Thanksquote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Adelante het volgende:
Lengtes van 1,4 tot 2 m, zonder kluit
tot 2 meter nog ja?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:14 schreef Adelante het volgende:
Lengtes van 1,4 tot 2 m, zonder kluit
Maar we hebben er 2 naast elkaar, dus zou niet passen... Dan 4 nieuwe deurtjes nodig, of als t nieuwe deurtje niet past, 2 nieuwe kasten...quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef Adelante het volgende:
twee jaar garantie idd, dus met bon en kapot deurtje terug
Misschien wel, misschien niet...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:50 schreef Pipo_de_Clown het volgende:
En verkopen ze bij de Ikea ook zo'n standaard om een kerstboom zonder kluit in te zetten!?
Alle vestigingen zijn geopend van 10 - 18 uur morgen.quote:Op zondag 4 december 2011 10:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil eigenlijk ook morgen... Zijn ze dan wel open? Even site checken!
Hmm kan zo snel niet iets vinden over aangepaste openingstijden in Barendrecht :/
Als ik zou weten dat ze er nu al waren zou ik ze nu al gaan halen
Maar om er nou voor naar Heerlen te rijden
Huh?:?quote:Op zondag 4 december 2011 11:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hmmm, dan toch misschien morgenavond...
Morgenavond even snel uit werk een boom halen.quote:
Ooh voor 18 uur bedoel je?quote:Op zondag 4 december 2011 11:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Morgenavond even snel uit werk een boom halen.
Ja, na het werk is al avond voor mijquote:
De bomen zijn al wel bij de vestiging geleverd, maar of ze ook al begonnen zijn met de verkoop weet ik niet.quote:
Ik heb gister een mooie, volle, boom van 1.80m gekocht.quote:Op zondag 4 december 2011 12:43 schreef Webcrowler het volgende:
Wij wilden morgen bij Ikea haarlem een boom halen, de bomen staan er al sinds vrijdag.
Maar wat een zielige boompjes zeg. De grootste die we gezien hadden was kleiner dan 1.50. Vanmiddag dus maar ergens anders een boom scoren.
Kan ik beter even bellen zeker?quote:Op zondag 4 december 2011 12:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De bomen zijn al wel bij de vestiging geleverd, maar of ze ook al begonnen zijn met de verkoop weet ik niet.
Eh... op goed geluk er naar toe rijden?quote:
Is de helpdesk op zondag niet open? Die kunnen toch kijken hoeveel bomen er vandaag zijn verkocht in Breda (als dat nul is, zullen ze vast morgen starten met verkoop)quote:Op zondag 4 december 2011 12:53 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Kan ik beter even bellen zeker?
Xx
Edit... dat kan dus nietEn nu?
Eh... da's drie kwartier rijden :|quote:Op zondag 4 december 2011 12:55 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh... op goed geluk er naar toe rijden?
Het CCCN werkt niet meer op zondagen. Net als dat ze door de weeks nu om 20:00 uur stoppen met werken.quote:Op zondag 4 december 2011 12:57 schreef Adelante het volgende:
[..]
Is de helpdesk op zondag niet open? Die kunnen toch kijken hoeveel bomen er vandaag zijn verkocht in Breda (als dat nul is, zullen ze vast morgen starten met verkoop)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |