopen, maar deze hebben niet de juiste kleur hoes, want de stoelen zijn in het blauw en ik wil ze 't liefste in het Svanby grijs en 4 stoelen nieuw wordt me een beetje te prijzig.

Nu weet ik dat er extra hoezen te koop zijn voor de Henriksdal stoelen, maar zijn er ook loze hoezen zoals deze te koop:



De Svanby grijs, of de Gobo wit. Ze staan niet op de website (alleen de lange witte hoes), maar worden in de winkel wel apart vermeld op het prijskaartje (stoel/hoes prijs).

Dus wie o wie heeft het verlossende antwoord. Zou me veel geld schelen namelijk.
Drugs are good mkay?
pi_105109038
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 19:42 schreef Party_P het volgende:
Ik ben van plan om via marktplaats een aantal Henriksdal stoelen te kopen, maar deze hebben niet de juiste kleur hoes, want de stoelen zijn in het blauw en ik wil ze 't liefste in het Svanby grijs en 4 stoelen nieuw wordt me een beetje te prijzig.

Nu weet ik dat er extra hoezen te koop zijn voor de Henriksdal stoelen, maar zijn er ook loze hoezen zoals deze te koop:

[ afbeelding ]

De Svanby grijs, of de Gobo wit. Ze staan niet op de website (alleen de lange witte hoes), maar worden in de winkel wel apart vermeld op het prijskaartje (stoel/hoes prijs).

Dus wie o wie heeft het verlossende antwoord. Zou me veel geld schelen namelijk.
Ja die zijn los te koop.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105112089
Iemand enig idee hoeveel ze kosten die hoezen, wij zijn namelijk op onze zwart witte bloemetjes uitgekeken :P
pi_105113021
Zijn die kerstbomen met of zonder kluit?
Ik wil hem namelijk graag in de tuin zetten na de kerst.
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  vrijdag 2 december 2011 @ 21:25:16 #14
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_105113377
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 20:00 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja die zijn los te koop.
Hmpf, waarom is die site van de Ikea dan zo prut, kan alleen maar de lange witte hoes zien.

En kan het kloppen dat sommige Ikea's producten verkopen die:
- niet in hun boek staat
- niet op website te vinden is
- en niet op de pc's bij het magazijn te vinden is.
Drugs are good mkay?
pi_105118089
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:00 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
Iemand enig idee hoeveel ze kosten die hoezen, wij zijn namelijk op onze zwart witte bloemetjes uitgekeken :P
Volgens mij trek je +/- 50.- van de combinatieprijs af om zo te zien wat de bekleding kost.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:25 schreef Party_P het volgende:

[..]

Hmpf, waarom is die site van de Ikea dan zo prut, kan alleen maar de lange witte hoes zien.

En kan het kloppen dat sommige Ikea's producten verkopen die:
- niet in hun boek staat
- niet op website te vinden is
- en niet op de pc's bij het magazijn te vinden is.
Naja als 9 van de 10 bezoekers alleen naar complete combinaties kijkt dan is de noodzaak om ze online te zetten niet zo groot natuurlijk...

Eh in de catalogus staat absoluut niet alles, op internet wel veel meer, maar ook niet alles.
Maar volgens mij hoort een product wel op de kiosken in het zelfbedieningsmagazijn te vinden zijn.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105118099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 21:18 schreef liquid-orange het volgende:
Zijn die kerstbomen met of zonder kluit?
Ik wil hem namelijk graag in de tuin zetten na de kerst.
Zonder
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105118123
Vraagje, wij hebben vorig jaar een Tylosand bank gekocht (Chaise Longe en nog een ander stuk). Nu donderen de hoezen al uit elkaar (naden barsten open). Theoretisch hebben we nog garantie maar de Tylosand is dacht ik uit het assortiment. Wat nu?
pi_105118400
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje, wij hebben vorig jaar een Tylosand bank gekocht (Chaise Longe en nog een ander stuk). Nu donderen de hoezen al uit elkaar (naden barsten open). Theoretisch hebben we nog garantie maar de Tylosand is dacht ik uit het assortiment. Wat nu?
Heb je zo'n grof geweven stof?

Ik denk dat je dit moet voorleggen aan de landelijke klantenservice.
Misschien dat je met hen kunt overleggen of je OF de banken mag retourneren of dat je bijvoorbeeld bij bemz.com nieuwe hoezen mag bestellen die door IKEA betaald worden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  vrijdag 2 december 2011 @ 23:03:11 #19
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_105119099
Koffie in de aanbieding :9 4 kilo gehaald :D
pi_105121910
Waar?

En hoeveel kosten ze dan per zak?
pi_105126252
Leuke site die Bemz! Ik heb helaas niet gevonden wat ik zoek...

De hoes van mijn slaapbank is aan vervanging toe. Ik dacht vrolijk dat het een Beddinge was en dus gewoon losse hoezen kon kopen. Maar het blijkt EXARBY te zijn, geen losse hoezen. Iemand enig idee waar ze dit nog wel maken? Of kan ik beter een handig iemand zoeken?
Klussen deel 1 en 2
pi_105127254
HELP!

breekt net n scharnier af van mn godmorgon spiegelkast!

uiteraard de bovenste, bij het gedeelte waar t scharnier op het glas is gelijmd!

Heb de kast sinds anderhalf jaar, maar hopelijk nog iets van garantie van Ikea?

gaat om deze kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40147646/

K zal maandag wel even met Ikea bellen, en kijken wat hun voor mij kunnen doen :-)


edit ik zie dat ikea de constructie heeft veranderd, en dat de deuren nu anders zijn, hier valt het scharnier in de deur, en bij die van mij niet...zie plaatje 15 op http://www.ikea.com/assem(...)6-cm__WBKG09_PUB.PDF

[ Bericht 27% gewijzigd door JohnB52 op 03-12-2011 10:21:33 (nog meer paniek!) ]
pi_105128170
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 10:17 schreef JohnB52 het volgende:
HELP!

breekt net n scharnier af van mn godmorgon spiegelkast!

uiteraard de bovenste, bij het gedeelte waar t scharnier op het glas is gelijmd!

Heb de kast sinds anderhalf jaar, maar hopelijk nog iets van garantie van Ikea?

gaat om deze kast: http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40147646/

K zal maandag wel even met Ikea bellen, en kijken wat hun voor mij kunnen doen :-)

edit ik zie dat ikea de constructie heeft veranderd, en dat de deuren nu anders zijn, hier valt het scharnier in de deur, en bij die van mij niet...zie plaatje 15 op http://www.ikea.com/assem(...)6-cm__WBKG09_PUB.PDF
Je hebt uiteraard recht op kosteloze reparatie/vervanging.
Geen referral hier.
  zaterdag 3 december 2011 @ 11:54:31 #24
3185 Adelante
To let it go now
pi_105128948
twee jaar garantie idd, dus met bon en kapot deurtje terug :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105131226
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 december 2011 22:45 schreef Khadgar het volgende:
Vraagje, wij hebben vorig jaar een Tylosand bank gekocht (Chaise Longe en nog een ander stuk). Nu donderen de hoezen al uit elkaar (naden barsten open). Theoretisch hebben we nog garantie maar de Tylosand is dacht ik uit het assortiment. Wat nu?
Even via de site een e-mail sturen met alle aankoopinformatie + beschrijving wat er precies aan de hand is met de bank. Dan word er een melding van gemaakt en zullen we je informeren over de verdere afhandeling :)
pi_105132309
Ik las ook maar weer 'ns dit topic en ik zag die kerstboom actie. Heeft iemand enig idee wat je nou precies krijgt? Een Norman dus, maar welke lengtes ongeveer (dus geen miniem geval). Met of zonder kluit etc.?
  zaterdag 3 december 2011 @ 14:14:20 #27
3185 Adelante
To let it go now
pi_105132461
Lengtes van 1,4 tot 2 m, zonder kluit :)
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105132683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Adelante het volgende:
Lengtes van 1,4 tot 2 m, zonder kluit :)
Thanks ^O^
pi_105133324
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Adelante het volgende:
Lengtes van 1,4 tot 2 m, zonder kluit :)
tot 2 meter nog ja? :o
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105133884
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef Adelante het volgende:
twee jaar garantie idd, dus met bon en kapot deurtje terug :)
Maar we hebben er 2 naast elkaar, dus zou niet passen... Dan 4 nieuwe deurtjes nodig, of als t nieuwe deurtje niet past, 2 nieuwe kasten...
pi_105149473
En verkopen ze bij de Ikea ook zo'n standaard om een kerstboom zonder kluit in te zetten!?
pi_105150117
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En verkopen ze bij de Ikea ook zo'n standaard om een kerstboom zonder kluit in te zetten!?
Misschien wel, misschien niet... :')

Zo'n kerstboomstandaard zit niet in het normale assortiment, maar kon volgens mij door de winkels ingekocht worden. Het is dan de keuze van de winkel geweest of ze deze wel of niet gingen verkopen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 december 2011 @ 09:59:09 #33
327807 Mariposas
יה&#14
pi_105158602
Ik ga morgen in Delft een kerstboom scoren, ben benieuwd of het niet mega druk is. :') Ga er in elk geval begin openingstijd heen.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_105158653
Ik wil eigenlijk ook morgen... Zijn ze dan wel open? Even site checken!

Hmm kan zo snel niet iets vinden over aangepaste openingstijden in Barendrecht :/

Als ik zou weten dat ze er nu al waren zou ik ze nu al gaan halen :D

Maar om er nou voor naar Heerlen te rijden :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_105160314
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk ook morgen... Zijn ze dan wel open? Even site checken!

Hmm kan zo snel niet iets vinden over aangepaste openingstijden in Barendrecht :/

Als ik zou weten dat ze er nu al waren zou ik ze nu al gaan halen :D

Maar om er nou voor naar Heerlen te rijden :')
Alle vestigingen zijn geopend van 10 - 18 uur morgen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105160521
Hmmm, dan toch misschien morgenavond...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_105160545
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm, dan toch misschien morgenavond...
Huh?:?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105160591
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Huh?:?
Morgenavond even snel uit werk een boom halen.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 4 december 2011 @ 12:11:51 #39
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105160986
Naar Ikea of niet naar Ikea vanmiddag... dat is de vraag!

Heb eigenlijk alleen wat boekensteunen nodig :P

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105161414
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Morgenavond even snel uit werk een boom halen.
Ooh voor 18 uur bedoel je? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105161541
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooh voor 18 uur bedoel je? :P
Ja, na het werk is al avond voor mij :)
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_105161828
Wij wilden morgen bij Ikea haarlem een boom halen, de bomen staan er al sinds vrijdag.

Maar wat een zielige boompjes zeg. De grootste die we gezien hadden was kleiner dan 1.50. Vanmiddag dus maar ergens anders een boom scoren.
  zondag 4 december 2011 @ 12:47:28 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105161964
Hebben ze in Breda ook al kerstbomen?

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105162011
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:47 schreef Tink89 het volgende:
Hebben ze in Breda ook al kerstbomen?

Xx
De bomen zijn al wel bij de vestiging geleverd, maar of ze ook al begonnen zijn met de verkoop weet ik niet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105162025
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Webcrowler het volgende:
Wij wilden morgen bij Ikea haarlem een boom halen, de bomen staan er al sinds vrijdag.

Maar wat een zielige boompjes zeg. De grootste die we gezien hadden was kleiner dan 1.50. Vanmiddag dus maar ergens anders een boom scoren.
Ik heb gister een mooie, volle, boom van 1.80m gekocht.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 december 2011 @ 12:53:28 #46
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105162158
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:48 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De bomen zijn al wel bij de vestiging geleverd, maar of ze ook al begonnen zijn met de verkoop weet ik niet.
Kan ik beter even bellen zeker?

Xx

Edit... dat kan dus niet :( En nu?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105162210
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kan ik beter even bellen zeker?

Xx
Eh... op goed geluk er naar toe rijden?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 december 2011 @ 12:57:12 #48
3185 Adelante
To let it go now
pi_105162247
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Kan ik beter even bellen zeker?

Xx

Edit... dat kan dus niet :( En nu?
Is de helpdesk op zondag niet open? Die kunnen toch kijken hoeveel bomen er vandaag zijn verkocht in Breda (als dat nul is, zullen ze vast morgen starten met verkoop) :?
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  zondag 4 december 2011 @ 12:57:47 #49
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105162262
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:55 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh... op goed geluk er naar toe rijden?
Eh... da's drie kwartier rijden :|

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105162282
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:57 schreef Adelante het volgende:

[..]

Is de helpdesk op zondag niet open? Die kunnen toch kijken hoeveel bomen er vandaag zijn verkocht in Breda (als dat nul is, zullen ze vast morgen starten met verkoop) :?
Het CCCN werkt niet meer op zondagen. Net als dat ze door de weeks nu om 20:00 uur stoppen met werken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105162289
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:57 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Eh... da's drie kwartier rijden :|

Xx
Ja dan gaat het vandaag niet lukken gok ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 december 2011 @ 12:59:59 #52
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105162331
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:58 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Het CCCN werkt niet meer op zondagen. Net als dat ze door de weeks nu om 20:00 uur stoppen met werken.
Ze hebben op het bandje wel een 0800-nummer, de gratis Ikea-informatielijn ofzoiets...

Ga nog even proberen :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105162362
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:59 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Ze hebben op het bandje wel een 0800-nummer, de gratis Ikea-informatielijn ofzoiets...

Ga nog even proberen :)
Dat 0800 nummer is voor klanten met een product uit de momenteel lopende recall acties. En ook dat nummer zal vandaag niet bemand zijn gok ik.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 4 december 2011 @ 13:01:51 #54
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105162391
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat 0800 nummer is voor klanten met een product uit de momenteel lopende recall acties. En ook dat nummer zal vandaag niet bemand zijn gok ik.
Daar kwam ik net ook achter...

Njah, dan gokken we het erop. Als ze in andere vestigingen al verkopen, dan misschien in Breda ook wel.

Wel stom dat je die vestigingen niet rechtstreeks kunt bereiken voor dit soort vragen :(
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105163045
Boh gisteren voor het eerst een Pax-kast opgebouwd. De kasten zelf is geen enkel probleem, maar die glazen schuifdeuren... Mijn god wat lompe dingen om op te bouwen en op te hangen. Maar ja, als het dan hangt is het wel hendig sjiek _O_
Bleuh.
pi_105163512
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 13:01 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Daar kwam ik net ook achter...

Njah, dan gokken we het erop. Als ze in andere vestigingen al verkopen, dan misschien in Breda ook wel.

Wel stom dat je die vestigingen niet rechtstreeks kunt bereiken voor dit soort vragen :(
http://www.ikea.com/nl/nl/store/breda/activities
pi_105164368
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 12:49 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ik heb gister een mooie, volle, boom van 1.80m gekocht.
Ook in Haarlem of niet? Werden ze al verkocht dan? Misschien dat ze gisteren nog grotere bomen hebben gekregen.
pi_105167324
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 13:50 schreef Webcrowler het volgende:

[..]

Ook in Haarlem of niet? Werden ze al verkocht dan? Misschien dat ze gisteren nog grotere bomen hebben gekregen.
Of ze zijn flink gegroeid! ;-)
pi_105167959
quote:
1s.gif Op zondag 4 december 2011 15:00 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Of ze zijn flink gegroeid! ;-)
Dat kan ook natuurlijk!
  zondag 4 december 2011 @ 17:46:30 #60
35189 Troel
scherp en bot
pi_105173686
De fineer aan de zijkant van mijn tafel (net een jaar oud) begint los te laten. Dat lijkt me uiteraard niet de bedoeling. Maaaar. Hoe is dat op te lossen? het bovenblad eraf schroeven en dat meenemen naar de klantenservice? De hele tafel meenemen? Foto's maken en die meenemen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 5 december 2011 @ 10:26:33 #61
327807 Mariposas
יה&#14
pi_105200552
Ik haal mijn kerstboom wel ergens anders. Hier in delft staat op dit moment een rij van ik denk wel 100 meter. :')
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_105201307
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 10:26 schreef Mariposas het volgende:
Ik haal mijn kerstboom wel ergens anders. Hier in delft staat op dit moment een rij van ik denk wel 100 meter. :')
Is de afrit al afgesloten? :P
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_105201587
Rond heel delft stonden vanochtend files...
  maandag 5 december 2011 @ 11:14:58 #64
327807 Mariposas
יה&#14
pi_105201859
Idd stond ook in de file dus was 15 min later dan gepland. Volgens mij stonden de eerste mensen er om 0900 uur gezien de rij. :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
  maandag 5 december 2011 @ 11:29:40 #65
327807 Mariposas
יה&#14
pi_105202277
Het is nu trouwens wel rustig, geen rij meer. Maar laat maar, heb me weer niet kunnen inhouden toen ik even naar binnen ging dus past sowieso niet echt lekker meer in de auto. Zijn wel leuke bomen. Denk 130 cm ongeveer. Wel erg ongelukkig afgezaagd. Zit amper steel aan. En Ikea delft heeft trouwens een kerstboom standaard voor ¤9,99 maar die is voor bomen tot 120 cm.
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_105224417
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar de Sjovik buffetkast maar vind deze op de site niet meer terug. Iemand enig idee of deze nog verkrijgbaar is? In het boekje 2011 stond hij nog in :(
pi_105226946
quote:
0s.gif Op maandag 5 december 2011 20:36 schreef ankedewachter het volgende:
Hallo,

Ik ben nog op zoek naar de Sjovik buffetkast maar vind deze op de site niet meer terug. Iemand enig idee of deze nog verkrijgbaar is? In het boekje 2011 stond hij nog in :(
SJOVIK is afgelopen zomer uit het assortiment gegaan...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 6 december 2011 @ 07:34:53 #68
35189 Troel
scherp en bot
pi_105240724
quote:
0s.gif Op zondag 4 december 2011 17:46 schreef Troel het volgende:
De fineer aan de zijkant van mijn tafel (net een jaar oud) begint los te laten. Dat lijkt me uiteraard niet de bedoeling. Maaaar. Hoe is dat op te lossen? het bovenblad eraf schroeven en dat meenemen naar de klantenservice? De hele tafel meenemen? Foto's maken en die meenemen?
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105242236
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 07:34 schreef Troel het volgende:

[..]

Wat is het voor een tafel? Wordt het nog door IKEA verkocht? Aan foto's hebben ze sowieso niks want het wordt dan sowieso omruilen en niet alleen een nieuw blad krijgen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:37:25 #70
35189 Troel
scherp en bot
pi_105242296
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:34 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Wat is het voor een tafel? Wordt het nog door IKEA verkocht? Aan foto's hebben ze sowieso niks want het wordt dan sowieso omruilen en niet alleen een nieuw blad krijgen.
Dat neem ik wel aan, het is een Bjursta ;) Punt is alleen dat het zo'n ellendig groot pakket is en ik enkel een Pandaatje heb ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Moderator dinsdag 6 december 2011 @ 09:46:07 #71
155227 crew  Guppy
dus
pi_105242464
Ik heb het met m'n MALM bed... Aan het hoofd laat het fineer los, en aan het voeteind ook. Was na een jaar al.

Tja, ik laat t maar zo, want om nou met een bedhoofd en voeteinde terug te gaan... Ik weet wel, geen fineer meer voor mij :N
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  dinsdag 6 december 2011 @ 09:47:30 #72
35189 Troel
scherp en bot
pi_105242494
Oja, laat ik alvast de bonnen gaan zoeken :')
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105242551
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:46 schreef Guppyfriend het volgende:
Ik heb het met m'n MALM bed... Aan het hoofd laat het fineer los, en aan het voeteind ook. Was na een jaar al.

Tja, ik laat t maar zo, want om nou met een bedhoofd en voeteinde terug te gaan... Ik weet wel, geen fineer meer voor mij :N
Ik ook... maar ik wijt het meer aan mijn katten dan aan de kwaliteit van het bed. Het laat namelijk alleen los op de plekken waar m'n katten hun nagels zetten als ze zich uitrekken met behulp van het bed. :P
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105243587
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 09:37 schreef Troel het volgende:

[..]

Dat neem ik wel aan, het is een Bjursta ;) Punt is alleen dat het zo'n ellendig groot pakket is en ik enkel een Pandaatje heb ;)
Het punt is meer dat er kans op kleurverschil is tussen het "oude" onderstel en het "nieuwe" blad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 6 december 2011 @ 10:35:44 #75
35189 Troel
scherp en bot
pi_105243708
Maar ik kan er dus vanuit gaan dat als het fineer loslaat, dat de tafel dan omgeruild gaat worden? Want om de tafel uit elkaar te gaan halen en dan straks bij de IKEA te staan waar ze dan zeggen dat ze dat niet doen, zie ik ook niet zo zitten ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105243787
quote:
7s.gif Op dinsdag 6 december 2011 10:35 schreef Troel het volgende:
Maar ik kan er dus vanuit gaan dat als het fineer loslaat, dat de tafel dan omgeruild gaat worden? Want om de tafel uit elkaar te gaan halen en dan straks bij de IKEA te staan waar ze dan zeggen dat ze dat niet doen, zie ik ook niet zo zitten ;)
Kun je niet gewoon even bellen met de klantenservice? Daar weten ze vast wel hoe men met dit probleem omgaat.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_105266029
Iemand hier in het bezit van het Oppdal bed?
ben van plan die te kopen maar ben nieuwsgierig hoe het andere mensen bevalt..
Let me occupy your mind
As you do mine
pi_105283689
Verkopen ze bij Ikea eigenlijk plantenspuiten? De gieter ken ik maar hebben ze ook een plantenspuit?

Al gevonden!
  woensdag 7 december 2011 @ 10:29:48 #79
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_105286193
Ik heb een vraag over de Karlstad fauteuil. Ik heb zelf 1tje 2dehands gekocht en deze lijkt bredere armleuningen hebben dan mijn Karlstad bank.

Nu heb ik op een advertentie op MP gezien dat iemand een oude en een nieuwe type Karlstad fauteuil aanbied met daarbij de vermelding dat de oudere bredere leuningen heeft.

- Kan dit kloppen? (lijkt me wel logisch anders vermeld hij het niet en zou er ook geen verschil zijn met mijn bank)

- Past een hoes van een nieuw type fauteuil er wel op? Leuning is denk ik 2cm breder.

Ik kan proberen de leuningheus van mijn bank op de fauteuil te zetten, maar is nogal werk en wie weet heeft iemand hier al een goed antwoord :)
Drugs are good mkay?
pi_105288640
Ik heb een vraag over een spiegelkast. Misschien Lillangen, maar waarschijnlijk een voorganger daarvan.

Ik ben de plankjes van de kast kwijt :( Het waren volgens mij gewone witte plankjes, niet glasplanken zoals in de Lillangen zitten. Enig idee of ik dit nog na kan bestellen?
Klussen deel 1 en 2
pi_105288766
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb een vraag over een spiegelkast. Misschien Lillangen, maar waarschijnlijk een voorganger daarvan.

Ik ben de plankjes van de kast kwijt :( Het waren volgens mij gewone witte plankjes, niet glasplanken zoals in de Lillangen zitten. Enig idee of ik dit nog na kan bestellen?
Anders gewoon even bij de bouwmarkt kopen? Die zagen het vaak op maat voor je.
pi_105288836
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:50 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Anders gewoon even bij de bouwmarkt kopen? Die zagen het vaak op maat voor je.
Ja, heb ik als laatste optie. Maar je krijgt dan niet van die mooie "geplakte" randjes zeg maar, dan blijf je structuur van MDF of spaanplaat zien.
Klussen deel 1 en 2
pi_105288906
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:52 schreef sheonlydreams86 het volgende:

[..]

Ja, heb ik als laatste optie. Maar je krijgt dan niet van die mooie "geplakte" randjes zeg maar, dan blijf je structuur van MDF of spaanplaat zien.
Die doe je toch gewoon tegen de zijkant aan? zie je niets van :)
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_105289073
Oh ja :P

Maar mocht iemand de naam van de kast nog weten, ik hoor het graag! (Ben gewoon benieuwd)
Klussen deel 1 en 2
pi_105298163
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 10:29 schreef Party_P het volgende:
Ik heb een vraag over de Karlstad fauteuil. Ik heb zelf 1tje 2dehands gekocht en deze lijkt bredere armleuningen hebben dan mijn Karlstad bank.

Nu heb ik op een advertentie op MP gezien dat iemand een oude en een nieuwe type Karlstad fauteuil aanbied met daarbij de vermelding dat de oudere bredere leuningen heeft.

- Kan dit kloppen? (lijkt me wel logisch anders vermeld hij het niet en zou er ook geen verschil zijn met mijn bank)

- Past een hoes van een nieuw type fauteuil er wel op? Leuning is denk ik 2cm breder.

Ik kan proberen de leuningheus van mijn bank op de fauteuil te zetten, maar is nogal werk en wie weet heeft iemand hier al een goed antwoord :)
Eh... het lijkt me heel onlogisch als dat echt zo is. Want op dit moment worden de KARLSTAD fauteuils en de overtrekken nog steeds onder dezelfde naam/artikelnummers verkocht. Je kunt nu in de winkel een set bekledingen kopen die daarom ook gewoon nog steeds moet passen.

Wel kan het zijn dat het hier om een combinatie KARLSTAD/KARLANDA gaat. KARLANDA was de voorloper van KARLSTAD en daar kunnen heel goed dat soort verschillen in zitten.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105298217
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 11:46 schreef sheonlydreams86 het volgende:
Ik heb een vraag over een spiegelkast. Misschien Lillangen, maar waarschijnlijk een voorganger daarvan.

Ik ben de plankjes van de kast kwijt :( Het waren volgens mij gewone witte plankjes, niet glasplanken zoals in de Lillangen zitten. Enig idee of ik dit nog na kan bestellen?
Gaat het om VATTERN misschien? Dat is de voorloper van LILLANGEN en die serie had witte en glazen plankjes. Maar onderdelen daarvan zijn niet meer verkrijgbaar in de winkels.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105298334
quote:
0s.gif Op woensdag 7 december 2011 16:03 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Gaat het om VATTERN misschien? Dat is de voorloper van LILLANGEN en die serie had witte en glazen plankjes. Maar onderdelen daarvan zijn niet meer verkrijgbaar in de winkels.
Ja, dat is hem. Bedankt!
Klussen deel 1 en 2
  woensdag 7 december 2011 @ 17:59:23 #88
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_105302717
Bartjebart bedankt.

Volgende vraag :P

Zijn de RÄKOR MED SKAL
Garnalen ongepeld, diepvries
, ongekookt of al gekookt?



Ik zoek namelijk ongekookte :)

EDIT:
Gekookt dus. helaas :(

[ Bericht 14% gewijzigd door Party_P op 08-12-2011 21:13:46 ]
Drugs are good mkay?
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:03:10 #89
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105372223
Weet niet of het hier al eerder is gevraagd, maar kan het kloppen dat prijzen op internet niet overeen komen met de prijzen in de winkel?
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105372601
Van wat dan?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:16:46 #91
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105372716
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:13 schreef zoeperzazke het volgende:
Van wat dan?
Delen van de PAX kast. Spiegeldeur was bij Ikea Eindhoven ¤ 49,- en op de website ¤ 55,-. De Birkeland deuren waren in de winkel ¤ 69,- en op de site ¤ 75,-.
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:18:03 #92
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105372757
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:16 schreef Lips het volgende:

[..]

Delen van de PAX kast. Spiegeldeur was bij Ikea Eindhoven ¤ 49,- en op de website ¤ 55,-. De Birkeland deuren waren in de winkel ¤ 69,- en op de site ¤ 75,-.
Deze vraag is al eens beantwoord. Op de website zitten de scharnieren ofzoiets al bij de prijs in, in de winkel moet je die apart betalen. De prijs is dus gewoon hetzelfde :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105372789
Ja daar zat ik idd ook mee. scharnieren van pax zijn 6 euro, softclosing is 12 euro. op de site is 6 euro voor scharnieren inbegrepen.
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 9 december 2011 @ 12:20:11 #94
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105372818
Ah, ok! Dan is het helemaal duidelijk :)
Ga ik morgenvroeg mijn nieuwe kast halen *O*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105373108
Leuk, veel plezier! hoe groot wordt ie en hie deel je hem in?
I had a signature once. It was awful.
  vrijdag 9 december 2011 @ 13:14:09 #96
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_105374492
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 december 2011 12:28 schreef zoeperzazke het volgende:
Leuk, veel plezier! hoe groot wordt ie en hie deel je hem in?
Hij wordt 2,5 meter breed. Meest linker kast dubbele deur met onderin een draadmand, dan een plank en daar boven een roe met zo'n smalle roe er onder en bovenin nog een plank.
Middelste kast ook dubbele deur, onderin een bak met deksel, daarboven 2 lades en daarboven ik denk 6 planken. Laatste kast wordt smalle kast met spiegeldeur. Onderin 2 bakken met deksel en daarboven planken.
Alles in wit *O*
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
pi_105382781
Gaaf hoor, lekker groot! aan t eind van het vorige topic kun je mijn nieuwr pax zien :) het is zo tof als hij eenmaal staat! klinkt ook als een goede ruime indeling!
I had a signature once. It was awful.
pi_105421052
Voor degene die naar de garnalen vroeg, ik heb even gekeken vandaag en ze zijn gekookt.

heb in a'foort dr staande textur lamp gehaald voor mijn ouders, hij gaat uit t assortiment en is er enkel nog daar en in a'dam. wel raar dat ze in breda t showmodel niet wilde verkopen.
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 10 december 2011 @ 21:29:09 #99
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_105429405
Ah, leuk, een IKEA topic :)
Had ik al eens verteld dat ik van IKEA Delft naar IKEA Eindhoven ben verhuisd? :D
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_105430170
Merk je verschillen tussen Ikea/Delft en Ikea/Eindhoven?
  zaterdag 10 december 2011 @ 22:05:26 #101
3185 Adelante
To let it go now
pi_105431155
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Merk je verschillen tussen Ikea/Delft en Ikea/Eindhoven?
Waarschijnlijk wel, wereld van verschil tussen Inter en de BV :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105435668
Vandaag die 1 euro kerstbomen even lopen bekijken, wat een armoe :@ maar ja, wat veracht je voor zo'n prijs
pi_105436158
Vandaag kerstbomen bij AH gezien. Het enige wat je zien kan, is dat het kerstbomen zijn. Ze zitten in een net gesnoerd. Of je moet mini-boompjes in een pot willen hebben. Die zitten in een grote transparante plastic zak.

[ Bericht 0% gewijzigd door Teslynd op 11-12-2011 10:03:15 ]
pi_105440884
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:29 schreef Snarf het volgende:
Ah, leuk, een IKEA topic :)
Had ik al eens verteld dat ik van IKEA Delft naar IKEA Eindhoven ben verhuisd? :D
Oh? nee? Geen buitenland reisjes meer voor jou dus? :P
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105440906
quote:
99s.gif Op zaterdag 10 december 2011 23:28 schreef Studiotje het volgende:
Vandaag die 1 euro kerstbomen even lopen bekijken, wat een armoe :@ maar ja, wat veracht je voor zo'n prijs
Dat vind ik echt heel vreemd want ik heb hier serieus een hele mooie boom staan en veel kennissen die ook bij IKEA een boom hebben gekocht hebben ook een goede boom hoor! Misschien dat er dan toch wat verschil tussen de vestigingen zit, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105445500
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:52 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat vind ik echt heel vreemd want ik heb hier serieus een hele mooie boom staan en veel kennissen die ook bij IKEA een boom hebben gekocht hebben ook een goede boom hoor! Misschien dat er dan toch wat verschil tussen de vestigingen zit, maar dat kan ik me bijna niet voorstellen...
Nou, de boom zal wel goed zijn, maar wat mij opviel was dat die heel erg leeg was, veel ruimte tussen de takken. Maar dat zal wel iets persoonlijks zijn :P
  zondag 11 december 2011 @ 12:53:56 #107
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_105448920
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 01:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Oh? nee? Geen buitenland reisjes meer voor jou dus? :P
Niet veel meer in ieder geval :)
Maar ik ben "terug" in Brabant, en dat is ook wel een mooi gevoel.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 december 2011 21:46 schreef Teslynd het volgende:
Merk je verschillen tussen Ikea/Delft en Ikea/Eindhoven?
Ja, er is hier meer rust. Gemoedelijkere mensen. Niet zo gehaast. En dat is wat ik 21 jaar gewend was voordat ik naar Den Haag verhuisde. Je kunt je dus hopelijk voorstellen hoe fijn het is om terug in Brabant te zijn.
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
pi_105452083
Brabant O+
Gisteren gingen we van de Ikea Utrecht naar de Ikea A'foort, ook een wereld van verschil trouwens qua Ikea zelf. In Utrecht merk je echt dat het een oud filiaal is, zeker in het magazijn, versus het moderne van Amersfoort. Breda en Amersfoort kom ik het meest, de twee nieuwste filialen, dus dan is Utrecht wel even wennen.

Heeft Ikea trouwens nog zo'n systeem om lijsten met dunne touwtjes aan een rails aan het plafond te bevestigen? Zodat je ze kunt schuiven? Ik zie het op de site zo gauw niet staan...
I had a signature once. It was awful.
pi_105465093
Vraagje aan een Ikea medewerker : vanavond ging het knopje van de verlichting van de afzuigkap kapot als in lam : dus niet meer uit te krijgen. Neem aan dat dit onder de garantie valt (is amper half jaar oud) wat is nu de kortste klap ?
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
  zondag 11 december 2011 @ 19:50:46 #110
35189 Troel
scherp en bot
pi_105465387
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Brabant O+
Gisteren gingen we van de Ikea Utrecht naar de Ikea A'foort, ook een wereld van verschil trouwens qua Ikea zelf. In Utrecht merk je echt dat het een oud filiaal is, zeker in het magazijn, versus het moderne van Amersfoort. Breda en Amersfoort kom ik het meest, de twee nieuwste filialen, dus dan is Utrecht wel even wennen.

Heeft Ikea trouwens nog zo'n systeem om lijsten met dunne touwtjes aan een rails aan het plafond te bevestigen? Zodat je ze kunt schuiven? Ik zie het op de site zo gauw niet staan...
ja, op de lijsten/posterafdeling. In Hengelo tenminste, daar zag ik het twee weken terug nog :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zondag 11 december 2011 @ 19:53:39 #111
3185 Adelante
To let it go now
pi_105465510
quote:
2s.gif Op zondag 11 december 2011 19:44 schreef Muks het volgende:
Vraagje aan een Ikea medewerker : vanavond ging het knopje van de verlichting van de afzuigkap kapot als in lam : dus niet meer uit te krijgen. Neem aan dat dit onder de garantie valt (is amper half jaar oud) wat is nu de kortste klap ?
Morgen klantenservice bellen, die sturen een Whirlpool monteur om het te fixen ws.
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105477121
Thanks ! Ik ga even bellen (en hopen dat ze dat nog voor de kerst roggelen)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_105509741
quote:
0s.gif Op zondag 11 december 2011 14:26 schreef zoeperzazke het volgende:
Brabant O+
Gisteren gingen we van de Ikea Utrecht naar de Ikea A'foort, ook een wereld van verschil trouwens qua Ikea zelf. In Utrecht merk je echt dat het een oud filiaal is, zeker in het magazijn, versus het moderne van Amersfoort. Breda en Amersfoort kom ik het meest, de twee nieuwste filialen, dus dan is Utrecht wel even wennen.
[...]
Ik ken eigenlijk alleen Utrecht. Waarin zijn die nieuwe anders?
pi_105510356
Ruimer van opzet, roltrappen, magazijn is groter met open plein in het midden, veel meer plek voor de kassa's... gewoon wat moderner :) en een logischer parkeerdek van 2 parkeerverdiepingen!
I had a signature once. It was awful.
pi_105514102
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen Utrecht. Waarin zijn die nieuwe anders?
Keertje naar Groningen komen :)
pi_105515259
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:02 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Ik ken eigenlijk alleen Utrecht. Waarin zijn die nieuwe anders?
Utrecht na de verbouwing/uitbreiding is ook 'anders' ;)

Ik vond Utrecht altijd "beklemmend" als je gewend was in een nieuwere vestiging te werken. Sowieso is ook het vloeroppervlak een stuk kleiner (wat dan ook natuurlijk de reden is dat Utrecht gaat verbouwen ;) ). Maar in basis (lay-out / afdelingen / medewerkers) is het niet anders. Het assortiment zal na de verbouwing wel een stuk ruimer worden; het complete assortiment zal dan waarschijnlijk verkrijgbaar zijn.

quote:
1s.gif Op maandag 12 december 2011 22:09 schreef PteV het volgende:

[..]

Keertje naar Groningen komen :)
Dat is na Utrecht een vreselijke winkel als je de "gewone" vestigingen gewend bent.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105521716
Utrecht is nu beklemmend en ondoorzichtig. Waarschijnlijk vonden meer mensen dat, want er zijn sinds een paar jaar plattegrondjes. Échte, dus niet die haarpin waarin alle afdelingen op volgorde stonden. Zonder dat kaartje had ik op de benedenverdieping totaal geen idee hoe ik liep (slecht oriëntatievermogen) en het voelde onveilig. Daardoor keek ik vaker naar de wegschietende muizen: zou dat wat zeggen over de bedrijfsvoering en zo.

Hiervoor was het na enige oefening redelijk overzichtelijk en er was nog een extra pauze/koffiehoek met groot raam.

Wanneer komt de uitbreiding?
pi_105521810
Deze zomer geloof ik, zag ik dat de kluisjes een nummerslotje hebben. Daar ben ik niet blij mee, want ik vergeet nummers en verlies briefjes. En dat betekent dat ik niet meer naar Ikea kan gaan als ik ergens anders geweest ben en al wat bagage mee naar binnen brengen moet.
pi_105524837
Het nummer staat toch ook op de sleutelhanger? je moet toch een manier hebben om te onthouden welk kluisje je hebt?
I had a signature once. It was awful.
pi_105525226
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is na Utrecht een vreselijke winkel als je de "gewone" vestigingen gewend bent.
heeft ook zo zijn voordelen. ik kan in groningen alles vinden(binnen paar min weer buiten met mn aankoop). in alle andere ikea's moet ik de hele winkel doorlopen(hele dag rondhangen :P).
  dinsdag 13 december 2011 @ 09:06:49 #121
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_105525303
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:46 schreef Teslynd het volgende:
Deze zomer geloof ik, zag ik dat de kluisjes een nummerslotje hebben. Daar ben ik niet blij mee, want ik vergeet nummers en verlies briefjes. En dat betekent dat ik niet meer naar Ikea kan gaan als ik ergens anders geweest ben en al wat bagage mee naar binnen brengen moet.
Dan schrijf je hem op je hand, als je die kwijt raakt heb je wel andere dingen aan je hoofd dan je kluisje.
pi_105525351
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 00:46 schreef Teslynd het volgende:
Deze zomer geloof ik, zag ik dat de kluisjes een nummerslotje hebben. Daar ben ik niet blij mee, want ik vergeet nummers en verlies briefjes. En dat betekent dat ik niet meer naar Ikea kan gaan als ik ergens anders geweest ben en al wat bagage mee naar binnen brengen moet.
Dan zet je het nr in je telefoon, je schrijft het op je hand, je stopt het sleuteltje in je beurs, je kiest een nr dat gelijk is aan je huisnummer of verjaardag. Of je gaat eerst naar Ikea voordat je naar andere winkels toe gaat.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_105525863
Ikea is meestal het langste open. Dat slot met nummer op deurtje en sleutel is vervangen door een cijferslot dat je zelf moet instellen. Ik ben ongelofelijk onhandig met dat soort dingen.
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:12:24 #124
35189 Troel
scherp en bot
pi_105526654
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:39 schreef Teslynd het volgende:
Ikea is meestal het langste open. Dat slot met nummer op deurtje en sleutel is vervangen door een cijferslot dat je zelf moet instellen. Ik ben ongelofelijk onhandig met dat soort dingen.
Dan kies je gewoon je postcode. Het eerste wat je vervolgens doet is zo'n lijstje pakken waar je je boodschappen op kan schrijven en een potloodje en je schrijft je postcode op.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 13 december 2011 @ 10:18:15 #125
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105526805
Werd vanochtend weer wakker naast onze touwbrug, dat enorme canvas ding wat we 3 maanden terug bij ikea duiven ( favo ikea ) gehaald hebben...blijft goed wakker worden!
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_105541213
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:01 schreef loecje het volgende:

[..]

heeft ook zo zijn voordelen. ik kan in groningen alles vinden(binnen paar min weer buiten met mn aankoop). in alle andere ikea's moet ik de hele winkel doorlopen(hele dag rondhangen :P).
Ja maar dat is omdat dat de winkel is waar je het meeste komt ;)
Als ze Groningen zouden verbouwen en zouden ombouwen naar een "gewone" winkel dan zou je ook weer moeten zoeken.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105541284
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 09:10 schreef Cyan het volgende:

[..]

Dan zet je het nr in je telefoon, je schrijft het op je hand, je stopt het sleuteltje in je beurs, je kiest een nr dat gelijk is aan je huisnummer of verjaardag. Of je gaat eerst naar Ikea voordat je naar andere winkels toe gaat.
De eerste drie cijfers van je PIN code, je telefoonnummer of je huisnummer... Er zijn zoveel dingen te bedenken...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105555621
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 17:18 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ja maar dat is omdat dat de winkel is waar je het meeste komt ;)
Als ze Groningen zouden verbouwen en zouden ombouwen naar een "gewone" winkel dan zou je ook weer moeten zoeken.
ik vind hele dag rondhangen en zoeken helemaal niet erg:P
pi_105556036
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 22:22 schreef loecje het volgende:

[..]

ik vind hele dag rondhangen en zoeken helemaal niet erg:P
Moet je eens in het weekend proberen :{w
(bij voorkeur in amsterdam, op zondag :X )
pi_105557524
Of met pasen oid, dan is t ook ongezellig druk ;-)
pi_105558620
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 22:26 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Dat is na Utrecht een vreselijke winkel als je de "gewone" vestigingen gewend bent.
Qua routing misschien, maar de ruimte is erg fijn ^O^
  dinsdag 13 december 2011 @ 23:44:39 #132
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_105559857
Beste Ikea-ers, Ik heb net een Nyvoll bed gekocht van 140x200... Ik heb 1 lattenbodem, heb ik hier nu nog een extra middenbalk voor nodig?
  donderdag 15 december 2011 @ 16:59:02 #133
3185 Adelante
To let it go now
pi_105620826
Las dat de vrouw van IKEA oprichter, Margaretha Kamprad, is overleden ;(

quote:
Margaretha Kamprad overleden
Margaretha Kamprad de vrouw van Ingvar Kamprad is maandag 12 december 2011 overleden, ze werd 71.

We wensen Ingvar en zijn familie heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Artikel uit The Local.se

”She has passed a way after a time of serious illness,” said Ikea spokeswoman Josefin Thorell, to daily Aftonbladet.

Margaretha was the love of Ingvar Kamprad's life and they had three sons together. According to daily Dagens Nyheter (DN) the couple met when she was 20 and he was 35.
During their first married years, they lived in southern Sweden, and have since lived in Denmark and in Switzerland.

It was Margaretha's sacrifices that made Kamprad's dreams of Ikea possible, he said in a longer interview with Aftonbladet from 2003

http://www.thelocal.se/37904/20111213/
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105664097
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef styliste het volgende:
Weet iemand welke (verf)kleur de lidingo keukenkastfrontjes hebben?
Op de keukenafdeling van elke vestiging hebben ze een lijst met NCS kleurnummers.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105687786
Wie weet even het IKEA nummer voor een verlengsnoertje met een eurostekkers en een contra aan de andere kant. Volgens mij zijn ze iets van vijf meter lang. Kosten eurotje of drie.



Ja ik heb al op de site gekekeken onder snoer kabel eurostekker 1 tot 6 euro enz
Jeroentje.
pi_105687867
Ik dacht dat dat KOPPLA was. Even kijken, er ligt er hier nog eentje.

edit;; KOPPLA 300.195.69
Op zondag 6 mei 2012 16:24 schreef Tamashii het volgende:
Dat kan niet. Dit stond in de Volkskrant. :'(
pi_105690488
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:35 schreef jpajs het volgende:
Wie weet even het IKEA nummer voor een verlengsnoertje met een eurostekkers en een contra aan de andere kant. Volgens mij zijn ze iets van vijf meter lang. Kosten eurotje of drie.

[ afbeelding ]

Ja ik heb al op de site gekekeken onder snoer kabel eurostekker 1 tot 6 euro enz
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 11:38 schreef Cerbie het volgende:
Ik dacht dat dat KOPPLA was. Even kijken, er ligt er hier nog eentje.

edit;; KOPPLA 300.195.69
Kan je dus lang zoeken op de site. In Tenerife hebben ze wel zo iets op hun site staan. Ieder geval bedankt voor de nummers.
Jeroentje.
pi_105690682
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 13:08 schreef styliste het volgende:
Ikea Breda heeft geen kleurnummers van keukens zeggen ze...
:?
Dat is echt vreemd want iedere keukenafdeling heeft de toegang tot een lijst met gebruikte verfnummers... (of in ieder geval was dat het geval toen ik er nog werkte)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105694557
Hee bartjebart, bij welk filiaal werk jij eigenlijk?
I had a signature once. It was awful.
pi_105695128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 15:53 schreef zoeperzazke het volgende:
Hee bartjebart, bij welk filiaal werk jij eigenlijk?
Ik werk niet meer bij IKEA...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105702199
Ah sorry, ik kon het zo gauw niet terugvinden :) Waar heb je gewerkt dan?
I had a signature once. It was awful.
pi_105704963
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 december 2011 19:58 schreef zoeperzazke het volgende:
Ah sorry, ik kon het zo gauw niet terugvinden :) Waar heb je gewerkt dan?
Ik heb bij IKEA Hengelo gewerkt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 17 december 2011 @ 22:16:01 #145
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105707357
* DJMO :W naar Bartjebart

morgen even langs ikea om een set kinderbestek en bordjes + bekers te halen voor bij opa thuis, evenals die slabben (voor elk kind één :+ )

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een goedkope oplossing om speelgoed op te bergen, en ik begin te denken dat deze kist verreweg de simpelste oplossing is. Zijn er mensen met ervaring (en dan met name hoeveel zooi je erin kwijt kunt) met deze opbergkist?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 18 december 2011 @ 00:36:34 #146
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_105712059
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 december 2011 23:44 schreef Hephaistos. het volgende:
Beste Ikea-ers, Ik heb net een Nyvoll bed gekocht van 140x200... Ik heb 1 lattenbodem, heb ik hier nu nog een extra middenbalk voor nodig?
Goede vraag. Ik ga de 160×200 halen, daar moet 't volgens mij sowieso, icm twee lattenbodems van 80×200.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  zondag 18 december 2011 @ 12:04:03 #147
37582 Snarf
Het is friet, geen patat.
pi_105718337
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 december 2011 09:49 schreef styliste het volgende:
Weet iemand welke (verf)kleur de lidingo keukenkastfrontjes hebben?
NCS S0502-Y05R gloss 55
:-D I am Willem-Alexander Claus George Ferdinand van Oranje-Nassau and I approve this message.
  zondag 18 december 2011 @ 12:13:43 #148
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_105718548
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 00:36 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik ga de 160×200 halen, daar moet 't volgens mij sowieso, icm twee lattenbodems van 80×200.
Klopt ja, had al even de klantenservice gebeld en er moet gewoon altijd een middenbalk bij. Waarom die dan niet gewoon in het pakket zit is me dan weer niet duidelijk :P
pi_105721165
Misschien een domme vraag, maar is het op 23 en 24 december afschuwelijk druk bij Ikea?
pi_105721881
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het op 23 en 24 december afschuwelijk druk bij Ikea?
De 24e over het algemeen niet. Op de 23e beginnen dit jaar 's middags de schoolvakanties dus de kans is erg aannemelijk dat het dan wel drukker is. Maar vaak hebben mensen wel wat anders te doen die dagen voor kerst en valt het qua drukte reuze mee.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 18 december 2011 @ 14:42:49 #151
3185 Adelante
To let it go now
pi_105724387
De 24e en 31e zijn over het algemeen superrustig bij IKEA. Iedereen is bij de AH :P
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_105726918
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 14:42 schreef Adelante het volgende:
De 24e en 31e zijn over het algemeen superrustig bij IKEA. Iedereen is bij de AH :P
De ochtenden kunnen vaak nog wel piekmomenten zijn weet ik nog van voorgaande jaren :{
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105727627
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO :W naar Bartjebart

morgen even langs ikea om een set kinderbestek en bordjes + bekers te halen voor bij opa thuis, evenals die slabben (voor elk kind één :+ )

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een goedkope oplossing om speelgoed op te bergen, en ik begin te denken dat deze kist verreweg de simpelste oplossing is. Zijn er mensen met ervaring (en dan met name hoeveel zooi je erin kwijt kunt) met deze opbergkist?
Oh daar ben ik ook benieuwd naar! Ik wil hem misschien ook kopen, maar ben nog niet bij Ikea geweest :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_105727716
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO :W naar Bartjebart

morgen even langs ikea om een set kinderbestek en bordjes + bekers te halen voor bij opa thuis, evenals die slabben (voor elk kind één :+ )

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een goedkope oplossing om speelgoed op te bergen, en ik begin te denken dat deze kist verreweg de simpelste oplossing is. Zijn er mensen met ervaring (en dan met name hoeveel zooi je erin kwijt kunt) met deze opbergkist?
Denk het niet. Wat wil je erin doen?
buitenmaat:
Lengte: 70 cm
Diepte: 36 cm
Hoogte: 29 cm

Dus dingen van maximaal 34 x 27 cm kunnen erin over een lengte van 68 cm. Qua verhouding is het denk ik wel handig: je hoeft niet diep te graven en andere dingen overhoop te halen om erbij te kunnen.
  zondag 18 december 2011 @ 16:23:51 #155
247705 IemandNiemand
Iemand... of toch niemand?!
pi_105729232
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Denk het niet. Wat wil je erin doen?
buitenmaat:
Lengte: 70 cm
Diepte: 36 cm
Hoogte: 29 cm

Dus dingen van maximaal 34 x 27 cm kunnen erin over een lengte van 68 cm. Qua verhouding is het denk ik wel handig: je hoeft niet diep te graven en andere dingen overhoop te halen om erbij te kunnen.
Whehe :D die foto is wel heel misleidend. Ziet er veel groter uit. :')
En toen was er niets!
  zondag 18 december 2011 @ 16:27:20 #156
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105729404
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 12:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Klopt ja, had al even de klantenservice gebeld en er moet gewoon altijd een middenbalk bij. Waarom die dan niet gewoon in het pakket zit is me dan weer niet duidelijk :P
Omdat sommige mensen een nieuwe ombouw kopen en de middenbalk nog hebben, zoals ik vorig jaar ;) Die middenbalk is voor (bijna?) alle bedden hetzelfde, dus ik was allang blij dat ik dat tientje bespaard had...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  zondag 18 december 2011 @ 16:27:24 #157
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_105729410
quote:
1s.gif Op zondag 18 december 2011 12:13 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Klopt ja, had al even de klantenservice gebeld en er moet gewoon altijd een middenbalk bij. Waarom die dan niet gewoon in het pakket zit is me dan weer niet duidelijk :P
Omdat ze nu het originele product weer een paar euro goedkoper kunnen aanbieden :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_105729701
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:27 schreef Mikkie het volgende:

[..]

Omdat ze nu het originele product weer een paar euro goedkoper kunnen aanbieden :P
Nee dat is echt niet waar. De prijzen die je overal gecommuniceerd ziet zijn altijd inclusief middenbalk.
Volgens mij heb je de middenbalk niet nodig wanneer je bijvoorbeeld boxsprings in de ombouw zet.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105729755
quote:
12s.gif Op zaterdag 17 december 2011 22:16 schreef DJMO het volgende:
* DJMO :W naar Bartjebart

morgen even langs ikea om een set kinderbestek en bordjes + bekers te halen voor bij opa thuis, evenals die slabben (voor elk kind één :+ )

Ik ben eigenlijk ook nog op zoek naar een goedkope oplossing om speelgoed op te bergen, en ik begin te denken dat deze kist verreweg de simpelste oplossing is. Zijn er mensen met ervaring (en dan met name hoeveel zooi je erin kwijt kunt) met deze opbergkist?
Hi :W
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  zondag 18 december 2011 @ 16:45:39 #160
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105730253
Bij Ikea Breda staat nu een bank, een grijze, die voor Family-leden goedkoper is en twee weken geleden extra afgeprijsd is. Het is een hele simpele bank en vriendjelief en ik vonden hem eigenlijk wel prima, alleen moesten we even wachten. Nu kan ik die online nergens vinden en ik wil eigenlijk wel weten hoe breed dat ding precies is...

Iemand een idee?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105731111
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:45 schreef Tink89 het volgende:
Bij Ikea Breda staat nu een bank, een grijze, die voor Family-leden goedkoper is en twee weken geleden extra afgeprijsd is. Het is een hele simpele bank en vriendjelief en ik vonden hem eigenlijk wel prima, alleen moesten we even wachten. Nu kan ik die online nergens vinden en ik wil eigenlijk wel weten hoe breed dat ding precies is...

Iemand een idee?
Ik denk dat je deze bedoeld.

BETREFT IKEA HAARLEM!!

IKEA FAMILY AANBIEDING

PERSBY 3-zitsbank
Bekleding: 100% katoen
206x85cm hoog
Zithoogte 39 cm
Ransta donkergrijs.

Ledenprijs 99.-
Niet ledenprijs 169.-

OP=OP
  maandag 19 december 2011 @ 09:25:41 #162
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105761648
We zoeken een nieuwe salontafel, bij grote voorkeur iets met een glasplaat...120 cm bij 50 cm. ofzo...zwartbruin

tips?
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  maandag 19 december 2011 @ 10:13:55 #163
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_105762755
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is echt niet waar. De prijzen die je overal gecommuniceerd ziet zijn altijd inclusief middenbalk.
Volgens mij heb je de middenbalk niet nodig wanneer je bijvoorbeeld boxsprings in de ombouw zet.
Oh, dat wist ik niet :D. Nouja, ik vraag morgen wel gewoon 't nodige advies als ik dat spul ga kopen, gewoon om te voorkomen dat ik de helft vergeet :P
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 19 december 2011 @ 10:20:17 #164
35189 Troel
scherp en bot
pi_105762903
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2011 09:25 schreef dribbel79 het volgende:
We zoeken een nieuwe salontafel, bij grote voorkeur iets met een glasplaat...120 cm bij 50 cm. ofzo...zwartbruin

tips?
Expedit :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 19 december 2011 @ 10:20:57 #165
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_105762922
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 16:33 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Nee dat is echt niet waar. De prijzen die je overal gecommuniceerd ziet zijn altijd inclusief middenbalk.
Volgens mij heb je de middenbalk niet nodig wanneer je bijvoorbeeld boxsprings in de ombouw zet.
Klopt :)
Wij hebben boxsprings op pootjes in een ombouw gezet :) Aangezien er dan niets op de ombouw leunt, heb je geen middenbalk en diagonale verstevigingen nodig :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  maandag 19 december 2011 @ 11:05:39 #166
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_105764020
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 13:28 schreef lezzer het volgende:
Misschien een domme vraag, maar is het op 23 en 24 december afschuwelijk druk bij Ikea?
Volgens mij is het 23 en 24 december Plundra, in Barendrecht in ieder geval wel. Zal dan wel wat drukker zijn dan normaal...
pi_105795928
Lang geleden dat ik in deze reeks postte... maar het is dan ook alweer ruim 3 jaar geleden dat ik mijn laatste werkdag bij IKEA had :')
Inmiddels voldoe ik prima aan de gemiddelde klant, qua aantal bezoeken en gemiddeld bestedingsbedrag. En sinds de verbouwing van de showroom in Breda ben ik net zo verdwaald als een niet-IKEA medewerker :D
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL maandag 19 december 2011 @ 22:42:08 #168
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105796549
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 15:50 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Denk het niet. Wat wil je erin doen?
buitenmaat:
Lengte: 70 cm
Diepte: 36 cm
Hoogte: 29 cm

Dus dingen van maximaal 34 x 27 cm kunnen erin over een lengte van 68 cm. Qua verhouding is het denk ik wel handig: je hoeft niet diep te graven en andere dingen overhoop te halen om erbij te kunnen.
het ging voornamelijk om lego en ander klein spul, maar na bij e ikea de platen in m'n handen gehad te hebben, ben ik maar voor een plastic wasmand van de wibra gegaan. Daar kan nog mee gestuiterd worden, ik kan m'n jongste zoontje d'r in in bad doen in geval van nood en hij doet prima dienst als speelgoedopruimer. voor slechts drie euro een vrijwel onverwoestbare oplossing. Die kist voldeed niet echt aan m'n verwachtingen, en toen ik het bevoelde wist ik al dat Jan hem binnen een week (zo niet korter) gesloopt zou hebben.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105801026
Vandaag was de dag om me laatste apparaat in mijn keuken op te starten. Ik heb de Renlig DWTI 60 vaatwasser, alles ging zonder problemen (alleen gaskookplaat zodra je vonkontsteking los laat zodra je een vlam hebt valt deze vlam weer weg, je moet hem aardig lang vast houden) maar nu mijn vaatwasser,

Kraantje in chemiecaliën kastje ernaast slang erop, afvoer slang voor de sifon geplaatst, op die aansluiting en draaien maar. Helaas lekte er water vanachter mijn vaatwasserdeur vandaan, net of de hele vaatwasser vol met water komt te staan en de onderste rubbers van de deur dit niet tegen houden. Nu drupt er niet veel uit, maar wel genoeg elke wasbeurt om je vloer naar de knoppe te helpen.
Als ik met mijn hand onder de bedekkingspaneel door ga, en omhoog voel voelt het hier zeiknat aan. Dit alleen aan de linker kant.
Weet iemand hier een oplossing voor voordat ik verdere acties ga nemen?

Met vriendelijke groet,

Rolf
pi_105808182
Was dat alleen om te testen?

Ik heb ook es n x mn vaatwasser leeg laten draaien, ook zonder onderste en bovenste rek erin. Dan ging ie ook lekken.


Ik mag verder wel aannemen dat ie waterpas staat?
pi_105811372
Ja dit was om te testen, wel met de onder en bovenrek erin. Ik zal hem eens vullen, kijken wat er dan gebeurt.

Hij staat waterpas ja!
pi_105812211
Nou, vaatwasser moet ook gewoon leeg kunnen draaien (zelfs aanbevolen 1x per mnd op heetste progamma, spoelt ie schoon)
pi_105812250
Oké, ik wil nog wel kijken of hij waterpas staat... Voor de zekerheid, waar kan ik dit het beste meten? In het apparaat op de vloer?

Als dat zo is, wordt het maar IKEA bellen....

[ Bericht 1% gewijzigd door rolfie op 20-12-2011 11:21:55 ]
pi_105834725
Weet iemand of er ikea's in belgie aanstaande zaterdag of zondag geopend zijn?

Heb even snelop ikea.be gekeken, maar kon t niet vinden.
pi_105835530
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand of er ikea's in belgie aanstaande zaterdag of zondag geopend zijn?

Heb even snelop ikea.be gekeken, maar kon t niet vinden.
Zaterdag is geen kerstdag, dus dan zullen ze wel open zijn.. zondag lijkt me sterk
  dinsdag 20 december 2011 @ 20:52:50 #176
3185 Adelante
To let it go now
pi_105836450
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 20:21 schreef JohnB52 het volgende:
Weet iemand of er ikea's in belgie aanstaande zaterdag of zondag geopend zijn?

Heb even snelop ikea.be gekeken, maar kon t niet vinden.
quote:
Belangrijk! Op zaterdag 24 en 31 december sluiten de IKEA woonwarenhuizen uitzonderlijk de deuren om 15u.
Wij danken je voor je begrip.
http://www.ikea.com/ms/nl(...)n/opening_hours.html
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 20 december 2011 @ 21:29:14 #177
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105838557
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 december 2011 11:16 schreef rolfie het volgende:
Oké, ik wil nog wel kijken of hij waterpas staat... Voor de zekerheid, waar kan ik dit het beste meten? In het apparaat op de vloer?

Als dat zo is, wordt het maar IKEA bellen....
http://nl.wikipedia.org/wiki/Waterpas
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105839917
quote:
Niet voor niks dat ik naar België vlucht!

K probeer mn schoonmoeder te ontwijken :-)
pi_105840052
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 december 2011 21:53 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

Niet voor niks dat ik naar België vlucht!

K probeer mn schoonmoeder te ontwijken :-)
Op eerste kerstdag kun je het volgens mij in heel Europa wel vergeten een IKEA te bezoeken ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 21 december 2011 @ 09:39:29 #180
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105857022
quote:
0s.gif Op zondag 18 december 2011 17:04 schreef samara het volgende:

[..]

Ik denk dat je deze bedoeld.

BETREFT IKEA HAARLEM!!

IKEA FAMILY AANBIEDING

PERSBY 3-zitsbank
Bekleding: 100% katoen
206x85cm hoog
Zithoogte 39 cm
Ransta donkergrijs.

Ledenprijs 99.-
Niet ledenprijs 169.-

OP=OP
Ja, die ja! Al was die in Breda nu nog eens voor de helft ^O^

Txs :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  woensdag 21 december 2011 @ 13:05:56 #181
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_105863080
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2011 10:20 schreef Troel het volgende:

[..]

Expedit :)
Die kan ik even niet vinden, een salontafel van Expedit.
Wel een "Ramvik" maar die staat niet op de site...oud model??
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_105869128
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 13:05 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Die kan ik even niet vinden, een salontafel van Expedit.
Wel een "Ramvik" maar die staat niet op de site...oud model??
Volgens mij zijn de EXPEDIT salontafels alweer uit het assortiment inderdaad...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_105875782
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 15:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij zijn de EXPEDIT salontafels alweer uit het assortiment inderdaad...
Ik heb een expedit salontafel, in april gekocht, toen was hij nieuw... Maar heb ze nooit in het filiaal zien staan eigenlijk. Echt jammer want ik vind het een hele leuke tafel! Nouja, hebben wij iets unieks staan. Ik zag dat het Expedit tv-meubel van 5x5 vakken ook vervangen was door een kleiner exenplaar... Ook daarmee ben ik nog erg blij dat we deze nog hebben!
I had a signature once. It was awful.
pi_105876836
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 18:23 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Ik heb een expedit salontafel, in april gekocht, toen was hij nieuw... Maar heb ze nooit in het filiaal zien staan eigenlijk. Echt jammer want ik vind het een hele leuke tafel! Nouja, hebben wij iets unieks staan. Ik zag dat het Expedit tv-meubel van 5x5 vakken ook vervangen was door een kleiner exenplaar... Ook daarmee ben ik nog erg blij dat we deze nog hebben!
Unieks? Die tafel is geloof ik zeker een jaar in het assortiment geweest ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 11:13:56 #185
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105909648
Weet iemand toevallig of de stolp van Arv Bröllop ook op de Smarta schaal past?

You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 december 2011 @ 11:16:40 #186
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105909752
Nou, de stolp heeft een doorsnede van 29 cm en de schaal van 30, dus tenzij het randje net in de weg gaat zitten, zou het moeten passen...De originele schaal *die lelijke dus* heeft ook een randje, dus ik denk dat het wel lukt hoor :)

Xz
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  Licht Ontvlambaar donderdag 22 december 2011 @ 11:20:17 #187
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_105909853
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:16 schreef Tink89 het volgende:
Nou, de stolp heeft een doorsnede van 29 cm en de schaal van 30, dus tenzij het randje net in de weg gaat zitten, zou het moeten passen...De originele schaal *die lelijke dus* heeft ook een randje, dus ik denk dat het wel lukt hoor :)

Xz
Dat was ook wat ik dacht :P ik ga het maar eens uitproberen van de week. Mocht iemand toevallig eerder die mogelijkheid hebben, dan hoor ik het graag :D

Je moet wat met cupcakes he ;)
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  donderdag 22 december 2011 @ 11:30:26 #188
319308 Tink89
To live is to dance
pi_105910172
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:20 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Dat was ook wat ik dacht :P ik ga het maar eens uitproberen van de week. Mocht iemand toevallig eerder die mogelijkheid hebben, dan hoor ik het graag :D

Je moet wat met cupcakes he ;)
Misschien dat wij morgenmiddag of zaterdagmorgen even langs Ikea gaan, ik laat je wat weten...

Hmmz, ik bedenk me nu ook dat die taart ook ergens heen moet :P
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_105944265
quote:
Grappemaker, heb er 1 van 1,80M, moet er wel mee lukken denk?

Maarja, tis gelukt achterpoot had me schoonvader strak tegen de grond gedraait, bang dat hij bewoog denk ofzo... die hele stang naar achter stond verbogen door de spanning.... Deze zonder spanning gebracht maar steunend op de vloer, ingeladen en geen spatje meer!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 23 december 2011 @ 00:20:00 #190
147316 crew  DJMO
#trut
pi_105946032
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef rolfie het volgende:

[..]

Grappemaker, heb er 1 van 1,80M, moet er wel mee lukken denk?

Maarja, tis gelukt achterpoot had me schoonvader strak tegen de grond gedraait, bang dat hij bewoog denk ofzo... die hele stang naar achter stond verbogen door de spanning.... Deze zonder spanning gebracht maar steunend op de vloer, ingeladen en geen spatje meer!
sorry, het kwam door je nogal onbeholpen opmerking over waar je het beste kon meten over hoe iets waterpas stond (in het apparaat?) toen moest ik lachen en kon het niet laten om te reply-en :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_105951648
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 23:43 schreef rolfie het volgende:

[..]

Grappemaker, heb er 1 van 1,80M, moet er wel mee lukken denk?

Maarja, tis gelukt achterpoot had me schoonvader strak tegen de grond gedraait, bang dat hij bewoog denk ofzo... die hele stang naar achter stond verbogen door de spanning.... Deze zonder spanning gebracht maar steunend op de vloer, ingeladen en geen spatje meer!
Gefixed dus!

En mensen maar altijd zeuren over schoonmoeders ;-)
pi_105955190
quote:
12s.gif Op vrijdag 23 december 2011 00:20 schreef DJMO het volgende:

[..]

sorry, het kwam door je nogal onbeholpen opmerking over waar je het beste kon meten over hoe iets waterpas stond (in het apparaat?) toen moest ik lachen en kon het niet laten om te reply-en :')
Ja idd, waar en niet hoe ;) Aangezien hij al ingebouwd was, en ik echt niet zou weten waar dat ding dat waterpas zou staan, aangezien erbovenop al niet meer kan ;)

@JohnB52
Altijd hetzelfde liedje....
pi_105961189
Kreeg hier tijdje teurg de tip de klantenservice te bellen ivm problemen met de afzuigkap en tada geheel opgelost !! Super ! De Whirpool medwerker kwam keurig op de afgesproken dag en tijdsvak (gelukkig stond ik als eerste) en binnen een vloek en zucht gerepareerd : bleek productiefoutje (stukje tape vergeten...)
soms moet je iets achter laten om verder te komen, soms moet je heel veel achter je laten om een ander mens te worden
pi_105973840
Morgen voor t eerst naar Ikea Zaventem, hopelijk leuke plek om te lunchen op weg naar hotel waar we deze kerst verblijven :-)
  vrijdag 23 december 2011 @ 22:35:51 #195
35189 Troel
scherp en bot
pi_105983011
Tafel is keurig omgeruild!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_105991927
Ik zou zeggen " tik m aan, tafel!"
pi_106079031
Beste mensen.

Ik heb een beetje een (wat ik vind) ingewikkelde vraag. Ik heb een keuken besteld bij de IKEA en het wordt geplaatst in een nieuw appartement met een warmteterugwininstallatie. In de afzuigkap heb ik filters zitten. Nu is mijn vraag: moet deze afzuigkap per se op de WTW-installatie aangesloten worden met een slang, of kan 'ie ook zelfstandig dmv. de filters filteren?
Hier kwam nl. een familielid mee tijdens kerst - en mijn oma heeft ook een filterafzuiginstallatie en daarboven 'los' de ventilatiestukken van de WTW. Ik heb een normale afzuigkap van de IKEA, met koolstoffilters er in.
pi_106079613
Me dunkt dat als je de boel niet op de WTW installatie aansluit, je een heleboel warmte gewoon weggooit via het rookkanaal.
pi_106079711
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:37 schreef rooswrites het volgende:
Beste mensen.

Ik heb een beetje een (wat ik vind) ingewikkelde vraag. Ik heb een keuken besteld bij de IKEA en het wordt geplaatst in een nieuw appartement met een warmteterugwininstallatie. In de afzuigkap heb ik filters zitten. Nu is mijn vraag: moet deze afzuigkap per se op de WTW-installatie aangesloten worden met een slang, of kan 'ie ook zelfstandig dmv. de filters filteren?
Hier kwam nl. een familielid mee tijdens kerst - en mijn oma heeft ook een filterafzuiginstallatie en daarboven 'los' de ventilatiestukken van de WTW. Ik heb een normale afzuigkap van de IKEA, met koolstoffilters er in.
Ik heb ook een WTW, en een afzuigkap zonder motor. Daar moet je in ieder geval wel op letten.
De WTW is helemaal optimaal ingesteld voor je huis, dus als je er een aparte afzuiger bijplaatst moet er misschien opnieuw naar de afstelling worden gekeken.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_106084186
Probleem is dat voor een aansluiting op het WTW er een koof over de gehele breedte van de keuken gebouwd moet worden die ik er liever niet heb. Daarom vraag ik me dus af of het puur factueel mogelijk is om een afzuigkap van de IKEA met recirculatie en koolstoffilters te zetten, die wérkt, zonder dat 'ie op de WTW aangesloten moet worden.

De WTW kan je bij mij thuis instellen. 1 = gewoon. 2 = meer doorluchting. 3 = douchen of koken.
pi_106084486
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:38 schreef rooswrites het volgende:
Probleem is dat voor een aansluiting op het WTW er een koof over de gehele breedte van de keuken gebouwd moet worden die ik er liever niet heb. Daarom vraag ik me dus af of het puur factueel mogelijk is om een afzuigkap van de IKEA met recirculatie en koolstoffilters te zetten, die wérkt, zonder dat 'ie op de WTW aangesloten moet worden.

De WTW kan je bij mij thuis instellen. 1 = gewoon. 2 = meer doorluchting. 3 = douchen of koken.
Dus je wilt die afzuigkap niet aansluiten op een luchtafvoerkanaal?

Dat kan, dan moet je zoeken op een afzuigkap waar dit bij vermeld staat:
quote:
- Op twee manieren te gebruiken: aangesloten op een afvoer/luchtkanaal of met een koolstoffilter waardoor de gefilterde lucht opnieuw wordt gecirculeerd.
pi_106084555
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 13:49 schreef Wokkel het volgende:

[..]

Dus je wilt die afzuigkap niet aansluiten op een luchtafvoerkanaal?

Dat kan, dan moet je zoeken op een afzuigkap waar dit bij vermeld staat:

[..]

Yes, dat hoopte ik al! :D
pi_106085427
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 december 2011 09:37 schreef rooswrites het volgende:
Beste mensen.

Ik heb een beetje een (wat ik vind) ingewikkelde vraag. Ik heb een keuken besteld bij de IKEA en het wordt geplaatst in een nieuw appartement met een warmteterugwininstallatie. In de afzuigkap heb ik filters zitten. Nu is mijn vraag: moet deze afzuigkap per se op de WTW-installatie aangesloten worden met een slang, of kan 'ie ook zelfstandig dmv. de filters filteren?
Hier kwam nl. een familielid mee tijdens kerst - en mijn oma heeft ook een filterafzuiginstallatie en daarboven 'los' de ventilatiestukken van de WTW. Ik heb een normale afzuigkap van de IKEA, met koolstoffilters er in.
Elke afzuigkap van IKEA is te gebruiken met koolstoffilters. Je sluit de afzuigkap dan niet aan op de aanwezige afvoer in de keuken.

quote:
2s.gif Op dinsdag 27 december 2011 10:24 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik heb ook een WTW, en een afzuigkap zonder motor. Daar moet je in ieder geval wel op letten.
De WTW is helemaal optimaal ingesteld voor je huis, dus als je er een aparte afzuiger bijplaatst moet er misschien opnieuw naar de afstelling worden gekeken.
Dat is alleen wanneer je de kooklucht wilt afvoeren door middel van die installatie. Als je de lucht door de afzuigkap wilt laten filteren en dan weer schoon terug de ruimte in wilt laten blazen gebruik je een afzuigkap met filters en gewoon met een motor.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 december 2011 @ 15:50:36 #204
79801 tuvokki
knuffels en koekjes!
pi_106128435
Hallo. Ik ben op zoek naar iemand die een IKEA Praktfull oven met 5 pitten heeft. Ik heb er zoeen thuis staan:
Mijn probleem is dat ik de knop met standen voor de oven (derde van links) een beetje te fanatiek heb schoongemaakt waardoor de plaatjes die aangeven op welke stand de oven staat zijn verdwenen. Het zijn kleine witte plaatjes met een aanduiding voor grill, oven, hetelucht etc...

Is er toevallig iemand met een zelfde apparaat die deze icoontjes nog wel leesbaar heeft? Of die misschien de volgorde weet? Ik zou graag een foto hebben met deze plaatjes op de knop zodat ik weer weet waar ik mee bezig ben.
Ik heb al op internet gezocht maar een foto met hogere resolutie dan deze kan ik niet vinden.
Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein?
-- TGW
  woensdag 28 december 2011 @ 16:05:46 #205
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106128921
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef tuvokki het volgende:
Hallo. Ik ben op zoek naar iemand die een IKEA Praktfull oven met 5 pitten heeft. Ik heb er zoeen thuis staan: [ afbeelding ]
Mijn probleem is dat ik de knop met standen voor de oven (derde van links) een beetje te fanatiek heb schoongemaakt waardoor de plaatjes die aangeven op welke stand de oven staat zijn verdwenen. Het zijn kleine witte plaatjes met een aanduiding voor grill, oven, hetelucht etc...

Is er toevallig iemand met een zelfde apparaat die deze icoontjes nog wel leesbaar heeft? Of die misschien de volgorde weet? Ik zou graag een foto hebben met deze plaatjes op de knop zodat ik weer weet waar ik mee bezig ben.
Ik heb al op internet gezocht maar een foto met hogere resolutie dan deze kan ik niet vinden.
En de gebruiksaanwijzing? Wellicht kan de Ikea klantenservice je ook wel helpen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106131704
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef tuvokki het volgende:
Hallo. Ik ben op zoek naar iemand die een IKEA Praktfull oven met 5 pitten heeft. Ik heb er zoeen thuis staan: [ afbeelding ]
Mijn probleem is dat ik de knop met standen voor de oven (derde van links) een beetje te fanatiek heb schoongemaakt waardoor de plaatjes die aangeven op welke stand de oven staat zijn verdwenen. Het zijn kleine witte plaatjes met een aanduiding voor grill, oven, hetelucht etc...

Is er toevallig iemand met een zelfde apparaat die deze icoontjes nog wel leesbaar heeft? Of die misschien de volgorde weet? Ik zou graag een foto hebben met deze plaatjes op de knop zodat ik weer weet waar ik mee bezig ben.
Ik heb al op internet gezocht maar een foto met hogere resolutie dan deze kan ik niet vinden.
Via een onderdelenhuis kun je nieuwe knoppen bestellen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106133504
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 17:30 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Via een onderdelenhuis kun je nieuwe knoppen bestellen.
Volgens mij bedoelt ze niet de knoppen, maar de plaatjes die erboven staan...
I had a signature once. It was awful.
pi_106134753
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 18:31 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Volgens mij bedoelt ze niet de knoppen, maar de plaatjes die erboven staan...
Op de knoppen van dit fornuis staan de functiesymbolen in het wit.
quote:
11s.gif Op woensdag 28 december 2011 15:50 schreef tuvokki het volgende:
Mijn probleem is dat ik de knop met standen voor de oven (derde van links) een beetje te fanatiek heb schoongemaakt waardoor de plaatjes die aangeven op welke stand de oven staat zijn verdwenen. Het zijn kleine witte plaatjes met een aanduiding voor grill, oven, hetelucht etc...

Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  woensdag 28 december 2011 @ 20:53:58 #209
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_106139398
grmpf, geen Lock plafondlampen meer te koop vanwege problemen :(
Drugs are good mkay?
pi_106176218


kun je deze opstelling ook kopen met andere deurtjes? Deze hoekopstelling is ideaal maar ik wil de paneel/vitrine deurtjes erop hebben.
  vrijdag 30 december 2011 @ 10:58:36 #211
79801 tuvokki
knuffels en koekjes!
pi_106196945
quote:
0s.gif Op woensdag 28 december 2011 19:05 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Op de knoppen van dit fornuis staan de functiesymbolen in het wit.

[..]

Correct. Die symbooltjes zijn door het schoonmaken vervaagd en niet meer leesbaar. Voor ik met mijn camera naar de IKEA ga vraag ik me af of er iemand is die toevallig deze knop voor me op de foto kan zetten zodat ik weer weet welke symbooltjes er zouden moeten staan.
Hoeveel gram onnozelheid past er eigenlijk in je brein?
-- TGW
pi_106199618
quote:
0s.gif Op donderdag 29 december 2011 19:12 schreef krullebol81 het volgende:
[ afbeelding ]

kun je deze opstelling ook kopen met andere deurtjes? Deze hoekopstelling is ideaal maar ik wil de paneel/vitrine deurtjes erop hebben.
Vast wel, dit is een voorbeeldcombinatie. Je kunt bij het bij elkaar pakken toch gewoon die andere deuren pakken? :)

Weet iemand wanneer die diepere Billy kasten komen? Ik heb daar eens wat over gelezen maar kan dat niet meer terugvinden. Zou ze wel goed kunnen gebruiken, de huidige zijn niet diep genoeg voor een ordner.

[ Bericht 45% gewijzigd door wiebelaar op 30-12-2011 12:38:00 ]
  Licht Ontvlambaar vrijdag 30 december 2011 @ 13:16:40 #213
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_106201140
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 11:30 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Misschien dat wij morgenmiddag of zaterdagmorgen even langs Ikea gaan, ik laat je wat weten...

Hmmz, ik bedenk me nu ook dat die taart ook ergens heen moet :P
Het past! Maar de rest van mijn huishouden vindt het glazen plateau mooi, dus dat staat er nu toch :P
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  vrijdag 30 december 2011 @ 13:18:59 #214
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106201235
Dit is trouwens een erg kek lampje:

  vrijdag 30 december 2011 @ 16:37:29 #215
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106208890
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 13:16 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Het past! Maar de rest van mijn huishouden vindt het glazen plateau mooi, dus dat staat er nu toch :P
Over smaak valt niet te twisten ;)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:03:55 #216
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106209958
Iemand btw ervaring met de messen van Ikea? Wilde voor m'n schoonmoeder een beetje een leuk setje voor een klein prijsje en die van Ikea lijken een goede optie, maar werk zelf met een heel andere *duurdere* set, dus heb geen idee van de kwaliteit...

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:08:50 #217
121348 Erasmo
f/8 and be there.
pi_106210160
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:03 schreef Tink89 het volgende:
Iemand btw ervaring met de messen van Ikea? Wilde voor m'n schoonmoeder een beetje een leuk setje voor een klein prijsje en die van Ikea lijken een goede optie, maar werk zelf met een heel andere *duurdere* set, dus heb geen idee van de kwaliteit...

Xx
Matige kwaliteit. Sowieso heb je aan zo'n heel blok niet zoveel, mijn tip, investeer in één goed mes.
  vrijdag 30 december 2011 @ 17:21:08 #218
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106210675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:08 schreef Erasmo het volgende:

[..]

Matige kwaliteit. Sowieso heb je aan zo'n heel blok niet zoveel, mijn tip, investeer in één goed mes.
Njah, ik heb zelf wel een hele set van Viners en ik gebruik bijna al m'n messen regelmatig *alleen het hakmes niet zo vaak, die vierkantige zegmaar*, dus dat verschilt per persoon denk ik.

Matige kwaliteit is jammer :( Vind het zo jammer *maar begrijpelijk natuurlijk* dat je die messen niet gewoon even kunt testen. We komen morgen langs Ikea, dus ga toch even kijken, wellicht valt het mee. Schoonmoeder kookt nooit en heeft enkel een broodmes en een schilmes in huis, maar heeft nu een nieuwe oven en wilt toch wel eens wat ingewikkelders gaan maken dan aardappels-groente-vissticks...

Txs voor de info :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106211975
Wij hebben de Slitbar serie, en dat zijn echt superfijne en superscherpe messen _O_
Liggen fijn in de hand en ik vind ze ook mooi met dat houten handvat :)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/14564/
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:39:23 #220
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106213513
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 17:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Wij hebben de Slitbar serie, en dat zijn echt superfijne en superscherpe messen _O_
Liggen fijn in de hand en ik vind ze ook mooi met dat houten handvat :)

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/categories/series/14564/
Maar is daar ook een blok bij? Overigens vind ik die nog best duur, voor Ikea-messen...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106213601
Ja er is een blok bij, alleen past het aanzet staal daar niet in.. Blok staat vast wel ergens bij de messen in de winkel :)

En je zegt dat je geen matige kwaliteit wilt, dan zal je dus ook iets meer moeten betalen :)
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:49:10 #222
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106213953
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:39 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Maar is daar ook een blok bij? Overigens vind ik die nog best duur, voor Ikea-messen...
Fijn dat er een blok bij is :) Wat ik bedoel is dat mijn Viners-set in het Outletcentrum in Roermond ook afgeprijsd was voor 70,- (van origineel 150 ofzo). Dat ben ik dan bij Ikea ook kwijt voor een broodmes, koksmes in twee maten en een schil/allesmes en een blok. Dan heb ik liever Viners ;)

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106214129
Ja dat snap ik :)

Mijn vriend was gewoon opzoek naar een fijne niet al te duren messenset, en het voordeel hiervan is dat de messen los te kopen zijn dus je niet met dingen zit die je toch niet gebruikt :)

Als je schoonmoeder toch niet zoveel met messen doet is het misschien ook handig om haar eerst één mes te geven.. Oud huisgenoot van ons is ook begonnen met het mes van 12,95 en dat is ook degene die ik het meest pak (is niet zo enorm groot) :P
  vrijdag 30 december 2011 @ 18:56:56 #224
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106214282
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:52 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja dat snap ik :)

Mijn vriend was gewoon opzoek naar een fijne niet al te duren messenset, en het voordeel hiervan is dat de messen los te kopen zijn dus je niet met dingen zit die je toch niet gebruikt :)

Als je schoonmoeder toch niet zoveel met messen doet is het misschien ook handig om haar eerst één mes te geven.. Oud huisgenoot van ons is ook begonnen met het mes van 12,95 en dat is ook degene die ik het meest pak (is niet zo enorm groot) :P
Klinkt op zich wel als een goed idee ja :) Ik gebruik zelf mijn allergrootste koksmes ook niet elke dag, alleen als ik echt kipfilet ga snijden ofzo. Laat morgen wel even weten wat het geworden is!

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  † In Memoriam † vrijdag 30 december 2011 @ 19:17:13 #225
240917 Mula
pi_106215014
Heeft een van de medewerkers een idee hoe het zit met de levertijden van de tidafors banken in het donkergrijs? Er schijnt vrrtraging te zijn, maar hoe lang?
pi_106217957
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 18:56 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Klinkt op zich wel als een goed idee ja :) Ik gebruik zelf mijn allergrootste koksmes ook niet elke dag, alleen als ik echt kipfilet ga snijden ofzo. Laat morgen wel even weten wat het geworden is!

Xx
BP heeft/had mooie spaaractie met voor dat geld hele mooie messen, is dat niet wat?
pi_106218047
Die kerstboom valt gewoon NIET uit... :o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106221643
- al gelukt.

[ Bericht 96% gewijzigd door Blossom86 op 31-12-2011 14:00:30 ]
  zaterdag 31 december 2011 @ 09:24:21 #229
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106236984
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 december 2011 20:24 schreef JohnB52 het volgende:

[..]

BP heeft/had mooie spaaractie met voor dat geld hele mooie messen, is dat niet wat?
Txs voor de tip, zal er straks eens even naar kijken.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106238913
Heeft IKEA nog steeds kerstbomen met een piek. Houdbaarheidsdatum is vast 12-12-2012.
Jeroentje.
  maandag 2 januari 2012 @ 18:00:30 #231
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106318980
NOES!!! Ikea-medewerkers: Waar zijn de hondenmanden gebleven??? :o
Ik kocht elke aantal maanden een nieuwe omdat ze zo heerlijk cheap-ass waren en je ze weg kon gooien, ipv wassen en dan gewoon weer een nieuwe kon kopen...
Weet iemand waarom die hele lijn er uit is gegaan??
Don't come closer, I might hurt you
pi_106319771
quote:
17s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:00 schreef Lindytje het volgende:
NOES!!! Ikea-medewerkers: Waar zijn de hondenmanden gebleven??? :o
Ik kocht elke aantal maanden een nieuwe omdat ze zo heerlijk cheap-ass waren en je ze weg kon gooien, ipv wassen en dan gewoon weer een nieuwe kon kopen...
Weet iemand waarom die hele lijn er uit is gegaan??
Verkocht niet goed genoeg / paste niet helemaal binnen de strategie die IKEA voor ogen had wat betreft assortiment
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106319826
Bartjebart, just curious, maar als jij een ex-ikea medewerker bent, hoe weet je dan al die dingen van nu ook nog :D
  maandag 2 januari 2012 @ 18:20:52 #234
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106319985
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:17 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Verkocht niet goed genoeg / paste niet helemaal binnen de strategie die IKEA voor ogen had wat betreft assortiment
What a big bummer -O-
Nu moet ik op zoek naar andere goedkope hondenmandjes :')
Don't come closer, I might hurt you
pi_106320250
action ;)
  maandag 2 januari 2012 @ 18:29:01 #236
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106320355
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:26 schreef loecje het volgende:
action ;)
Hebben ze daar hondenmanden ja?? Van die zachte?? :D
Zo ja, dan ben je mijn held *O*
Don't come closer, I might hurt you
pi_106321176
weet niet of ze er nu zijn. maar tijdje terug wel.
pi_106322294
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Bartjebart, just curious, maar als jij een ex-ikea medewerker bent, hoe weet je dan al die dingen van nu ook nog :D
Omdat ik pas 4 maand weg ben ;)
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 2 januari 2012 @ 19:24:07 #239
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106322887
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 18:47 schreef loecje het volgende:
weet niet of ze er nu zijn. maar tijdje terug wel.
Ik ga morgen even kijken *O* *O*
Don't come closer, I might hurt you
  maandag 2 januari 2012 @ 20:55:51 #240
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106327913
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 19:12 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Omdat ik pas 4 maand weg ben ;)
En het dierenassortiment is echt al meer dan een jaar weg :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106335796
Ik was ervan overtuigd dat er bij IKEA opzetkasten voor PAX-kasten te koop zijn, maar op de site vind ik niets. Heb ik dat verzonnen of kijk ik niet goed?
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106336185
Verzonnen. Kan wel bij de billy.

Hoe hoge pax wil je wel niet hebben dan?
pi_106336340
Hmm, jammer. Ik heb er eentje van 2.01m, daar kun dus nog best wat bovenop!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106339425
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 23:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik was ervan overtuigd dat er bij IKEA opzetkasten voor PAX-kasten te koop zijn, maar op de site vind ik niets. Heb ik dat verzonnen of kijk ik niet goed?
Er zijn wel kasten geweest van 70cm hoog die je daarop kon zetten, maar die zijn uit het assortiment.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106341311
Oh leuk :D


Uit het nieuwe voorjaarassortiment, vanaf februari (?) in de winkel.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 3 januari 2012 @ 02:25:47 #246
178980 Lindytje
Schimmelschaduw.jpg
pi_106341849
quote:
0s.gif Op maandag 2 januari 2012 20:55 schreef Tink89 het volgende:

[..]

En het dierenassortiment is echt al meer dan een jaar weg :)
Een jaar al? Zou zweren dat ik later nog een vierde mandje had gekocht... maar dat zal dan wel niet....
Don't come closer, I might hurt you
  dinsdag 3 januari 2012 @ 07:53:01 #247
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106343741
quote:
1s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 02:25 schreef Lindytje het volgende:

[..]

Een jaar al? Zou zweren dat ik later nog een vierde mandje had gekocht... maar dat zal dan wel niet....
Of het verschilt per vestiging. Heerlen, Breda en Eindhoven hebben het echt al zolang niet meer in ieder geval :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106345672
Verkoopt Ikea die Lack-boekenkasten helemaal niet meer? :?

Neem aan dat als het niet op de site staat het ook niet meer verkocht wordt?


[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 03-01-2012 10:25:44 ]
pi_106347410
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 01:55 schreef Bartjebart het volgende:
Oh leuk :D
[ afbeelding ]

Uit het nieuwe voorjaarassortiment, vanaf februari (?) in de winkel.
O+ O+
pi_106347439
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 januari 2012 00:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Er zijn wel kasten geweest van 70cm hoog die je daarop kon zetten, maar die zijn uit het assortiment.
Jammer, maar bedankt voor je antwoord!
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_106390376
Ikeakenners!

De paxkasten hebben van die schroefdingen waarmee je 2 kasten aan elkaar kunt verbinden (die je dan door 2 kastwanden heen moet boren en in elkaar draaien). Bestaat dat voor Billy ook? En zo niet, zou zo'n Paxding ook werken? En kun je die los krijgen?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_106390411
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:01 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ikeakenners!

De paxkasten hebben van die schroefdingen waarmee je 2 kasten aan elkaar kunt verbinden (die je dan door 2 kastwanden heen moet boren en in elkaar draaien). Bestaat dat voor Billy ook? En zo niet, zou zo'n Paxding ook werken? En kun je die los krijgen?
je kunt natuurlijk zelf ook een boutje er door heen rammen, wil prima
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_106390496
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:02 schreef RanTheMan het volgende:

[..]

je kunt natuurlijk zelf ook een boutje er door heen rammen, wil prima
:Y

Maar ik vind zoals ze dat bij Pax hebben opgelost een erg nette oplossing :Y
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 januari 2012 @ 12:08:56 #254
319308 Tink89
To live is to dance
pi_106390570
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:05 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:Y

Maar ik vind zoals ze dat bij Pax hebben opgelost een erg nette oplossing :Y
Onze billy's hebben van die waardeloze gaatjes in de bovenkant met zo'n soort nietje, waarmee ze dan tegen elkaar staan... Dus ik ben benieuwd of die van pax ook passen idd :)
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_106391674
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:08 schreef Tink89 het volgende:

[..]

Onze billy's hebben van die waardeloze gaatjes in de bovenkant met zo'n soort nietje, waarmee ze dan tegen elkaar staan... Dus ik ben benieuwd of die van pax ook passen idd :)
Ik heb gewone schroeven gebruikt met een afgewerkte kop. Aan 1 kant in zo'n plankgaatje steken en goed doorschroeven, eventueel met behulp van een lijmklem. Dan aan de andere kant een gaatje lager precies hetzelfde doen. Werk prima en ziet er netjes uit :).
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_106395666
Zaterdag ga ik naar de ikea om een deel van de inrichting van m'n kamer bij elkaar te kopen, maar ik heb nog een vraagje.

Dit bureau wil ik:


Met dit kastje:


Kan ik dat bureau aan dat kastje bevestigen? Ik verwacht van wel, maar ik zie nergens andere plaatjes waarop dat is gebeurd. En hoe bevestig je die eigenlijk? Zitten er bevestigingsplaatjes bij in het pakket?
pi_106397657
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef ArnosL het volgende:
Zaterdag ga ik naar de ikea om een deel van de inrichting van m'n kamer bij elkaar te kopen, maar ik heb nog een vraagje.

Dit bureau wil ik:
[ afbeelding ]

Met dit kastje:
[ afbeelding ]

Kan ik dat bureau aan dat kastje bevestigen? Ik verwacht van wel, maar ik zie nergens andere plaatjes waarop dat is gebeurd. En hoe bevestig je die eigenlijk? Zitten er bevestigingsplaatjes bij in het pakket?
Nee dat gaat volgens mij niet. Je hangt het bureau met klemmen aan de dunne planken van zo'n kast. Met de kast die jij hebt uitgekozen zou dat dus aan de dikke bovenplaat vast gemaakt moeten worden en daarvoor zijn de beugels niet breed genoeg.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106398043
Anders neem je toch die hoge 4x2 expedit?
pi_106398188
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2011 12:32 schreef wiebelaar het volgende:

[..]

Vast wel, dit is een voorbeeldcombinatie. Je kunt bij het bij elkaar pakken toch gewoon die andere deuren pakken? :)

Weet iemand wanneer die diepere Billy kasten komen? Ik heb daar eens wat over gelezen maar kan dat niet meer terugvinden. Zou ze wel goed kunnen gebruiken, de huidige zijn niet diep genoeg voor een ordner.
vanmorgen bij de ikea geweest om de kast te halen. Delen staan in elkaar, maar waarom lukt het nou niet om de deuren erin te krijgen? grrr.

Er is al een diepere billy kast, die heb ik alleen gezien in 80 cm breed. Kost 60 euro als ik het goed heb.
pi_106398191
Kan ook, maar dit leek me wat makkelijker, want daar kan ik m'n printer ook bovenop zetten en dat oogt niet zo lomp. In die 4x2 past m'n printer denk ik niet.

Hoe worden die klemmen vast gezet? Kan dat niet gewoon met een schroef? Anders maar een rolmaat meenemen.
pi_106399023
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:30 schreef ArnosL het volgende:
Kan ook, maar dit leek me wat makkelijker, want daar kan ik m'n printer ook bovenop zetten en dat oogt niet zo lomp. In die 4x2 past m'n printer denk ik niet.

Hoe worden die klemmen vast gezet? Kan dat niet gewoon met een schroef? Anders maar een rolmaat meenemen.
Hier kun je zien hoe dat ding gemonteerd moet worden...
http://www.ikea.com/assem(...)8-cm__7VFW02_PUB.PDF
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106399115
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef ArnosL het volgende:
Zaterdag ga ik naar de ikea om een deel van de inrichting van m'n kamer bij elkaar te kopen, maar ik heb nog een vraagje.

Dit bureau wil ik:
[ afbeelding ]

Met dit kastje:
[ afbeelding ]

Kan ik dat bureau aan dat kastje bevestigen? Ik verwacht van wel, maar ik zie nergens andere plaatjes waarop dat is gebeurd. En hoe bevestig je die eigenlijk? Zitten er bevestigingsplaatjes bij in het pakket?
Ik kan je uit eigen ervaring vertellen dat het niet kan. Je kan creatief oplossingen gaan bedenken, maar ook die werken niet lekker. Het enige wat je kan doen is de 4x2 halen en daar een plankje tussenuit laten. Dat kan. Hoef je alleen maar even een plug of 2 in te korten en dat gaat prima.
pi_106399150
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 15:47 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Hier kun je zien hoe dat ding gemonteerd moet worden...
http://www.ikea.com/assem(...)8-cm__7VFW02_PUB.PDF
Dankje. Dat lage kastje wordt hem dus niet, dan maar kijken voor die hogere.
  woensdag 4 januari 2012 @ 19:59:07 #264
358862 Nyan
Mea Culpa
pi_106409841
quote:
0s.gif Op woensdag 4 januari 2012 14:36 schreef ArnosL het volgende:
Zaterdag ga ik naar de ikea om een deel van de inrichting van m'n kamer bij elkaar te kopen, maar ik heb nog een vraagje.

Dit bureau wil ik:
[ afbeelding ]

Met dit kastje:
[ afbeelding ]

Kan ik dat bureau aan dat kastje bevestigen? Ik verwacht van wel, maar ik zie nergens andere plaatjes waarop dat is gebeurd. En hoe bevestig je die eigenlijk? Zitten er bevestigingsplaatjes bij in het pakket?
Je kunt het bureau aan een 2 x 4 expedit kast hangen. Het bureau werkt inderdaad met een klem en een schroef die onder in het hout wordt geschroefd. Ik zou geen klein kastje gebruiken, want het bureau is erg zwaar en dat zou dat kastje niet trekken. Bovendien is de 2x 4 niet zo hoog als je denkt. (Ik heb dezelfde combinatie)
Buy what you like because you love it and you are going to wear the shit out of it, then leave the rest for someone else to buy and love the shit out of. In other words, don't be an asshole.
pi_106416938
Ja, ik ben telkens weer verbaasd hoe zwaar dat namaakhout is. Hoe komt dat, zijn de snippers in lood opgenomen?
pi_106419242
Deze


en



op marktplaats gescoord voor 50 euro *O*
Ik ben blij O+

Ik had van die speciale spotjes voor op de Lack Kast (brede klemmen kon je op elke plank vastklemmen, per 2) maar daar is er 1 van stuk. De winkel verkocht ze niet meer en ook de inhoud niet... dus als die andere stuk is kan ik 'm gewoon wegggooien -O- beetje jammer
Nu maar eens op zoek wat wel haalbaar is EN als het lampje het niet meer doet dat het dan ook daadwerkelijk vervangen is.

Zondag foto's van de nieuwe kasten O+ *O*
*blij* :@
pi_106536033
Vraagje... Mijn ouders hebben een oude PAX op hun slaapkamer. De hoogte is rond de 2m15/2m20. Nu zijn de deuren daarvan totaal op. Is er iemand die weet of er ergens nog PAX-deuren te krijgen zijn en wat de officiele hoogte is geweest van het oude model PAX, zodat ik eens op de juiste hoogtemaat kan googelen?
I had a signature once. It was awful.
  zaterdag 7 januari 2012 @ 21:22:07 #268
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_106538203
quote:
2s.gif Op woensdag 4 januari 2012 12:45 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Ik heb gewone schroeven gebruikt met een afgewerkte kop. Aan 1 kant in zo'n plankgaatje steken en goed doorschroeven, eventueel met behulp van een lijmklem. Dan aan de andere kant een gaatje lager precies hetzelfde doen. Werk prima en ziet er netjes uit :).
Precies, aan 1 kant met 4 mm doorboren en een schroef pakken die niet langer is dan 35 mm, trekt ie de tweede kast tegen de eerste aan...werkt hier top (4 delen hopen tegen elkaar aangeschroefd)
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
pi_106562293
Weet iemand op wat voor termijn Ikea kan bezorgen?
Als ik morgen naar Barendrecht ga, zou het dan donderdag gebracht kunnen worden?
  zondag 8 januari 2012 @ 15:49:00 #270
35189 Troel
scherp en bot
pi_106562381
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef thirtysomething het volgende:
Weet iemand op wat voor termijn Ikea kan bezorgen?
Als ik morgen naar Barendrecht ga, zou het dan donderdag gebracht kunnen worden?
Dat ligt helemaal aan hoe druk de transportservice het heeft en waar het naartoe gebracht moet worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_106564580
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 15:46 schreef thirtysomething het volgende:
Weet iemand op wat voor termijn Ikea kan bezorgen?
Als ik morgen naar Barendrecht ga, zou het dan donderdag gebracht kunnen worden?
Normaal gesproken moet dat geen probleem kunnen zijn. Het is dan wel raadzaam om dat te regelen voor 15:00 uur...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106566173
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 16:40 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Normaal gesproken moet dat geen probleem kunnen zijn. Het is dan wel raadzaam om dat te regelen voor 15:00 uur...
Thanks, ik ga mijn best doen.
pi_106566462
Meestal kunnen ze de volgende dag bezorgen... Wij hebben enkele weken terug ook een pax gekocht op maandag om 5 uur en de volgende middag werd het bezorgd :)
I had a signature once. It was awful.
pi_106567735
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 17:25 schreef zoeperzazke het volgende:
Meestal kunnen ze de volgende dag bezorgen... Wij hebben enkele weken terug ook een pax gekocht op maandag om 5 uur en de volgende middag werd het bezorgd :)
Dan heb je volgens mij mazzel gehad. Normaal zit er een werkdag tussen OF het is met sneltransport geleverd...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106568864
over de expeditcombi ik heb dit.



2x2, 2x4 met bureau eraan en nog n 2x2

op 1 2x2 staat magnetron (is keukenzijde in mn kamer) op de andere staat de printer
pi_106571950
Net bij Ikea Delft een heleboel dingen gekocht, maar ook Glogg Saffransmak, een soort Gluhwein met saffraansmaak en 15% alcohol. 99 cent per halve liter, smaakt best lekker (koud geprobeerd, nog niet warm).
pi_106573727
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
over de expeditcombi ik heb dit.

[ afbeelding ]

2x2, 2x4 met bureau eraan en nog n 2x2

op 1 2x2 staat magnetron (is keukenzijde in mn kamer) op de andere staat de printer
Dat bureau was ik ook van plan om te gaan kopen, omdat ik toch de 2x4 heb gekocht, maar het bureau vond ik toch wel erg klein. Kan ook zijn omdat ik een groot bureau van 2 meter bij 70 cm gewend ben.

Uiteindelijk niet gekocht dus. Wel aardig wat ander spul. Een plafondlamp, bedlamp, bureaulamp, expedit 2x4 kast + nog wat andere rommel.
pi_106583977
Bij de zojuist door Ikea bezorgde spullen zit ook een nieuwe 10-liter pan. Denk alleen dat daar iets opgevallen is, want hij is dermate krom dat de deksel niet meer past ;(
pi_106584110
quote:
0s.gif Op zondag 8 januari 2012 18:21 schreef Memento-Mori het volgende:
over de expeditcombi ik heb dit.

[ afbeelding ]

2x2, 2x4 met bureau eraan en nog n 2x2

op 1 2x2 staat magnetron (is keukenzijde in mn kamer) op de andere staat de printer
Nice! :)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_106593155
Vraag over laminaat. Er staan "partij"nummers op de kartonnen pakketten - betekent een ander nummer een ander soort laminaat? Ik heb een aantal pakken die niet hetzelfde nummer hebben (wel dezelfde soort: GOLV) en die er naar mijn mening niet veel anders uitzien dan de andere planken. Mijn vader meent echter dat het heel ander laminaat is.

Kan iemand hier een verlossend antwoord op geven - wat die nummers betekenen? De nummers staan onderop de pakken.
pi_106593286
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef rooswrites het volgende:
Vraag over laminaat. Er staan "partij"nummers op de kartonnen pakketten - betekent een ander nummer een ander soort laminaat? Ik heb een aantal pakken die niet hetzelfde nummer hebben (wel dezelfde soort: GOLV) en die er naar mijn mening niet veel anders uitzien dan de andere planken. Mijn vader meent echter dat het heel ander laminaat is.

Kan iemand hier een verlossend antwoord op geven - wat die nummers betekenen? De nummers staan onderop de pakken.
Bedoel je de vier cijfers? Zo ja, dat zijn zogenaamde datumstempels. Een artikel is dan in een bepaald jaar en een bepaalde week geproduceerd.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_106593327
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:50 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Bedoel je de vier cijfers? Zo ja, dat zijn zogenaamde datumstempels. Een artikel is dan in een bepaald jaar en een bepaalde week geproduceerd.
Volgens mij waren de nummerseries langer dan een datumstempel. Daar had ik ook het formaat wel van herkend.
pi_106597486
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef rooswrites het volgende:
Vraag over laminaat. Er staan "partij"nummers op de kartonnen pakketten - betekent een ander nummer een ander soort laminaat? Ik heb een aantal pakken die niet hetzelfde nummer hebben (wel dezelfde soort: GOLV) en die er naar mijn mening niet veel anders uitzien dan de andere planken. Mijn vader meent echter dat het heel ander laminaat is.

Kan iemand hier een verlossend antwoord op geven - wat die nummers betekenen? De nummers staan onderop de pakken.
Dat is toch net nieuw in assortiment?
pi_106608557
quote:
0s.gif Op maandag 9 januari 2012 09:42 schreef rooswrites het volgende:
Vraag over laminaat. Er staan "partij"nummers op de kartonnen pakketten - betekent een ander nummer een ander soort laminaat? Ik heb een aantal pakken die niet hetzelfde nummer hebben (wel dezelfde soort: GOLV) en die er naar mijn mening niet veel anders uitzien dan de andere planken. Mijn vader meent echter dat het heel ander laminaat is.

Kan iemand hier een verlossend antwoord op geven - wat die nummers betekenen? De nummers staan onderop de pakken.
Je hebt 4-cijferige codes (bijv. 4511) dat is de datumstempel. Eerste twee cijfers staan voor de week en de laatste twee cijfers voor het jaar waarin het geproduceerd is. Soms staat er nog een extensie naast (bijv. 4511-b) wat dan de lijn aangeeft waarop dat artikel gemaakt is.
Elk artikel is ook voorzien van een 5-cijferige code, beginnend met een 1 of een 2, dat staat voor de producent waar het artikel gemaakt is.
Daarnaast heeft elk artikel een 8-cijferig artikelnummer.

Kan je vader aangeven wat er verschillend is tussen beide soorten?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_106665401
Ik heb wat advies nodig.

Ik ben op zoek naar gordijnen of jaloezieën of iets dergelijks. Ik wil wel naar buiten kijken en van het uitzicht kunnen genieten, maar ik wil niet dat mensen (teveel) naar binnen kunnen kijken...

Wordt moeilijk?

Ik krijg nu het idee om paneelgordijnen lamellen neer te zetten waardoor inkijk alleen van één kant is. Ik heb mijn vraag zelf beantwoord :P
Nosce te ipsum.
pi_106721888
Dag :)

Twee maanden geleden heb ik een Sultan matras gekocht. Op zich een prima matras dat in eerste instantie heerlijk lag, maar hij blijkt voor mij echter te zacht te zijn, ik krijg er rugpijn van. Gelukkig bestaat er de 90 dagen omruilgarantie. Daar heb ik enkele vragen over:

1. Kan ik zomaar met het matras aan komen lopen bij de servicebalie? De verpakking heb ik niet bewaard. De kassabon uiteraard wel.
2. Hoe wordt dit verder afgehandeld? Krijg je bijvoorbeeld een tegoed waar je enkel een matras van kunt kopen of een algemene cadeaukaart? Hoe zit het dan met eventueel prijsverschil? Het matras dat ik heb gekocht behoort tot de duurdere van Ikea, maar wat nu als ik deze mogelijk omruil voor een goedkoper matras?

Ik kan hier niets over terugvinden op de Ikea-site of in de garantievoorwaarden.
  vrijdag 13 januari 2012 @ 19:58:36 #287
20999 ray_nl
Ja / Nee / Geen Mening
pi_106774196
Ik heb een vraagje voor de PAX experts.
Ik heb een PAX van 75 cm breed met de even brede broekhanger erin.
NU wil dat ding niet in de kast blijven, hij schuift standaard 20 cm naar buiten wat je ook probeert.

Iemand een idee hoe ik dat tegen kan gaan of wat de oorzaak kan zijn?

Thanx ^O^
pi_106867715
Ging gister langs de bedden afdeling in utrecht en ging daar even proefliggen voor een boxspring en matras.
Ik had hiervoor al even gekeken wat ik wou via de site, maar kwam er achter dat utrecht andere maten en prijzen heeft als de site.

Zou zijn de matrasbodems atna en aukra niet in 80x200 cm te krijgen, alleen de atloy is in 2x80 te krijgen. Ook stond er in utrecht een totaal prijs waar pootjes, matras (hagavik) en 2 bodems 2x80cm bij elkaar 520 euro kosten. dit is ruim 100 euro goedkoper als dat op de site van ikea staat. weet iemand waarom dat zo is?
pi_106887375
quote:
2s.gif Op vrijdag 13 januari 2012 19:58 schreef ray_nl het volgende:
Ik heb een vraagje voor de PAX experts.
Ik heb een PAX van 75 cm breed met de even brede broekhanger erin.
NU wil dat ding niet in de kast blijven, hij schuift standaard 20 cm naar buiten wat je ook probeert.

Iemand een idee hoe ik dat tegen kan gaan of wat de oorzaak kan zijn?

Thanx ^O^
Scheve vloer? Dus de voorkant van de kast is lager dan de achterkant?
Klussen deel 1 en 2
pi_107101966
Wat zit er trouwens veel beschermingsfolie om de Tofteryd salontafel. Ben haast een uur bezig geweest om al die kleine stukjes folie te verwijderen...
  maandag 23 januari 2012 @ 07:49:25 #291
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107128652
Woej, vrijdag in de koopjeshoek een Besta Burs gescoord voor de helft :D
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 23 januari 2012 @ 09:40:43 #292
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_107130074
Beschadigd, neem ik aan? Anders staan ze niet in de koopjeshoek...

Wel zuur trouwens: ik heb dat expeditbureau aan m'n kast vastgemaakt, maar na een paar weken heeft één van de planken van de kast al een barst en losgelaten toplaag. Terwijl er amper iets van gewicht op 't bureau staat.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_107131663
Klantenservice ff bellen of mailen met foto's ?
pi_107131782
Nou hier ook weer een tripje ikea delft.. Tering wat was het druk zaterdag, ging nergens over :')
Nieuwe pannen en stoel hoezen gescoord..

Maar ff een vraagje: Ik moest voor mn moeder van die kokos negerzoenen meenemen, nou jah prima, doe ik wel vaker, maar moest voor 2 doosjes 7,80 afrekenen, zo duur was het eerder echt niet, had echt een WTF momentje bij die kassa, maar het klopte wel..

Voortaan maar weer gewone negerzoenen kopen, want dit gaat echt nergens over...
“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
pi_107132584
Ach komop! Jouw moeder is dat toch wel waard.
  maandag 23 januari 2012 @ 13:55:23 #296
319308 Tink89
To live is to dance
pi_107136923
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 09:40 schreef Mikkie het volgende:
Beschadigd, neem ik aan? Anders staan ze niet in de koopjeshoek...

Showmodellen staan ook in de koopjeshoek :) Maar deze heeft rechtsachter een hoekje van zo'n 2 bij 2 mm (ja, mm, niet cm) eruit. Je ziet het alleen als je boven de kast gaat hangen, voor 150,- euro korting kan ik daar mee leven, voor de rest zaten alle onderdelen nog in het afplakplastic.

Xx
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_107151688
Vraagje:

Weet iemand van jullie of de expedit tv-kast ook in hoogglans wit gaat komen?

Deze dus:

pi_107152108
Hoogglans wit is geen standaard kleur uit de expedit-serie toch? Denk het dus niet...
I had a signature once. It was awful.
pi_107152677
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Hoogglans wit is geen standaard kleur uit de expedit-serie toch? Denk het dus niet...
Nee volgens mij niet, maar ze hebben wel van die bijpassende kastdeurtjes in hoogglanswit! Daarom dacht ik het.

Edit: Hebben ze wel, ik heb vandaag een hoogglanswitte expedit gezien bij ikea!

[ Bericht 7% gewijzigd door Blossom86 op 23-01-2012 21:33:59 ]
pi_107157466
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:42 schreef Blossom86 het volgende:

[..]

Nee volgens mij niet, maar ze hebben wel van die bijpassende kastdeurtjes in hoogglanswit! Daarom dacht ik het.

Edit: Hebben ze wel, ik heb vandaag een hoogglanswitte expedit gezien bij ikea!
Het zou natuurlijk kunnen dat er maar een deel van EXPEDIT in hoogglans komt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_107157493
quote:
0s.gif Op maandag 23 januari 2012 20:27 schreef Blossom86 het volgende:
Vraagje:

Weet iemand van jullie of de expedit tv-kast ook in hoogglans wit gaat komen?

Deze dus:

[ afbeelding ]
Die is trouwens best leuk, alleen wat een vreemde vorm :S
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')